Last news in Fakti

6 Ноември, 2015 12:59 1 052 0

BG фирма разширява бизнеса си в Полша

  • бизнес-
  • полша-
  • domestina

Онлайн платформата за домашни помощници привлече нова инвестиция на стойност 300 000 евро

Първата у нас онлайн платформа за поръчка на професионална помощ за дома Domestina привлече нови инвеститори за разрастване на компанията в България и Полша. Проектът за втората инвестиция в историята на младия бранд отново е воден от фонда Launchub, който вложи 200 000 евро в развитието на стартъпа на българския пазар в началото на 2015 г. Наред с Launchub, във втория рунд на инвестиции се включват и двама бизнес ангели в лицето на управляващия директор на МЕТРО България – Вероника Пунчева, както и един от основателите на софтуерната компания Telerik - Светозар Георгиев.

В следващите месеци компанията ще се съсредоточи върху стратегическото планиране на услугата и развиването на квалифициран екип, за да стартира операции на новите пазари. За създателите на компанията първата стъпка от реализирането на инвестиционния план ще бъде бързата адаптация на услугата и софтуерното решение зад нея на чуждестранни пазари и нуждите на различните клиенти.

„Планираме разрастване на Domestina в Източна Европа. Все още работим върху стратегията си за развитие, която включва проучване на пазара в Хърватска и Румъния. От резултатите, които ще постигнем във Варшава, зависи дали ще продължим да растем, покривайки държава след държава, или ще имаме възможност да започнем операции в няколко страни едновременно. От това решение зависи как ще структурираме следващия ни инвестиционен рунд“, коментират собствениците на компанията Владислав Симов - главен изпълнителен директор, и Николай Казмин - технически директор, който стои зад ефективното дигиталнo решение на Domestina, приложимо за всеки пазар.

Част от новото финансиране на компанията ще бъде насочено и към развитието на бизнеса в нови градове в България. Услугата е достъпна в София от самия й старт, а от месец българският стартъп започна успешно да обслужва и клиенти в Пловдив. Следващите стъпки са Варна и тестово обслужване на хотели в зимните курорти. Цел за компанията са и B2B продажбите, чрез предоставяне на услугата на някои от водещите хотели, както и пакетни продажби на компании, които включват подобни допълните услуги в пакета със социални придобивки за служителите си.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА