17 Април, 2014 10:43 20 356 22

Ето го специалното Audi RS7 Sportback Dynamic Edition

  • audi-
  • rs7-
  • sportback-
  • dynamic edition

По време на автомобилното изложение в Ню Йорк Audi представи специална модификация на наточения си модел RS7 Sportback. Изпълнението се нарича Dynamic Edition, а любопитното е, че ще е по-скъпо дори и от суперкара R8.

На американския пазар RS7 Sportback Dynamic Edition ще струва $146 045 - сума, по-голяма с $41 100 от цената на базовото изпълнение на RS7. Специалното RS7 Sportback Dynamic Edition струва с $31 000 повече и от суперкара на Audi.

Външно модификацията Dynamic Edition се отличава от стандартната версия по множеството елементи от въгрелодни нишки, като на очи се набиват заден дифузьор, преден сплитер, активни елементи от предната броня и корпуси на огледалата за задно виждане - всички изработени от карбонови сплави.

Нови са и 21-цоловите лети джанти, а ярко оцветените в червено спирачни апарати са усилени. Всъщност, инженерите са си поиграли с цялото окачване, като то търпи сериозна пренастройка. Нова е и цялата ауспухна система на автомобила.
 
В салона са налични спортни седалки, характеризиращи се със сериозна странична поддръжка, качествена естествена кожа в черен цвят, която е обшита с декоративни червени тигели. Червени са и предпазните колани.
 
Що се отнася до двигателя, то там нещата си остават същите. Хечбекът RS7 се оборудва с четирилитров двигател с два турбо компресора. Максималната мощност на този агрегат е 560 к.с. От 0 до 100 км/ч. колата ускорява за 3-9 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    4 18 Отговор
    За какво да даваш $40000 повече като и това след 70000км ще е дроб като всяко друго Алуди?
  • 2 Evgeni Popov

    16 4 Отговор
    Дошо,Дошо,Ей такива като тебе са ми много смешни.
    Мнения по слухове! И то от човек който не е бил собственик на марката АУДИ.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 BRABUS

    6 3 Отговор
    Хубава е колата!
  • 4 Alexander Hristov

    11 3 Отговор

    До коментар #2 от "Evgeni Popov":

    Не бе, той просто се утешава, понеже не може да го има!
  • 5 Дошo

    6 16 Отговор

    До коментар #2 от "Evgeni Popov":

    1.Бил съм собственик на произведен от Алуди кенеф
    2.Какви слухове?Самите немски инженери в техническите прегледи признават, че ОООО е изключително проблемен автомобил.Да не говорим, че миналата година тази жалка фирмичка беше на второ място сред производителите на най-ненадеждни ДВГ.Преди тях бяха само MG, но те фалираха и сега остава Алуди с дефектен ДВГ на всеки 27 произведени.Автоматиците им са пълна скръб, а окачването и малките деца го знаят що за стока е

    Коментиран от #14

  • 6 Нема Бира

    6 2 Отговор
    Good!
  • 7 Vasik Atanasova

    9 3 Отговор
    КОЛА МЕЧТА

    Коментиран от #8

  • 8 Стоян Стоянов

    7 7 Отговор

    До коментар #7 от "Vasik Atanasova":

    абе мечта, мечта - ама винаги по-добре БМВ-це или МБ с такива характеристики. аЛуди (както им казва един друг колега тук) колкото и да се стараят няма да са толкова премиум, колкото грандовете в немското автомобилостроене. Това, последното естествено е лично мнение - сигурен съм има много мераклии да притежават екземпляр от въпросната ОООО марка.
    А и да не забравяме, че и Ауди (както и повечето производители) не са това, което бяха преди .... да кажем 10-15 години.
    Но иначе има богат избор на пазара - всеки си преценя какво може да си позволи да закупи и да поддържа естествено (макар че има и доста комични ситуации в родната ни държавичка: коли, закупени с голям заем, на стойност по-голяма от жилището на собственика си, с минимални възможности за поддръжка).

    Коментиран от #10

  • 9 Xterminatorable .

    3 5 Отговор
    Както обикиновено дизайна отпред пръска, а отзад пълна скръб.
  • 10 Shmeker

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян Стоянов":

    Кефещи са аудитата
  • 11 Ivaylo Golemanski

    10 6 Отговор
    Така се правят парички, пишеш че е нещо ново, слагаш няколко пластмаси и няколко шева и вдигаш цената с 40 000$
  • 12 ХаХаХа

    1 5 Отговор
    Гледа се под капака какво има. Отвън - скръб, под капака електроника до муфа!
  • 13 Vasik Atanasova

    6 5 Отговор
    АПСОЛЮТЕН ИЗТРЕБИТЕЛ ПРИЯТЕЛЯ МИ ИМА S6 С 420 КС
    А ТОВА Е RS С 560 КС КОМЕНТАРИТЕ СА ИЗЛИШНИ
  • 14 ярослав станчев

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Е дааа,немските инженери си признават,а японските директно отзовават.
    За 3 месеца джапанките отзоваха 9 000 000 "ултра,мега,хипер,гига" надеждни Трошйоти,щот са върхъ.
    Замълчи,моля те и не пиши глупости,като не разбираш от коли.
    Същото Ауди РС 7,но барнато от АБТ,дава 0-100 км/ч за 3,3 сек. и над 320 км/ч максимална скорост.Ниско летящ самолет.За РС 6 няма смисъл да говорим.
    Ауди RS.

    Коментиран от #15

  • 15 Гешшът

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Ето, пак намесихме японските коли, като човек каращ японски автомобил над 300хил. км. Мога да кажа много по-лоши работи за "ВАГен" на 150хил. км. отколкото за на дръпнатите "четириколесието".

    Коментиран от #16

  • 16 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гешшът":

    Е то и аз карам творение на четирите кръга,сигурно е 500-хилядник и лошо не мога да кажа.
    Да кажеш,че РС7,е боклук,както прави Дошо,малко смешно ми се струва.Това е кола за ценители и хора,които могат да си я позволят.Колкото и да е ограничено,все пак има търсене за такива коли.И хората,които си купуват тези модели много добре знаят каква и колко им е поддръжката.
    Все едно да се каже,че АМГ-та на МБ или М-ките на БМВ са боклуци.Ми ще си е чиста злоба,от завист.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Гешшът

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    То хубаво, ама защо трябваше да намесваш японските коли в цялата работа, то е ясно, че малко хора в България ги харесват и ще ми напляскат минусите, не съм казал нищо, аз съм рали фен и за мен "куатро", особено колата на снимката, е нещо велико. Но нека си имаме уважението и да не "тропаме" колите безцелно, защото Дошо е решил, че трябва да се скара.

    Коментиран от #21

  • 18 Гешшът

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    *под колата на снимката, имах предвид на профилната ти снимка.
  • 19 мозера мозера

    1 0 Отговор
    въпрос на вкус казала мухата и кацнала на л..ното
  • 20 Ivan Nikolov

    2 1 Отговор
    Дошо пий си хапчетата редовно и не пропускай профилактичните лекарски прегледи
  • 21 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гешшът":

    Защото трябваше да се начука каската на Дошо,затова и намесих японските коли.Макар,че до някъде съм съгласен с него.Само дето той слага в графата "трошляци",само Ауди и Фолцфаген.А моето мнение,като цяло,за новите самоходни компютри е отрицателно.И то е такова не от четене на разни статистики,а от лични впечатления.Имам достатъчно приятели и познати с нови коли,включително и японски и от тях слушам само оплаквания,нищо хубаво.Само реват,че се чупели,че ремонтите им стрували маса лев и все са по сервизи,по диагностики,по обслужвания и т.н.А колите са нови,на по 2,3 до 5 години.Е аз какво да кажа с моя 20 годишен шлеп,да мра ли? Карам и ако нещо се счупи,което става много рядко,правя и пак карам.Ама аз го оправям за 100 лева,а на тях едно влизане в сервиз за "изчистване" на грешка им е 200 лева,вместо здрасти.
    И така ще е за в бъдеще,а ще става и по-зле.
    Но както се казва-преди се учеше металознание и колите се правеха от инженери,а сега се учи маркетинг и колите се правят от мениджъри.
  • 22 Светлин Карагеоргиев

    1 0 Отговор
    Тия алуминиеви консерви, не мерси. Видях с очите си катастрофа на ауди А4, блъсна се с 40 км/ч. в стълб и предницата му стана на кайма. Гредата, която се очаква да те предпази беше скъсана, защото е от алуминий. Най ми е драго като стоя на светофара зад някой А6-ца и тя изпуши, все едно гори гуми вместо нафта. Незнам какво сте се хванали всички за ауди, но това е един голям рекламен трик. Честно казано, те сега всички марки и модели са един дол дренки. Обаче повечето от вас дори не са се качвали сигурно на кола, да не говорим от такъв клас. Аз бих я карал ако ми я подарят, но пари за ауди няма да дам, дори и да имам!
    П.С. РУгайте ме колкото щете, не ми пука. Толкова лоши коментари съм чул, от собственици на Ауди. че не мисля Ауди, за нещо повече от останалите марки.