Турбинираният петак на суперспортното Audi RS3 ще отстъпи място на 2.0-литровия четирицилиндров двигател, демонстриран с концептуалните TT quattro sport и Volkswagen Golf R400, съобщава Auto Zeitung. Така новото поколение на горещия хечбек ще разполага с мощност поне 400 к.с.
Следващата RS-тройка ще бъде построена на модулната платформа MQB на Volkswagen. Автомобилът ще се екипира със седемстепенна роботизирана трансмисия S tronic и фирмената система за двойно задвижване quattro. Премиерата на модела се окачва в края на годината.
Неотдавна плъзнаха слухове, че RS3 ще запази 2.5-литровия си петцилиндров двигател, но мощността му ще бъде увеличена от 340 на 360 к.с., за да даде адекватен отпор на най-потентния хечбек в света Mercedes-Benz A45 AMG. Audi обаче ще се превърне в лидер в сегмента още преди появата на новото RS3. В момента немците подготвят модификацията S3 Plus с 375 коня срещу 360-те на A45 AMG.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #2
16:01 25.04.2014
2 ярослав станчев
До коментар #1 от "Дошo":
Ти си пиши,не се притеснявай.Простено ти е.То за японски коли статии няма от месеци,освен за поредния милионен тираж отзовани трошйоти.Ауди А3 стана кола на годината,а джапанките нещо ги няма даже и в класацията.Една Мазда дето докрета до финалния спринт,ама и тя издъхна в последните метри.Как да ги има,горките,те са като спортния тотализатор,днес пускат няколко милиона,а на другия ден си ги прибират.
Пиши и успокоявай напрежението,че ще се побъркаш иначе,с тез японските трошляци.
Коментиран от #3, #4, #16
21:08 25.04.2014
3 Име:
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Не си имал късмета да се докоснеш до японска кола.21:53 25.04.2014
4 zendera
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Ей човек ,от едно нещо много се нервя при тая марка.Защо едни и същи двигатели ползват и двете марки.Е добре де-и каква е разликата тогава с голфа в случая?Само в купето и теглото което в случая е незначително.Ааа разликата е в парите които ще се дадат за голфа или аудито..Коментиран от #9, #15
23:33 25.04.2014
5 ярослав станчев
За съжаление не е само при фаиве и ауди така.При БМВ,Мини,Ровър,Ролс Ройс не е ли така?А сега след ортаклъка и с Тойота,не е ли така?А Форд и Волво не бяха ли така? А Форд и Субару сега?Фиат и Алфа,Рено и Мерцедес,Ламборгини и Ауди и още много примери има.Различни марки,но едни и същи платформи,мотори,дори и дефекти.За съжаление глобализацията и стремежа към по-големи печалби,за сметка на по-малките разходи се използва от всички фирми.Защо виждате само Ауди и Фолцфаген? Де да беха само те,ама не би.И ще става още по-зле.Няма как една,две или пет фирми да слагат в колите си мотор,който ще издържа без проблеми 10 години,а останалите да правят таратайки,които изкарват 5 години гаранция,нали?Те големите са се разбрали още през 2000 г. Не са Фолцфаген най-голямото зло,те са само част от него.
Коментиран от #7, #8
11:21 26.04.2014
6 скар фейс
13:44 26.04.2014
7 Име:
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Ок съгласен съм, но само ми кажи какво общо имат форд и субару че ми е любопитно. Доколкото знам само в Субару Трезия слагат мотор от тойота всичко друго си е боксери, какъв форд?????15:12 26.04.2014
8 Дошo
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Двигател легенда при Алуди - разбирайте такъв който е минал 100000км без основен ремонт.Те феновете такова чудо не са виждали и като стане ДВГ-то придобива статут на легендаКоментиран от #10, #14
15:58 26.04.2014
9 Дошo
До коментар #4 от "zendera":
Те сега пак добре, че ползват един ДВГ само Алуди и СОЦваген иначе обикновено Шкода ползва същите мотори.После ми разправят, че четирите нули били премиум защото били с кожен салон пък Шкодата била бюджетна маркаКоментиран от #11
16:00 26.04.2014
10 zendera
До коментар #8 от "Дошo":
Нищо лично но за дизелите съм убеден че са достатъчно добри, стига да не беше мултитроника примерно.Даже конкурират беемвейските в доста аспекти,за мое съжаление.23:53 26.04.2014
11 Xterminatorable .
До коментар #9 от "Дошo":
Добре, ще ти задам въпроса така: Къде си виждал в Шкода 3.0 TDI, 4.2 ТДИ, 3.0 ТФСИ 4.0 Т, 5.0Т ?!01:23 27.04.2014
12 eba4a
Коментиран от #13
01:45 27.04.2014
13 zendera
До коментар #12 от "eba4a":
Поне направи 12 години-вижда се че си пъпчивко..01:51 27.04.2014
14 ярослав станчев
До коментар #8 от "Дошo":
Ми то и хубава кола от трошйота е същото.Една година караш,3 пъти ти я отзовават,за хубава.21:30 27.04.2014
15 Стоян Стоянов
До коментар #4 от "zendera":
Дошо си е краен относно Ауди (както винаги), но не бива да забравяме какво беше Ауди преди 15-20 години. Това, че сега делят общи платформи и ДВГ с VW (което в частност важи и за Сеат, че и за Шкода) не означава, че са лоша марка. Просто Ауди вече не са Ауди: те са поредната претопена марка, благодарение на ВАГ. За някои е добре, мен лично това въобще не ми допада.А относно качеството и изработката на новите коли след около 2000 год е ясно - там две мнения няма: да си издържат гаранцията . Лошото в случая е, че обикновения българин трудно ще смогва на тия темпове - ние не сме на нивото на европейците. Поне повечето ...
17:18 28.04.2014
16 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Ти с и болен,чиче ! То за това А3-ките вървят втора ръка за по 5000 лв. и никой не ги копува,эащото са много здрави ! Сравни цените ,че се излагаш !!!!19:01 28.04.2014
17 Рашко Ломския
12:50 18.07.2014