27 Октомври, 2017 16:47 1 884 1

Продуктът, който клиентът купува, трябва да има качествена опаковка и детайлен етикет

  • иец-
  • изложение
Продуктът, който клиентът купува, трябва да има качествена опаковка и детайлен етикет - 1

Опаковането, етикетирането и принтирането са пряко свързани с подобряване на качеството на продуктите и презентацията им пред клиента. В съвременния динамичен свят за всеки от бранша е важно както да бъде добре запознат с последните тенденции, така и да разполага с най-съвременното оборудване.

Интер Експо Център e домакин на най-голямото бизнес събитие в София, което събира на едно място високите технологии от хранително-вкусовия бранш и хорека сектора. Повече от 450 изложители, 150 от които участват за първи път, ще се представят в 6 изложбени зали. За поредна година ръст отбелязва международното присъствие на изложители, които тази година са 85 фирми от 18 държави.

Опаковането е ключов фактор

Всеки производител знае, че опаковането е от първостепенна важност, поради две основни причини. Първата е – запазване целостта на продукта и качеството му, а втората е свързана с директната продажба на продукта. На изложенията МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ посетителите ще открият модерни решения за опаковъчни машини. Сред тях ще бъдат CartonMat 544TL – моноблок за опаковки, който получава продукти от производствената линия, групира ги по предварително зададен модел и ги зарежда в картонени кутии. Това е продукт „3 в 1“ (изработка, опаковане и запечатване), осигуряващи напълно автоматична работа и минимален отпечатък.

В областта на опаковането в тарелки ще бъде представена новата машина G 700. При нея спрямо продукта се избира видът на опаковката – със или без модифицирана газова среда. При производството на опаковки с модифицирана газова среда G 700 използва прочистване на тарелките с газова смес.

Наред с опаковъчните решения за храни, изложенията ще предложат и многобройни идеи за сладоледи и напитки. За осигуряване на по–голямо удобство и наслада от консумирането на предлагания продукт, посетителите ще открият прозрачните чаши от серия „Имиджи“. Те са подходящи за сладоледи, млечни десерти, шейкове, фрапета, смутита и много други.

Модерно и високоскоростно принтиране

Съвременният динамичен свят изисква всяка дейност да се извършва бързо и прецизно. Съчетанието между бързина и качество е основна характеристика на цветния принтер за етикети EPSON C7500G. Той предлага висококачествен пълноцветен печат на самозалепващи се етикети при скорост до 300 мм/сек. Друго решение за производството е мастиленоструйният принтер C831 на Epson. Притежаващ индустриални качества, той е подходящ за етикети с голям формат.

Сред предложенията посетителите ще открият и мастиленоструйните принтери Ax350i и Аx150i с Domino Дизайн. Те са проектирани за работа в реални условия и притежават минимална намеса на оператора. Електрониката им е защитена от вода и прах по стандарта IP 66. Посетителите ще открият и високопроизводителната претегляща и принтираща система DIGI DPS 5600 за предварително опаковани продукти с редуцирано работно натоварване и лесно и опростено опериране. Тя разполага с възможност за намален разход на етикета за постигане на ниска цена и по-малко влияние върху околната среда.

Решенията за етикетиране

Посетителите ще открият многобройни решения от областта на етикетирането, сред които самозалепващи се и несамозалепващи се, фолийни, текстилни и картонени етикети. Ще бъдат демонстрирани възможностите и на интегрирания PC-базиран, претеглящ, стречопаковащ, етикетиращ автомат DIGI AW-5600АТ за опаковане на продукти в полистиролови или други чинийки със стречопаковъчно фолио. Изключително подходящи за опаковане на зеленчуци, млечни и месни продукти, полуфабрикати и разфасовки месо.

Иновативни ценови етикети върху пластмасови карти

Един от световните лидери в решенията за персонализация на пластмасови карти ще представи три нови цялостни решения за етикетиране на цени върху пластмасови карти. Те отговарят на разнообразните изисквания както на дребните, независими търговци на дребно, така и на големите търговски обекти. Решенията са специално разработени за нуждите на пекарни, месарници, млекарници, рибарски магазини, сладкарници, търговци на вино и щандове с прясна храна в супермаркети. По този начин търговците могат да съкратят времето за актуализация на продуктовата информация и да постигнат модерен, чист вид на витрините.

МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ представят на посетителите новите тенденции в бранша. Всички новини за тях ще откриете на food-exhibitions.bg.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    1 0 Отговор
    Целта е опаковката да привлече клиента!
    А съдържанието ?
    Колкото е по-привлекателна опаковката - толкова продукта е по-далече от истинския!