Alibaba, китайският световен лидер в онлайн продажбите, стартира интегриран план за разработване на електронна търговия между Гърция и Китай. Компанията възнамерява да предложи на своите потребители в Китай и по целия свят възможността да купуват гръцки продукти и услуги чрез своята платформа, пише в. „Та Неа“.
Износът на гръцките стоки към Азия ще става през пристанището Пирея. Cosco се интересува от тази услуга, която е от единични бройки до значителни товари, като например вино или зехтин, припомня в. „Нафтемборики“.
Продажбите на гръцките продукти в Китай са били приписвани на успешното прилагане на маркетингови стратегии, други услуги, като туризма, вече са постигнали признание сред нарастващата китайска средна класа. Островите Крит и Санторини вече са топ дестинации за китайските туристи. Приключването на придобиването на пристанището Пирея от Cosco още повече ще укрепи имиджа на Гърция в Китай.
Освен това многобройни гръцки търговци и предприемачи ще имат достъп до китайския пазар, без да се налага да присъстват физически там.
Мениджърът в Alibaba за Италия, Испания и Гърция Родриго Чиприяни представи миналата сряда първия проект на плановете на компанията по време на видео конференцияо в Атина. Висши служители от Alibaba се очакват в Атина през септември, за да проведе срещи с представители на правителството и представители на бизнеса.
Alibaba предлага технологична инфраструктура и маркетинг за търговци и други предприятия, които продават продукти, услуги и цифрово съдържание, така че те могат да засилят присъствието си онлайн и продажбите, и разшири отношенията си с потребителите.
Alibaba владее значителен дял от онлайн продажбите в световен мащаб и достига до милиардни обороти ежедневно.
Посещението на гръцкия премиер Алексис Ципрас в Китай открехва врата. Той е придружаван от близо 40 компании от сферите на туризма, недвижимите имоти, технологиите, земеделските храни, мореплаването и здравеопазването.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Краси
16:15 05.07.2016