ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Цената е меко казано ненормална, но не е изключено да се намери купувач (който най-верятно ще се пазари). Относно 124-ката....какво да кажа за нея?! Страхотна!!! Може би единствено бих сменил трилъчавите джанти с други.
Към автора!!124ката е спряна от производство 1995та година,като има купета Еклас и от 1996-та.За очиларката пък се чуваше още през 1992ра,а излезе 96та.
Каквото и да се каже за тоя автомобил е малко... Последния проект, в който са си сътрудничили две от най-великите автомобилни марки Мерцедес и Порше. Едно време "обикновен" 500 наказваше Ферарита и Поршета на аутобана, а това на снимката е с по големия двигател М119.Е60. Колата за времето си беше един от върховете на автомобилостроенето, а относно цената е оправдана и ще кажа защо. Преди да отиде в Брабус колата е била E60 AMG, а тази модификация е много рядка...
П.С. И нормален 500 да си купите, няма да сбъркате, в тая кола има магия, кефа е неописуем!
не е лоша колата но за годините си е доста пресилена цената после на тея коне това шаси на 3 десетилетия да не стане като по филмите къде са ми гумите и щангите!!!
Абе тая 124-ка е изкарала 20 години без зор и все още слага в джобчето повечето нови тучове. А съм сигурен,че ще изкара още 20 години без драми,а повечето нови тучове няма и да ги има.Не 100 бона,200 000 ще и иска човека след 10 години.Това е кола бе,не е модерен пластмасов компютър.
Дааааа,все повече стават боклуците,а все по-малко остават истинските коли.
Уникат е Бенца.
Да аз ше имам 100 000 и ше си купя дарак, т'ва няма да го купи някой който няма кинти. За тва ГТР пък ако ще 5 години да изкара. Пък ти си мисли че караш кола
Когато ГТР изкара 20 години,все още върви и струва 100 000 долара ми се обади.Тогава вече можем и да поспорим за коли.
Нали ти е ясно,че между ГТР и тоя мечок място за сравнение няма,защото от двете само 124-та е истинска кола.
Aко имам 100 000 и ги харча за кола никога не бих си купил 20 годишна. Все едно да ми се хвалиш със 124 на 5 милиона км. Аз да не съм таксиметър та да ме интересува че ше кара 20 години. Човек който е решил да даде толкова пари за кола няма да го интересува колко ше изкара щот след 5год ше е смени . Гаражен експонат не ми трябва. А и ако държиш един ГТР 20 години в гаража, споко пак ше запали
Истинска кола: една чистачка, стърчаща емблема, три педала (две спирачки) Класика недостижима и до ден днешен. Ма то как да сравняваш кола с компютър на колела
Няма смисъл да ти обяснявам повече.Цъкай в тубата и гледай как гори якия ГТР на Нюрбургринг,заради прегрели спирачки и не се занимавай с истинските коли.
Абе, бате, ти може ли да сравняваш спортно купе с седан (лимузина) То тези две коли са проектирани в различни епохи и с различни цели - едната е много по спортно насочена спрямо другата и й се гледа ускорението и времето за обиколка (ако не знаеш Годзилата е проектирана точно с тази цел - да чупи рекорди) докато мерца е бизнес седан с много по0 комфортна возия
Дърта ръждясала краста! Брабуса човека сам си го е рисувал-вижда се че е менте, а пък салона е като циганска кола. И това скапано радио от битака!Такива 124-ки наште мангали карат за по 2-3000 лв!Джантите сащо са турски кич от Истанбул.
Само да те светна лекичко: Нисан GTR съществува от 1969та година. Първия е hakosuka GTR. Ето вече 45 години се кара, струва много, че дори и по track day и други event-и се кара на макс. Следващата генерация Kenmeri също. Айде да не си говориме за коли, че все още няма еквивалент на BNR32.
Първо попрочети малко за историята на GTR, за технологийте и постиженията и после ми говори как няма да изкара 20години.... Не искам да правя сравнение с разни модели немски автомобили щото ще стане прекалено дълъг и безсмислен спора. Но преди да плюеш поне си направи труда да опознаеш нещото, което хейтиш.
Абсолютно съм съгласен с теб. Също не харесвам на Брабус изчадията. Предпочитам стандартния мерц или АМГ, но Брабус милярдер да съм не искам да го виждам.
За феновете на мерцедес:
Поздрав с AMG HAMMER (базиран на w124) :)
не не нормално да сравнявате напомпена кола, правена специално да чупи рекорди по писти - с префорсиран мотор, който при ежедневно каране ще си кихне буталата в картера на 50 хил км с тази кола от статията. Просто няма смисъл. Всяка от 2 те има различно предназначение и всяка една от двете си е вечна класика в своя клас... лично мое мнение
Погледнете само колко пъти е видяна тази статия в сравнение с другите и тогава ми пейте на ушенце ,карал съм такъв ,обикновената 124-ка еми к`во да ви кажа направо се прекланям пред немския гений и италянския дизайн от онова време ,кат я гледам мед ми капе на сърцето ама ми е омръзнала вече.На тази кола цената може само да й расте със всяка година.По надолу някъв беше писал, че ще стой само в гаража , еми да `щото се вади само на спецялни пероприятия а пласмасовиде боклуци са за ежедневна употреба кат чашките и бъркалките за кафе та да може всякакви образи неразличаващи съединител от спирачка `просто ` да си местят задниците 30кмч при ограничение 50
ei ti i karuca da se vozi6 6te se kefi6 nqma 4ovek dasi prebva gurbu samo stoinosnite koli imat zna4enie 1500 lv e obiknovenata 124 koqto moje dasi q zeme seki
Не се карайте може да е стара може да е всичко това е мерцедес не бемве не ауди а мерцедес. мерцедес и всичко останало след него.Тия каде са големи познавачи казват стара кола еми не ми се вярва някои от тези хора да иамт 80 90 бона да си купят нов модел на марката какъвто и да е дори и по нисък клас щото не са евтини като дачия и повечето кореиски измислици
Еееее,недей така ся.Това е голяма кола.Даже незнам бумера дали има анмалог на това Чочоне.До колкото се сещам Е34 битурбо Алпина е 360кс-само толкова...
На Брабус е много по-мощна!500кс през 1994-та бяха нещо наистина извънземно.Да-гледах клипчета със HAMMER,къса на драг стокова НСХ,но 911турбо неможе,докато тоя БРАБУС независимо че е тежък ще го отвее направо.Всъщност,сега се сещам,че на времето това бяха коли за шейховете-четох го в тогавашните автосписания....
Тук всички написахте, че W124 е най-великата кола на света направо, а си е просто един голям, нестабилен мерц, и 5000 коня да му сложат, шасито си остава същото, а то е ужасно, не можете да кажете на черното - бяло, пък и дори с тези коне и нютони, мерца не може да придаде мощноста си на пътя както трябва и затова липсва каквото и да е сцепление дори при леко подаване на газта .
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 скар фейс
Коментиран от #7
11:56 03.05.2014
2 Borislav Krumov
12:22 03.05.2014
3 BRABUS
13:27 03.05.2014
4 Златин Славчев
Коментиран от #5
13:43 03.05.2014
5 Превозна Служба
До коментар #4 от "Златин Славчев":
ти въобще разбра ли за коя кола става дума :)Коментиран от #9, #40
13:52 03.05.2014
6 zendera
13:56 03.05.2014
7 zendera
До коментар #1 от "скар фейс":
Прав си-аз лично бих ги сменил със АМГ или МАЕ,на Лоринзер не ми допадат..13:58 03.05.2014
8 Shmeker
13:59 03.05.2014
9 Ивайло Големански
До коментар #5 от "Превозна Служба":
И аз мисля че не си заслужава, за тия парички ГТР бих взел .14:12 03.05.2014
10 Николай Николов
Коментиран от #15
14:56 03.05.2014
11 Vasik Atanasova
16:00 03.05.2014
12 Mercedes-Benz
П.С. И нормален 500 да си купите, няма да сбъркате, в тая кола има магия, кефа е неописуем!
16:08 03.05.2014
13 мечока
Коментиран от #30
17:18 03.05.2014
14 Dimitar Dimitrov
18:13 03.05.2014
15 Ивайло Големански
До коментар #10 от "Николай Николов":
няма значение, важното е кое е по добро за 100 000$19:25 03.05.2014
16 ярослав станчев
Дааааа,все повече стават боклуците,а все по-малко остават истинските коли.
Уникат е Бенца.
Коментиран от #17
19:26 03.05.2014
17 Ивайло Големански
До коментар #16 от "ярослав станчев":
Да аз ше имам 100 000 и ше си купя дарак, т'ва няма да го купи някой който няма кинти. За тва ГТР пък ако ще 5 години да изкара. Пък ти си мисли че караш колаКоментиран от #18
19:34 03.05.2014
18 ярослав станчев
До коментар #17 от "Ивайло Големански":
Когато ГТР изкара 20 години,все още върви и струва 100 000 долара ми се обади.Тогава вече можем и да поспорим за коли.Нали ти е ясно,че между ГТР и тоя мечок място за сравнение няма,защото от двете само 124-та е истинска кола.
Коментиран от #29, #32
19:46 03.05.2014
19 Ивайло Големански
Коментиран от #21
19:56 03.05.2014
20 Венцислав Димитров
Коментиран от #23
20:01 03.05.2014
21 ярослав станчев
До коментар #19 от "Ивайло Големански":
Няма смисъл да ти обяснявам повече.Цъкай в тубата и гледай как гори якия ГТР на Нюрбургринг,заради прегрели спирачки и не се занимавай с истинските коли.20:05 03.05.2014
22 Ивайло Големански
Коментиран от #24
20:09 03.05.2014
23 Ивайло Големански
До коментар #20 от "Венцислав Димитров":
интересно дали още ползваш правец от едно време щото е с по малко бъгове или ползваш някой последен модел компютър. Дано усетиш сравнението20:11 03.05.2014
24 Венцислав Димитров
До коментар #22 от "Ивайло Големански":
Абе, бате, ти може ли да сравняваш спортно купе с седан (лимузина) То тези две коли са проектирани в различни епохи и с различни цели - едната е много по спортно насочена спрямо другата и й се гледа ускорението и времето за обиколка (ако не знаеш Годзилата е проектирана точно с тази цел - да чупи рекорди) докато мерца е бизнес седан с много по0 комфортна возияКоментиран от #25
20:36 03.05.2014
25 Ивайло Големански
До коментар #24 от "Венцислав Димитров":
Бате ако прочетеш по надолу коментарите го сравняват с Ферари20:39 03.05.2014
26 Армагедон
20:55 03.05.2014
27 Армагедон
Коментиран от #50, #51, #52
20:59 03.05.2014
28 Владислав Димитров
22:04 03.05.2014
29 Име:
До коментар #18 от "ярослав станчев":
Само да те светна лекичко: Нисан GTR съществува от 1969та година. Първия е hakosuka GTR. Ето вече 45 години се кара, струва много, че дори и по track day и други event-и се кара на макс. Следващата генерация Kenmeri също. Айде да не си говориме за коли, че все още няма еквивалент на BNR32.Първо попрочети малко за историята на GTR, за технологийте и постиженията и после ми говори как няма да изкара 20години.... Не искам да правя сравнение с разни модели немски автомобили щото ще стане прекалено дълъг и безсмислен спора. Но преди да плюеш поне си направи труда да опознаеш нещото, което хейтиш.
22:38 03.05.2014
30 Име:
До коментар #13 от "мечока":
Абсолютно съм съгласен с теб. Също не харесвам на Брабус изчадията. Предпочитам стандартния мерц или АМГ, но Брабус милярдер да съм не искам да го виждам.За феновете на мерцедес:
Поздрав с AMG HAMMER (базиран на w124) :)
Коментиран от #36
22:46 03.05.2014
31 MitaK
Коментиран от #33
23:29 03.05.2014
32 Atanas Nikolov
До коментар #18 от "ярослав станчев":
гола вода с от към автомобилите мой човек...00:59 04.05.2014
33 Atanas Nikolov
До коментар #31 от "MitaK":
....ще имаш да вземаш...01:03 04.05.2014
34 Симеон Тасев
09:04 04.05.2014
35 Симеон Тасев
Коментиран от #41, #42
09:04 04.05.2014
36 мечока
До коментар #30 от "Име:":
Brabus e създадена специално за да покрие изискванията на клиенти от Източна Европа, Русия и третия свят. Все пак е една много голяма пазарна нишаКоментиран от #37
09:49 04.05.2014
37 Име:
До коментар #36 от "мечока":
Това не ми променя мнението по никакъв начин. Независимо каква и е целта, не ги харесвам...........Коментиран от #53
11:09 04.05.2014
38 мерцедес бенц
15:48 04.05.2014
39 мерцедес бенц
15:52 04.05.2014
40 Златин Славчев
До коментар #5 от "Превозна Служба":
za tazi ot kartinkata22:52 04.05.2014
41 Златин Славчев
До коментар #35 от "Симеон Тасев":
sajaliavam v takiva stari koli ne vlizam predpochitam na kolelo da se voziaКоментиран от #47
22:59 04.05.2014
42 Златин Славчев
До коментар #35 от "Симеон Тасев":
edna 124 e 1500 lv ko mu staba ta tozКоментиран от #43, #44
23:02 04.05.2014
43 Симеон Тасев
До коментар #42 от "Златин Славчев":
ei ti i karuca da se vozi6 6te se kefi6 nqma 4ovek dasi prebva gurbu samo stoinosnite koli imat zna4enie 1500 lv e obiknovenata 124 koqto moje dasi q zeme sekiКоментиран от #45, #46
00:11 05.05.2014
44 Симеон Тасев
До коментар #42 от "Златин Славчев":
tova ne e obiknovena 124 tova e super kar00:20 05.05.2014
45 Vasik Atanasova
До коментар #43 от "Симеон Тасев":
БРАВО МОНИ ИМАШ ПЛУС ОТ МЕН И НА ДВАТА КОМЕНТАРАТОЧНО ТАКА Е ТОВА Е
02:46 05.05.2014
46 Vasik Atanasova
До коментар #43 от "Симеон Тасев":
BRABUS02:47 05.05.2014
47 Ha-HA
До коментар #41 от "Златин Славчев":
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-60-amg-w124-schnellstes-taxi-deutschlands-meerbusch/192352695.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=66&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORTЯ погледни внимателно. Когато намериш Китайски КОШ на тези години за тези пари ми се обади пак.Няма просто как да стане!!!
Коментиран от #48
13:25 05.05.2014
48 Златин Славчев
До коментар #47 от "Ha-HA":
ili e sgreshena cenata ili e bila na niakoi izvesten kino aktior16:05 05.05.2014
49 Daniel Kacarski
17:54 05.05.2014
50 Bobi
До коментар #27 от "Армагедон":
Абсолютно си прав ! Това наистина е менте с тези прегънати всмукателни маркучиНе вярвам Брабус да допуснат такъв гаф
09:22 06.05.2014
51 Bobi
До коментар #27 от "Армагедон":
Това повече ми прилича на Brabushttp://fakti.bg/avto/34700-brabus-prodava-unikalna-w124-ka
09:29 06.05.2014
52 Bobi
До коментар #27 от "Армагедон":
http://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=v25_4Al7JAbs8M&tbnid=AHme8y-plswm7M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.benztuning.com%2Fsearch%2Flabel%2FW124%3Fupdated-max%3D2012-02-25T02%3A38%3A00-08%3A00%26max-results%3D20%26start%3D9%26by-date%3Dfalse&ei=L4JoU7f6A87-PJaXgaAG&psig=AFQjCNHYRf5bqeHICgpl8QRpU0L0vlO7QQ&ust=1399444290250383Открий седемте разлики
Коментиран от #56
09:34 06.05.2014
53 zendera
До коментар #37 от "Име:":
Еееее,недей така ся.Това е голяма кола.Даже незнам бумера дали има анмалог на това Чочоне.До колкото се сещам Е34 битурбо Алпина е 360кс-само толкова...Коментиран от #54
17:27 06.05.2014
54 Име:
До коментар #53 от "zendera":
124ката я харесвам, не харесвам как са я съсипали от Брабус. Обяснявах че не харесвам на Брабус изчадията. Виж 124 AMG HAMMER!Коментиран от #55
19:03 06.05.2014
55 zendera
До коментар #54 от "Име:":
На Брабус е много по-мощна!500кс през 1994-та бяха нещо наистина извънземно.Да-гледах клипчета със HAMMER,къса на драг стокова НСХ,но 911турбо неможе,докато тоя БРАБУС независимо че е тежък ще го отвее направо.Всъщност,сега се сещам,че на времето това бяха коли за шейховете-четох го в тогавашните автосписания....20:49 06.05.2014
56 Армагедон
До коментар #52 от "Bobi":
Прав си Bobi, менте е тоя БРАБУС и не струва повече от 5 бона.Закърпен е за продаване...23:40 09.05.2014
57 Нен Нен
Коментиран от #60
00:40 10.05.2014
58 krasi
Това е един от наи великите автомобили произвеждани някога в света.
13:28 12.12.2014
59 меро
13:35 12.12.2014
60 Въпрос
До коментар #57 от "Нен Нен":
А карал ли си го въобще за да знаеш? И с 300 си е напълно стабилно!12:44 28.11.2015