Социалните мрежи играят все по-голяма роля при избора на пътуване. За поколение Z и милениумите това са TikTok и Instagram не е изненада, че са сред най-вдъхновяващите за пътуване. Според проучване, проведено от Booking.com, 39% от пътуващите по света използват социалните медии, за да събират идеи за следващата си ваканция.
Въпреки това, нищо не може да се сравни с доброто старо предаване от уста на уста, като 45% получават съвети от приятели и семейство за следващата си екскурзия.
На трето място, хората избират следващата си дестинация за пътешествие, посещавайки специализирани туристически сайтове - 35%.
Интересно е да се отчележи, че 29% решават къде да пътуват, като пътешестват онлайн с помощта на Google View Street - 24%, а 21% се повлияяят за дестинацията, която да посетят от телевизионни шоута.
Традиционните туристически оператори са далеч назад в класацията за източници на идеи за пътешествие със 17%.
На последните две места са списанията и подкастите, сътоветно с 14% и 10%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 От 1 до 5
11:41 03.07.2024
2 не се подвеждайте
11:41 03.07.2024
3 тук там травълър
11:42 03.07.2024