BMW разкри колко километра изминава първият Neue Klasse модел

12 Юни, 2025 11:49 1 525 4

  • bmw-
  • x3-
  • ix3-
  • neue klasse

iX3 ще дебютира по-късно тази година

BMW разкри колко километра изминава първият Neue Klasse модел - 1

BMW публикува допълнителна информация за своя преработен електрически кросоувър iX3, който ще бъде първият автомобил, създаден на базата на новата архитектура Neue Klasse. Публичният му дебют е насрочен за автомобилното изложение в Мюнхен по-късно тази есен.

iX3 ще бъде оборудван с нови цилиндрични акумулаторни клетки, които предлагат 20% увеличение на енергийната плътност в сравнение с настоящите призматични клетки. Предвижда се това подобрение да осигури на iX3 50 xDrive пробег от 800 км по WLTP. Автомобилът ще поддържа и 400 kW DC бързо зареждане, което ще му позволи да достигне над 350 км пробег за около 10 минути.

Удобството при зареждане е увеличено с „интелигентна клапа за зареждане“, която се отваря автоматично с помощта на изкуствен интелект, когато автомобилът се приближи до разпозната точка за зареждане. Моделът iX3 ще включва и възможности за двупосочно зареждане, което се осъществява с помощта на нова 19,2-киловатова кутия Wallbox. Тези функции позволяват на кросоувъра да функционира като източник на аварийно захранване.

BMW разкри колко километра изминава първият Neue Klasse модел

Отвътре iX3 ще бъде оборудван с панорамна iDrive система на която работи BMW Operating System X. Интериорът включва също така „срамежливо-технологичен“ волан с осветени бутони, тънки вентилационни отвори, контролни уреди за управление на седалките, монтирани на вратите, и опционален 3D head-up дисплей.

За подпомагане на водача iX3 ще включва системи от следващо поколение с изкуствен интелект, чиито скорости на обработка са 20 пъти по-високи от тези на предишните версии. Сред споменатите конкретни функции са свободни ръце за шофиране по магистрала и функция за автоматична смяна на лентата. Новата система Motorway & City Assistant е предназначена да помага на водачите в сложна градска среда, като според съобщенията може да се справя с тесни завои, кръгови кръстовища и автоматично да спира на червени светлини. Функциите за съвместно управление и спиране ще позволяват фини настройки на водача към автоматизираната система, без да я изключва. Автомобилът ще предлага и усъвършенствана система за паркиране, базирана на изкуствен интелект, за по-добро разпознаване и планиране на маневри. Производството на iX3 ще започне в края на тази година, а доставките се очакват след представянето му през есента.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бъдещето е тук

    5 1 Отговор
    350 км за 10 минути зареждане вече се доближава до времето за зареждане на ДВГ.

    Ако тръгнеш със заредени 800 км , две спирания ще добавят още 700 км.

    Ако вече може да изминеш 1500 км с две спирания по 10 минути, дългите пътувания стават напълно възможни с електрически автомобил. Така или иначе никой не кара 1500 километра без да спре какъвто и автомобил да кара, А за 1500 км така или иначе трябва да зареди два пъти. Поне два пъти.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 БМВ Фен

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бъдещето е тук":

    Сигурен ли се че цената е по джоба ти?!? А и бъдещето е много далеко бъди сигурен!
  • 3 Въпрос

    0 0 Отговор
    Трябва ли шофьорска книжка, за да караш, пардон, да се возиш на този автомобил?
  • 4 Баща ти

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бъдещето е тук":

    Дизелът е тук,това ти е бъдещето,така е!