Лек автомобил с газова уредба се е взривил на булевард "Тодор Каблешков" в София, потвърдиха от МВР.
По първоначална информация шофьорът е запалил цигара, докато е бил вътре в колата.
Водачът на превозното средство е с изгаряния вследствие на инцидента. Той е откаран в спешния институт "Пирогов".
Екип на пожарната е потушил пожара.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МАК
Коментиран от #23, #39
14:24 30.09.2017
2 User
14:31 30.09.2017
3 doe
Коментиран от #4
14:36 30.09.2017
4 МАК
До коментар #3 от "doe":
Ами в пъти по малък е шанса да се запали в редовна експлоатация отколкото скапаната газ14:39 30.09.2017
5 Гого
15:40 30.09.2017
6 БОБИ КОЧА
Коментиран от #9
16:06 30.09.2017
7 Шами рашдан
Коментиран от #14
16:21 30.09.2017
8 Tom Sojer
16:32 30.09.2017
9 МАК
До коментар #6 от "БОБИ КОЧА":
Господин коч, отивайте си на село и там си приказвайте неграмотните приказки.карам и дизелова и бенЗинова но не на ГАЗ и нямам проблеми! Ако въпросната кола сие била на бензин без намеса да се слага газ нищо от това нямаше да стане !!Коментиран от #12
16:43 30.09.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 onq s konq
16:56 30.09.2017
12 БОБИ КОЧА
До коментар #9 от "МАК":
Аз пък карам фабрична газ и също нямам проблеми грацки17:00 30.09.2017
13 Патриот
Странно, че никой не плюеше дизела.
17:19 30.09.2017
14 Дядо поп
До коментар #7 от "Шами рашдан":
Ако очакваш държавата или фирми на,който държавата давъзложи контрола,да контролират газовите уредби,си в
голяма грешка.Досега у нас държавата или фирми са дока-
зали по безспорен начин,че не ги бива да контролират
нищо,нито контролират,престъпност,строителство,здраве-
опазване,образование или ,каквото се сетиш.
Държавен контрол на този етап означава нови чиновници,
който не са на незнайна издръжка а ще ги издържаме ние
с нашите данъци,означава увеличаване на корупцията и
загуба на време на хората.В случая е необходим самокон-
трол,всеки сам да се грижи за състоянието на колата си.
Забелязал съм,че небрежните хора в повечето случай са
хора докарани от мизерията в състояние на безразличие.
Тъй,че според мене въпроса може да се реши,като има
по-малко бедни и загрижени за оцеляването си хора
всичко друго ще доведе до по-голяма бедност и подобни
инциденти.
17:30 30.09.2017
15 САП
Газта е по-трудно запалима от бензина, но не понася безотговорно поведение към нея.
За да стане това което описват е имало спукана тръба, която е изпускала в купето на колата, но някой не е обърнал внимание.
При кола на газ замиришели ти на газ в купето се спира и се търси къде е проблема, а не "мириши малко голяма работа" "като покарам то се измирисва"(просто носа ти привиква към миризмата) и др. подобни.
Ако се случи същото изтичане на бензин не си мислете, че резултата ще е по различен.
Карам кола на газ, но бутилката ми е извън купето и нямам тръби в купето, както е при бензина.
Тия прегледи, които ги направиха заедно с техническия преглед са пълен майтап. Колкото и да ги обучаваш тези хора никога няма да стигнат нивото на един специалист по съоръжения под налягане.
17:41 30.09.2017
16 ото
17:51 30.09.2017
17 неутрален
17:58 30.09.2017
18 Георгиев
Коментиран от #30
18:23 30.09.2017
19 факт
18:52 30.09.2017
20 Антонн
Поне 60% от бензинките в БГ са газ или метан,е ако е толкова опасно щеше да гърмят като пуканки по улиците.Не държа да карам на газ,бензина ако е 1.20лв ще изхвърля бутилката няма проблем.
18:53 30.09.2017
21 инженер по транспортна техника
Не така стоят нещата обаче със СПГ. При него миризма няма никаква, изтичането не е съпроводено със "съскане" и не може да се хване ппо никакъв начин, освен с професионален газ-сигнализатор. При изтичането на метан той не заема веднага ниските зони на помещението, а се смесва раномерно с въздуха в целия обем. За да се възпламени, е нужна 22 пъти по-ниска концентрация, от колкото на ВНГ...... При преминаване на автомобил с СПГ на преглед, той се проверява/или би трябвало/ за утечки. Но дори и надлежно проверен, никой не може да даде гаранция, че утечка няма да се появи ОЩЕ УТРЕ, тъй като уредбата на СПГ работи със 100-110 бара налягане и рискът от повреда в мембраните на изпарителя освен че е огромен когато остареят, в същото време е и гарантирано висок по още една причина- Дори минимално появила се шупла в
19:05 30.09.2017
22 инженер по транспортна техника
Ето защо аз съм с две ръце ЗА ВНГ ПРОПАН БУТАН заради супер плавния ход на един бензинов мотор, подходящ умело пригоден за работа с това гориво и заради безспорно най-ниската цена на единица пробег при равна мощност- сравнено с бензин или дизел. В същото време съм С ЧЕТИРИ РЪЦЕ ПРОТИВ СПГ МЕТАН, защото уредбите са къпи, съсипват всеки един двигател з анула време, освен ако не е фабрично пригоден, и в същото време осакатяват колата от към маса, полезен багажен обем и поведение на пътя....
19:06 30.09.2017
23 Голям прос
До коментар #1 от "МАК":
Не се притесняваме, един път гърми газта. Не виждам какво не ти харесва. Ама и не ми отговаряй.19:11 30.09.2017
24 бай МИТКО
Коментиран от #26
19:50 30.09.2017
25 САП
Метана е по-лек от въздуха и бяга нагоре не се смесва с целия обем. Във колата със целия обем го смесва климатичната система. Това, че е по-лек си крие своите рискове(бяга нагоре и се събира там извития таван на колата е идеален за събирането му).
Пропан-бутана има добавена миризма и е по-тежък от въздуха и извитите подове на колите са идеални за събирането. Затова при слагане на бутилката на мястото резервната гума трябва да се слагат вентилационни отвори, а масово не се прави.
Относно обемите при които се взривяват си в огромна грешка.
В процентно отношение във обема на колата за да се взривят и двата газа трябва да са доста малко. За смесите на пропан-бутана в зависимост съотношенията им от 1,5% до 9% от обема на помещението. За метана от 5% до 15% от обемна помещението. Извън тези граници се палят не се взривяват.
ДГВ - долна граница на взивяемост
ГГВ - граница на взивяемост
ДГВ ГГВ
Бутан 1.50 % 8.50 %
Водород 4.00 % 7.50 %
Метан 5.00 % 15.00 %
Пропан 2.10 % 9.30 %
За да се взриви метана определено е нужна по голяма концентрация от колкото за пропан бутана. От къде видя тази разлика 22 пъти не мие ясно.
Климатичната инсталация смесва и пропан-бутана равномерно във въздуха в купето. И определено, човек си остава жив при нужните концентрации за взрив.
19:56 30.09.2017
26 МАК
До коментар #24 от "бай МИТКО":
Бай Митьо говори говори няма кой да те разбере , много са зомбираните за газта , изключвам тия с фабричните газови уредби. Но както казваш всичко е от щот да Ефтинко и от сиромашия!!20:20 30.09.2017
27 Vasik Atanasova
ТОВА Е БОМБА
ВИНАГИ СЪМ ГО КАЗВАЛ
Коментиран от #29
21:21 30.09.2017
28 Шаран БГ
Майсторът /инженер, вишист, ама ръцете му до лактите оцапани/ ми взе хубави пари за монтаж. На 4 /четири/ години ходих при него за профилактика. В годината на два пъти ходех на преглед - плащах си, но исках съвестна работа и момчетата се стараеха. След дванадесет години и последна профилактика я продадох - без грешка !!
Не може от всичко да печелиш, ако искаш работата ти да върви без проблеми.Трябва и да се охарчваш от време на време.
Познавам лекар /като медик няма грешка/, който поради липса на време, а и донякъде си е чиста мърлящина / не може във всичко да си изряден/, колата му се запали на ход. Оказа се, че първо се палят бензинови пари и после почва да гори газта.Четирима души в колата , живи и здрави и багажа спасили , ама от колата кола не става.!
" Че всяка работа с чалъм, дядо Попе, а не като на тебе кучката да ти изяде................ "
21:35 30.09.2017
29 ГАЗ
До коментар #27 от "Vasik Atanasova":
Да знаеш в, каква хубава бомба се превръща един обикновен повреден електрически бойлер.Бедна ти е фантазията.
Газ не ти трябва целта.
Всеки вид енергия и техника към, който се отнасяме безотговорно може да се превърне в нещо ужасяващо, като щети и последеци.
21:45 30.09.2017
30 МАК
До коментар #18 от "Георгиев":
Вие сте поредния с неграмотните приказки за дизеловите коли!! Карай те си мъртъвците на газ и не коментирайте след като нямате понятие от дизелови двигатели!!Коментиран от #31, #33
22:23 30.09.2017
31 БОБИ КОЧА
До коментар #30 от "МАК":
А бе служебния ми е Рейнч ровър 4.4 340к.с дизел и не намирам кой знае каква разликата между колата на жената Елантра 2.0 139 к.с бензинов ако си карал евентуално такива коли. Мисълта ми е че ако трябва да дам примерно 250 х.л винаги бих си карал на газ градски ЯсноКоментиран от #35
23:29 30.09.2017
32 Аз съм
23:44 30.09.2017
33 БОБИ КОЧА
До коментар #30 от "МАК":
Какво караш? На 43 г от 22 г съм шофьор на някого минал съм около 1.7/2 мл. кл на всякакви коли и най -отговорно мога да ти заявя че за БГ по - добре от газ няма.Коментиран от #34
23:55 30.09.2017
34 МАК
До коментар #33 от "БОБИ КОЧА":
Тия ги разправяй на някой некадърник, коли на газ не карам и на познати даже ги отказвам да не правят тази глупост освен ако не е заводска, защото повечето коли не са проектирани за това гориво!! Палячото си ти това че си бил шофьор каруцар на някоя си мутра или тем подобна личност от престъпния свят не значи , че имаш понятие от коли!!хайде!! Имам комшийче подрастващо на 22 години шофьор работи от 2 години по същия начин разсъждава като теб и си е въобразил че много ги чатка колите да ама не е така !!00:31 01.10.2017
35 МАК
До коментар #31 от "БОБИ КОЧА":
А и ще допълня колко е ясно неразбирането ти за колите в този коментар не бил правил разлика между ровъра му и хюндая ??!!как ще има разлика като ровъра е 340 коня дизел на 2,5 - 3 тона срещу 140 коня хюндай който тежи не повече от 1300 -1400 кг??!!Коментиран от #36
01:00 01.10.2017
36 БОБИ КОЧА
До коментар #35 от "МАК":
Не бе като караш съответните коли ще разбереш. Искам да кажа че разликата между рейнча и елантрата не си заслужава разликата от имам, няма 200 х.Коментиран от #37
01:20 01.10.2017
37 МАК
До коментар #36 от "БОБИ КОЧА":
Много ясно,че не си заслужава!!01:37 01.10.2017
38 A3e
01:41 01.10.2017
39 куку руку ку
До коментар #1 от "МАК":
Не само евтино, но и екологично. Р'ъиш?Коментиран от #40
07:09 01.10.2017
40 МАК
До коментар #39 от "куку руку ку":
Ако е с фабрична газова да ама слагана от гаражна или подблокова фирма едва ли ще е екологично??!! Съжалявам!!08:13 01.10.2017