Last news in Fakti

21 Април, 2014 11:38 27 472 111

BMW 9er изгря в Пекин

  • bmw-
  • vision future luxury concept-
  • 9er-
  • пекин 2014

Слуховете за нов баварски флагман, позициониран над седма серия, се потвърдиха още с откриването на тазгодишния автосалон в Пекин. Мястото за дебюта на BMW Vision Future Luxury Concept не е избрано случайно. Богатите китайски клиенти отдават много повече внимание на лукса и комфорта в задната част на салона, отколкото на мощността и динамичните характеристики.



Ако стигне до серийно производство, големият баварски седан ще се конкурира с удължената лимузина на базата на S-Klasse на Mercedes-Benz. Тя ще заеме овакантената ниша на Maybach след закриването на марката и ще носи нейното име.



Дизайнът на Vision Future Luxury Concept напомня доста на умопомрачителното Gran Lusso V12 Coupe, което Pininfarina показа на конкурса за автомобилна елегантност във Вила д'Есте миналата година. Интериорът обаче е напълно нов.



Задните врати на суперлуксозния седан се отварят обратно на посоката на движение. Вторият ред седалки предоставя място за двама с всички мислими удобства. За всеки от пътниците е предвиден таблет, сгъваема масичка и индивидуално кресло.



Прототипът е претъпкан с най-новите технологии на BMW. Прожекционен дисплей на предното стъкло показва информация само в зрителното поле на водача. Фаровете са лазерни, а стоповете - от органични светодиоди.



От BMW не споменават нищо за техническите характеристики на Vision Future Luxury Concept. Целта на прототипа очевидно не е демонстрация на техническо могъщество, а опипване на китайския пазар за нов флагман за клиентите, които намират 7er за прекалено обикновен.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    8 1 Отговор
    За автомобил за който нямам пари..., мога да кажа само...yesss!
    Пък вече "японкаджии" и "мерцедесаджии" / с цялото си уважение към тях/, да се "обясняват" в любов...

    Коментиран от #5, #100

  • 2 триста итридесети

    6 3 Отговор
    Къде е тоя дето имаше марея и разправяше, че БМВ било същото.

    Коментиран от #10

  • 3 Vasik Atanasova

    2 5 Отговор
    СУПЕР КОЛА ЕВАЛА
  • 4 galaxy

    8 4 Отговор
    Супер красив, луксозен и тузарски автомобил!!! Браво на БМВ!!!
  • 5 Име:

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Монго":

    Мога ли да кажа че въпреки лукса, и всичките там други премиум глезотий, не ми харесва тоя автомобил?
    И милярди да имам не бих си купил подобен автомобил, просто защото не ми харесва дизайна и идеята! (въпрос на личен вкус не целя да обидя учтивите фенове на БМВ)

    Коментиран от #6, #13

  • 6 Име:

    1 5 Отговор

    До коментар #5 от "Име:":

    *глезотии
    *милиарди
    grammar nazis.....will hate
  • 7 Dian Marinov

    1 6 Отговор
    дано един ден на старини
    да минем покраи него
    без да го пипнем разбира се
  • 8 Владислав Димитров

    2 7 Отговор
    За тези които Майбах им е скучен !

    Коментиран от #12

  • 9 BRABUS

    2 7 Отговор
    Доста недодялано,сигурно някой го е сътворил докато е бил в тоалетната

    Коментиран от #11

  • 10 zendera

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "триста итридесети":

    Той имаше Мерцедес,падна на Голф,сега е на Мареа по думите му.Вероятно ще мине на Дачия или Тата докато го докара до Трабант.Все пак по думите му,всичките те са по-добри от бмв.

    Коментиран от #17

  • 11 zendera

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "BRABUS":

    И пак е по-добра от колкото вашата азиатска ЕС класа.Не знаеш защо казвам че е азиатска?Ми виж фаровете.Доминира японския акцент.Все пак китай е голям пазар, нали.

    Коментиран от #14

  • 12 zendera

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Владислав Димитров":

    Майбах,понеже се пръснаха от мега продажби,за това направиха удължена версия на ЕС-класата момче.Голяма мъка има в тая марка,като в фк левски...

    Коментиран от #20

  • 13 zendera

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "Име:":

    Е за това пък ще има много такива които ще си я купят.Аз лично ако имах пари бих си взел най-мощната дизелова лимозина на БМВ5.
  • 14 Име:

    3 5 Отговор

    До коментар #11 от "zendera":

    Понеже това БМВ няма нищо азиатско в дръпнатите му "очички" - фарове.

    Коментиран от #15

  • 15 zendera

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    БМВ има също сериозни печалби в Китай.Този пазар е необятен.Просто не виждам с какво БМВ 9 е по-лошо от един Мерцедес ЕС-класа промерно.Баварците са по-динамични естествено,комфорта е за Бенца.

    Коментиран от #21

  • 16 S Bogomilov

    3 3 Отговор
    ЗА ТАКИВА МАЛКИ ХОРА ПАК НАПРАВИЛИ ТАКАВА ГОЛЯМА ЛИМУЗИНА...ТИЯ МАЧ ЛИ ЩЕ ИГРАЯТ ВЪТРЕ????????????????
  • 17 M_SUX

    3 6 Отговор

    До коментар #10 от "zendera":

    Имах Ц класа, сега имам мареа и голф, но се надявам скоро пак да се кача на Мерцедес. Да оставим грозния дизайн на БМВ 9 настрана, но бмв-то ще излезне след 2 години примерно.... а Мерцедеса се продава от 2013та. Иначе за Мареата какво да кажа 2001ва година кола я взех за 1700 лева вътре климатроник ,ел прозорци, ел огледала, автоматични фарове, автоматична чистачка и още един купи електроника. Нека не говорим лошо за фиатчето защото и поведението му добро и е подобно на Е46 само дето оня кашон струва няколко пъти повече.

    Коментиран от #18, #19, #25, #29

  • 18 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "M_SUX":

    Е радвам се че сравняваш поведението на Мареа със това на е46.Имам чувството че си се сдухал нещо......
  • 19 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "M_SUX":

    Значи,италианските коли са известни с това че на изгодна цена имат една камара екстри.Това няма какво да се коментира.Но да ми приказваш че Е46 има пътно поведение като на Мареа...еми извинявай но наистина почвам да си мисля че нещо издишаш.Ей момче,нямаш си на представа как се държеше на пътя бившия ми зендер е34............................................................
  • 20 Владислав Димитров

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "zendera":

    Мъката не е в фк Левски, а в оня мустакатия, даже и не искам да споменавам името му !

    Коментиран от #22

  • 21 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "zendera":

    Еми ти сам си отговори. "Естествено комфорта е за Бенца" . Ако търсиш динамика едва ли ще е това колата....

    Коментиран от #24

  • 22 zendera

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Владислав Димитров":

    Виж пич,на мен ми е все тая,аз го хванах тоя мач като краен изход и лепнах добра пара.А на Майбаха мъката му се състои в лошия мениджмънт,поне според мен.И за футбол мога да говоря много но не тук....

    Коментиран от #26

  • 23 борислав димов

    0 5 Отговор
    Невероятен автомобил.Едно е сигурно-никога няма да го притежавам!
  • 24 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Какво точно имаш предвид?Говорим тука за лимузина и динамика,естествено при БМВ се жертва комфорта. И то не точно.Сравняваме 7 срещу ЕС.Не говоря за гтр.....................

    Коментиран от #68

  • 25 hienata

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "M_SUX":

    Задавал ли си си въпроса, защо Мареа 2001г струва от 1500 до към 2500лв,а аналогичен автомобил (да речем Голф комби) започва от 4500лв. Когато започнеш да си отговаряш (дано да не е скоро, но е неминуемо) ще разбереш колко нелогично е да сравняваш Фиат с нещо различно от Лада, Дачия, Тата и др. (предимно китайски и индийски автомобили).
    Що се отнася до прототипа, дано сериино запазят само пропорциите, защото детайлите не ми харесват изобщо и по-точно предницата и таблото. Странно и грубо ми стоят огромните "бъбреци" на решетката до тесните фарчета, може би ако ги "свият" и поставят отдолу цяла решетка (както при легендарното М1) ще стои по-добре (мое мнение).Таблото стои малко като на някой Ситроен и дано не види производствена линия защото определено не ми харесва.

    Коментиран от #27, #30

  • 26 Владислав Димитров

    1 5 Отговор

    До коментар #22 от "zendera":

    А на мен ми все тая за мъката на Майбаха, но не и за Левски !
  • 27 БМВ БЪЛГАРИЯ

    3 5 Отговор

    До коментар #25 от "hienata":

    Това е прототип само спокойно те ще си го оправят. Дано го пуснат супер е, а на тея на които не им харесва никой не ги пита тях :) Поне ще е различно а майбаха ще е удължена класа с би още малко екстри.
    (Не казвам че не е хубав мерцедеса напротив, сега е най-добрия на пазара,да не скочи някой мрънкалник сега)

    Коментиран от #28, #31

  • 28 hienata

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    И на мен ми харесва колата. Страничната линия и задницата са много елегантни, но тия "бъбреци" са лажицата катран в меда. Разбирам защо са ги сложили, за да изглежда агресивно, но на мен лично взе да ми писва от агресия на пътя (8 убити за едно денонощие все от агресия),може би заради това не ми харесва предницата.

    Коментиран от #33

  • 29 Xterminatorable .

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от "M_SUX":

    Това изказване го прочетохме няколко човека и избухнахме в смях. Дори ще влезе в бисерите на БМВ форума, за да може повече хора да се веселят и да се смеят.
    Това може да го каже само някой с усет към шофирането като бабичка
    Това като го кажеш може само да ни стане ясно на повечето тука колко ти е куц усета към шофирането и поведението на автомобилите.

    Коментиран от #32, #34

  • 30 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "hienata":

    Да бъбреците са първенюшки,така е.Но все пак това е прототип и търпи корекции...
  • 31 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    Какво да скочи някой мрънкалник ве мен?Мерцедес трябва да е най-добрата кола на света.Поне според моите схващания но любимата ми марка настига бенца в някои насоки.Например-вече 20 години БМВ са по-добри при дизелите.Имам предвид мощност,еластичност ,разход на гориво.Качество,прегледай Ауто Билд и ще видиш къде в класацията са бенцовете и къде са бумерите.Не ме интересува кой си е платил и кой не-това не е България и говорим за изцяло немски марки.Комфорт-без аирматик бумер7 вози по-меко спазвайки лосовия тест.Бенц естествено наваксва-и така трябва да е.Все пак това е автомобила със звездата...............................
  • 32 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Xterminatorable .":

    Е добре де така е,ама беше много грубо.Аз поне малко по-меко му го казах,че да не се сърди много.....................

    Коментиран от #35

  • 33 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "hienata":

    Всеки ден съм по пътищата,уникални катастрофи съм виждал.Вчера например,пътувайки по първокласен път със около 140 км в час ме минава МЛ там нещо си.На първата отбивка скивам МЛ-ла,водача е момиче на не повече от 24-25години.Спомням си че когато бях на нейната възраст карах кола със 85 кс.Защо подяволите им дават на децата двутонни возила със една камара конски сили незная.Аз като родител дори и да имам финансови възможности не бих купил на детето си такъв автомобил..
  • 34 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "Xterminatorable .":

    Не ве мен, не съм фиатаджия, просто за една камара екстри дадох 1700лева и не се питам защото толкова струва защото, нищо не съм ремонтирал по него. Докато голфа ми няма 1 екстра, ама го разцепих от ремонти. Иначе какво да ти кажа за тия Е36 и Е46 над тях имам наблюдение, вие сте фенове и сте пристрастни. Карал съм сума време Е36 а Е46 съм го карал един ден (утре ще карам Е92 купе, точно този който има Е46 баща му се върна от Германия и няма как да не го тествам). Та идеята ми е следната вие сте пристрастни и не виждате по-далече от носа си. Като ви казвам, че мареата ми не се различава особено от Е46цата, нито като екстри, нито като пътно поведение, карал съм доста автомобили, е толкова ли съм глупав да не избера "мега уникалното маняшко бмв", а само за да се правя на интересен ще избера Мерцедес примерно. От тестовете ми на старите модели за мене най-доброто е Мерцедес и точка. Мерцедеса ми не вървеше - беше с най-малкия двигател и въпреки това с никоя друга кола не съм изпитвал такъв кеф. И е крайно време да си признаете, че по-големи каруци от 3ките няма това е (5ца не съм карал да знам)

    Коментиран от #36, #37, #39, #42

  • 35 Xterminatorable .

    0 3 Отговор

    До коментар #32 от "zendera":

    Няма как да го пропусна това. Той е един от хумористите на сайта, нека пише повече, че да има да се смеем. Опитът ми с фиат е малък, но достатъчен. Качвам съм се на Пунто от 90-те и Палио уикенд (за последното малко ме е срам да си кажа) Въобще излишно е да коментирам, дори няма какво да кажа по въпроса...

    Коментиран от #69

  • 36 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "M_SUX":

    Бенца ти е можеби 122кс нали?Нима Е36 ти отстъпва със своите 115кс от 1.8..............
  • 37 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "M_SUX":

    Хайде да коментиаме като го покараш това Е92.Щото аз вече покарах Е92 330Д.Нека го сравним с аналог на Ц-класата.Остави интериор-двигатела е важен,поне за всеки беемвист.

    Коментиран от #41

  • 38 M_SUX

    1 2 Отговор
    Дъртите ви тройки возят като цигански каруци ама си мислите, че карате някакви уникални автомобили. Като говоря за пътно поведение имам в предвид как се усещат скоростите и превклчването и волна и педалите. Не казвам, че фиата ще влезне в завой с повече от БМВ. Ако искате влизайте и с 300 или 350 в завоите, но това не променя факта, че колите ви са каруци. Ето сега ще хвърля бомбата ама и шибаните голфове (никога повече) имат висока позиция на седалката и чувството е много по-добро от Е36 където си легнал като куче.

    Коментиран от #40, #44, #47

  • 39 Xterminatorable .

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "M_SUX":

    По този въпрос, който засегна съм ти написал достатъчно в темата за кола на годината... накратко съм ти казал някои неща за Е46 и "конкуренцията" W203.

    Коментиран от #43

  • 40 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "M_SUX":

    Ама то нали за това става на въпрос бе момче.Лосов тест-знаеш ли какво е?Като искаш висока позиция,вземи си джип.....хайде поздрави ,не се вкисвай сега...........

    Коментиран от #46

  • 41 M_SUX

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "zendera":

    Е92 330 кабрио е това, вечера го видях, днеска ходихме на левски - цска и се разбрахме утре да го тествам, с ръка на сърцето ще си кажа какво ми е мнението. Иначе много пъти съм се бягал със 115 коня 1.8 бмв и всеки път ме првеше луд. Това са неща които не ги отричам, не отричам и факта, че Е36 има по-добър интериор от Е46 и от по-новото което е брутално абсурдно?
  • 42 Xterminatorable .

    0 4 Отговор

    До коментар #34 от "M_SUX":

    Копирам ти го направо тук:
    И ако Е46 е дървена и погледнем нейния конкурент W203 - положението става трагично в полза на Мерцедес - тясна, вози като каруца, липсва всякаква динамика, лукс, дизайн, пълно дърво и доста проблематична. Това за мен не е Мерцедес. И нещо много важно - откъм сигурност и стабилност, особено зимата, Е46 е години напред пред цедката W203 - DSC-то на БМВ е далеч по-съвършено от смешния ASR на Мерцедес. Зимата тоя "Мерцедес" е неизползваем. Проходимостта (ако сравняваме коли само със задно) на Е46 е много по-добра, системата против приплъзване действа безотказно и светкавично и с хубави гуми не можеш да разбереш, че караш кола със задно. Каквото и да правиш, ако системата е вкл е почти абсурдно да се завъртиш. Казвам всичко на базата на личен опит (2 години работих като координатор в сервизния център на балкан стар и знам достатъчно за по-старите модели). Не че старата цедка е много по-хубава, но поне има возия и повече простор.
    А ако трябва да сравним Е-klasse W210 с Е39 нещата стават още по-плачевни за Мерцедес. "Очиларката" или баба Тонка е толкова зле в почти всяко отношение, че не знам кой е казал "да" на този проект, този дизайн и тнт... 5-тата серия тук е на светлинни години по-напреди като техника и като динамика и като визия, дори и като возия. S-класата от същите години 99-2004 е една от най-проблематичните коли. Вози добре, просторна и удобна е, ама струва цяло състояние да я поддържаш. Нета е наводнен с такива за по 5-600
  • 43 M_SUX

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "Xterminatorable .":

    Я ми разкажи, щото съм се спрял на W203 искам да знам много ли ще се прее.а ако не си взема уникланата Е46ца?
  • 44 Xterminatorable .

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "M_SUX":

    Казвам това, което съм видял след като съм бил при "конкуренцията" и съм направил достатъчно тест драйв (особено на W210 и W203). За удоволствие от шофирането при Мерцедес трудно би могло да става въпрос - там може да става въпрос за удобство от возенето (не при всички модели.
    А, ако се вземе "дори с най-слабия мотор и най-ниско оборудване" (тук не визирам S-класата) взимаш едно дърво, което си е чиста загуба на пари!
    Така че е добре да погледнеш малко по-далеч от дарака си и да погледнеш малко по-реално конкуренцията, като свалиш очилата с надпис "мерцедес и всички останали и да пораснеш малко.
    А тоя, който слага "фиат", "по-добра кола от бмв" и "здрава" в едно изречение само мога да му нарисувам смеха си:
  • 45 Пламен Тенев

    2 0 Отговор
    защо не пишете за премиерите, а пишете само за разни концепти.

    дори за бмв 2-ра серия би било по-полезно



  • 46 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "zendera":

    То на БМВ феновте скоростта им е някакъв комплекс, да не говорим, че са готови да жертват возия,екстри,интериор само и само да са някакъви бързаци, а лошото е, че не ги гледам много, много по пистите.
  • 47 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "M_SUX":

    Освен това сега проверих.Е36 318-115кс 0-100 за 11.3сек .Ц-класата 202 122кс 0-100 за 12 сек.Е кой ти прави повече кеф?Щото нали това беше писал в други теми та реших да проверя това което подизирах.Виж,за при 5-та серия и Е-клас няма да проверявам-там ще пиша от опит.......................

    Коментиран от #48

  • 48 M_SUX

    1 4 Отговор

    До коментар #47 от "zendera":

    Мен ме кефи возията на Мерцедес, знаеш ли колко е отвратително да се таралянкаш цял ден в посредствени коли, говорим не за едно кръгче, а работа цял ден в колата. В бмв ще издържа точно 2 дена и ще избягам с писаци. В Мерцедес ме кефи возията и дори когато съм карал 12 часа и съм смачкан винаги съм намирал за приятна возият. Ти пробвай да караш 3ка цял ден градско и само да се чува бум бам през дупките и да ти паднат бъбреците. Скоростта е само бонус, никога не е на първо място.

    Коментиран от #49, #50

  • 49 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "M_SUX":

    Добре,съгласен съм.Аз затова имам БМВ5.А в момента съм вече със 525 д тоуринг ,роди ми се трето дете,та това е моето решение на проблема.Тук имам повече комфорт,е не е като в Е клас-еталонът,но все пак бмв е моята марка

    Коментиран от #51

  • 50 Xterminatorable .

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "M_SUX":

    Значи возията на мареата сигурно е като на 124-ка
    Возията на Мерцедес при по-малките модели свършва някъде към края на 90-те. Искаш да ми кажеш, че W203 вози много добре ли? Че баба Тонка вози много хубаво ли? А дано, ама надали - едната очиларка беше Е230, а другата Е200 компресор - и двете при нерарности удряха като каруци. А пък Е класата W212 е пълна карикатура. По-зле едва ли може да бъде, дори няма да я сравня с 5-цата

    Коментиран от #52

  • 51 Xterminatorable .

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "zendera":

    Тук грешиш, комфорта в 5-та серия (особено в периода 97-03) е по-добър. При Е60 нещата не са точно така W211 е по-комфортна от Е60, но след това нещата се изравняват. За мен има няколко модела на Мерцедес. Всичко останало е загуба на пари с трилъчева емблема.

    Коментиран от #53, #64

  • 52 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Xterminatorable .":

    Е зависи с какво окачване са били,особенно компресора.Давам пример-бившата ми 530-ка беше с толкова ниско окачване че наистина на места ме нервеше ,но пък вземаше завоите като картинг...........
  • 53 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "Xterminatorable .":

    Виж сега,значи всички се бъркат че понеже съм фанатик на тема БМВ,значи само това има значение за мен.Еми не е така.Аз вярвам в Мерцедес.За мен това е лидера в премиума.Ноооооо,бумера вече яко се конкурира с еталона.Лично мнение,нищо повече.
  • 54 Xterminatorable .

    2 2 Отговор
    Аз мисля, че той нищо повече не може да иска от живота - има си возията на 124-ка и поведението на Е46 в една кола - фиат мареа със всички екстри за модела, които са повече от списъка на 7-мацата и не прави никакви ремонти. Всичко това на цената от 1700 лева. При такова положение аз бих си направил татуировка FIAT MAREA

    Коментиран от #55

  • 55 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Xterminatorable .":

    Стига ве,туй виц ли искаш да стане................
  • 56 триста итридесети

    1 2 Отговор
    Не може да сравняваш Е36 и Е46 ... камо ли по интериор, та Е46 и нови модели коли ще ги засрами по интериор, и не само по това, а мареята вземи я скрии някъде дето не минават хора.

    Коментиран от #57, #58, #59

  • 57 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Оф ,съгласен съм,ама хора сме ,нека не се обиждаме...........
  • 58 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Междо другото ,аз като фен на по-старото(в случая Е36) да ти кажа ми харесва.Все пак от този модел произлиза всичко модерно. Е кво не ти харесва бе човек-липения спойлер ли...Слушай кво ще ти кажа.За мен Е36 си е жива икона като модел на уличен хулиган и не отстъпва кой знае колко на Е30.Имам сантимент-това е модела от тинейджърството ми....

    Коментиран от #74

  • 59 samo nemsko

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    И аз съм фен на БМВ но да те питам по кое неможе да се сравнява е46 с е36 та нали е46 само купето му променено да не говорим че е36 има много по добра визия както от вънка така и от вътре е36 има много по брутален вид от колкото е46

    Коментиран от #60, #70, #72, #73

  • 60 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "samo nemsko":

    Недей така ве пич.Аз не съм се интересувал кой знае колко за Е46 като иновации но като двигатели мога да ти кажа основни разлики.При бензините -1.9-105кс.После сещам се за 118кс .320-150кс,2.2-170кс.323-170кс от 2.5. 328-193кс,330-231кс.М3-343кс,М3 ЦСЛ-360кс.Долу горе ,това са бензинките.Дизелите-320-136-150кс .330д-184-204кс

    Коментиран от #61, #62

  • 61 Xterminatorable .

    1 2 Отговор

    До коментар #60 от "zendera":

    Защо се обяснявате на лапетата, които в другите теми си задават въпроси и след 1 мин си отговарят от другия профил, пишат от 1000 места и само глупости?

    Коментиран от #63

  • 62 samo nemsko

    2 2 Отговор

    До коментар #60 от "zendera":

    е36 316-101кс 318-115или113кс зависи дали е м40 или м43 мотор след това са 320-150кс 323-170кс 325-192кс 328-192кс м3 малката м-ка 283кс м3 голямата м-ка321кс не е въпроса в двигателите смисала ми е че е36 не отстъпва по ништо на е46 нито като екстри нито като лукс
  • 63 samo nemsko

    1 2 Отговор

    До коментар #61 от "Xterminatorable .":

    Някой да ти е искал мнението на тебе въпроса ми беше точен по добре да беше отговорил от колкото да се прайш на устроумен
  • 64 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Xterminatorable .":

    Тук си прав и съм съгласен напълно че по-добро от е39 през неговото време няма, но не можеш да кажеш, че Е класата е загуба на пари.От W211 до сега си е хубава кола.Виж за някой други модели на мерцедес и аз не ги харесвам, но S, SLS, CLS, E тe са изключение.
  • 65 Димитър Димитров

    1 5 Отговор
    за всички фенове на бмв, ауди ви разказва играта!!!
  • 66 Споок Армин

    2 2 Отговор
    Направо падам от смях.Тука има дизайнери , конструктори,инжинери и прочие.Аве момци ,що не си направите една фирма за тунинг и оптичен дизайн.С информацията която имате сигурно ще станете известни.Лелеееее направо голям смях пада.Тя статията не ми е толкова интересна ,колкото коментарите отдоло.
  • 67 Споок Армин

    0 1 Отговор
    Колата е супер.Ако имам възможност бих си я купил с удоволствие.
  • 68 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "zendera":

    Разбирам че нямаш предвид чак такава динамика. Това което искам да ти кажа че ако това БМВ е по-мощно от С класата със 50-80-100кс то това няма никакво значение тъй като при тия коли комфорта е по-високо ценен. То е ясно че и 2те ще могат да се карат с над 200 по магистралите, малко по-добрата динамика не е фактор.
  • 69 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Xterminatorable .":

    Срам го било да си каже че се качвал да кара някакъв фиат палио. Това е много жалко. Не виждам какъв е проблема, че човека си харесва мареата... Да оставим мареата настрани, извратено ли е да харесваш някаква евтина кола? Или ти понеже караш БМВ си се помислил за кралска особа? Ако се качиш да направиш 1 кръгче с трабант главата в пясъка ли ще си скриеш от срам? Като караш БМВ-то не се срамуваш така ли? Нищо лично, ама много комплексарско ми звучи колата да ти определя поведението. Излиза че хората които карат евтини коли са някфи ретарди а? И ето откъде произлиза славата на БМВ-тата по пътя, те БМВ-истите не избивали комплекси с колите си ами просто изпреварвали другите тъпаци на пътя каращи евтини коли и са умрели от срам в тях и спазват ограниченията....

    Коментиран от #86

  • 70 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #59 от "samo nemsko":

    Не е само купето, и в техническо отношение е по-добре, има доста джаджи дето при Е36 ги няма, като ASD /DSC/, ваноса мисля, аеродинамиката, возията е доста по-добра, като заради тоя тракшън дето го няма при Е36, много "състезатели" са се озовавали в канавката, че и смъртни случаи е имало, не че е виновна колата, но точно в някои случаи, като подаване на пълна газ на ниска предавка на излизане от завой да речем, и задницата тръгва, това при Е46 не може да стане.

    Коментиран от #76, #77, #95

  • 71 Стоян Стоянов

    3 1 Отговор
    Eхаа - голямо е това. Дали ще стигне до серийно производство? Че тия концепт кар-и не винаги достигат до производство. Сега една скоба да отворя: преди 10-ина години от Peugeot пуснаха едно 907 - доста интересно изглеждаща машина, колкото и подигравки сега да получа от феновете на БМВ, че сравнявам BMW c Peugeot. Та мисълта ми е, че и 907 и 908 (малко по-късно) не успяха да станат масови. Е вярно, че на Пежо силата въобще не е в големите лимузини, а и никога не е била премиум марка, но все пак. Та дано 9-er да достигне до производство.
    А до Xterminatorable - коментар №35: недей така бе пич. Вярно ти казват колегите - всеки, който кара ефтинка кола , а не БМВ (защото такива са му възможностите) трябва комплекси ли да му избиват?! Мен не ме е срам да си карам 15 годишната кола, със скромните ~70 коня (или там колкото са останали живи). Не че не виждам красивото и по-доброто, но такива са ми възможностите (и аз като zendera съм семеен с дете). Така че е малко кофти логиката ти. Не мисля , че е логично да живееш в панелка примерно, със скромни възможности, а да изтупаш едно здраво БМВ пред блока, най-вероятно закупено със сериозен заем, просто защото трябва да си гъзар. И да се молиш да не се скапе нещо, че остава в бокса за дълго. А ги има такива хора всъщноста - не визирам никой от тук пишещите - не ви познавам лично.

    Коментиран от #75

  • 72 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "samo nemsko":

    Ето "малко" екстри при Е46:

    http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=163864
  • 73 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "samo nemsko":

    Между другото Е46 става първия серийно произвеждан автомобил с DSC
  • 74 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "zendera":

    Малко квадратно стои, виж купето не е така, освен това наистина 4-цилиндровите харчат повече за вървежа си - това за малките мотори 90-100 коня.
  • 75 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "Стоян Стоянов":

    Мисля че ДА, новоизлюпените китайски богаташчета са много и ще искат да карат по-големи БМВ от "колегите" си в света.

    Коментиран от #82

  • 76 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    1 тия екстри дето ги изброи ги има и при е36 в последните години обаче при тях 2и аз имам асп дето с него съшто не може да се занесеш по простата причина че колкото и газ да му даваш почнели да поднася система спира гориво и отнема мошноста на мотора да не се занесеш макар че при мен винаги е изключен до97година са с едничния ванос след тва с двония макар че ваноса е само за икономия не за вървеж. НО и двата автобила са наистина перфектни и доставят голямо удоволствие при карене и кеф
  • 77 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    [img]
  • 78 Дошo

    3 4 Отговор
    Невероятна грозота.Опитват се да докарат футуристичните салони на концептите на LEXUS но ефекта е нулев

    Коментиран от #81, #90

  • 79 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 4 Отговор
    Егати грозотията Баварските дървари не отстъпват от примитивния си вкус

    Коментиран от #80

  • 80 bmw m5

    2 3 Отговор

    До коментар #79 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Човека с мустанга се обади да се види колко е ограничен ходи си на село да си караш мустанга да изкарваш на животните по точно на прасетата

    Коментиран от #84

  • 81 bmw m5

    2 3 Отговор

    До коментар #78 от "Дошo":

    Как един път не написа един сфестен коментар само тъпизми чувам от теб

    Коментиран от #88

  • 82 M_SUX

    2 2 Отговор

    До коментар #75 от "триста итридесети":

    Фанатика дето има Е46 се ядоса, за Е36 освен, че вози като каруца, друго не мога да кажа. Е36 изпреварва с дизайн всички марки по това време , интерора е насочен към водача, уникалните извити въздуховоди също изглеждат много добре. Е46 е с много по-слаб интериор и екстериор. Гадния интериор се прехвърля и върху Е90 доста неугледен интериор и се чудя даже как е по-грозен с навигацията или без нея. Е36 има по-добър интериор от Е90 факт. Само да кажа, че това е доста абсурдно. Чак с новата 3ка оправиха интериора което си е 20 години :). То май ако нямаш пари за новата 3ка по-добре Е36цата.
    p.s.
    Не съм казал, че мареата вози много добре, просто не вози по-зле от бмв-то ;)

    Коментиран от #83, #87

  • 83 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "M_SUX":

    Добре де, няма да те обиждам повече, но и ти недей сравнява повече мареата с Е46.
  • 84 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    2 3 Отговор

    До коментар #80 от "bmw m5":

    Всъщност разликата между Мустанга и тия баварски недоразумения се състои точно в това, което си написал Аз със моя мустанг мога да отида и в планината, на село в калта да си "паса кравите" ако иска, докато тая грозна немска кошница ще закъса на първото баирче :) Ай със здраве :)

    Коментиран от #85

  • 85 Xterminatorable .

    2 2 Отговор

    До коментар #84 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Ти наистина ще е най-добре си наблегнеш на кравите....

    Коментиран от #89

  • 86 Xterminatorable .

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Име:":

    Г-н моралист, добре че сте вие да спасите света
    Това беше на шега, но фактът, че търсиш в поста ми нещо, за което да се заядеш, въпреки че не говоря с теб на мен ми прилича на комплекс... Лека и успешна седмица
  • 87 Xterminatorable .

    1 2 Отговор

    До коментар #82 от "M_SUX":

    W203 по-хубаво ли вози? По-хубав интериор ли има? По-добра ли са й системите за стабилизиране? 2000 година кола със задно е срамота да има само система против пробоксуване. Нали е Мерцедес, нали бързината не е всичко? Ами къде й е сигурността?
  • 88 Дошo

    1 2 Отговор

    До коментар #81 от "bmw m5":

    Искаш да кажеш сВестен.Ами виж сега за мен това е реалността.Този салон на нищо не прилича.Дори малък елемент като скоростния лост е ужасен.Таблото, седалките - погледни интериора на LEXUS LF-LC и ще разбереш какво са се опитали да направят.Сега за скоростния лост.Добре, че в новите модели само това изчадие от повърните на Бенгъл остана иначе салоните на БМВ още щяха да са като дялани с теслата.
  • 89 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 4 Отговор

    До коментар #85 от "Xterminatorable .":

    Нямаш проблеми мой човек, паля мустанга и отивам в планината при кравите, на едно място, което е недостъпно за повечето баварски щайги, защото им падат болтовете по пътя

    Коментиран от #93

  • 90 zendera

    3 5 Отговор

    До коментар #78 от "Дошo":

    Аз пък,не виждам какво толкоз има да се краде от Лексус.Какво им е на баварските салони че немога да разбера?На мен лично само скоростния лост не ми допада.
  • 91 Дошo

    3 3 Отговор
    Ами погледни в какъв стил е направен салона на LF-LC и ще видиш какво.Аз лично мисля, че това е била отправната точка на BMW.Става въпрос за стъла не, че са го копирали 1:1
    В момента салоните са доста добри, но това стана наскоро.Интериорите на моделите от времето на Бенгъл отстъпват с много от конкуренцията.Е90 сравнено с IS от тези години вътре е супер зле.А слагането на такъв салон в иначе атрактивното Е92 чак мен ме издразни, СМЯТАЙ За шестицата пък да не говоря.Добре направиха, че новата няма нищо общо.
  • 92 BumBau

    1 3 Отговор
    Спокойно е BMW мъняци те Rolls-Royce няма да ви се сърдят axaxxaxaxaaxxaax е гати пародията

    Коментиран от #96

  • 93 ярослав станчев

    2 3 Отговор

    До коментар #89 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Полека само,като даваш газ нагоре да се не бухнеш в някоя крава.Че с тоя хамерикански бидон има да се търкаляш по баиря надоле,страшно ще е.
    Я най-добре остави Мустанга да си почива в гаража и запали ЮМЗ-то,поне ще си сигурен,че ще стигнеш.
  • 94 Симеон Тасев

    1 2 Отговор
  • 95 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    Коментиран от #99

  • 96 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "BumBau":

    Ролс Ройс е марка на koqto собственик е БМВ така че не знам кой на какво може да се сърди ?
  • 97 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 1 Отговор
    Абе не знам баварски недоразумения ли са какви са ама изобщо не се мъчи да сравняваш мустанг със БМВ защото той им е много под класа. Не можеш по нищо да ги срявняваш .
  • 98 samo nemsko

    0 0 Отговор
  • 99 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #95 от "samo nemsko":

    Искаш да кажеш, че между Е36 и Е46 няма ралика ли!!!
    Не ставай смешен. Дори и само DSC е голяма разлика, а возията, изгледа, широчината, таблото, подлакатника, осветлението, ...
    дори бих казал, че интериора на Е46 ми харесва повече от следващите модели, въпрос на вкус е все пак, явно си нямал Е46-ка, иначе нямаше да спориш.
    Апропо: Днес влязох в един ескорт от 9х година - егати евтинията и егати возията, човек трябва от време на време на си сверява часовника.

    Коментиран от #101

  • 100 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Монго":

    1 и е36 и то има подлакатник 2 незнам дали си запознат с окачването че почти са едни и съшти има леки разлики бих казал нулеви е46 вози малко по твърдо от е36 тая система DSC ти казах че я има и при е36 последните години които са излезли и не всички е46 е имат тая система зависи.е46 има една навигация в повече от е36 и то пак вече към новите модели от тях
  • 101 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "триста итридесети":

    А и е36 е по агресивно от към визията.При е46 има повече елегатност там сичко е по заоблено като почнем от таблото та стигнем до калници съшто много красив автомобил.

    Коментиран от #102

  • 102 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "samo nemsko":

    А стига ве.А забрави ли М пакета за външна агресия.Да не говорим за двигателите ,особенно за дизеловите,които са комън рейлови а при е36 са си обикновенно тдс.

    Коментиран от #103

  • 103 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "zendera":

    Ние не говорим за дизолови двигатели в случея е46 има по голям избор от дизолови мотори но на мен дизелите не ми харесва като цяло не обичам дизелови коли въпроса е там че не кой-знай ква разлика между двата автомобила

    Коментиран от #104

  • 104 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "samo nemsko":

    Добре де,ами бензиновите?Като се замисля,точно със Е46 запълниха нишата която съществуваше между 328 и М3.При Е46 това е 330-231кс.Даже честно казано се чудя защо при Е36 не слагаха 8 цилиндровия двигател със 286кс,след като излезе версията на М3 със 321кс.При следващия модел-Е90-92 вече наситиха предлагането като извадиха 335.
  • 105 samo nemsko

    0 0 Отговор
    Е и какво значение има че са сложили междинен мотор при е46 се тая спора беше че като автомобили не се различават много а па и като искаш голям мотор при е36 избора пак е доволен а и не обичам да сравнявам бмв та сички са добри ако сравняваш едно бмв с друго начи не си фен пак казва и е36 и е46 са уникални автомобили както и другите модели троики

    Коментиран от #106, #107

  • 106 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "samo nemsko":

    На мен Е36 ми харесва единствено купето, аз като говоря за Е46, имам предвид всичко включително и двигателите, дори да говорим само за бензиновите, от 2.8 193 коньовия - запазват диаметъра на буталата, но променят хода с 6 мм, което предполага различен инжексион, двигателя е алуминиев, а ризите бяха с няква нова за времето си магнезиева сплав която задържа маслото, по този начин сухия старт на буталото е избегнат, разхода е по-малък въпреки по-голямата маса и е с по-голяма мощност, Е46 седана е по-висок, по-широк и по-дълъг в сравнение с Е36 седана. возията според мен е по-мека, салона на Е46 ми харесва доста повече от Е36, и този тракшън който го има в последните модели на Е36 не е същия, дори наименованието му е различно.
  • 107 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "samo nemsko":

    Още нещо - 330i е с диаметър и ход на буталото, като чистак бърсак новото 335i - което ще рече че двигателя е същия, щом не ги променят толкова време, значи това е мотора (нали съм с такъв :)))
    Разликата идва от турбината, като за двигателите като моя - 231 коньовите - g-power направиха турбокит с който мощността му става точно 306 к.с. - колкото новите 335i:

    http://fakti.bg/avto/33-g-power-bmw-330i-i-z4-30i-pompa

    Коментиран от #108

  • 108 samo nemsko

    1 0 Отговор

    До коментар #107 от "триста итридесети":

    от 2 3 до 2 8 при е36 буталата са едни и съшти по диаметър само че с различен ход катко каза и при 330 пак са съштия диаметър даже да ти кажа 1 6 1 8 те пак са със съштия даметър само 320 е с малко по малък диаметър заради кубатура си кат щте да е да ти кажа че разлика в двигатели няма 97 98 99 година почват да излизат е36 с двойния ванус и вече при е46 сички са с двоини ваноси ама да ти кажа по добре без ванос че по лека подръжката

    Коментиран от #109, #110

  • 109 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "samo nemsko":

    Остави тез стари глупости.Интересувал ли си се изобщо от новите иновации в БМВ?
  • 110 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "samo nemsko":

    Остави тез стари глупости.Интересувал ли си се изобщо от новите иновации в БМВ?

    Коментиран от #111

  • 111 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "zendera":

    Незнам какво точно имаш под предвид глупости а и да се интересуваш от по новите иновации трябва да имаш доста пари за по скъпо бмв иначе какъв е смисала да се интересуваш много от тях като нямаш възможност да си ги позволиш