През 2025-та ще се появят по-евтини "тèсли"

30 Януари, 2025 15:22 888 15

  • tesla-
  • model s-
  • model y-
  • model q-
  • model 3

Компанията ще тества нов подход за своите електромобили

През 2025-та ще се появят по-евтини "тèсли" - 1

Въпреки малко неспокойната 2024 г., Tesla прогнозира по-светло бъдеще за 2025 г., очертавайки планове за по-достъпни електромобили и значителен напредък в технологията за самоуправление. Освен това се похвали, че за първи път Tesla свали средната цена за производство на своите автомобили под 35 000 долара.

Истинската новина обаче е продуктовата пътна карта на Tesla за първата половина на 2025 г. Компанията обещава появата на „по-достъпни“ модели. Въпреки че конкретните данни остават в тайна, тези модели са обект на много спекулации.

Първоначалните слухове предполагаха олекотени версии на Model 3 и Model Y. Формулировката на Tesla обаче предполага различен подход. Компанията заявява, че „тези превозни средства ще използват аспекти на платформата от следващо поколение, както и аспекти на настоящите ни платформи и ще се произвеждат на същите производствени линии като настоящата ни гама от превозни средства“.

Това отваря вратата към възможността тези по-достъпни модели да приемат формата на слуховете за „Model Q“. Макар и непотвърден, този модел потенциално би могъл да се насочи към цена около 30 000 долара, значително по-ниска от тази на Model 3 и Model Y.

Tesla също така отбеляза, че този хибриден подход - смесване на компоненти на следващото поколение и на настоящата платформа на съществуващите производствени линии - ще доведе до „по-малко намаляване на разходите, отколкото се очакваше по-рано“. Той обаче позволява на компанията да разшири обема на автомобилите по по-капиталово ефективен начин, особено „в несигурни времена“. Това предполага стратегическо решение за приоритизиране на растежа на обема и управление на капиталовите разходи в условията на пазарна нестабилност. Накратко, Tesla се стреми да разшири привлекателността си с по-достъпни модели, като същевременно внимателно управлява инвестициите си в нови технологии и производство.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 2 Отговор
    Айде на теслитеее! Две за лев една бакшиииш❗
  • 4 От меня от сърце

    6 4 Отговор
    С дизайн на предницата като смачкан вестник и с логиката на запалка еднодневка. Свършва газта и не може да се зарежда, изминаваш 150 хил км и до там. Може би?
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 3 Отговор
    За 2024 г в БГ са новорегистрирани повече БМВi3 , които са спрени от производство, от всички модели на Тесла🤔

    А за цялата 2024г новите чисти електромобили са ЧЕТИРИ ПРОЦЕНТА от всички нови автомобили 🤔

    Коментиран от #14

  • 6 Шумен

    6 3 Отговор
    Еми като няма кой да ги купува много ясно, във Германия има стотици дето седят на паркинга и чакат мерсклии
  • 7 Баба Гошка

    4 2 Отговор
    А на теслите дръжките каква щей цената
  • 8 Яяяя

    3 2 Отговор
    Че колко по евтини? Вчера си купих една за 12 лева. Без пари ли ще ни ги раздават. И натопена беше.
  • 9 Антиелектрика

    4 4 Отговор
    Евтини, евтини, колко да са евтини. Ще си купя електричка когато батериите им станат по 50-100 кг и издържат 800 км пробег при скорост 140 км/ч с едно зареждане.

    Коментиран от #10

  • 10 На бъди скромен

    2 5 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Какви 100 кг батерия? Един резервоар кажи 40 кг и се зарежда за 30 секунди. С него се изминават 1500 км.

    Докато електромобилите не станат с тегло под 1000 кг не изминават минимум 2000 километра със зареждане за под една минута, нямат никакво бъдеще

    Особено ако електромобилите струват над 10 000 а батерията издържа по-малко от 1 милион километра.

    Дотогава цар ще е ДВГ и няма кой да го измести.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Ми то вече има

    0 0 Отговор
    В Бриколаж!
  • 12 В действителност

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "На бъди скромен":

    Минават над 2 милиона км (снимката е от мол Парадайс) като за това време изкарват за 4 апартамента с безплатното зареждане.

    Tesla Plaid Channel - документирани 1900 драг старта без 1 повреда. Това ДВГ може да го гледа само и да казва: Браво! Аз на 10-тия съм чао.

    ДВГ-тата и гърнетата са довиждане. Петрол тук няма, а ауспуха пуши отрова. Въздухът е за хората, не за пушещи сандъци.

  • 13 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "На бъди скромен":

    Двгто ти ако го изрязкам два пъти както теслата ще хвърли водите и маслото и не знам изобщо на какво е цар
  • 14 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Така е, но само 5% от автомобилите в Бг са до 5 години над 50% са над 20г. Освен това който си купува електромобил си го внася от чужбина, нов или почти нов, а в твоята класация става дума само за закупени от тук. Електромобилите са сравнително нова технология освен това Ганьо не се слави с много умствен багаж нито пък с финансови възможности затова са и такива резултатите
  • 15 оня с коня

    1 0 Отговор
    Най-лесно е да се "поевтини" един автомобил -махат му се Малко Екстри а ако не е достатъчно- почти всичките.Така правят Руснаците с новите си Лади и Москвичи,това ще опита и Мъск.