Собственик на Bugatti поправи част струваща 15 хиляди долара за под 1 долар

16 Юни, 2025 13:23 5 556 26

  • bugatti-
  • veyron-
  • част-
  • поправка

Копчето на огледалото изглежда е същото в повечето автомобили от Volkswagen Group

Собственик на Bugatti поправи част струваща 15 хиляди долара за под 1 долар - 1

Реалността при притежаването на хиперкола често не свършва само с първоначалната покупна цена, особено когато автомобилът излезе от фабричната гаранция. Поддръжката на един от най-ексклузивните автомобили в света, като Bugatti Veyron, може бързо да доведе до изненадващо високи разходи за сервизно обслужване, дори за на пръв поглед незначителни компоненти. Това бе илюстрирано наскоро от Карл Хартли, който управлява дилърството за суперколи Tom Hartley Cars в Обединеното кралство, в интервю, в което разказва за най-трудните си преживявания, свързани с поддръжката. Хартли недвусмислено посочи Bugatti като марката с най-високите разходи за поддръжка. Той изчисли, че годишните разходи за притежание на Veyron обикновено достигат 100 000 британски лири (около 135 500 долара), като отделните рутинни сервизни услуги често възлизат на около 30 000 британски лири (около 40 600 долара). Той разказа за конкретен инцидент, свързан с предишния му Veyron.

Превключвателят, контролиращ страничните огледала, се разхлабва леко след четири години употреба – незначителна функционална несъвършенност, но все пак заслужаваща внимание. След като се свързва с Bugatti за резервна част, Хартли получава оферта за 9500 паунда (около 12 900 долара), без ДДС. С 20-процентен ДДС във Великобритания общата сума се е увеличила до около 11 400 паунда, или приблизително 15 500 долара. Обосновката е била, че ремонтът би наложил подмяна на цялата врата, мотора на огледалото и цялата конструкция на огледалото.

Нежелаещ да одобри такава разход за нещо, което изглеждало като тривиално, Хартли потърсил помощ от свой познат с опит в механиката на Formula 1. След малко разследване те идентифицират конкретния компонент, който причиняваше проблема. В разкритие, което не е изненадващо за тези, които са запознати с веригата за доставки в автомобилната индустрия, въпросната малка част се използва и в различни модели на Volkswagen Group, включително лекотоварния ван Transporter. Цената на пакет от пет такива компонента? Само 0,89 паунда (около 1,20 долара). Самият ремонт отнел само 20 минути.

Той все пак препоръчва на другите собственици на Bugatti да потърсят реномирани независими сервизни центрове, които често могат да извършат ремонти на значително по-ниска цена в сравнение с оторизираните дилъри.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 41 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дика

    58 1 Отговор
    Смучат им паричките на разни балъци.

    Коментиран от #11

  • 2 Ми браво

    25 11 Отговор
    Голям майстор! А, колко ще спести, ако сам си смени съединителя!!! С по евтин!!!!🤔
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Коко

    48 1 Отговор
    Ежедневно чета авто и технологичните новини,но от някакво време ми прави ужасно впечатление,че статиите са чисто и просто откраднати от други сайтове. Дори не се стараете да преведете,без да звучи странно. Кой казва "превключвател за огледало"? Съвсем различно е,когато се намери оригиналната статия,в която пише на английски toggle switch. И защо цените са показани от паунд в долар,защо не в Евро? Защото е копирано от статия в американски сайт. И снимките,които са използвани са същите. Разбирам,че не може да се промени всичко коренно,но поне се постарайте да не е копи-пейст в гугъл транслейт и после веднага качено. Не е сериозно.

    Коментиран от #7, #19, #20, #21

  • 7 Гост

    42 0 Отговор

    До коментар #6 от "Коко":

    Докато им плащат на брой качени статии, без значение от качеството, брой преглеждания и брой коментари в нея, ще е така.
    Ще четем безумия от Google translate и заглавия нямащи нищо общо с текста в статията. Важното е да се трупа бройка.
  • 8 РАДИО РЕКОРД

    18 0 Отговор
    в тоя сайт журналисти няма ако има са супер неграмотни
    тука само преписвачи , и щом от това могат да се хранят

    аз съм сложил блоокер на рекламите им и влизам да видя само коментарите, статия не чета тук никога
  • 9 Ами значи

    13 1 Отговор
    Аферим, ашколсун, евалла , машалла на човекът. за 15 хиляди гущера определено си заслужва да вържеш нещо с тел и да го заковеш с пирон чисто по български. Щом върши работа какво толкоз ще му мисли?
  • 10 Никси

    8 1 Отговор
    тепал е с чуко като ненормален , после му привързал свинска опашчица и телчица и айде готово , Майсторо име ли му не знаеш та го викаш Майсторе , Свиня и Майстор влезнат ли ти у дом ще ти разтури къщата !!!.
  • 11 Антон

    12 12 Отговор

    До коментар #1 от "Дика":

    Викаш балъци , хора милионери, може и милиардери, надвили си на масрафа и една от многото им коли бугати.
    И това го казва вероятно първо поколение софиянец, с родители провинциали, живеещ в панелка, купуващ на промоция от пени маркет, шофиращ не знайна по ред упореба кола, нов внос, от ггорублянските джамбази, до преци няколко годни варил компоти на огън зад блока, родил се в къща с кенеф на двора.
    Ахахаха
    Чесртно казано предпочитам да съм балък с бугати в твойте очи, отколкото тарикат, играч обединяващ горното описание.

    Коментиран от #15, #25

  • 12 Хайл 14/88

    7 0 Отговор
    Ганюф,пак преписа стара статия
  • 13 Елементарно

    9 0 Отговор
    Пичове тази игра я играя вече 35 години - от както се пръкна "демокрацията"! Като зная цената на материали и труд - много обичам да ме правят на будала! А в случая с богатите на Бугати - както казва бай Ганьо - "...имал си бол пари - дал си"!
  • 14 Дошо

    8 1 Отговор
    За да се движи един Попфолксваген трябват части, много части. А Бугатито също е Попфолксваген, но много скъп.
  • 15 БОТЕВ

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Единственото, което става ясно от поста ти е, че имаш доста дълбоки комплекси.

    Коментиран от #16

  • 16 Антон

    6 6 Отговор

    До коментар #15 от "БОТЕВ":

    Не се засягай, нито е нужно, нито е лично. Вие вина нямате за това!
  • 17 еми

    9 0 Отговор
    Във връзка в статията ,че трябва да се смени врата и другите части- ! имах кампер Knaus върху рама на Fiat Ducato цилиндъра на спирачките на лявото колело изпускаше спирачна течност и ми се наложи постоянно да доливам докато стигна до сервиза в Германия . Показах на Ханса колелото и му казах да смени само цилиндъра което изпускаше . Така не може ще сменим и 4 -те цилиндри на другите колела както ако трябва и спирачните маркучи и ако се наложи и главният разпределител и ми каза ще струва някъде към 1.500 Евро. Опитах се да му обясня ,че останалите не трябва да се сменят --Не , Не може така ? щом единият изпуснал и останалите трябва да се сменят ми казваха не можах да го убедя щели да ми дават и гаранция . Накрая отрязах спирачната тръба сплесках добре и я прегънах без спирачка на едното колело се прибрах.

    Коментиран от #26

  • 18 Шико

    2 1 Отговор
    Приказки от 1001 нощ!
    Хахахах
    Щутории за брой кликания/отвяряне на статийката.
  • 19 Сечко

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Коко":

    Дали $$$ или Евракис или (все още до Нова Година BG) лев нали печелят.
    За такива работи в Прогнилия Запад ще ти секвестират житцето и ще те закрият за плагиатство но тук е БГ и всичко може
  • 20 колумб

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Коко":

    а добро утро това да не е само с тия статии ? всички статии тук са така нямат собствени …
  • 21 Амчи

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Коко":

    Сигурни сме, че главният редактор Ганев, във времето между проучването на конгоански и венецуелски сайтове относно войната в Украйна, ще вземе мерки срещу елементарния копи-пейст🤺👍💪
  • 22 гдфгфдг

    0 1 Отговор
    поредния скот нали си богаташ бе,плащай
  • 23 Инженер самоук

    2 0 Отговор
    Въпросната част се казва полимерен предпазител (PTC) тук е по-евтина и се продава на бр. там са му продали 5 за 1.20$ На практика това е възстановяем предпазител.Във всяко огледало имате малък модул и този елемент е запоен там.Какво прави?Следи за натоварването на механиката мотора.Отваряте огледалата и ако то срещне напрежение или го задържите с ръка огледалото ще спре.За много кратко време мили секунди бушона се възстановява и при повторно запускане огледалото ще се отвори напълно.С течение на времето този елемент дефектира но не е задължително.
  • 24 Инженер

    4 0 Отговор
    И когато се прецака PTC бушона огледалото ще ви прави номера или няма да работи изобщо, а вие ще си мислите, че бутона е заминал.Модулите са заляти със смола за да не се мокрят но батко ви ги лекува😀.И да си знаете WV правят най-големите боклуци.
  • 25 Хихихохохаха

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    приятелю как им сипа
    чета и се смея
    провинциали варят компоти зад блока
    и коментират бугати
    оправи ми деня
    и разбира се те ти скочиха и наслагаха минуси
  • 26 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "еми":

    Накрая отрязах спирачната тръба сплесках добре и я прегънах без спирачка на едното колело се прибрах.

    Пост 11 касае и такива като теб!