20 Август, 2020 11:57 4 352 12

Пазаруването в dm става трайно изгодно

  • dm-
  • цени-
  • политика

dm България обяви, че от 20.08.2020 въвежда политика на дълготрайни цени за всички свои магазини в страната

Пазаруването в dm става трайно изгодно - 1

Днес сигурността и спокойствието на потребителите са от изключително значение. dm България разбира това и гарантира, че няма да увеличава цените си минимум четири месеца. Основната цел е да се даде ценова стабилност на потребителите. Стратегията  на дълготрайните цени важи за целия асортимент и за всички магазини от веригата в страната, като се дава сигурност на клиентите, че те няма да се покачват - за поне четири месеца. Така в dm всяка цена става дълготрайна цена.
В центъра на ценовата стратегия на трайно изгодните цени стои интересът на потребителите, техните потребности и нужди, като така те пазаруват любимите си продукти достъпно и за дълго време. Естествено всеки би си задал въпроса „А след това? Какво да очакваме след тези четири месеца?“. Считано от 20.08.2020 занапред в dm вече ще има само регулярни цени, като четири месеца са минимален срок, в който цените няма да бъдат повишавани. При повечето продукти е обичайна една значително по-дълга стабилност на цените. Така dm България гарантира пазаруване без стрес в своите магазини, пестейки време и пари.  

Концепцията е създадена от Гьотц Вернер, основателят на dm, съвместно с потребителското сдружение „Инициатива на критичните потребителите - Федерална организация на критичните потребители в Германия“ – една от значимите  организации за защита на потребителя в Европа. Тя насочва вниманието към дългосрочната грижа за потребностите на хората. Ползата от това за клиентите е да пазаруват спокойно и във всеки момент, когато им е удобно, без постоянно преследване на краткотрайни акции в dm, което води до изтощително напрежение и презапасяване с ненужни стоки. Така компанията дава своя принос към обществото чрез достъпност и стабилност, като гарантира чудесно съотношение цена- качество. По този начин dm България иска да премахне стреса при клиентите от преследване на  „ограничени бройки“, краткотрайни акции или друг вид атрактивни оферти в dm. Ценовата стратегия е ориентирана към изграждането на дълготрайни и стабилни отношения между dm и нейните клиенти.

Всеки клиент има свои любими марки и продукти, които са основна част от неговата потребителска кошница. Както всички хора са различни, така и предпочитанията им са различни. Новата ценова стратегия дава на клиентите възможност да купуват своите любими продукти на изгодни цени, без да бъдат изкушавани да сменят предпочитанията си заради краткосрочно намаление на подобен продукт или марка. Дълготрайните цени в перспектива освобождават ежедневието ни от натрупване на ненужни за определения момент стоки.

„По време на пандемията наблюдавахме колко несигурни и стресирани бяха хората. Това доведе до паническо натрупване на големи количества продукти, които не допринесоха за сигурността на хората, а натовариха бюджетите на домакинствата. Във времена на криза за нас е важно клиентите да знаят, че в dm може да пазаруват спокойно, защото продуктите за тяхната лична грижа и за дома са изгодни днес, и утре, и вдругиден. И така месеци наред. Защо човек трябва да губи скъпоценно време в постоянен лов на отстъпки - щом може да е различно, трайно и да носи спокойствие? За нас е от голямо значение клиентите ни да пазаруват без стрес, защото хубавите неща в живота са дълготрайни, както цените в dm.” , споделят от dm България.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахаххахах

    29 5 Отговор
    Ти виж им цените може да ти прилошее
  • 2 Калъфов

    21 3 Отговор
    тук-таме някоя цена да е сносна, на много други места същите продукти са по-евтини
  • 3 Мария

    36 0 Отговор
    В Германия в ДМ е по евтино
  • 4 Инспектор Мадуро

    30 1 Отговор
    Цените ви отдавна са завишени. Кво ми се правите на много загрижени за клиентите си.още малко ще напишете, че и на загуба работите в името на България. Когато започнете дапродавате на европейски цени тогава ми се хвалете.
  • 5 Местя го

    16 0 Отговор
    В другия крачол. Оооп, готово.
  • 6 Комунист Краен Реакционер

    4 1 Отговор
    Кво продават тез ?

    Коментиран от #7, #9

  • 7 zz5

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "Комунист Краен Реакционер":

    Продават вносни мазилаци за пишман дами и баш-дж ендъри, на цени 3 пъти по-висики от цените им в Европейските им магазини.
    Ама е важен слогана им "Тук съм човек, тук пазарувам" с което иска да се каже, че ако не пазаруваш от тях, не си човек или най-малкото модерен човек.
    В тази връзка:
    1620 година. Брадат мъж реве "Абе дайте ми я тая мчека бе! С голи ръце ще я разкъсам!"
    2020 година. Брадат мъж мрънка на продавачка в ДМ "Извинете, тоя крем с алое-вера дали е био и дали няма да ми се окосмят ръцете от него? "
  • 8 Перо

    14 1 Отговор
    А има ли обекти на франчайзинг или дистрибутори в БГ да са с по-евтини цени от страната на фирмата? Вижте Старбъкс,Айстайл и др. Цените се завишават винаги от българските мутраци.Един айфон е с 30-40% по скъп в БГ,от колкото в САЩ.
  • 9 керкенез

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Комунист Краен Реакционер":

    Нали си търсеше разширител, провери тук
  • 10 Пепи

    2 0 Отговор
    Винаги е било.
  • 11 Красавица

    1 7 Отговор
    Продуктите са хубави, на добри цени. Сега изгодно, неизгодно, всички търговци си рекламират магазините, чак от хейт няма нужда.
  • 12 0808

    5 0 Отговор
    Не у нас всичко е по скъпо. Донесоха ми киндъл пейпъуайт от лондон за 200лв тук е 300лв