ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Ти си пиши,не се притеснявай.Простено ти е.То за японски коли статии няма от месеци,освен за поредния милионен тираж отзовани трошйоти.
Ауди А3 стана кола на годината,а джапанките нещо ги няма даже и в класацията.Една Мазда дето докрета до финалния спринт,ама и тя издъхна в последните метри.Как да ги има,горките,те са като спортния тотализатор,днес пускат няколко милиона,а на другия ден си ги прибират.
Пиши и успокоявай напрежението,че ще се побъркаш иначе,с тез японските трошляци.
Ей човек ,от едно нещо много се нервя при тая марка.Защо едни и същи двигатели ползват и двете марки.Е добре де-и каква е разликата тогава с голфа в случая?Само в купето и теглото което в случая е незначително.Ааа разликата е в парите които ще се дадат за голфа или аудито..
А мен не ме ли дразни?Бензиновия петак на Ауди е легенда,а сега и той отива в историята.Доказан във времето и различни изпитания,като здрав и непретенциозен,емблематичен за марката,но го свалят,за да сложат по-евтиния от фолцфаген.Това е единственото обяснение,за мен-цената.Но така се губи идентичността на марката.
За съжаление не е само при фаиве и ауди така.При БМВ,Мини,Ровър,Ролс Ройс не е ли така?А сега след ортаклъка и с Тойота,не е ли така?А Форд и Волво не бяха ли така? А Форд и Субару сега?Фиат и Алфа,Рено и Мерцедес,Ламборгини и Ауди и още много примери има.Различни марки,но едни и същи платформи,мотори,дори и дефекти.За съжаление глобализацията и стремежа към по-големи печалби,за сметка на по-малките разходи се използва от всички фирми.Защо виждате само Ауди и Фолцфаген? Де да беха само те,ама не би.И ще става още по-зле.Няма как една,две или пет фирми да слагат в колите си мотор,който ще издържа без проблеми 10 години,а останалите да правят таратайки,които изкарват 5 години гаранция,нали?Те големите са се разбрали още през 2000 г. Не са Фолцфаген най-голямото зло,те са само част от него.
Тук съм съгласен с теб. Наистина този 5-ак на ауди беше много хубав двигател. Сега целият им концерн е почти идентичен от към механика и техника. Колкото до останалите марки, ами да така е, защото света се комерсиализира. Автомобилите вече не са това, което са били едно време. Сега купуваш, ползваш, сменяш и хвърляш. До преди 10-на годинки ситуацията беше следната - да се съберат парички за колата, а пък за останлото (поддръжка, данъци няма грижа). Сега е обратното. Няма как да не се сетя за старите и добри модели, като ауди 80 Б3, мерцедес 124....
Ок съгласен съм, но само ми кажи какво общо имат форд и субару че ми е любопитно. Доколкото знам само в Субару Трезия слагат мотор от тойота всичко друго си е боксери, какъв форд?????
Двигател легенда при Алуди - разбирайте такъв който е минал 100000км без основен ремонт.Те феновете такова чудо не са виждали и като стане ДВГ-то придобива статут на легенда
Те сега пак добре, че ползват един ДВГ само Алуди и СОЦваген иначе обикновено Шкода ползва същите мотори.После ми разправят, че четирите нули били премиум защото били с кожен салон пък Шкодата била бюджетна марка
Нищо лично но за дизелите съм убеден че са достатъчно добри, стига да не беше мултитроника примерно.Даже конкурират беемвейските в доста аспекти,за мое съжаление.
Дошо си е краен относно Ауди (както винаги), но не бива да забравяме какво беше Ауди преди 15-20 години. Това, че сега делят общи платформи и ДВГ с VW (което в частност важи и за Сеат, че и за Шкода) не означава, че са лоша марка. Просто Ауди вече не са Ауди: те са поредната претопена марка, благодарение на ВАГ. За някои е добре, мен лично това въобще не ми допада.
А относно качеството и изработката на новите коли след около 2000 год е ясно - там две мнения няма: да си издържат гаранцията . Лошото в случая е, че обикновения българин трудно ще смогва на тия темпове - ние не сме на нивото на европейците. Поне повечето ...
Ти с и болен,чиче ! То за това А3-ките вървят втора ръка за по 5000 лв. и никой не ги копува,эащото са много здрави ! Сравни цените ,че се излагаш !!!!
Новите коли не се правят, за да си издържат гаранцията, просто хората в БГ които карат коли ги купуват когато отдавна колата е станала за основен ремонт. Имам приятели и в сервиз Ауди и в БМВ и в Пежо и всичките са ми казали едно и също. Един автомобил издържа около 250 хиляди километра, след което е за основен ремонт. Това е един много голям пробег. Ако Българин си купи нов автомобил без значение от марката, вероятно ще го кара 20 години безпроблемно. Проблема е че Българина купува автомобили, които вече са минали 250 хиляди километра и основния ремонт чака тях. Не можеш да си вадиш изводи за една жена каква булка е била след като си я опознал на 50г. Който е женен ме разбира какво искам да кажа, как жената се променя през годините и тялом и духом и най-вече характера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #2
16:01 25.04.2014
2 ярослав станчев
До коментар #1 от "Дошo":
Ти си пиши,не се притеснявай.Простено ти е.То за японски коли статии няма от месеци,освен за поредния милионен тираж отзовани трошйоти.Ауди А3 стана кола на годината,а джапанките нещо ги няма даже и в класацията.Една Мазда дето докрета до финалния спринт,ама и тя издъхна в последните метри.Как да ги има,горките,те са като спортния тотализатор,днес пускат няколко милиона,а на другия ден си ги прибират.
Пиши и успокоявай напрежението,че ще се побъркаш иначе,с тез японските трошляци.
Коментиран от #3, #4, #16
21:08 25.04.2014
3 Име:
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Не си имал късмета да се докоснеш до японска кола.21:53 25.04.2014
4 zendera
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Ей човек ,от едно нещо много се нервя при тая марка.Защо едни и същи двигатели ползват и двете марки.Е добре де-и каква е разликата тогава с голфа в случая?Само в купето и теглото което в случая е незначително.Ааа разликата е в парите които ще се дадат за голфа или аудито..Коментиран от #9, #15
23:33 25.04.2014
5 ярослав станчев
За съжаление не е само при фаиве и ауди така.При БМВ,Мини,Ровър,Ролс Ройс не е ли така?А сега след ортаклъка и с Тойота,не е ли така?А Форд и Волво не бяха ли така? А Форд и Субару сега?Фиат и Алфа,Рено и Мерцедес,Ламборгини и Ауди и още много примери има.Различни марки,но едни и същи платформи,мотори,дори и дефекти.За съжаление глобализацията и стремежа към по-големи печалби,за сметка на по-малките разходи се използва от всички фирми.Защо виждате само Ауди и Фолцфаген? Де да беха само те,ама не би.И ще става още по-зле.Няма как една,две или пет фирми да слагат в колите си мотор,който ще издържа без проблеми 10 години,а останалите да правят таратайки,които изкарват 5 години гаранция,нали?Те големите са се разбрали още през 2000 г. Не са Фолцфаген най-голямото зло,те са само част от него.
Коментиран от #7, #8
11:21 26.04.2014
6 скар фейс
13:44 26.04.2014
7 Име:
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Ок съгласен съм, но само ми кажи какво общо имат форд и субару че ми е любопитно. Доколкото знам само в Субару Трезия слагат мотор от тойота всичко друго си е боксери, какъв форд?????15:12 26.04.2014
8 Дошo
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Двигател легенда при Алуди - разбирайте такъв който е минал 100000км без основен ремонт.Те феновете такова чудо не са виждали и като стане ДВГ-то придобива статут на легендаКоментиран от #10, #14
15:58 26.04.2014
9 Дошo
До коментар #4 от "zendera":
Те сега пак добре, че ползват един ДВГ само Алуди и СОЦваген иначе обикновено Шкода ползва същите мотори.После ми разправят, че четирите нули били премиум защото били с кожен салон пък Шкодата била бюджетна маркаКоментиран от #11
16:00 26.04.2014
10 zendera
До коментар #8 от "Дошo":
Нищо лично но за дизелите съм убеден че са достатъчно добри, стига да не беше мултитроника примерно.Даже конкурират беемвейските в доста аспекти,за мое съжаление.23:53 26.04.2014
11 Xterminatorable .
До коментар #9 от "Дошo":
Добре, ще ти задам въпроса така: Къде си виждал в Шкода 3.0 TDI, 4.2 ТДИ, 3.0 ТФСИ 4.0 Т, 5.0Т ?!01:23 27.04.2014
12 eba4a
Коментиран от #13
01:45 27.04.2014
13 zendera
До коментар #12 от "eba4a":
Поне направи 12 години-вижда се че си пъпчивко..01:51 27.04.2014
14 ярослав станчев
До коментар #8 от "Дошo":
Ми то и хубава кола от трошйота е същото.Една година караш,3 пъти ти я отзовават,за хубава.21:30 27.04.2014
15 Стоян Стоянов
До коментар #4 от "zendera":
Дошо си е краен относно Ауди (както винаги), но не бива да забравяме какво беше Ауди преди 15-20 години. Това, че сега делят общи платформи и ДВГ с VW (което в частност важи и за Сеат, че и за Шкода) не означава, че са лоша марка. Просто Ауди вече не са Ауди: те са поредната претопена марка, благодарение на ВАГ. За някои е добре, мен лично това въобще не ми допада.А относно качеството и изработката на новите коли след около 2000 год е ясно - там две мнения няма: да си издържат гаранцията . Лошото в случая е, че обикновения българин трудно ще смогва на тия темпове - ние не сме на нивото на европейците. Поне повечето ...
17:18 28.04.2014
16 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Ти с и болен,чиче ! То за това А3-ките вървят втора ръка за по 5000 лв. и никой не ги копува,эащото са много здрави ! Сравни цените ,че се излагаш !!!!19:01 28.04.2014
17 Рашко Ломския
12:50 18.07.2014