Bugatti Bolide съществува в изцяло свой собствен автомобилен ешелон и подобно на други подобни творения надхвърлят обикновената рядкост, дори за хора с големи финансови ресурси. Такива автомобили не се придобиват по конвенционален начин, а по-скоро Bugatti ги разпределя с голямо внимание на частно ниво, дълго преди концепцията да бъде разкрита пред широката общественост. За първи път обаче един от тези необикновени хиперколи е предназначен за публичен търг, предлагайки безпрецедентна възможност за всеки участник, готов да отговори на внушителната му цена.
Потенциалните собственици трябва да обърнат внимание на един важен детайл: това автомобилно чудо, проектирано като чисто упражнение за преодоляване на границите, е машина, предназначена само за писта. Bolide е замислен от Bugatti като сценарий „ами ако“ – хипотетично проучване на това, което техните автомобили биха могли да постигнат без ограниченията на регулациите, които важат за модели като Veyron и Chiron. За тази цел Bolide е мощна машина, генерираща 1600 конски сили и 1600 нютон метра въртящ момент, като същевременно поддържа удивително ниско тегло от само 1400 кг.Тази мощна комбинация позволява на Bolide да ускори от 0 до 100 км/ч за едва 2,2 секунди, като го изстрелва към електронно ограничена максимална скорост 379 км/ч.
Този конкретен Bolide се отличава като първият произведен екземпляр от общо 40 в целия свят. Той има впечатляваща окраска, която вярно възпроизвежда оригиналния концептуален дизайн, специализирани гуми Michelin Pilot Sport Cup и ориентирани към висока производителност колела с централно заключване. Интериорът му се отличава със седалки, интегрирани директно в структурата на автомобила, което подчертава неговата уникална цел.
Заинтересованите страни могат да намерят допълнителна информация на официалната страница на аукциона, организиран от Gooding & Company. Продажбата е насрочена да се състои като част от престижното събитие на марката в Pebble Beach по време на Monterey Car Week. Докато Bolide е струвал около 4,8 милиона долара, когато е бил нов, очакванията са, че ще смени собственика си за около 6 милиона долара или повече.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #2
10:35 12.07.2025
2 чекисть..
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Не е масковски бе..а е делиорманопомаши булгуристаньски..11:13 12.07.2025
3 Гарганелова
Коментиран от #5
11:21 12.07.2025
4 Пернишки гъсар
Коментиран от #10
11:36 12.07.2025
5 Пилотът Гошу
До коментар #3 от "Гарганелова":
Не е електричка, ква прахосмукачка. Освен това си е много сериозен автомобил. Виж обиколките на Нюрбургринг, минава ГТ3РС буквално като спрели, а те се движат сериозно. При това в обикновени TF обиколки. За разлика от нормално Бугати на Ринга, което не впечатлява особено, Болиде е просто в друго измерение. Дано го купи ентусиаст, не колекционер.12:18 12.07.2025
6 Дибилян
12:19 12.07.2025
7 срам голем
Коментиран от #8
13:42 12.07.2025
8 Пилотът Гошу
До коментар #7 от "срам голем":
Я ни светни кога и къде го е била тесла на 400м? Обикновен Хирон и обръща огледалата на 400м, с Болид никога не са я и пробвали... 1600кс на 1200кг е съвсем друг свят... Всичко над 1:1 кс към кг иска умения. Ако не си галош, което не съмнява, ще погледнеш видеото с оня Шарудин, дето се подвизава на Ринга. Взеха го на обиколка и като никога му затвориха устата. Само като видиш как минава ГТ3РС в завоя и после изчезва и би трябвало да ти е ясно, че това е автомобил един път за хора с умения. Бъркаш го с уличните модели като Широн и Вейрон...15:53 12.07.2025
9 Никси
16:51 12.07.2025
10 Никси
До коментар #4 от "Пернишки гъсар":
бе ти гъСки ли гледаш бе , мани не ти требе тая гаЗ да не отровиш гъСоците кога ги возиш у колата да ги продаваш на пазаро , а иначе другото му название по научно му е ХЕМРОЙД !!!16:56 12.07.2025