31 Май, 2014 10:13 16 541 18

Двулитров мотор за новото BMW 7er

  • bmw-
  • 7er-
  • g11-
  • g12

Актуалната "седмица" на BMW е на пазара от 6 години и в Мюнхен вече работят усилено върху следващото поколение на флагмана си. Новата генерация ще получи индекс G11 и G12 (съответно за версиите с късо и дълго междуосие), а голямата новина според британското сп. Car е четирицилиндровият двулитров двигател, с който ще се оборудва базовата модификация на 7er.

За дизайна на лимузината може да се съди по прототипа Vision Future Luxury, който баварците показаха през април в Пекин. Тогава мнозина специалисти прогнозираха, че концептът ще се превърне в BMW 9er. От Car обаче твърдят, че засега този проект е замразен в полза на новата "седмица".



Следващият баварски флагман ще има по-спортно излъчване - главно заради агресивната предница. По каросерията ще има доста хромирани детайли, а интериорът ще бъде "на светлинни години пред сегашните 5er и 6er".

Car потвърждава първите слухове за техническите характеристики на модела, които плъзнаха през лятото на 2013-а. Новата "седмица" ще бъде по-голяма и по-лека от предшественика си. Дължината на лимузината ще нарасне с 35 мм, а теглото ще намалее със 100 кг.

Гамата от двигатели постарому ще включва шест-, осем- и дванайсетцилиндрови бензинови агрегати, дизелов шестак и хибридна версия. Скромният на пръв прочит четирицилиндров мотор на базовата версия всъщност няма да е никак безобиден - мощността му ще бъде поне 275 коня.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    1 13 Отговор
  • 2 Никой

    0 8 Отговор
    Щом ще има V8 и V12 значи всичко е наред Тоя рендър изобщо не ми се вижда близо до истината. Сигурно ще има нещо общо с концепта, но се съмнявам да има фарове на X5 като на тез снимки а и тука всичко, включително и пропорциите са прецакали.
  • 3 Simeon Georgiev

    1 7 Отговор
  • 4 Xterminatorable .

    3 1 Отговор
    Значи... нямам и капка съмнения, че ще изглежда 1 към 1 с реалността.
  • 5 Николай Стоянов

    3 2 Отговор
    Формата на фаровете на новите модели са много грозни, иначе четири цилиндъра ще подхождат на 7-цата. Не всеки е състезател и предпочита приличен разход.
  • 6 Stroiteli Trakia

    0 5 Отговор
    прилича на кола това да не е кола ве?
  • 7 Папур Шпеков

    3 1 Отговор
    С тези фарове отпред ако не е типичната решетка ще го сбъркам с кореец.
  • 8 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    0 5 Отговор
    Тва количка за голф ли е ?

    Коментиран от #10

  • 9 Dian Marinov

    0 3 Отговор
    то като на моторетка двигател
    триумф рокет 3 има 2300 двигател
    или маи само за българия е 2000 кубика
    за другите държави са описани по долу
    в статията
  • 10 Симеон Тасев

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    да ама никога неможеш да я имаш и не забравяй че спорта голф е за богати хора
  • 11 Бай Шиле

    5 2 Отговор
    Четирицилиндров за 7-ма, и трицилиндров за новата 5-та серия. Такива са намеренията, ама както е тръгнало на единичката сигурно ще и сложат мотор от косачка :(
  • 12 PIRANHA

    2 0 Отговор
    Е ако изглежда така в действителност, то БМВ ще загуби доста от Бизнес клиентите си! При така изглеждаща 7ма серия Мерцедес и Ауди ще съберат няколко БМВ клиента на сметката си.

    Коментиран от #14

  • 13 Борчо

    1 1 Отговор
    Напоследък забелязвам в дизайна на съвременните талиги масова тенденция да изтеглят фаровете все повече към калника и колите започват да приличат на едно нищо, т.е. всички започват да изглеждат еднакво отпред. Подозирам, че пръст тук имат мениджърчетата, с цел икономия на "жилезо" - колкото повече прозрачна пластмаса отпред, толкова по-голям бонус към заплатите.
  • 14 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "PIRANHA":

    Нещо си в грешка момче.БМВ нищо няма да загуби.Тук в България ние така го разбираме.Едва ли не една 7-ма серия трябва да има 10-12-16 цилиндъра.Това са отживелици.Всеки богаташ си гледа разхода,освен комплексаря,може би..Какво му е на този двулитров мотор.Цели 275 кс..Не че няма да има и по-мощни версии...А как ще коментираш факта че Мерцедес ЕС класа има четирицилиндров двигател от 3-4 години ако не се лъжа.......
  • 15 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Прав е до някъде Пиранята.Ама пък БМВ едва ли ще сложат на седмицата такъв мотор,ако не са си направили сметката.То и аз не съм много съгласен с такава окомплектовка.Още преди време,като казаха,че ще слагат този мотор на 7-та ми се стори смешно.Все едно на Майк Тайсън преди бой,вместо шорти да му обуят прашки.
    Тая кола е в тежката категория все пак.Който може да си позволи такъв автомобил едва ли главната му грижа ще е икономията.Такова БМВ се купува за авторитет.Който иска икономия има разни приуси,хондички,маздички,дачиийки,тико и други икономични малолитражки.

    Коментиран от #16

  • 16 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ярослав станчев":

    Абе вярно е,че за авторитет се купуват ама всеки модел си има икономична базова версия.Давам пример-Е34 518 -4 цил със 115кс.Е36 316-90кс. Е38 725тдс-само 143кс и мнооого други.....Оооо,сетих се.Новото Х5 със двулитров битурбодизел-4 цилиндъра,200 и кусур конски сили(забравих колко са),със среден разход под 7 литра-тестови а не по каталог.

    Коментиран от #17

  • 17 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "zendera":

    Мислиш ли, че Е38 725д е икономично ? По каталог му дават 11 в града и то с ръчна.

    Коментиран от #18

  • 18 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "триста итридесети":

    Е38 излезе през 1994-та година.По тогавашните стандарти това беше прилична мощност за ТД. Освен това все още не беше създаден трилитровия тд със 184кс.И да ти кажа не е 11 а е повече в реален тест......особенно ако е в столицата...но за тогавашните стандарти си беше приемливо.Дали не е по-икономично от 728 примерно а?!?