Актуалната "седмица" на BMW е на пазара от 6 години и в Мюнхен вече работят усилено върху следващото поколение на флагмана си. Новата генерация ще получи индекс G11 и G12 (съответно за версиите с късо и дълго междуосие), а голямата новина според британското сп. Car е четирицилиндровият двулитров двигател, с който ще се оборудва базовата модификация на 7er.
За дизайна на лимузината може да се съди по прототипа Vision Future Luxury, който баварците показаха през април в Пекин. Тогава мнозина специалисти прогнозираха, че концептът ще се превърне в BMW 9er. От Car обаче твърдят, че засега този проект е замразен в полза на новата "седмица".
Следващият баварски флагман ще има по-спортно излъчване - главно заради агресивната предница. По каросерията ще има доста хромирани детайли, а интериорът ще бъде "на светлинни години пред сегашните 5er и 6er".
Car потвърждава първите слухове за техническите характеристики на модела, които плъзнаха през лятото на 2013-а. Новата "седмица" ще бъде по-голяма и по-лека от предшественика си. Дължината на лимузината ще нарасне с 35 мм, а теглото ще намалее със 100 кг.
Гамата от двигатели постарому ще включва шест-, осем- и дванайсетцилиндрови бензинови агрегати, дизелов шестак и хибридна версия. Скромният на пръв прочит четирицилиндров мотор на базовата версия всъщност няма да е никак безобиден - мощността му ще бъде поне 275 коня.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
10:58 31.05.2014
2 Никой
11:31 31.05.2014
3 Simeon Georgiev
12:14 31.05.2014
4 Xterminatorable .
13:17 31.05.2014
5 Николай Стоянов
13:47 31.05.2014
6 Stroiteli Trakia
14:35 31.05.2014
7 Папур Шпеков
15:02 31.05.2014
8 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
Коментиран от #10
16:24 31.05.2014
9 Dian Marinov
триумф рокет 3 има 2300 двигател
или маи само за българия е 2000 кубика
за другите държави са описани по долу
в статията
19:26 31.05.2014
10 Симеон Тасев
До коментар #8 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
да ама никога неможеш да я имаш и не забравяй че спорта голф е за богати хора10:32 01.06.2014
11 Бай Шиле
11:15 01.06.2014
12 PIRANHA
Коментиран от #14
22:36 01.06.2014
13 Борчо
11:59 02.06.2014
14 zendera
До коментар #12 от "PIRANHA":
Нещо си в грешка момче.БМВ нищо няма да загуби.Тук в България ние така го разбираме.Едва ли не една 7-ма серия трябва да има 10-12-16 цилиндъра.Това са отживелици.Всеки богаташ си гледа разхода,освен комплексаря,може би..Какво му е на този двулитров мотор.Цели 275 кс..Не че няма да има и по-мощни версии...А как ще коментираш факта че Мерцедес ЕС класа има четирицилиндров двигател от 3-4 години ако не се лъжа.......19:11 02.06.2014
15 ярослав станчев
Тая кола е в тежката категория все пак.Който може да си позволи такъв автомобил едва ли главната му грижа ще е икономията.Такова БМВ се купува за авторитет.Който иска икономия има разни приуси,хондички,маздички,дачиийки,тико и други икономични малолитражки.
Коментиран от #16
20:44 02.06.2014
16 zendera
До коментар #15 от "ярослав станчев":
Абе вярно е,че за авторитет се купуват ама всеки модел си има икономична базова версия.Давам пример-Е34 518 -4 цил със 115кс.Е36 316-90кс. Е38 725тдс-само 143кс и мнооого други.....Оооо,сетих се.Новото Х5 със двулитров битурбодизел-4 цилиндъра,200 и кусур конски сили(забравих колко са),със среден разход под 7 литра-тестови а не по каталог.Коментиран от #17
22:14 02.06.2014
17 триста итридесети
До коментар #16 от "zendera":
Мислиш ли, че Е38 725д е икономично ? По каталог му дават 11 в града и то с ръчна.Коментиран от #18
04:34 04.06.2014
18 zendera
До коментар #17 от "триста итридесети":
Е38 излезе през 1994-та година.По тогавашните стандарти това беше прилична мощност за ТД. Освен това все още не беше създаден трилитровия тд със 184кс.И да ти кажа не е 11 а е повече в реален тест......особенно ако е в столицата...но за тогавашните стандарти си беше приемливо.Дали не е по-икономично от 728 примерно а?!?17:55 04.06.2014