Най-луксозният френски хечбек получи нова визия

15 Май, 2025 11:31 2 590 9

  • ds-
  • ds4-
  • no4-
  • хечбек

DS4 се преражда в N°4

Най-луксозният френски хечбек получи нова визия - 1

DS Automobiles свали покривалото на N°4, който по същество представлява цялостно прекрояване и технологично усъвършенстване на досегашния DS4. Взимайки пример от дизайна на флагмана на марката N°8, този обновен модел представлява забележителна еволюция спрямо своя предшественик, като има естетически подобрения, целящи да придадат по-престижна визия, запазвайки познатата основна идентичност.

Най-значителните визуални промени се случват в предната част, където премиум хечбекът е с изцяло променен дизайн. Те включват нова, тънка радиаторна решетка с интегрирано осветление, фланкирана от осветено лого на DS и преоформени дневни светлини. Дизайнерите са изваяли и по-изразителна предна броня, характеризираща се с визуално увеличен долен въздухозаборник. По-нагоре капакът на двигателя е леко удължен с 12 мм, като сега припокрива част от решетката.

Най-луксозният френски хечбек получи нова визия

Придвижвайки се по профила, познатият силует и възможността за избор на 19- или 20-цолови алуминиеви джанти остават. Присъства и отличителният дизайн на „плаващия“ покрив, който предлага избор на контрастно черно покритие. Фините подобрения продължават и в задната част, с потъмнени елементи на тапицерията и обновена емблема.

Докато екстериорът демонстрира осезаеми промени, салонът предлага незабавно разпознаваема среда. Технологията обаче е осъвременена с по-голям 10,25-инчов цифров инструментален панел и 10-инчова информационно-развлекателна система, които вече са стандартни.

Най-луксозният френски хечбек получи нова визия

DS Automobiles е сравнително резервиран по отношение на по-нататъшните подробности за интериора, но моделите с по-висока спецификация ще предлагат първокласни материали като кожа алкантара и Criollo Brown Nappa кожа, както и акценти от дърво. Удобството и комфортът, които се предлагат на клиентите, включват отопляеми предни седалки, подложка за безжично зареждане на смартфони и висококачествена аудиосистема Focal с 14 високоговорителя.

Изцяло електрическият N°4 E-Tense се задвижва от 58,3 kWh батерия, съчетана с електромотор с мощност 157 kW (210 к.с.) и въртящ момент 343 Нм. Този задвижващ агрегат осигурява комбиниран пробег по WLTP от 450 км. Когато е необходимо зареждане, бързото зарядно устройство за постоянен ток с мощност 120 kW може да зареди батерията от 20% до 80% за около 30 минути.

Най-луксозният френски хечбек получи нова визия

N°4 Plug-In Hybrid комбинира четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с електромотор, интегриран в нова седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Тази система се захранва от нова батерия с капацитет 14,6 kWh, която удължава пробега само на електричество с 30% в сравнение с предшественика си.

Данните за производителността на PHEV включват комбинирана мощност от 222 к.с. и въртящ момент от 360 Нм, които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,1 секунди, което е с 0,3 секунди по-добро постижение в сравнение с предишния модел. Комбинираният пробег само на електричество за модела PHEV вече е до 81 км.

За клиентите, които търсят по-конвенционално задвижване, N°4 Hybrid разполага с 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, съчетан с шестстепенна трансмисия с двоен съединител, включваща интегриран електромотор. Тази конфигурация осигурява системна мощност от 145 к.с. и въртящ момент от 230 Нм. DS Automobiles също така твърди, че водачите могат да очакват да работят в „изцяло електрически режим до 50% от времето по време на градска употреба, в зависимост от условията на движение и стила на шофиране“.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трабант лимузина

    22 6 Отговор
    1,2 трицилиндров с турбо, плюс батерия, следващия луксозен модел сигурно ще бъде двутактов с акумулатор за моторетка.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Това

    17 4 Отговор
    си е чиста ребрандираната 408. За задвижвнато си спестявам коментара,защото е пълна подигравка да се бориш за премиум сегмент (качество, цена) и да пробутвап същите осакатени боклуци като при масовките. Незнам кога най-накрая на Стелантис ще им уврат главите. Дълги годни съм карал коли на марката, но откакто почнаха с даун-сайзинг извращенията тотално ме загубиха.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Пак ли китаец?

    7 2 Отговор
    Без мен.
  • 5 Екология-друг път

    13 1 Отговор

    До коментар #3 от "Това":

    То не са само Стелантис с извращенията...Всичко се превърна в пластмаса и боички...Купи и хвърли!
  • 6 Ситроен за мен

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Това":

    За това си карам стария С5 и така и не мога да се реша да го сменя с нещо от новата гама. А и се държи много прилично с двигателче 2,2HDi + Hydractive III окачване ;-)

    Коментиран от #7

  • 7 Драъж

    11 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ситроен за мен":

    И си го карай със здраве. 2.2 ХДИ мотора им е един от най добрите (поне за мен). Беше добре настроен със СК и дори при високи скорости ккато го натснеш върви. Но типично за ПСА вместо да модернизират си убиха всички читави мотори.,
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ех че сте забавни

    0 1 Отговор
    когато чуя луксозен френски автомобил веднага ми излиза в главата един термин от детството : ти виждал ли си магаре в космоса…