Last news in Fakti

1 Април, 2014 09:36 22 631 52

Тест на BMW 435i Cabrio (306 hp)

  • bmw-
  • 4er-
  • 435i-
  • тест-
  • кабриолет
Тест на BMW 435i Cabrio (306 hp) - 1

Феновете на марката BMW вече са добре запознати с новата номенклатура на моделната гама. Новата 4 серия всъщност е наследник на купето и кабриото на предишната "тройка". Иначе казано, автомобилите от трета серия сега не разполагат с версии купе и кабриолет. Двувратата открита "тройка" вече се позиционира като BMW 4er Cabrio. Новият кабриолет 4er е еволюционно развитие на откритите автомобили от трета серия, а началото на тези коли е поставено през 1978-а с BMW 3er Top Cabriolet by Baur (Е21). От името на този автомобил става ясно, че това не е изцяло заводска версия. Колата е съвместна разработка с ателието Baur. 36 години по-късно новият компактен кабриолет е с индекс 4 и разполага с автоматизиран твърд сгъваем таван. Автомобилът вече се предлага у нас, а екипът ни имаше възможността да изпробва най-мощната версия 435i. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Тук няма да се спираме прекалено детайлно, защото като цяло BMW 4er Cabrio доста прилича на новата трета серия на баварците. В действителност обаче почти всички екстериорни детайли са различни. При затворен таван сходството с купе версията е голямо. Част от страничните линии пък изглеждат доста по-спортно и наподобяват щрихи от шестата баварска серия. Раздути калници и ниска стойка отличават кабриото от стандартната тройка. Ефектният таван се сгъва напълно автоматично за точно 20 секунди, като това може да става и по време на движение, но със скорост по-ниска от 18 км/ч. Сгъването и разгъването на тавана става и дистанционно, от контактния ключ, а трансформацията променя коренно автомобила. И при двата варианта обаче новото 4er Cabrio може да се опише с една дума - спортно, а дали визията ви харесва, можете да прецените сами от снимките.

Интериор

Спортната нотка е още по-силно пренесена в купето на автомобила. Седалките и корите на вратите на тестовия екземпляр бяха тапицирани с яркочервена естествена кожа, което още повече засилва това усещане. Самите кресла (предните) имат силно изразена странична поддръжка, а подглавникът и облегалката са едно цяло. Точно на нивото на вратовете на водача и пасажера до него в седалките са интегрирани въздуховоди, които са предназначени за подаване на топъл въздух. Това е т.нар. въздушен шал, който е особено подходящ при по-хладно време и отворен гюрук. Друга интересна иновация е свързана със сложната система прибираща тавана в горната част на багажника. За да се увеличи отворът на товарния отсек при сгънат покрив, той и задният капак се повдигат нагоре, като действието се извършва посредством бутон в задната част на автомобила. След като натоварите багажа във вътрешността на отделението, сгънатият таван и капакът на багажника отново слизат надолу. Общият обем на багажника варира от 220 до 370 литра. Новост представлява и системата ConectedDrive, която предлага уникална комбинация от асистиращи системи по отношение на мобилността. Т.нар. i-контролер отново е разположен на хоризонталната част на централната конзола, но вече е с по-голям диаметър. Причината за промяната е в иновационната му повърхност, която е сензорна (iDrive Touch) и позволява изписване на ръкописни символи, които системата разпознава. Минус по отношение на салона са задните места за сядане. Те не са чак толкова комфортни, като дори не са предвидени и бутони в задната част на салона за отваряне на стъклата. Те се свалят и се вдигат само от мястото на водача. Всичко останало е без забележка, качеството на използваните материали и това на самата сглобка е на познатото ни, изключително прецизно ниво.

Двигател и ходови характеристики

Агрегатът с мощност 306 конски сили е добре познат от аналогичните версии на стандартната тройка и от купето 4er. Моторът е от серията N55 и впечатлява със система за непосредствено впръскване на горивото и с модернизирана Valvetronic система. Редовият шестак, който работи съвместно с осемстепенна автоматична скоростна кутия, се монтира и в други модели на марката, но предвид относително ниската маса на 435i Cabrio предлага умопомрачителна динамика. Подобно на купето и кабриолетът се характеризира с много нисък център на тежестта, която освен това е разпределена 50:50 между двата моста. Сравнено с версията Coupe, кабриото е с още по-снижен клиренс. Откритият автомобил е по-близо до асфалта с 10 мм (130 мм). Окачването е различно според избрания режим, но на кабриото най му приляга спортният. Возията е твърда, но стабилността в завои - отлична. Това е следствие на модернизираното предно окачване, което е направено заради по-широката колея от тази на BMW 3er. Като недостатък може да се отчете малко по-слабата шумоизолация на салона в сравнение с тази при варианта купе и при стандартната трета серия. Като цяло обаче може да се каже, че новото кабрио на BMW е още по-спортно ориентирано и в комплектация с мощния двигател е един от най-ярките примери, определящи философията на баварците за т.нар. радост от шофирането.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    7 6 Отговор
    Мощна, малка, агресивна, добре сглобена и красива спортна кола. Какво друга да искаш
  • 2 ярослав станчев

    4 4 Отговор
    Добро е бенвето.С този салон много радва.

    Коментиран от #3

  • 3 Никой

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Ти не научи ли, че се казва БМВ - беемве Иначе съм напълно съгласен с теб:)

    Коментиран от #7

  • 4 Дошo

    4 8 Отговор
    Основния им конкурент- палячовците от Алуди, никога няма да направят такава кола.Мъчат се ама излизат някакви карикатури с двигатели от Шкода

    Коментиран от #17

  • 5 BRABUS

    1 4 Отговор
    Поредната 'новост' с Airscarf ,но ще казват,че ве ме зе са го измислили(само с 5-6 години закъснение)

    Коментиран от #18, #19

  • 6 Иван Господинов

    5 5 Отговор
    страхотно малко бижу
  • 7 ярослав станчев

    5 4 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    Споко бре,пошегувах се,добра е колата,какво толкова.
    Сега се ежиш,ама зимъска,като имаше 20 санта сняг,къде беше БЕ-ЕМ-ВЕ,ааааа? В гаража,май.

    Коментиран от #8

  • 8 Никой

    2 5 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Хаха, едни хубави зимни гуми и готово:) А и забравяш за xdrive.

    Коментиран от #9

  • 9 ярослав станчев

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    Е щом е със зимни гуми,става.
    Но нека да не забравяме,все пак,че тези новите 4х4 системи,включително и Куатро,вървят в комплект с трактор.
  • 10 Виктор Христов

    6 5 Отговор
    чаветата от факултета ще има да се радват. особено на салона
  • 11 триста итридесети

    4 5 Отговор
    Не я ща, няма място за газ

    Коментиран от #12

  • 12 Дошo

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "триста итридесети":

    Поне да беше дизелова а?Та да може да изпреварваш GTR до морето и до Луната а то.......трагедия.

    Коментиран от #13, #14, #20

  • 13 триста итридесети

    5 6 Отговор

    До коментар #12 от "Дошo":

    М5 и М6 се справят с гтра прекрасно, и са в пъти по-качествени, да не говорим за доработките, това че били скъпи, говори само за стандарта на германеца.
    Да не отварям дума М550xd с 3-литровия дизел - за каква кола говорим с какъв разход сравнена със стоковия гтр - като M550xd е по-евтината с 15 000 !!!! лв, при смесен разход - реален с жега - около 12/100 правят 50 000 км път, а ламята ще изгори поне двойно, демек ще даваш поне 30 000 лв. отгоре за първите 50 000 км, за вторите още 15 000 лв отгоре и става - за първите 100 000 км поне 45 бондака отгоре, за по-малка и по-пластмасова кола, единствения плюс че вдигала 100 за 2 сек !!! по-малко -- смях
  • 14 триста итридесети

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Дошo":

    Ето я M550xd:

    http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
  • 15 Дошo

    2 8 Отговор
    Смях е, че подлагаш качеството на GTR на съмнение, и още по-голям смях, че го наричаш пластмасов.А ти съзнаваш ли, че с това БМВ ще изпревариш всички суперавтомобили до морето и до Луната?
  • 16 Симеон Тасев

    4 6 Отговор
    доше доше май не си научи урока мойто момче далече си от истинските автомобили
  • 17 Владислав Димитров

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Дошo":

    ВАГ-ова алергия ли имаш Дошо ?
  • 18 zendera

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "BRABUS":

    По-голям хейтър от тебе няма тука в последно време.......
  • 19 zendera

    11 3 Отговор

    До коментар #5 от "BRABUS":

    Какво й е на колата?8 скорости,от 0-100 вдига за 5.6 сек,среден разход 8.1 литра на 100км.Добре де,сигурно е занижен.И 10 да е,много ли е при 306 битурбо кс...
  • 20 Easy ryder

    4 6 Отговор

    До коментар #12 от "Дошo":

    Дошо идва лятото сега ще изпълзят всички беенвисти с дизеларки дето сънуват как изпреварват суперкари до морето с жалките си дефектни кошнички за по 5 бона макс.Събрали са и някой лев през зимата докато талигите им са в гаражите за ремонт така че очаквай
    включване.

    Коментиран от #22, #23, #26, #31

  • 21 Явор Яромиров

    1 1 Отговор
    Сигурно тия не ги крадат?

    От БМВ да наемат некоя батка-джамбазин от България и срещу много пари да им оправи малко системите ,че сигурно жигулките ги палят по-трудно от бмв-тата!
  • 22 триста итридесети

    3 5 Отговор

    До коментар #20 от "Easy ryder":

    Мноого си се объркал нещо, тотално, стегни се, почни от ника си, забрави за всичко което знаеш за колите, щото всичко ти е компот в главата, и почни с практика, не се задълбочавай много - нямаш умствена възможност, карай по-отгоре и по-леко, успех.

    Коментиран от #35

  • 23 samo nemsko

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "Easy ryder":

    Професора пак си даде тъпиа безмислен коментар
  • 24 samo nemsko

    1 4 Отговор
    Идиален автомобил за газариа и авторитет перфектно измислен за младити хора
  • 25 samo nemsko

    1 3 Отговор
    БМВ
  • 26 Дошo

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Easy ryder":

    Познавам един с e39 530d който се опитва да дрифти .
    Абе няма такъв смях с тези хора простоооо.......

    Коментиран от #27, #43

  • 27 триста итридесети

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "Дошo":

    Аз пък познавам един с 325 е36 дето дрифти,
    иначе той тоя с е39-та поне се опитва, а ти пробвал ли си да дрифтиш с цивика?
  • 28 Дошo

    2 2 Отговор
    Е как ще дрифти кола с предно според теб?
    Иначе дрифт с дизел - хайде стига глупости

    Коментиран от #30, #36, #37, #38

  • 29 samo nemsko

    1 4 Отговор
    BMW E36 6естак мотор няма такъв звяр А ЗА Е36 М3 ПРОСТО НЕ6ТАТА ТАМ СА НЕНОРМАЛНО ДОБРИ сивика мой да му гледа само номера озад а не само сивика
  • 30 триста итридесети

    2 4 Отговор

    До коментар #28 от "Дошo":

    Не усещаш иронията Дошеее,
    и що пък да не може дизела, просто кончетата трябва да са достатъчно,
    530д е39 - зендера ще каже най-добре - може ли

    Коментиран от #32

  • 31 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Easy ryder":

    Честно ти казвам-звучиш супер комплексарски.Ми който може дрифти,който пък неможе или не иска не дрифти.Кът си отворен дрифти и ти ве.Ко ма интересува кой колко пари събрал и колко решил да дрифти.Кажи като нормален човек какво не ти харесва или какво ти харесва в колата.

    Коментиран от #34

  • 32 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    Не се занимавам със дрифтове,даже и преди със зендера не си спомням да съм дрифтил.Сегашната ми Е34-ка е в такова уникално състояние че и през ум не ми минава за такива глупости...
  • 33 Васили Барон

    1 2 Отговор
    тази количка е просто убиец!
  • 34 Easy ryder

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "zendera":

    Този коментар към мен ли е защото не се сещам къде съм писал кой може да дрифти?Пуснах една шегичка към Дошо,но явно съм засегнал професионалните дрифтъри които цяла зима чакат да сложат изтърканите гуми на дъртите Е36-ци и да започнат да пушат по улиците къде с изгорял каучук къде с изгоряло масло от издуханите си тараляски.
    Ако питаш за колата отвън изглежда добре с изключение на големите бъбреци на решетката.Щом имаш Е34 знаеш как трябва да изглежда предница на БМВ.
    Вътре има нещо нескопосано в таблото.Смеете се на японците за пластмасови елементи и изглед като от видео игра но това табло изглежда като сглобено от ''ЛЕГО".

    Коментиран от #46

  • 35 Easy ryder

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "триста итридесети":

    Ооо намерил кой да ми дава съвети.Човекът ракета,практик,който е изпреварил до морето повече GTR-и от всеки друг.
    Стягай тараляската сипвай газ,че и това лято много GTR-и те чакат да покажеш колко ти е бърза талигата.

    Коментиран от #39

  • 36 Easy ryder

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "Дошo":

    http://www.youtube.com/watch?v=_0FfRkQrnMU
  • 37 Easy ryder

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Дошo":

    Коментиран от #44

  • 38 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Дошo":

    И да обясниш на Беенвистите прохождащи в дрифта кой е Keiichi Tsuchiya да знаят от къде да се учат

    Коментиран от #40

  • 39 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "Easy ryder":

    Много са верно, но в магазина, стоят си там и чакат баламурници.

    Коментиран от #51

  • 40 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "Easy ryder":

    И понеже жълтите не могат да пробият на пазара /белия/ еле пък на същата цена, понеже най-важното е да имаш мощност на по-малко пари, и те точно там губят, та понеже не могат - търсят други начини да живеят /печелят/, като направата на гтр, но не става, народа не е глупав, е има изключения - като тия двамцата тука, и още неколцина но те са в допустимия процент на глава от населението.

    Коментиран от #41, #42

  • 41 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Коментара ми е "за" а, не "до" тебе
  • 42 Дошo

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Според тъпизмите които пишеш би трябвало японците да са много назад с продажбите, а те същност са много напред.Също така основната част от продажбите им се реализира именно на белия пазар - САЩ, докато швабите загиват без пазара в Китай където японските коли не се радват на добри продажби заради отколешната ненавист на комунистическите чутури към Япония.

    Коментиран от #45

  • 43 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "Дошo":



    https://www.youtube.com/watch?v=FXg4fNlBSv8

    Хммм.... Много си неподготвен. Могат те могат, просто трябват нютонметри и коне, а повечето дизели на бмв си ги имат в изобилие.Препоръчително с LSD макар че горното си е със стандартен деференциал...
  • 44 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "Easy ryder":

    https://www.youtube.com/watch?v=8aLFVR0B7oM

    Много е добре за сериен стоков автомобил. Гледай го от 0:20.
    Точно заради перфектния си баланс и мощен двигател М5 може да прави толкова контролирани дрифтове без никакви модификации.Хондата, която си дал, няма нищо общо със стоковата серийна версия и няма смисъл да спорим. Можеш ли да направиш същото с базова S2000? Ко? Мне!
  • 45 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Дошo":

    В сравнение с германците са много назад, в европа и америка специално, добре че са по-бедните страни та да изравнят ... но само по продажби, не и по активи
  • 46 zendera

    0 3 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    Ми то тъй го казваш сякаш им завиждаш че дрифтят.Не казвам че е правилно.Има си места за това,не кръстовища и не в града но какво кажа-то е и до възпитание цялата работа.На мен лично ми харесва таблото.Да бъбреците вече растат но явно всяка марка акцентира на нещо във външния вид.
  • 47 триста итридесети

    2 3 Отговор
    В обощение /така де - по темата/:
    Колата от статията ме изненада най-вече с малката си маса, и с увеличената позволена скорост при сваляне/вдигане на затварящия механизъм, от там в същата динамика като купето например, лошото е че клиренса е по-малък и не е за нашите пътища.
    Колкото до японските аналози - не знам има ли такива, на тях им дай само да надуват малолитражки до небесата без съображения за разхода и живота на двигателя, добре че всичко друго е еднодневка и така двигателя не прави впечетление, доказателства за дуните ми са много, всеки ден се движат по улиците, трябва само да им се обърне внимание
  • 48 Дошo

    1 1 Отговор
    В обобщение, започнал си много да си фантазираш

    Коментиран от #49

  • 49 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "Дошo":

    Всяка нощ сънувам как микрата ми вдига 202 км/ч щото е розова и една 330 ме е закачила с въже

    Коментиран от #50

  • 50 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "триста итридесети":

    Още с излизането му на бял свят и вече разби немската конкуренция-справка Ауто Билд.
  • 51 Easy ryder

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "триста итридесети":

    Значи така ги изпреварваш докато стоят в магазина.Е приятни сънища тогава.
  • 52 samo nemsko

    0 0 Отговор
    BMW