Last news in Fakti

23 Декември, 2021 19:10 21 921 92

"Теленор" отговори на Нинова и КЗП

  • теленор-
  • теленор българия еад-
  • цени-
  • телефони-
  • мобилни оператори

За 50% от клиентската ни база тази промяна ще бъде в размер на по-малко от 1 лев с ДДС, заявяват от оператора

"Теленор" отговори на Нинова и КЗП - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Във връзка със становището на вицепремиера и министър на Икономиката и индустрията г-жа Корнелия Нинова и публикуваното съобщение на страницата на Комисия за защита на потребителите (КЗП), от "Теленор България" ЕАД потвърдиха, че са запознати с тях.

"Доколкото на този етап не сме получили заповед, издадена от КЗП за забрана на нелоялна търговска практика, свързана с планираната от нас индексация, планираме да изчакаме получаването ѝ , съответно да се запознаем със съдържанието ѝ, след което ще оповестим последващите си стъпки.

Междувременно по отношение на обявеното на 21.12.21 г. решение за индексация на цените на месечните абонаменти, бихме искали да изразим следното становище", съобщават от мобилния оператор и уточняват:

Като отговорна компания, която иска да отговори на повишеното потребление в настоящата пандемична ситуация, Теленор България предприема всички необходими действия, които ще позволят непрекъснатост на услугите и постоянна свързаност на гражданите с необходимото качество.

Взехме това нелеко бизнес решение поради значителното нарастване на оперативните разходи, предизвикано от покачването на цените на електроенергия, горива, различни продукти и услуги на пазара, както и на вносните компоненти, които се влагат при изграждане и модернизиране на мрежата.

Бихме искали да подчертаем, че в интерес на потребителите взехме решението да отложим прилагането на инфлационния индекс за 2020 г. и да го приложим през февруари, заедно с този за 2021 г., като по този начин считаме, че индексацията е максимално щадяща за клиентите ни. Индексацията ще се отрази във фактурата на настоящите клиенти след 05.02.2022 г. Очакваме индексацията да е около 5%, формирана по следния начин:

- За 2021 г. индексацията се извършва, като се прилага средногодишният индекс на потребителските цени (ИПЦ), публикуван от Национален статистически институт (НСИ) за 2020 г., който е в размер на 1.7%.

- В началото на следващата календарна година, Теленор България ще индексира месечните абонаменти с ИПЦ за 2021г., чийто прогнозен
размер към момента е около 3.3%. Веднага след като Националният статистически институт публикува размера на средния годишен
индекс на потребителските цени (СГП) за 2021 г., което публикуване се очаква в средата на януари 2022 г., Теленор България ще
информира потребителите си за точния му размер.

За 50% от клиентската ни база тази промяна ще бъде в размер на по-малко от 1 лев с ДДС.

Индексацията се извършва в съответствие със сключените с потребителите индивидуални договори, които предвиждат, че Теленор България има право да индексира месечния абонамент веднъж годишно, с размера на обявения от НСИ средногодишен индекс на потребителските цени, за предходната година, като информира потребителя в първата месечна фактура след индексирането.

До този момент Теленор България не се е възползвала от правото да индексира цените, но нарастването на оперативните ни разходи в пъти, което отчитаме от старта на пандемията и особено през последните няколко месеца, наложи взимането на това нелеко решение.
Уверяваме Ви, че решението за индексация бе взето след задълбочени анализи и внимателно проучване на практиките на пазара на
телекомуникационни услуги в Европа, където индексация на цените на мобилните услуги е обичайна практика. В допълнение, видно от
потребителската кошница, изследвана от НСИ при определяне средногодишния индекс на потребителските цени, единствено цената на
електронните съобщителни услуги през последните 18 месеца е продължавала да пада.

Важно е също да отбележим, че в тежката ситуация на пандемия, Теленор България запази броя на служителите си, продължи да разчита на всички свои местните доставчици и подизпълнители, без да намаляваме обема на поръчките си за стоки и услуги към тях. В резултат на това, като голям работодател и корпоративен данъкоплатец, Теленор България продължава да дава своя принос за развитие на българската икономика.

Бихме искали да Ви информираме, че гореизложеното и допълнителни детайли са посочени и в отговора ни към Омбудсмана на Република България, който беше изпратен днес.


Поставете оценка:
Оценка 1.6 от 73 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Боко Ескобар 👹

    167 3 Отговор
    В БГ-то всичко е картел.
  • 2 КОТарАК

    127 8 Отговор
    вие умната с Нинова , кожодери такива , че не се знае как тя ще ви отговори

    Коментиран от #68

  • 3 вижда се

    142 14 Отговор
    Като боковата шайка са тези оператори .От където минат трева не никне !!!!
  • 4 Telenor sucks

    108 14 Отговор
    Най-смотанят оператор, добре че се чупих от тях, а след това и фирмата сменихме тия негодници.
  • 5 Хавай

    160 4 Отговор
    Е как се разбрахте всички по едно и също време да вдигате цените. Големите бензиностанции по същия начин, а после нямало картели. В БЪЛГАРИЯ всеки си прави каквото си иска.
  • 6 Някой

    93 5 Отговор
    (3 х 1) х 12
    36 лв минимум тук ощя някъде ще вдигнат уж само с 1 лв и така ... ще ни окуват, бензинче , данъче... ресторанче...
  • 7 Чочо

    141 3 Отговор
    Мобилните оператори имат възможност да вдигат цените.....
    а ние работещите не можем да искаме индексация на заплатите си, защото работодателите също имат затруднения....
    и какво правим, тъй тогава.
    Всичко на гърба на данъкоплатеца,а?!?!
  • 8 6Х6

    142 3 Отговор
    А като рекламирате "месечната такса е за целия срок на договора," дума не става за увеличение, само и само клиента да подпише, пък после променяте сто пъти общите условия, щото видиш ли не ви стигат парите. Аман от несериозни бизнесмени!!!

    Коментиран от #20, #59

  • 9 Анонимен

    71 5 Отговор
    Повече от 10 години бях на Глобул / Теленор. Вече съм на Виваком и съм доволен. А1 Ментел никога!

    Коментиран от #23

  • 10 Коки

    104 2 Отговор
    Управляващите в момента съобщиха, че ще глобят операторите за нелоялна практика с 1000 (хиляда) лева.
    Но, трите оператора, почти едновременно, съобщават за промяна на цените и договорите със задна дата, по един и същ начин.
    Т.е. това, уважаеми госпожи управляващи, е картелно споразумение.
    За картелно споразумение глобата не е 1000 лв.
  • 11 Al KL

    81 1 Отговор
    Како Кури, сдъвчи и банките за новите такси. МОЛЯ ТЕ!
  • 12 Вчера

    80 1 Отговор
    Звънях на теленор да ми дадът обяснение и те казаха, че го имало като точка в договора! Добре съгласих се, но му казах, че ще посетя офис да подпиша нов договор, клауза, анекс или там както му казват! Той каза, че това няма как да стане, НО аз твърдо ще настоявам да подпиша дори и една стотинка да е разликата! Всички трябва да го направим! Къде ще отиват тези пари и как ще се отчитат пред НАП като никъде не ги пише в договора!
  • 13 Анонимен

    32 13 Отговор
    Всеки да си премести плана към виваком. Това е български оператор. Предплатените са с неограничен Интернет. Таксите са по ниски. Виваком мобикс е с ограничение 512kbps след изтичане на мегабайтите. /домашен Интернет през мобилна мрежа / докато при другите два е 256 kbps. Може да ползвате предплатен мобилен Интернет без да купувате пакети като заредите 5 лева и имате неограничен Интернет със скорост 128kbps в продължение на 60 дни. Да гледате Ютуб с качество 144 пиксела или онлайн радио където и да се намирате. Няма други такива планове в България. В Европа има. Трябва да си луд да им ползваш услугите.

    Коментиран от #14, #38, #44, #83

  • 14 Може да

    43 4 Отговор

    До коментар #13 от "Анонимен":

    Се преместим, но като ни изтече договора иначе плащаме неустойка!
  • 15 az #Контрапропаганда

    65 2 Отговор
    Сбогом Теленор! До края на годината си прекратявам договора.....

    Коментиран от #25

  • 16 Разочарован

    58 1 Отговор
    Ще забогатеят ли от този лев или ще си решат всичките проблеми? Не, разбира се! Да отговориш по този начин е наглост и подценяване на клиентите. Мислех, че друг оператор е най-неприятният в България.
  • 17 А бе

    74 0 Отговор
    Теленор, вие глупави ли сте или да?
    Не ви ли е ядно,че проблема не е единия лев?
    Проблема е,че на хората им е писнало от простаци като вас.
    Препоръка: Уволнете си ПР-а. Не става за нищо. Може би за свирки да,но за работа, не.
  • 18 ХА ХА ХА

    65 0 Отговор
    АБЕ ДРУГАРИ ОТ ТЕЛЕНОР , НЕ СЕ ПРАВЕТЕ ОТНОВО НА ЖЕРТВЕННИ АГНЕТА !!!! ДОСТАТЪЧНО ЦУКАХТЕ ПАРИТЕ НА БЪЛГАРИНА , КАТО ПОСТОЯННО ВДИГАТЕ ЦЕНИТЕ НА ТАРИФНИТЕ СИ ПЛАНОВЕ , НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙТЕ ШЕФОВЕТЕ ВИ НЯМА ДА ЗАПОЧНАТ ДА БЪРКАТ ИЗ КОША ЗА БОКЛУК ЗА ДА СЕ ПРЕХРАНВАТ ! ТО ВИЕ СРАМ НЯМАТЕ , АМА И ДРУГИТЕ ДВА ОПЕРАТОРИ СА КАТО ВАС .....ПРОСТО БЪЛГАРИНА НЯМА ИЗБОР И НЯМА ДЪРЖАВА !
  • 19 Перо

    55 2 Отговор
    А от колко години няма средногодишен индекс на потребителските цени, при заплатите?
  • 20 Много мека

    48 2 Отговор

    До коментар #8 от "6Х6":

    квалификация. Просто бандити. Открай време всичките са такива и издевателстват над хората както си искат.
  • 21 5253

    47 1 Отговор
    Много не коректно.Господа от Теленор.

    Коментиран от #36

  • 22 Индиана Джоре

    57 0 Отговор
    3 милиона абоната на 3- те оператора по левче и малко- над 3 милиона бързи коледни. Тук и регулатора е за любов- защо съществуват такива монополни клаузи?
  • 23 Ггтжг

    26 9 Отговор

    До коментар #9 от "Анонимен":

    Доволен си от Виваком? Сериозно?

    Коментиран от #30

  • 24 Ядосан потребител на ТЕЛЕНОР

    35 7 Отговор
    МЕСТЯ ГО ОТ ЛЕВИЯ В ДЕСНИЯ .....СЛЕД ДВА МЕСЕЦА СЕ МЕСТЯ И ОТ ВАС ......ВСИЧКИ ПРИ ВИВАКОМ .....БЪЛГАРСКИ ОПЕРАТОР Е ! ТИЯ СТАНАХА МНОГО НАГЛИ И АЛЧНИ ОСТАВЕТЕ ГИ САМИ ДА СЕ ОПРАВЯТ !!!!!!

    Коментиран от #26, #65

  • 25 Първо виж кога

    21 1 Отговор

    До коментар #15 от "az #Контрапропаганда":

    Ти изтича договора иначе ще те принудят да плащаш за месеците които остават от договора!
  • 26 Хи хи

    25 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ядосан потребител на ТЕЛЕНОР":

    Ама ще им дадеш 2лв. отгоре ....пак си прекаран !

    Коментиран от #29

  • 27 СЛОНА

    6 9 Отговор
    ТАЗИ ИМА ЛИ С КАКВО ДА СЕ ЗАНИМАВА ИЛИ ДА И НАМЕРИМЕ ./.
    МИНАЛО И Е ВРЕМЕТО ДА СЕ ПРАВИ НА ИНТЕРЕСНА ,НЕКА КАЖАТ С КОЛКО ТЯ Е ДОПРИНЕСЛА ЗА УНИЩОЖАВАНЕТО НА РЕАЛТОРИТЕ ...
  • 28 Два момента има тук

    49 1 Отговор
    1-има си договор, в който са заложени условията на ползване на услугата. Това индексиране никой на тая планета не се е опитвал да го прилага. Как така ще променяш едностранно цените? Наглост не земна и ако имахме нормална държава, то всичките тези действия щяха да бъдат смачкани още в рамките на 2-3 часа, след като някой наглец дръзне да краде от хората.
    2-разбира се че има картел. Точно като бензиностанциите. Погледнете колко коли в София се движат на стойност над 150 хил лева и ще разберете, че се краде яко. Някакви кухи лейки зад воланите на джипове... Това няма как да са пари изкарани с честен бизнес.
  • 29 Ядосан потребител на ТЕЛЕНОР

    43 3 Отговор

    До коментар #26 от "Хи хи":

    Ще им дам разбира се .....това ще е за последно , черпя ги едно кафе ! А после ще пият една студена вода от мен ! И ако всички направим така и се откажем от тях ......ще духат супата ! Нека поне веднъж Българите да бъдем задружни и ги напуснем !!!!

    Коментиран от #84

  • 30 Анонимен

    8 9 Отговор

    До коментар #23 от "Ггтжг":

    Доволен съм от цените. При теленор звука е с перфектно качество. При виваком е перфектно ако звъня на Виваком или теленор. Ако звъня на Мтел /леля ми е на Мтел / звука е много зле. Интернет. При теленор бързи мегабайти. Изтеглям 100 MB за по малко от минута. При Виваком повече от минута. По бавен е. Аз съм на село. Дори след изтичане на бързите мегабайти Виваком Мобикс ми позволява да гледам You Tube с качество 360 пиксела. Докато домашния на Теленор не. Имам и предплатена карта. 250 минути към всички за 4,99 за 28 дни. 1 стотинка остава с валидност 60 дни за Интернет 64 kbps. Колегата който е на предплатен план и плаща 7 лева за 30 дни за 600 минути към Теленор ми прозвънява. Той има минути само към Теленор. После аз го набирам защото имам минути към всички. Спира тока след два часа Теленор няма обхват. Виваком има. Доволен съм.

    Коментиран от #34

  • 31 Кински

    42 0 Отговор
    Защо се правят на луди.тази година като си подписвах договора ми вдигнаха цената за почти същите условия от 30 на 33 лв .това не е ли индексация . И от 1.5 до 2 милиона потребители от всеки по 1 лев малко ли е за месец .но такава ни е държавата .да видим кво ще направят или само говорят.
  • 32 Жан Клод ( с двата ножа)

    18 0 Отговор
    Със задна дата??
  • 33 Аз съм потребител на А1 бивш Мтел

    37 3 Отговор
    Днес получих СМС и ме уведомяват , ЧЕ ЩЕ има корекция на цената на сключения договор ! Питам се защо тогава подписваме договор , като само те могат да променят правилата , би трябвало да предвидят всичко за тия две години ! ЩЕ се преместя при нашия оператор ВИВАКОМ , остават ми няколко месеца и изчезвам от тях ......разочарован сън НАПЪЛНО !
  • 34 Анонимен

    27 2 Отговор

    До коментар #30 от "Анонимен":

    Колегата който плаща 7 лева за 600 минути към Теленор и няма национални минути няма и Интернет. Трябва да си плати 10 лева отделно за 3,5 GB а при предплатения на Виваком получаваш за 10 лева 10GB и след това не ти спират нета а го ограничават на 64kbps. Съжалявам, че ползвах Теленор толкова години. Но при византийците наистина като бяха Глобул бяха по добри като цени но като качество бяха страшно зле.
  • 35 море писна ми от вас

    30 0 Отговор
    Само чакам да изтече срокът на договор - ултиматума и ще проведем учебно мероприятие , как се сключва истински договор , а не да ви подписвам ултиматумите за ползване на услугите , ще имаме много строг учебен процес .
  • 36 Некоректни са не само от ТЕЛЕНОР

    37 2 Отговор

    До коментар #21 от "5253":

    И А1 са същите вдигат тарифите и те ! Колко жалки и подли са всички тия богаташи и колко смешни !
  • 37 Оптимист

    19 4 Отговор
    Нинова е българският Бисмарк, внимавайте в картинката!

    Коментиран от #56

  • 38 aze

    17 10 Отговор

    До коментар #13 от "Анонимен":

    "Всеки да си премести плана към виваком. Това е български оператор."

    ТИ ЛУД ЛИ СИ ???

    Коментиран от #40

  • 39 оня

    31 1 Отговор
    От въздуха печелят едни кинти и не се наядоха педалите:))
  • 40 Анонимен

    17 2 Отговор

    До коментар #38 от "aze":

    В момента Виваком е най евтиния. Разгледайте им сайта и плановете. Покритието също е добро. Освен това не е собственост на чужденци.

    Коментиран от #50, #88

  • 41 Аз71

    30 0 Отговор
    И кои са тия ТЕЛЕНОР ,та чак имали какво да кажат. Боклуци Няма ли комисия за разследване на картели?.
  • 42 Иванова

    28 2 Отговор
    Време беше някой да стъпи на вратовете на мобилните оператори! Българите сме с най-скъпите мобилни услуги в Европа. Другите държави имат законови споразумения, а нашите тук разпасана команда. Същото е и с банките. Давайте всички, вдигайте всичко, малкото помощ, която ни даде държавата вие я вземете двойно и тройно! Как не се засрамихте, бре?
  • 43 Измамници

    24 2 Отговор
    Страшно са нагли тези от Теленор и Мтел, видно е, че договорите са така направени, че после да могат да изклатят заблудените овчици, направили грешката да подпишат с тях. Обясненията им са плачещо-смешни, на фона на стотиците милиони печалби, които признават на края на всяка година. Време е да ги накажем!
  • 44 123

    12 9 Отговор

    До коментар #13 от "Анонимен":

    Ти сериозно ли?!? Виваком са най-смотаният оператор! Мрежата им е леш, а за обслужване в офиси и колцентър не ми се говори. Там никой не знае какво прави. Всеки ти говори пълни измишльотини. Две години бях при тях, но никога повече.

    Коментиран от #46

  • 45 Анонимен

    16 6 Отговор
    Когато плащате такса към Теленор вие плащате такса за Чехия. За Ментел плащате за фашистка Австрия. Затова цените при тях са високи. Таксата за Виваком е такса която плащате за БТК. Българска Телекомуникационна Компания.
  • 46 Анонимен

    19 1 Отговор

    До коментар #44 от "123":

    Във виваком е пълно с бивши служители на Теленор.
  • 47 И аз

    29 1 Отговор
    Ало, Теленор, токът се вдига не само за вас, но и за всички нас, ние също изнемогваме от високите сметки, трябва ли едностранно да започнем да плащаме ро 4-5 лева по-малко към мобилните оператори?!? Наглеци!!!
  • 48 Продълж@в@ме подмян@та

    24 1 Отговор
    Да само с един лев ама на няколко милиона човека колко пари прави месечно, а🤔да не ни оравят на олигофрени😂
  • 49 Борислав

    15 0 Отговор
    Вече месец тия измамници не ми връщат парите.
  • 50 оня

    7 0 Отговор

    До коментар #40 от "Анонимен":

    То от наще най да те е страх:))
  • 51 Дядо ви кУрти от село пиперково

    23 1 Отговор
    Много скоро ми изтича договора,и моментално ще се чупя от тия измамници...За 12години от както съм им клиент само неприятности...
  • 52 алоо тарикатите

    10 0 Отговор
    Тия се " подаръци " ми предлагат и са да си ги плащам.
  • 53 Жоро

    21 1 Отговор
    Аз уверявам Теленор, че ще ги сменя с друг оператор. За 6 години веднъж не се свързаха да предложат нещо по-добро , за това, че веднъж не съм им закъснял с плащане, а пратиха смс, че ще ми стане по-скъпо
  • 54 John

    26 1 Отговор
    Теленор обявиха война на българите и на цялото правителство.Чии интереси защитава Теленор защо се опитва да дестабилизира правителството и да работи в услуга на мафията и корупцията?
  • 55 Източна Ромелия

    21 0 Отговор
    То и 1 лев при тази инфлация е много
  • 56 Ха ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Оптимист":

    Ха ха ха
  • 57 yeee

    8 0 Отговор
    Еми да, как ли Теленор не го ...., че една заповед като се изрече по Тв-ту, не е е нужно да се пише и да се гледа занейното съдържание, комкпетентност и изобщо правна стойност. Тв-ту и който се провиква - е тва е заповед, що не могат да го разберат, а чакат да я получат писмено, та после и с адвокати да я жалят.
  • 58 Реалист

    14 0 Отговор
    Петър Келнер и от гроба ли ламти за пари бе...
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 КзТ

    10 0 Отговор
    Да ми ядете аннтената
  • 62 Цъкльо

    10 0 Отговор
    Увеличението щяло да е до лев....а ако има дефлация щеше ли да има намаление ? Съмнявам се ! Договорът е договор. Разбрали сме се за една сума и толкова. Дори не сме се разбрали, а Вие сте ни предложили, а ние сме се съгласили.

    Коментиран от #78

  • 63 гост

    11 0 Отговор
    Гост Махам се от Теленор и то не заради повишението, а просто покритието им куца много!
  • 64 Васил

    10 0 Отговор
    А банките и застрахователите кога ???
  • 65 Колега

    11 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ядосан потребител на ТЕЛЕНОР":

    Колега, ако смяташ, че при Виваком ще ти постелята много се лъжеш! Всички са измамници! Аз съм клиент на Виваком и си нямаш идея какви видове бера с тях! Масово в малките градове затвориха офисите и за най-малкото се търчи до близкия областен град. За две годи два мои и един чип на жената смених.
  • 66 Ехооо

    15 0 Отговор
    А-1 са най големи измамници,хора бягайте от тях.
  • 67 Анонимен

    12 1 Отговор
    И Виваком не стават за нищо ,не само Теленор ,дори във Варна Виваком никъде нямат обхват и се губи постоянно,така е.
  • 68 Питанка

    8 0 Отговор

    До коментар #2 от "КОТарАК":

    Котараче, а не е ли нелоялна практика ,в още по-голяма степен, зеалповото повишаване на банковите такси, което дори е още по-често и осезаемо, при продължаващото почти неизбежно насочване на парите ни именно през банкови сметки, като същевременно там парите ни вече не носят и лихви!?! Защо сега К.Нинова дори не спомена за този вълнуващ почти всички ни проблем!? Не трябва ли аршинът да е държавнически и п о-всеобхватен, което би се възприело и от контроьорите и контролираните като истинска загриженост!?
  • 69 Димов

    13 0 Отговор
    Сключваме договор при определени условия, които ми изглеждат приемливи. После, обаче, те променят условията така, че да станат непосилни. И всичко е законно.
  • 70 Димов

    13 0 Отговор
    Непотребелението е начинът да се опълчиш на дрането. Мога и без телефон.
  • 71 Голяма сган сте

    13 1 Отговор
    Не стига че интернетът е трагедия , прекъсва постоянно, пък и се опитват да пробутват скапани телефони на не разбиращи от техниката хора.
  • 72 Гост

    11 0 Отговор
    Спас Русев и компания да спрат да будалкат абонатите си с поскъпване от САМО ЕДИН лев на месец, защото при техния брий абонати, който не съобщават това са стотици хиляди лева на месец, които ще смучат от абонатите си без обоснована и доказана необходимост от поскъпването на тяхната услуга.
  • 73 5777

    13 0 Отговор
    Тук не става въпрос за цената, а за подхода мишки, не може да променяте цените преди изтичане на договорите, а ефекта за вас ще е намаляване на избраните тарифи при преподписване, по същата логика работниците ви могат да ви изпратят смс, че вече работят +5% на заплатите??
  • 74 Тони

    8 0 Отговор
    Тогава защо подписваме договори след като вие можете да ги подменяте едностранно,ако аз реша да ви прекратя договора дължа три месечно обещетение ,а вие нищо не и дължите това е рекет
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Прав си

    5 0 Отговор

    До коментар #62 от "Цъкльо":

    то до 2021си бяхме в дефлация, отрицателни лихви
  • 79 Некромонгър

    8 0 Отговор
    И защо по дяволите всичко е на гърба на обикновения човек!!!! Бандитска държава!
  • 80 Не на мен

    6 0 Отговор
    По 1 лв. /месец
    За 2 години обаче.
    После ДДС.
    Това е чистата сметка.
    А през тези две години, колко за гушнали от нарасналия трафик, реклами и всичко свързано с работата онлайн на голяма част от са активните потребители ...??!?😉
  • 81 Баш Бащицата

    5 0 Отговор
    Наг.лед.ци! Като е 1лв ни го дайте вие на нас, бе! 1лв било...
  • 82 ХХХ

    5 0 Отговор
    Освен това увеличението не е лев! Милиони абонати по лев по 12 месеца плюс 20%ДДС. Толкова е увеличението на година. Ако са 1милион абонати това са 14,4милиона лева годишно с ДДС.
  • 83 Шменти

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Анонимен":

    Вивакомь е руска пляска и е най големия мошеник от трите оператора.
  • 84 Aйша

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ядосан потребител на ТЕЛЕНОР":

    Едва се отървах от вива.Увеличена такса (изтекъл договор)спрян нет,
    платих година.Подписах край на договора и другия месец пак такса и пак платих !

    Коментиран от #86

  • 85 007пръц

    3 1 Отговор
    Ревете срещу всички оператори за 1лв а че хляба стана 2лв и олиото 4.50лв и ги маате всеки ден та къде е набутванито ви а..?!! 1ЛВ 1 път на месец а другото през ден плащате ама нали ви е паднало да плюете с гсми по 1-2000лв и сега с кой оператор ще цъкате като всички са мошенници по принцип а..?!! Или това е спорт вече да се плюе без мисленно, гномчета мили не разбрахте ли че сте роби на системата за грабеж и отърване няма а.?!!
  • 86 даадаада

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "Aйша":

    И сега по домофона ли ще говориш .. а другия оператор като нов абонат и превилегиите ще ти махне гномче отървало се! За жалост отърване няма на тая земя ,плащаш и рупаш квото остане или чао на село или оня свят.!
  • 87 Моко

    2 0 Отговор
    Всички сте едно война ще стане
  • 88 lako

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Анонимен":

    Собственост е на сърби
  • 89 сънчо

    2 0 Отговор
    лъжи,лижи това са и трите оператора,а Теленор преди
    три месеца вдигнахте цените защо лъжете б о к л у ц и
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Фаера

    1 0 Отговор
    Не ма истривай куроратор лапането ти е присъщо
  • 92 Наздраве!

    0 0 Отговор
    Имам само мили спомени от изключително професионалните Кор Директор Янчо Пеев и мениджърката Димитринка Йовева, които освен невероятни кадри са и любовници...