BMW все пак няма да се откаже от "единичката"

25 Април, 2025 14:59 876 5

  • bmw-
  • i1-
  • 1 series-
  • m135

Очаква се да видим електрически i1 модел

BMW все пак няма да се откаже от "единичката" - 1

Слуховете от Мюнхен относно бъдещата стратегия на BMW за 1 Series очертават значителна тежест за по-широкия европейски автомобилен пейзаж. Неотдавнашните изявления на шефа на марката Бернд Кербер от автомобилното изложение в Шанхай рисуват ясна картина: електрическата Серия 1, вероятно наречена i1, вече не е далечна възможност, а стратегически императив за запазване на значимостта на BMW на ключовите европейски пазари, като се очаква да се появи около 2027 година.

Самият обем на продажбите на 1 Series в Южна Европа - самият Кербер посочи съседна Гърция, Испания и Италия - подчертава съществуващата необходимост от електрифицирано предложение в този ключов компактен сегмент. Без убедителен претендент за електрическа версия BMW рискува да загуби значителен пазарен дял в полза на съперници, които вече са установили присъствието си на това разрастващо се електрическо бойно поле. Следователно i1 не е просто предлагане на още един електромобил, а защита на утвърдената територия на BMW и привличане на ново поколение потребители, които са склонни към електричество.

Акцентът на Кьорбер върху „умните и икономични решения“, насърчавани от сегмента на малките автомобили, и потенциалът тези нововъведения да се разпространят до моделите от по-висок клас, подсказва за стратегически фокус върху стойността. И все пак имиджът на премиум марката BMW ще трябва да бъде внимателно балансиран с ценовата чувствителност на пазара на компактни автомобили. Ще успеят ли да създадат i1, който да е разпознаваем като BMW и да е конкурентен на цената на масовите си електрически конкуренти?

Вероятната съвместна премиера на plug-in хибридната 1 Series заедно с i1 предполага прагматичен подход, насочен към потребителите, които все още не са готови да възприемат изцяло електрическата мобилност. Тази преходна стратегия отразява очакваните варианти на задвижване за следващото поколение 3 Series, което показва по-широк ангажимент на ниво платформа за разнообразие на задвижванията.

Въпреки че дизайнът на новата 1 Series и i1 се очаква да черпи вдъхновение от по-елегантната естетика, очаквана за следващата 3 Series, истинското изпитание ще се крие в технологичната основа и способността за безпроблемно интегриране в развиващата се инфраструктура за зареждане в Европа. Освен това интериорът, макар да се очаква да включва умалена версия на най-новата система iDrive на BMW, ще трябва да предложи завладяващо дигитално изживяване, което да намери отклик сред технологично ориентираните купувачи на компактни автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Читател

    8 4 Отговор
    БМВ е диагноза не кола,ме познавам 1 нормален човек с БМВ

    Коментиран от #4

  • 3 Това е

    3 3 Отговор
    Форд Фокус с друга предница и други стопове
  • 4 Баща ти

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Читател":

    Лафчетата пред панелката със семки в ръка и биричка(от евтината разбира се)
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.