DS Automobiles свали покривалото на N°4, който по същество представлява цялостно прекрояване и технологично усъвършенстване на досегашния DS4. Взимайки пример от дизайна на флагмана на марката N°8, този обновен модел представлява забележителна еволюция спрямо своя предшественик, като има естетически подобрения, целящи да придадат по-престижна визия, запазвайки познатата основна идентичност.
Най-значителните визуални промени се случват в предната част, където премиум хечбекът е с изцяло променен дизайн. Те включват нова, тънка радиаторна решетка с интегрирано осветление, фланкирана от осветено лого на DS и преоформени дневни светлини. Дизайнерите са изваяли и по-изразителна предна броня, характеризираща се с визуално увеличен долен въздухозаборник. По-нагоре капакът на двигателя е леко удължен с 12 мм, като сега припокрива част от решетката.

Придвижвайки се по профила, познатият силует и възможността за избор на 19- или 20-цолови алуминиеви джанти остават. Присъства и отличителният дизайн на „плаващия“ покрив, който предлага избор на контрастно черно покритие. Фините подобрения продължават и в задната част, с потъмнени елементи на тапицерията и обновена емблема.
Докато екстериорът демонстрира осезаеми промени, салонът предлага незабавно разпознаваема среда. Технологията обаче е осъвременена с по-голям 10,25-инчов цифров инструментален панел и 10-инчова информационно-развлекателна система, които вече са стандартни.

DS Automobiles е сравнително резервиран по отношение на по-нататъшните подробности за интериора, но моделите с по-висока спецификация ще предлагат първокласни материали като кожа алкантара и Criollo Brown Nappa кожа, както и акценти от дърво. Удобството и комфортът, които се предлагат на клиентите, включват отопляеми предни седалки, подложка за безжично зареждане на смартфони и висококачествена аудиосистема Focal с 14 високоговорителя.
Изцяло електрическият N°4 E-Tense се задвижва от 58,3 kWh батерия, съчетана с електромотор с мощност 157 kW (210 к.с.) и въртящ момент 343 Нм. Този задвижващ агрегат осигурява комбиниран пробег по WLTP от 450 км. Когато е необходимо зареждане, бързото зарядно устройство за постоянен ток с мощност 120 kW може да зареди батерията от 20% до 80% за около 30 минути.

N°4 Plug-In Hybrid комбинира четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с електромотор, интегриран в нова седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Тази система се захранва от нова батерия с капацитет 14,6 kWh, която удължава пробега само на електричество с 30% в сравнение с предшественика си.
Данните за производителността на PHEV включват комбинирана мощност от 222 к.с. и въртящ момент от 360 Нм, които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,1 секунди, което е с 0,3 секунди по-добро постижение в сравнение с предишния модел. Комбинираният пробег само на електричество за модела PHEV вече е до 81 км.
За клиентите, които търсят по-конвенционално задвижване, N°4 Hybrid разполага с 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, съчетан с шестстепенна трансмисия с двоен съединител, включваща интегриран електромотор. Тази конфигурация осигурява системна мощност от 145 к.с. и въртящ момент от 230 Нм. DS Automobiles също така твърди, че водачите могат да очакват да работят в „изцяло електрически режим до 50% от времето по време на градска употреба, в зависимост от условията на движение и стила на шофиране“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трабант лимузина
11:54 15.05.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Това
Коментиран от #5, #6
12:19 15.05.2025
4 Пак ли китаец?
12:24 15.05.2025
5 Екология-друг път
До коментар #3 от "Това":
То не са само Стелантис с извращенията...Всичко се превърна в пластмаса и боички...Купи и хвърли!12:34 15.05.2025
6 Ситроен за мен
До коментар #3 от "Това":
За това си карам стария С5 и така и не мога да се реша да го сменя с нещо от новата гама. А и се държи много прилично с двигателче 2,2HDi + Hydractive III окачване ;-)Коментиран от #7
13:13 15.05.2025
7 Драъж
До коментар #6 от "Ситроен за мен":
И си го карай със здраве. 2.2 ХДИ мотора им е един от най добрите (поне за мен). Беше добре настроен със СК и дори при високи скорости ккато го натснеш върви. Но типично за ПСА вместо да модернизират си убиха всички читави мотори.,16:28 15.05.2025
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ех че сте забавни
10:41 17.05.2025