Ferrari разучава суперседана на Xiaomi в собствената си фабрика

29 Юли, 2025 17:18 3 563 10

  • xiaomi-
  • ferrari-
  • su7

В Маранело бе засечен SU7 Ultra

Ferrari разучава суперседана на Xiaomi в собствената си фабрика - 1

В изненадващо развитие, което подчертава променящия се пейзаж на високопроизводителните автомобили, седан Xiaomi SU7 Ultra беше забелязан да напуска свещените порти на централата на Ferrari в Маранело. Докато луксозните марки рутинно придобиват автомобили на конкурентите си за анализ, идеята, че най-емблематичният производител на спортни автомобили в света ще подложи на строга проверка китайски електромобил, би била почти немислима само преди няколко години.

Ferrari ще представи своя първи изцяло електрически автомобил следващата пролет, проект, наречен предварително „Elettrica“, като в края на миналата година вече даде представа за своя електрически задвижващ механизъм. Това начинание е непозната територия за „кончето“, а присъствието на Xiaomi SU7 Ultra подсказва, че Ferrari внимателно сравнява автомобила с друг, който вече е завладял световната автомобилна сцена с впечатляващите си показатели за производителност.

Ferrari разучава суперседана на Xiaomi в собствената си фабрика

Предвид утвърдените умения на Ferrari в областта на динамиката и управлението на автомобилите, е много вероятно основният им интерес да е насочен към усъвършенстваната електрическа платформа на Xiaomi, по-специално към нейните възможности за термично управление при продължителна работа на висока скорост. Взаимното уважение между двете марки също е очевидно; Lei Jun, главен изпълнителен директор на Xiaomi, беше забелязан да кара червено Ferrari Purosangue миналата година, което подсказва неговото голямо очакване за предстоящия електромобил на Maranello, чиято доставка е планирана за есента на 2026 година.

Източници от компанията намекнаха, че първият електромобил на Ferrari ще бъде модел с ограничено производство. Тази стратегия има за цел постепенно да привикне клиентите към концепцията за автомобил без двигател. Първоначално беше планирано да последва по-значим втори електромобил, вдъхновен от кросоувърите. Миналия месец обаче Reuters съобщи, че Ferrari е отложило пускането на този втори електромодел до 2028 година, позовавайки се на забелязано отслабване на търсенето в по-широкия сегмент на луксозните електромобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 китайски балон

    8 5 Отговор
    Хихихи😉
  • 2 Пилот на xiaomi

    4 4 Отговор
    "Тази стратегия има за цел постепенно да привикне клиентите към концепцията за автомобил без двигател."

    А с какво ще се задвижва това ferrari ако няма двигатели? Антигравитация? Ще левитира? Дали не разучават не един а три двигателя на xiaomi?

    Бъдещите автомобили Не само че ще имат двигател, а ще имат по няколко.
  • 3 Гост

    5 4 Отговор
    Това е такси, бе😂😂😂
  • 4 размяна на ролите

    4 5 Отговор
    тока пори ферарита на всяко тръгване

    Коментиран от #5

  • 5 оня с коня

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "размяна на ролите":

    Верно че на старта Тока ще дръпне напред,но още на следващия завой ферарито ще го издуха щото е ФАТАЛНО по-леко,т.е. Центробижните сили са значително по-слаби.А междувременно Завоите по пътя са много повече от правите отсечки.

    Коментиран от #6

  • 6 Не слагай каруцата пред коня

    7 7 Отговор

    До коментар #5 от "оня с коня":

    Това xiaomi произведено от производител на телефони с едногодишен опит в производството на автомобили е по-бързо на Нюрбургринг от всяко Ферари което някога е стъпало на тази писта.

    Виждал ли си Нюрбургринг? Май има един-два завоя. Защо дори най-бързото ferrari изостава с 40 секунди на тази толкова права писта?
  • 7 аха

    5 1 Отговор
    с 10 000 произведени (не продадени) бройки направо завладя продажбите.

    Коментиран от #8

  • 8 Това е ferrari

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "аха":

    Колко искаш да произвеждат годишно? Милиони? Произвеждат по малко за да бъдат ексклузивни и да им искат високи цени. Дори да имаш пари не е сигурно дали ще ти продадат ferrari.
  • 9 Мартин

    2 1 Отговор
    До номер 6,Защо се излагаш с написаното има в нета официални времена на ринга при Xiaomi Su7 Ultra с 1500 кс е 7:04, Ferrari 296 GTB с 830 КС е 6:58 къде е това с 40 секудни по бързо там прототипи и коли дето ги няма защото имаха един прототип, Xiaomi дето уж дава ниски времето в 6 те минути,но истината е в официалния им е опит който е 7:04 и няма по бързо,Тея върви ги пробутвай някъде другаде Ферари като са правили коли за писта Тея Ел фенери и тесли още не са били регистрирани като фирма

    Коментиран от #10

  • 10 РЗС

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Мартин":

    закопа го напълно, както и заслужава след като не пише с факти, а си съчинява! Четката ми за зъби е хиоми и след 4 години се предаде, тази колица е в маранело, защото някой служител си я е купил да си ходи на село с нея, къде пък я видяха да я разглобяват, за да видят какво има вътре?