Във вторник се появи информация, че клиент на заведение в Харманли е получил касова бележка за такса „Нищо – 1 час“ на стойност 5 лв., а бележката била издадена, защото клиентът не е консумирал нищо.
Министърът на туризма Николина Ангелкова разпоредила незабавна проверка на заведението. От министерството са сезирали и Комисията за защита на потребителите и Националната агенция по приходите.
Ден по-късно обаче се оказва, че всичко това било шега между познати. Хората твърдят, че сигнал не е подаван, бележката била качена в социалните мрежи и така стигнала до ведомството на Ангелкова.
„Това беше шега с една компания, седнала в заведението и които са ми приятели. Това никога не се е случвало, няма и да се случи”, обясни пред Нова тв собственикът на заведението Живко Василев.
Едно от момчетата снимало и качило касовия бон в социалните мрежи. То е категорично, че не е подавало сигнал в министерството. Заведението обаче ще бъде проверено от институциите.
„Изключително редки са случаите на надписване на подобни такси от типа – „нищо”, „празен стол”, „допълнителни изисквания към приготвянето на храната”, заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Гост
11:42 24.08.2017
3 юрист
Коментиран от #4
12:16 24.08.2017
4 555
До коментар #3 от "юрист":
Собственика е за затвор и публичен линч14:38 24.08.2017