30 Септември, 2011 20:06 1 719 0

„Дневник” купи „Пари”

  • дневник-
  • капитал-
  • пари
„Дневник” купи „Пари” - 1
www.dnevnik.bg

„Икономедиа” и „Бониер” (Bonnier) сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник „Пари” вече е част от портфолиото на „Икономедиа”, издател на „Дневник” и „Капитал”, става ясно от официалното съобщение.

Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии.

В резултат на сделката, Лилия Апостолова ще бъде новият изпълнителен директор на „Икономедиа”. Елица Ангелова, която заемаше тази позиция, напуска компанията. До сега Лилия Апостолова беше изпълнителен директор и главен редактор на „Пари”, а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в „Капитал”.

Андерс Ериксон, CEO на Bonnier Business Press International, каза: „Радваме се, че „Пари” ще се присъедини към „Дневник” и „Икономедиа”. Заедно ще формираме по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с „Икономедиа”, което ще последва от подписването на днешното споразумение."

Иво Прокопиев, съсобственик на „Икономедиа”, каза: „Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на „Пари”, „Дневник”, „Капитал” и останалите заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и най-добри практики."

 

 

Шведската Bonnier AB е частна компания с 200 годишна история. Тя контролира 150 компании, които оперират в 21 страни. Издава водещия сутрешен вестник в Швеция Dagens Nyheter (Новините на деня), както и Dagens Industri, водещият шведски бизнес ежедневник.

 

„Икономедиа” е водеща група за качествени и бизнес медии в България. През последните годии тя се фокусира в развитието на продукти в интернет и за мобилни устройства. В момента фирмата има над 30 информационни продукта с обща читателска аудитория над  1 400 000. Изданията на „Икономедиа” имат традиции в отстояването на независима редакционна политика и качествената журналистика. За това спомага наличието на механизъм за участие на гражданското общество в определянето на редакционната политика на изданията през органа Редакционен борд, който няма аналог на българския медиен пазар.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА