Реалността при притежаването на хиперкола често не свършва само с първоначалната покупна цена, особено когато автомобилът излезе от фабричната гаранция. Поддръжката на един от най-ексклузивните автомобили в света, като Bugatti Veyron, може бързо да доведе до изненадващо високи разходи за сервизно обслужване, дори за на пръв поглед незначителни компоненти. Това бе илюстрирано наскоро от Карл Хартли, който управлява дилърството за суперколи Tom Hartley Cars в Обединеното кралство, в интервю, в което разказва за най-трудните си преживявания, свързани с поддръжката. Хартли недвусмислено посочи Bugatti като марката с най-високите разходи за поддръжка. Той изчисли, че годишните разходи за притежание на Veyron обикновено достигат 100 000 британски лири (около 135 500 долара), като отделните рутинни сервизни услуги често възлизат на около 30 000 британски лири (около 40 600 долара). Той разказа за конкретен инцидент, свързан с предишния му Veyron.
Превключвателят, контролиращ страничните огледала, се разхлабва леко след четири години употреба – незначителна функционална несъвършенност, но все пак заслужаваща внимание. След като се свързва с Bugatti за резервна част, Хартли получава оферта за 9500 паунда (около 12 900 долара), без ДДС. С 20-процентен ДДС във Великобритания общата сума се е увеличила до около 11 400 паунда, или приблизително 15 500 долара. Обосновката е била, че ремонтът би наложил подмяна на цялата врата, мотора на огледалото и цялата конструкция на огледалото.
Нежелаещ да одобри такава разход за нещо, което изглеждало като тривиално, Хартли потърсил помощ от свой познат с опит в механиката на Formula 1. След малко разследване те идентифицират конкретния компонент, който причиняваше проблема. В разкритие, което не е изненадващо за тези, които са запознати с веригата за доставки в автомобилната индустрия, въпросната малка част се използва и в различни модели на Volkswagen Group, включително лекотоварния ван Transporter. Цената на пакет от пет такива компонента? Само 0,89 паунда (около 1,20 долара). Самият ремонт отнел само 20 минути.
Той все пак препоръчва на другите собственици на Bugatti да потърсят реномирани независими сервизни центрове, които често могат да извършат ремонти на значително по-ниска цена в сравнение с оторизираните дилъри.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дика
Коментиран от #11
13:54 16.06.2025
2 Ми браво
14:01 16.06.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Коко
Коментиран от #7, #19, #20, #21
14:09 16.06.2025
7 Гост
До коментар #6 от "Коко":
Докато им плащат на брой качени статии, без значение от качеството, брой преглеждания и брой коментари в нея, ще е така.Ще четем безумия от Google translate и заглавия нямащи нищо общо с текста в статията. Важното е да се трупа бройка.
14:16 16.06.2025
8 РАДИО РЕКОРД
тука само преписвачи , и щом от това могат да се хранят
аз съм сложил блоокер на рекламите им и влизам да видя само коментарите, статия не чета тук никога
14:40 16.06.2025
9 Ами значи
14:41 16.06.2025
10 Никси
15:19 16.06.2025
11 Антон
До коментар #1 от "Дика":
Викаш балъци , хора милионери, може и милиардери, надвили си на масрафа и една от многото им коли бугати.И това го казва вероятно първо поколение софиянец, с родители провинциали, живеещ в панелка, купуващ на промоция от пени маркет, шофиращ не знайна по ред упореба кола, нов внос, от ггорублянските джамбази, до преци няколко годни варил компоти на огън зад блока, родил се в къща с кенеф на двора.
Ахахаха
Чесртно казано предпочитам да съм балък с бугати в твойте очи, отколкото тарикат, играч обединяващ горното описание.
Коментиран от #15, #25
18:57 16.06.2025
12 Хайл 14/88
20:37 16.06.2025
13 Елементарно
09:06 17.06.2025
14 Дошо
09:09 17.06.2025
15 БОТЕВ
До коментар #11 от "Антон":
Единственото, което става ясно от поста ти е, че имаш доста дълбоки комплекси.Коментиран от #16
09:16 17.06.2025
16 Антон
До коментар #15 от "БОТЕВ":
Не се засягай, нито е нужно, нито е лично. Вие вина нямате за това!09:58 17.06.2025
17 еми
Коментиран от #26
21:15 17.06.2025
18 Шико
Хахахах
Щутории за брой кликания/отвяряне на статийката.
22:14 17.06.2025
19 Сечко
До коментар #6 от "Коко":
Дали $$$ или Евракис или (все още до Нова Година BG) лев нали печелят.За такива работи в Прогнилия Запад ще ти секвестират житцето и ще те закрият за плагиатство но тук е БГ и всичко може
03:11 18.06.2025
20 колумб
До коментар #6 от "Коко":
а добро утро това да не е само с тия статии ? всички статии тук са така нямат собствени …07:25 18.06.2025
21 Амчи
До коментар #6 от "Коко":
Сигурни сме, че главният редактор Ганев, във времето между проучването на конгоански и венецуелски сайтове относно войната в Украйна, ще вземе мерки срещу елементарния копи-пейст🤺👍💪07:45 18.06.2025
22 гдфгфдг
08:47 18.06.2025
23 Инженер самоук
08:59 18.06.2025
24 Инженер
09:15 18.06.2025
25 Хихихохохаха
До коментар #11 от "Антон":
приятелю как им сипачета и се смея
провинциали варят компоти зад блока
и коментират бугати
оправи ми деня
и разбира се те ти скочиха и наслагаха минуси
10:36 18.06.2025
26 Антон
До коментар #17 от "еми":
Накрая отрязах спирачната тръба сплесках добре и я прегънах без спирачка на едното колело се прибрах.Пост 11 касае и такива като теб!
17:47 18.06.2025