ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Това не е проблем на гръцката държава! Това е проблем на българската, която не може да защити гражданите си! При равнопоставени държави се прилага принципа на реципрочност и след това се търси решение и се тушира проблема.....за сега има само една държава.. другото е двор
А вие чий го държите в гърция,м? Защо оставяте измъчените си евро в гърция, а не в България? В гърция ддс-то е 24 % , в България е 20%. В гърция кафе под 5€ няма- за разлика от България дори по време на летния сезон на морето. Като сте решили да си давате парите на гърция- сега си носете и последиците от поведението на гръцките граждани, вместо да ревете! ТОВА ви е прехвалената ви гърция, която превъзнасяхте до небесата и твърдяхте, че в нея нямало мутри, че там всичко е само цветя и рози и други такива неща! Най- гадното е, че приехте доброволно да ругаете България и нашата природа, и да славите гръцките голи камънаци, само защото сте бедни въшки, които ходят в гърция на почивка като първите хипита, къпете се само в морето, носите си дори кафето в термос от България и не смеете да си купите един нормален обяд в гърция....
Само реципрочни мерки ще ги излекуват тези м...ките!Мор и да видим кой,кой е?А съвсем друг е въпроса за нашенците,които не се научиха,че в гърция не е здравословно да се ходи и продължават да им пълнят издънените джобове на "комшиите",ми нека ви е бе,нали сте в чужбина!
За бога братя,не ходете в Гърция. Междусъюзническата война май не е свършила, визирам отчасти Македония и Сърбия, само в ресторантите се държат добре защото лапат,а полицаите искат да си запълнят бюджета.В западните ни съседи ми се случва и да им оставям в някое близко кафене заработката.
Само така!!Малагите са супер,терор за циганското племе и софийското също,те взеха Гърция за Факултето,но стана голяма грешка!!Браво,само чанч за приматите......
е кажете ми, че това на снимката е безопасна кола ? то си личи, че е сглобявана с каквото има. ако тръгне да се продава в мобилето - няма да е над 600-700 лв и не защото става за кола, а защото за скраб ще дадат 400 лв за нея и евентуално част от частите могат да се преизползват
На шезлонг на бял пясък в Гърция ти носят кафе срещу 2€ + 0.5л минерална вода. Обилен обяд е 20€, а ако се набуташ по селцата и по-евтино, говоря за риби и морски дарове, салата, бира/вино, хляб, десерт. Обслужването е на ниво, храната също и няма цигания. На плажа не излизаме от морето, чисто е, без водорасли, без медузи и пияни руснаци. Ходим по няколко пъти в годината, по-близо е и е мноооого по-чисто. Купуваме живи октоподи, които ги млатим в скалата за да се окрехкотят за барбекюто и правим безкрайни нощни фиести с приятели. Варненските плажове са като бунище в сравнение с гръцките плажове където ходим за релакс. На границата свалят номера на разнебитени коли и багажници, пълни с гъби или речна риба. Гърците глобяват и катуните, решили да цапат където им скимне с диви къмпинги, пазят си природата. Разшляканата корса на снимката и в България би трябвало да бъде спряна от движение за лош външен вид.
Стига с тва масово определение "български граждани"! Що не пишете, че става въпрос масово за м....ли? Куче влачи рейс - диря няма! Гърците и техните си м...сти толкова зачитат. Идете на баирите около Ламия да видите какви гета са им спретнаи - чудо! Вода от сонда и да се спасяват! От толкова години ходя в Гърция по какви ли не поводи. Нормален човек, с нормална кола. Спазвам си закони и порядки и как пък веднъж нямах проблем?! И по македонска Гърция, централна, Атина, Пелопонес, островите! Току пуснете някоя форсирана "новина" с цигански привкус!
Като знам с какви коли се придвижват хората в България нищо чудно, че не ги пускат в Гърция. Изкривени ламарини, счупени фарове и стопове, счупени брони, неизправни фарове, гуми на 7+ години, теглич задължително (че парктроника е 30лв)... Да не говорим за черните облаци излизащи от ауспуха. Проблема е у нас защо не се спират подобни автомобили, а не че в Гърция не ги пускат!
По принцип съм съгласен се теб, че държавата ни е много по-хубава от Гърция - като природа. Само с морето ни бият, но дори плажовете им са по-скапани от нашите, с малки изключения. Ама иначе е по-отношение на цените малко си се изхвърлил/а. Кафе по 5 евро не съм виждал. Цените са една идея по-високи, но всичко от месото до зеленчуците за по-истински. Даже за 2-3 евро на плажа получаваш фрапе+минерална вода с кофа лед+ чадър и два шезлонга. В Бг по курортите за същото нещо оставя между 10 и 20 евро без кафе и вода.
Тоя от втората снимка си е за спиране от движение, иначе че гръците са долни е отделно от това - чакаха да мине курортния сезон, преди това банчиите хич не им пречеха.
Истината е друга. Тази година доста обикалхяме из северна Гърция и 70 процента от колите бяха български. От който 20-30 процента, нямам идея как се движеха. Ремаркета без светлини, изгнили тотално. Нямаха стикери за преглед и т.н. Реално гърците си спазват законите, но това не е угодно за нашите м...ли и сега ревът на умряло.
по принцип, не те коментирам, споренето с радиоточка е безмислено, но тук категорично не съм съгласен с теб по 2 причини. Първо коментара ти е напълно не на място, защото въпросните хора са ходили да си изкарват хляба там, а не да си харчат еврата, ама нали обичаме да четем каквото ни изнася и второ - на 45 години съм, от Бургас - казвам го за ди покажа, че съм запознат напълно с нашето черноморие - изкарвал съм си хляба там, летувал съм безброй пъти на безброй места - хотели, затворени комплекси, палатка, бунгало, каравани и каквото още се сетиш. От 5-6 години обаче ходя в Гърция на море и няма сила, която да ме накара да отида пак в България. Няма да ти хваля красотата, чистотата, сигурността, условията и цените. Явно не си летувала там за да твърдиш, че по 2100 километровата им плажна ивица не се е намерило местенце, достъчно добро за претенциозната ти натура. Апропо - за хилядите километри минати надлъж и нашир из Гърция аз полиция съм виждал 2-3 пъти, спирали са ме, но никога не са се заяждали
Тези коли са негодни, за да преминат технически преглед, сега нашето МВР трябва да проследи кой и кога им е дал ГТП и защо не са спряни от българска страна? Това че нашите полицаи са мишки и нехайници, не значи че другите трябва да са такива. Циганите всеки ги знае какво карат, без да плащат глоби, данъци и др. Та каква е тази статия защитаваща употреба на технически неизправни МПС управлявани от цигани? И аз имам същите впечатления за Гърция. Цените на нощувка са 10-15евро на човек, в пика на сезона и по 20 може да излезе. Но разликата е, че за толкова получаваш добра стая, закуска, хотелче с басейн или пък такова на метри от морето. У нас ще платиш двойно и тройно за същото нещо. Голяма чиния с миди е 6евро, пица 7 евро, плато с морски дарове (чети скариди, октопод, миди и рибки) е 12-15евро. Вече на повечето места менюто включва и български език, в магазинчетата често рабоят българи, а хотелиерите поназнайват основните думи, не ти трябва и английски език дори. Плажовете са хубави южно от Солун, спокойна вода, чиста, рибки плуват около теб. Власите се борят с дивия къмпинг, за да поддържат плажа чист и уреден, мобилни тоалетни има навсякъде, както и кофи за смет. Не бих могъл да кажа, че у нас е по-хубаво, по-чисто и по-евтино.
Елин ден няма Кап Андреево е с Турция колко ли е вярно другото не знам. Кафето фрапето бирата колата с чадъра и шезлонга са 2 2.5 3 € храната кой не е ял не може ръзбра
Гърците показват на ганя какво значи ред!
Но ганя иска да си прави номерата и там, е да де , ама гърците не обичат андрешковци!
Важното е че от всички медиии ни набиват в главите че трябва да сме толерантни, а да обичаш държавата си е лишо и неприемливо.
АБЕ ТИ МЪРДАЛ ЛИ СИ ОТ ДУПКАТА В КОЯТО СИ СВРЯН. СТАТИЯТА Е МНОООГО ТОЧНА. МОЖ ДА ВИДИШ ТАМ МПСЕТА С НОМЕРА ОТ БАЛКАНСКАТА ВОЙНА. НЕ КИЛО ГЪБИ А ДВА ДОМАТА АКО ВИДЯТ И БЕЛЕЗВИЦИ МОЙ ДА ТИ СЛОЖАТ.
Не пиша конкретно за теб! Пиша за МАСОВИТЕ изявления на неплатежоспособни българи, които под предлог, че бяхали от мутрите на нашето Черноморие, се скъсаха да хвалят тъпата гърция, нейните плажове и т.н.! В всъщност истината е , че гърция ги е допускала да влизат на територията й поради простият факт, че са и ЕС граждани, и те- будалите- са налазили необитаемите плажове на гръцките защитени зони, където умишлено няма туристи, но ЕДИНИЦИ отиват на почивка в гърция по нормалният начин! И си спомням, че и ти мрънкаше за нашето Черноморие, че било “ла*номорие“, че било скъпо, че имало мутри, а аз от 10 години посещение по 1-2 месеца по време на летния сезон във Варна не видях на плажа НИТО ЕДНА МУТРА! Що се отнася до другите неща- понякога е имало проблеми, понякога е нямало проблеми с чистотата на морската вода на плажа. Но да се тиражират масово ГЛУПОСТИ за нашите плажове, само защото едни бедни работещи хора не могат да си позволят финансово почивка на нашето Черноморие и за това ходят на почивка в гърция, но като хипита, и въпреки това не искат да си го признаят , е върховна комплексарщина и глупост! Аз съм против тази комплексарщина и глупост, а не съм против бедните ни българи да отиват като хипита на почивка в гърция! Просто нека СПРАТ да се подиграват с България, с нашето море и да спрат да пишат абсолютни глупости за морските ни курорти! Като човек не иска да плаща по 12 лева на ден за шезлонг, просо си купува хубави къмпинг столове- луксозните и каче
качествени модели са към 90-92 лева бройката, купува си качествен чадър и си разпъва чадъра и столовете в свободната зона на плажа! Моето семейство направихме точно така и НЕ ПЛАЩАМЕ по 12 лева на 1 брой шезлонг за 1 ден на плажа във Варна. Както става ясно- ИМА нормален начин да се съкратят разноските, които- според някои- “пълнят гушите на мутрите“ на плажа!
Ако германец ви свали номерата за тези неща няма да има проблем .Има закон спазва се и това че целенасочено се спират български автомобили е пълна глупост 30 пъти съм бил в Гърция даже не са ме спирали.
Кире, ти да не мислиш, че гърците масово карат мазерати леванте и коли с евро 6? И там е пълно с ръждиви таралясници. За франция пък съвсем не искам да пиша. Странно ми е друго - какво мазохистично удоволствие ви прави все всичко българско да е кофти и лошо....
И защо да влача къмпинг оборудване, когато на чистите гръцки плажове има текстилни шезлонги, маси и масивни чадъри от тръстика, при това БЕЗПЛАТНИ? Дори между редиците с шезлонги има дървени подиуми, за да не гори пясъка ходилата ти? На всичкото отгоре те обслужват до като лежиш и ти подават бележка с паролата за wi-fi рутера. Гарсона чисти пепелниците, донася ти поръчката и се кланя на бакшиша. Е, ако искаш в страни от зоната със шезлонги може да опънеш и бивак, стига да не правиш боклук и да не палиш огън-никой няма да те притеснява. Лятото трудно се намира безлюден плаж, защото дори по островите има почиващи хора. На круизните кораби бирата и кафето е на цени като в кръчмите, предполагам и храната, но не ми е идвало на акъл да плюскам до като вълните ме лашкат насам-натам. Просто няма презастроени курорти, няма фасове, семки, кочани царевица, водата е кристална без медузи и водорасли и е абсурдно някой да си излива фекалиите в морето.
Познавам гърци с печатници, шивашки цехове,мебелно производство колите им са не по-добри от масовите в провинцията,10-15 годишни, мръсни,надраскани и с най различни рег. табели,а вътре не са виждали почистване от как са дошли в България.
Ако е тоя дръгел от снимката много ясно ,че ще го спрът от движение!Ами ако малко по надолу се разпадне и предизвика ПТП,кой ще е виновен??!!или ние си мислиме ,че те са като нас и куцо и съкато минава на преглед!??
Да,,,,,искахте гробарите с техния вожд от Банкя да управляват....ами сега се наслаждавайте на това!!!....а колко още вазелин са ни приготвили....!!!!.....Банкянския плешив тиквун,освен да лъже и обслужва корпоративния си вот,,,,друго не знае....Не напразно беше на обучение при другия вожд от Правец!!!....
Скапани гърчуля ,лятото мина и взеха да се заяждат със българите за какво ли не.Разбирам да им пишат глоби но това със къртенето на номера си е целонасочено и само нас българите няма кой да ни защити.
А вие виждали ли сте гръцките фермери с какви коли влизат във България а ?
А виждали ли сте им паспортите какви са масата на марула и наистина са от миналия век.
Баце ти верно си врач , ама познаваш като се наведеш и нещо те натисне по ж.
Виж как се гаврят с хората не врачувай и не се прави на Дансаджия ,щото си надалече от темата.
Ха познайте кои ходят да берат гъби в Гърция? Братята роми разбира се. Какво друго да ги правят?! С червен килим ли да ги посрещат? Покрай гъбите краднат и нещо друго и създават проблеми и на хората, и на полицията. Аз съм ходил поне 100 пъти на море в Гърция и как така един път не са ме спряли. И ми е кеф да си харча парите там, защото с памук ми вадят душата. Снаха ми е гъркиня и мога да кажа, че са си супер хора.
нещо си се объркал колега, кафето да ти го донесат на чадъра е 2 евро, ментата е 3 евро, а на лозенец на "пиано бара" е 7 лв и нямат 3 лева да ти върнат! От години ходя на море и в Гърция и в България и повярвай, там епо- добре и по-евтино, калмарите са 6-8 евро а тука замразените боклучави калмари са повече от 16 лв!
...и НИКОГА не се е заяждал полицай! Просто си караш по правилата и нямаш проблем!
аз съм бил също 30 пъти в Гърция и са ме спирали 15 пъти, без нарушение /според мене/ и съм платил 1500 евро глоби.
Да те открехна - долните гърци няма да те спрат в сезона - май - септември.Имат, най-вероятно, визия за това, че туристите трябва безпрепятствено да пътуват, ако ще и с каруци!Мине ли обаче този период - майка ти жална.
Особено нас - БЪЛГАРИТЕ ни мразят, така, както се мрази само съсед и комшия - първо - наясно са, че са си разширили територията за сметка на нашите глупави управници - ние ги наричаме първа и втора национални катастрофи. И второ - знаят как са налагали погърчването на милион и половина БЪЛГАРИ - със секира и огън -никаква разлика от турците.Имам роднини, които са ми разказвали, че специални копои от Атина са обикаляли вечер по къщите и са слухтели - къща в която се говори на български е палена и собствениците са бити и разселвани - ултиматумът е бил - или продаваш бащинията си и в новите български земи или отиваш в централна или южна гърция и забравяш завинаги, че си БЪЛГАРИН.Не е имало случай, обаче, да те оставят в родната ти къща.
Та мен ме глобиха в района на Стримонико - местните гонаричат "капана за БЪЛГАРИ"- ноември-март с по-малко от 200 евро ако се разминеш - си късметлия.Защо ме глобиха - като си ходил 30 пъти знаеш, че техните междуградски са зелени на цвят и бълват черен дим.ори да си ограничиш достъпа на въздух/9 годишна ми беше тогава колата/ няма спасение, друг е въпроса какво виждаш на
Не нашите министри да се оплакват на гръцките власти, а гърците трябва да се оплакват на тях, че държат в движение такива бракми!
.асии и гнусните хора с такива издънени каски..
Момчета, разберете, трябва да обичаме родината си. Това са вечни ценности, подобно на семейството и расата. Мъка ми, като гледам доколко пропагандата е "глобализирала" много от вас. Разберете- глобализация няма да има. Излъгаха ви. Обичайте България. Всичко добро за България е добро и за вас, а всичко лошо- лошо и за вас. В тази идея няма партии. Партиите са временни, а родината е вечна. Така гърци, турци, сърби, че дори и власи са ни врагове. Не им пълнете джобовете. Те гледат на вас като на врагове, а не като на приятели. Така е било, така е и така ще бъде. Чиф. уто хамриканските пиари гледат само да лапат. Ние сме въшки за тях!
Как можеш да сравняваш този КЕНЕФ -Българското черноморие с курортите в Европа и в случая Гърция.Или не си бил и на дветеа места ,или не си пил Хапчетата?
Само да ти кажа ,че половината Гърци идват с по опасни коли и от нашите ,но те са Еврооопа а ние сме във да не казвам къде ! Българин да се наричам е минало.
Абе ти да не си некой българин с майка Гъркиня а ? Кво си тръгнал да ги защитаваш тези византийци ...!!! Не виждаш ли ,че ни тъпчат като нищожество и не ни смятат за хора дори !
Над 10 години почивам в Гърция, по няколко пъти в годината. Никога не са ме глобявали, защото не съм нарушавал законите им, за това време са ме спирали точно два пъти. Колите са в перфектно състояние. Обаче Ганьо е свикнал да се прави на тарикат, обаче тия чалъми минават само в БГ. В Гърция те стрижат. А ако нашенците се бяха опитали да бутнат по некое евро на гръцките полицаи щяха да видят чудо невиждано.
Ако караш разпадащ се кошник като корсата на снимката ще ти свалят номерата и ще плащаш глоби не само в Гърция. Дори в България би трябвало да е спряна от движение.
Ейййй , Българи ли сте или незнам вече какви сте ! Знаете ли нашата агитка какво и се случи на границата преди няколко години,колко срам сме брали ,че сме българи и как се подиграваха скапаните визнати с целия автобус. Защитавайте гии на вас да се случи подигравката на гърците за да се убедите сами.
Вземете прогледне те ,че скоро ще ни съсипят като народ и нация. Пазуравайте във България и не се възмущавате от родината която ви е дала живот без да подозира ,че след години същите тези утрепки ще я продадат в името на глезотията и фрапето от 3 евро с което толкова хвалите.
Омръзна ми охридското езеро, много път за нищо. Иначе в Скопие има какво да се види, по-чисто е од София, имат лични кафани и лепи девойки. В Сърбия е много по-яко, весел народ са, знаят как да се веселят и как да правят бизнес. И псуват уникално.
Аз от София се преместих на село, че в столицата много селяни се събраха. Сега дивееме на 10 дка двор, къща, механа у зимника, барбекю на двора. В Сърбия ходя да пазарувам мръвки и ракия, има една zemunska rakija od dunje, много ми пасва.
И не, не искам да живея в София :) Ловнта ни дружинка е от 14 члена. На последния излет отстреляхме 6 прасета и два чакала по случайност (едното не беше точно чакал, но беше в гората)
В ловната дружинка нямаме жени. И не ги чакаме от засада, гоним ги с една глутница загари ягдтериери. После ги стреляме, къде с чифте, къде с карабина, както дойде. След като ги таксираме им носим буци сол, царевица, овес, мърша. Преди да стреляш полагаш грижи. Да те питам, изглежда си zashitnik на животните, еколог и природолюбител, ти виждал ли си л@йно от мечка?
Като гледам енимъл планет ми текат лиги...
Ял съм жив уклей за бас, но прасе така не мога, трябва първо да го одера, а пък ще е жестоко ако го дера живо...ако не е пушка се режат каротидните артерии, за да настъпи бързо умъртвяване и за да се обезкърви трупа. Може и с пробождане в сърцето, но така гръдния кош се пълни с кръв и като разрежеш диафрагмата става мазало.
Приматите не са могли да създават и ползват оръжия и сечива, защото са нискоинтелигентни, съответно не са могли да ловуват по начина, който считаш за ужасен.
Ами и ние да правим така. Трябва да се действа реципрочно. Като дойдат в БГ да пазаруват и да си напълнят колата с бензин - тараш, сваляне на номера и конфискация на колата. Няма какво да се занимаваме със скапаните византийци.
Живея във Ивайловград и всеки ден когато отивам да работя във Гърция гледам как за нас важат едни неща а за тях не.Взехме със мъжа ми тубичка с бензин за резерва 5 литра и ни направиха на резил свалиха номерата и ни глобиха 50 евро .В същото време гърците си пълнят по 200 литра бензин всеки ден от България и купуват каквото си пожелаят а никой не ги закача а кажети ми не е ли целонасочена тази гаера с нас българите.
Няма държава затова сме на това дередже и още по лошо гражданите във България съществуват само на избори.
Ще ми свалят номерата заради туба с бензин,ненормална работа.
Искам да се обърна към майките на агнетата.Махнете
капаците от очите и вижте,какво правят в свободния
свят хората-в Уисконсин дават и на децата пушкала,а
тука и в Гърция бъка от ограничения и забрани,било
пукнато стъкло или стоп и на агнетата майките реват
да се спира.Вместо да видят факта,че нямаме защита от
държавата на,която даваме над 70% от доходите си.
Не случайно у нас в Гърция и Русия сме най зле.
Няколко години бях в Гърция, спирали са ме доста пъти и въпреки че бях нелегален с бг номера не са ми създавали проблеми, обаче колата беше изрядна. В много аспекти са уникалллно тъъъъпи, и обратното62
Извинявам се предварително, от 2010 до 2017 работя на остров Крит, град Ханя получавам 55 Евро на ден работя и събота, квартира не е лукс но е 150 Евро, живея буквално на плажа, наистина не можем да се мерим с тях, просто забравете,,, в бг повечето хора са на прага в Гърция пенсиите са средно по 600,,,800 Евро, сметне те сами за какво говоря, и на мен ми се иска да съм на море в бг, но не си струва повярвайте ми, тук в Крит кафе фрапе бира картофки купуваш си каквото ти е кеф не плащаш нито шезлонг нито чадър, а в бг само скубят и не ми говорете че не е вярно, искам бг да е по добре от Гърция, но невиждам как ще стане, те са много напред и нямат стига не, а ние можем да си ги плюем, то и без това така сме свикнали, само ние сме на умните най разбиращите, но сме всъщност най тъпите за жалост
значи, да ви споделя пледи време ходих до втория рръкав на почивка и бях с един стар муерцедес с затъмнени стъкла целия в градушка и спукан заден джам. всеки ден се возихме с него цащото се събирахче мн хора и обикаляхме плажовете. никой копче не ви каза. хората и полицаите се държаха нормално . ррекарахме си перфектно.
Нищо ви няма! Другия път пак гласувайте за тоя страхлив комплексар! И на времето като спортист си беше такъв, и като силова си остана на нивото пазач на коли. После панса в решетката на ДС и като се видя с власт и охрана взе да се прави на мъж , ама само пред вързаните!
Всеки ден минавам през Маказа до сега не съм виждал да връщат някой освен м....ли тръгнали с трошки без застраховки да крадат под предлог че ще работят на полето в кола са по 6 човека като 2 задължително минават пеш границата докато са на полето с хората при който работят другите им плячкосват къщите Добре ги връщат
Плажа им е само Чакъл. Скъпотия - Безподобна ! Морето им Изобщо не Става за Къпане - Защото Ври от Морски Таралежи. Трябва да Влизаш с Джапанки в Водата. И като се Вземе на Предвид , че Ни Мразят до Полуда - Псуват Ни и Ни Кълнат - НЯМА ДА ИМ СТЪПЯ ТАМ НИКОГА !!! Тази Година , Ходих 2 пъти на Нашето Море. Не си Го Давам за Нищо !
Плажа във Варна е един от най -мръсните
Направи справка , колко пречиствателни има и колко хорс летуват по курортите .Да не пропускаме делтата на Дунав .
По хотелите менте алкохол и храна трета употреба ! Чужденците измекяри !
Персонала цигани , без здравни книжки !
Чистотата в тоалетните и въобще само при нас е въпрос на звезди и пари .
Никъде по-света такава златна природа и даденост не се опропастява така
Няма контрол на ДВСК , уникална корупция
Всичката храна е менте , сплав от трансмазнини и други боклуци в различна консистенция / сирене , кашкавал.
Супер подигравка с трудът ми през годината !
В Гърция и на най-забитата кръчма тоалетнаъа е оо-чиста от тоалетна във фоае на хотел 4 звезди тука
Иначе номер едно е Турция 5+ звезди ,ултра ол инклузив ! Сервират ти фереш и изчистена риба на плажа на шезлонга за 450 евро на човек на седмица със самолетноя билет и то от аВарна
Не веднъж съм бил в Ивайловград и съм гледал как гърците порядъчни си пийват по заведенията, люшкайки се се качват на колите , накои от тях на доста скапани бараки и без винетки, на бензиностанцията едва слиза от колата от изпитият алкохол, пълни колата си с бензин и допълнително в резервоар под седалката и си тръгва - няма полиция, няма милиция - това е България.
Гърците са много мързелив народ от цял свят им работят и те се имат за повече от нас но са ниско образовани и живеят от славата от древността ,не ходете в гърция ,не им пълнете джобовете игнорирайте фирмите им у нас
0
Искжо об
Р
И
Го
Мога да дам същия пример,виждал съм го с очите си. Дядовци с супер ретро коли и невиждани номера,пияни до козирката селяни с кални пикапи минават ГКП то и нито наще нито техните власти им казват нещо,а ако гърците хванат пиян българин зад волана,ще остане завинаги в Гърция сиромаха,ето тъкава държава и народ сме. Иначе са много напред спрямо нас гърците спор нема,но не ми ги хвалете,мразят ни повече от колкото ние тях,те са като циганите ,хитри,задружни,коварни,страхливи и подли,но само спрямо нас,вината не е тяхна ,че в БГ не ги санкционират за нищо.
Ако си спомняте, когато "протестират" защо затварят само българската граница?!? Направете си извода сами! Защо в Либия затвориха само нашите мед. сестри, Даме би другите да бяха херувимчета!?! Направете си извода сами!!!
Пак ли държавата ви е виновна?Като ходите там,така ще правят с вас,ако спрете да си носите парите на гърците,да видим как ще почнат да ви ухажват,не казвам да ходите на нашето море,но има и други държави,не разбрахте ли,че тези селяни-гърците ви имат за 2ра ръка хора?
Еми точно такива съседи що да са им нужни? Да цапат, крадат, да обират като скакалци каквото докачат и да карат опасни возила, застрашаващи всички? Съпругът ми е бургазлия, не живеем в Бургас и само след едно ходене в Гърция на море, не пожела повече да стъпи на нашето. А нещо за нашите спасители да кажете? Човек отива за броени време и може да извади "късмета" да окачат жълтото знаме и да му свирят и не го допускат дни наред, ако пък си с дете не дават да се ползват надуваемите играчки. Аз харесвам нашите плажове, че са полегати и няма морски таралежи, но водата е мръсна, пясъкът е с фасове и костилки и спасителите се държат просташки. То ако е само да надуваш свирката от брега и да не пускаш никой да влиза, всеки може. А, и безобразния шум от уредбите...И руснаците...Та за нас нашето море за жалост отстъпва и то с неща, които могат да се поправят, ама нямаме култура и воля !
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 смок
Коментиран от #30
13:46 14.11.2017
2 Гост
Коментиран от #136
13:53 14.11.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 юрист
Коментиран от #13, #17, #21, #23, #25, #57, #119, #139, #141, #148, #154
13:55 14.11.2017
5 БЪЛГАРИН
13:56 14.11.2017
6 К.К.
13:59 14.11.2017
7 Истината винаги боли
13:59 14.11.2017
8 шибириби
14:01 14.11.2017
9 onq s konq
14:10 14.11.2017
10 Гутьо
14:11 14.11.2017
11 Стойне
14:14 14.11.2017
12 лимонад
14:16 14.11.2017
13 Пазарен Либерализатор
До коментар #4 от "юрист":
На шезлонг на бял пясък в Гърция ти носят кафе срещу 2€ + 0.5л минерална вода. Обилен обяд е 20€, а ако се набуташ по селцата и по-евтино, говоря за риби и морски дарове, салата, бира/вино, хляб, десерт. Обслужването е на ниво, храната също и няма цигания. На плажа не излизаме от морето, чисто е, без водорасли, без медузи и пияни руснаци. Ходим по няколко пъти в годината, по-близо е и е мноооого по-чисто. Купуваме живи октоподи, които ги млатим в скалата за да се окрехкотят за барбекюто и правим безкрайни нощни фиести с приятели. Варненските плажове са като бунище в сравнение с гръцките плажове където ходим за релакс. На границата свалят номера на разнебитени коли и багажници, пълни с гъби или речна риба. Гърците глобяват и катуните, решили да цапат където им скимне с диви къмпинги, пазят си природата. Разшляканата корса на снимката и в България би трябвало да бъде спряна от движение за лош външен вид.Коментиран от #26, #34, #35, #51, #135
14:32 14.11.2017
14 гост88
но и по правилата в България, спукан стоп и спукано стъкло , трябва да те спират от движение
такъв е и нашият закон
14:33 14.11.2017
15 Алфата
14:34 14.11.2017
16 ужас
Коментиран от #33
14:34 14.11.2017
17 321
До коментар #4 от "юрист":
По принцип съм съгласен се теб, че държавата ни е много по-хубава от Гърция - като природа. Само с морето ни бият, но дори плажовете им са по-скапани от нашите, с малки изключения. Ама иначе е по-отношение на цените малко си се изхвърлил/а. Кафе по 5 евро не съм виждал. Цените са една идея по-високи, но всичко от месото до зеленчуците за по-истински. Даже за 2-3 евро на плажа получаваш фрапе+минерална вода с кофа лед+ чадър и два шезлонга. В Бг по курортите за същото нещо оставя между 10 и 20 евро без кафе и вода.14:34 14.11.2017
18 Александър Балан
Дурак Дечев това е най-доброто за годината!
... Елин ден и....
Или ден или нощ
или глупав кат` Гаврош..
14:38 14.11.2017
19 jambazina
14:38 14.11.2017
20 Вики
14:42 14.11.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Авантюристи
14:46 14.11.2017
23 гост 3
До коментар #4 от "юрист":
Хората които сега ходят в Гърция, не са туристи, а там работят, за Ваше сведение г-н "юрист". И те не дават там евро, а от там взимат.14:48 14.11.2017
24 поклик
Идват в България с изтормозени коли.
14:50 14.11.2017
25 гост
До коментар #4 от "юрист":
по принцип, не те коментирам, споренето с радиоточка е безмислено, но тук категорично не съм съгласен с теб по 2 причини. Първо коментара ти е напълно не на място, защото въпросните хора са ходили да си изкарват хляба там, а не да си харчат еврата, ама нали обичаме да четем каквото ни изнася и второ - на 45 години съм, от Бургас - казвам го за ди покажа, че съм запознат напълно с нашето черноморие - изкарвал съм си хляба там, летувал съм безброй пъти на безброй места - хотели, затворени комплекси, палатка, бунгало, каравани и каквото още се сетиш. От 5-6 години обаче ходя в Гърция на море и няма сила, която да ме накара да отида пак в България. Няма да ти хваля красотата, чистотата, сигурността, условията и цените. Явно не си летувала там за да твърдиш, че по 2100 километровата им плажна ивица не се е намерило местенце, достъчно добро за претенциозната ти натура. Апропо - за хилядите километри минати надлъж и нашир из Гърция аз полиция съм виждал 2-3 пъти, спирали са ме, но никога не са се заяждалиКоментиран от #27
14:51 14.11.2017
26 гост
До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":
Тези коли са негодни, за да преминат технически преглед, сега нашето МВР трябва да проследи кой и кога им е дал ГТП и защо не са спряни от българска страна? Това че нашите полицаи са мишки и нехайници, не значи че другите трябва да са такива. Циганите всеки ги знае какво карат, без да плащат глоби, данъци и др. Та каква е тази статия защитаваща употреба на технически неизправни МПС управлявани от цигани? И аз имам същите впечатления за Гърция. Цените на нощувка са 10-15евро на човек, в пика на сезона и по 20 може да излезе. Но разликата е, че за толкова получаваш добра стая, закуска, хотелче с басейн или пък такова на метри от морето. У нас ще платиш двойно и тройно за същото нещо. Голяма чиния с миди е 6евро, пица 7 евро, плато с морски дарове (чети скариди, октопод, миди и рибки) е 12-15евро. Вече на повечето места менюто включва и български език, в магазинчетата често рабоят българи, а хотелиерите поназнайват основните думи, не ти трябва и английски език дори. Плажовете са хубави южно от Солун, спокойна вода, чиста, рибки плуват около теб. Власите се борят с дивия къмпинг, за да поддържат плажа чист и уреден, мобилни тоалетни има навсякъде, както и кофи за смет. Не бих могъл да кажа, че у нас е по-хубаво, по-чисто и по-евтино.14:52 14.11.2017
27 Пазарен Либерализатор
До коментар #25 от "гост":
13 676 км. брегова ивица и над 1200 острова.14:53 14.11.2017
28 Баце
14:57 14.11.2017
29 хаЙКО
15:27 14.11.2017
30 Цар Симеон
До коментар #1 от "смок":
Ама как така , те толкова ги мързи от къде енергия да полагат физически труд , та да свалят табелите на колите ни ? Дебели мързеливи плюжеци15:29 14.11.2017
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Антон
Но ганя иска да си прави номерата и там, е да де , ама гърците не обичат андрешковци!
Важното е че от всички медиии ни набиват в главите че трябва да сме толерантни, а да обичаш държавата си е лишо и неприемливо.
15:32 14.11.2017
33 ЧЕСТНО
До коментар #16 от "ужас":
АБЕ ТИ МЪРДАЛ ЛИ СИ ОТ ДУПКАТА В КОЯТО СИ СВРЯН. СТАТИЯТА Е МНОООГО ТОЧНА. МОЖ ДА ВИДИШ ТАМ МПСЕТА С НОМЕРА ОТ БАЛКАНСКАТА ВОЙНА. НЕ КИЛО ГЪБИ А ДВА ДОМАТА АКО ВИДЯТ И БЕЛЕЗВИЦИ МОЙ ДА ТИ СЛОЖАТ.15:37 14.11.2017
34 юрист
До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":
Не пиша конкретно за теб! Пиша за МАСОВИТЕ изявления на неплатежоспособни българи, които под предлог, че бяхали от мутрите на нашето Черноморие, се скъсаха да хвалят тъпата гърция, нейните плажове и т.н.! В всъщност истината е , че гърция ги е допускала да влизат на територията й поради простият факт, че са и ЕС граждани, и те- будалите- са налазили необитаемите плажове на гръцките защитени зони, където умишлено няма туристи, но ЕДИНИЦИ отиват на почивка в гърция по нормалният начин! И си спомням, че и ти мрънкаше за нашето Черноморие, че било “ла*номорие“, че било скъпо, че имало мутри, а аз от 10 години посещение по 1-2 месеца по време на летния сезон във Варна не видях на плажа НИТО ЕДНА МУТРА! Що се отнася до другите неща- понякога е имало проблеми, понякога е нямало проблеми с чистотата на морската вода на плажа. Но да се тиражират масово ГЛУПОСТИ за нашите плажове, само защото едни бедни работещи хора не могат да си позволят финансово почивка на нашето Черноморие и за това ходят на почивка в гърция, но като хипита, и въпреки това не искат да си го признаят , е върховна комплексарщина и глупост! Аз съм против тази комплексарщина и глупост, а не съм против бедните ни българи да отиват като хипита на почивка в гърция! Просто нека СПРАТ да се подиграват с България, с нашето море и да спрат да пишат абсолютни глупости за морските ни курорти! Като човек не иска да плаща по 12 лева на ден за шезлонг, просо си купува хубави къмпинг столове- луксозните и качеКоментиран от #69, #79
15:51 14.11.2017
35 юрист
До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":
качествени модели са към 90-92 лева бройката, купува си качествен чадър и си разпъва чадъра и столовете в свободната зона на плажа! Моето семейство направихме точно така и НЕ ПЛАЩАМЕ по 12 лева на 1 брой шезлонг за 1 ден на плажа във Варна. Както става ясно- ИМА нормален начин да се съкратят разноските, които- според някои- “пълнят гушите на мутрите“ на плажа!Коментиран от #44, #138
15:57 14.11.2017
36 гххх
15:58 14.11.2017
37 кирил
Коментиран от #43
16:02 14.11.2017
38 Сталин
Коментиран от #58
16:04 14.11.2017
39 Боклуци
16:19 14.11.2017
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 gost
Коментиран от #151
16:37 14.11.2017
43 шовинист до кирчо
До коментар #37 от "кирил":
Кире, ти да не мислиш, че гърците масово карат мазерати леванте и коли с евро 6? И там е пълно с ръждиви таралясници. За франция пък съвсем не искам да пиша. Странно ми е друго - какво мазохистично удоволствие ви прави все всичко българско да е кофти и лошо....16:39 14.11.2017
44 Пазарен Либерализатор
До коментар #35 от "юрист":
И защо да влача къмпинг оборудване, когато на чистите гръцки плажове има текстилни шезлонги, маси и масивни чадъри от тръстика, при това БЕЗПЛАТНИ? Дори между редиците с шезлонги има дървени подиуми, за да не гори пясъка ходилата ти? На всичкото отгоре те обслужват до като лежиш и ти подават бележка с паролата за wi-fi рутера. Гарсона чисти пепелниците, донася ти поръчката и се кланя на бакшиша. Е, ако искаш в страни от зоната със шезлонги може да опънеш и бивак, стига да не правиш боклук и да не палиш огън-никой няма да те притеснява. Лятото трудно се намира безлюден плаж, защото дори по островите има почиващи хора. На круизните кораби бирата и кафето е на цени като в кръчмите, предполагам и храната, но не ми е идвало на акъл да плюскам до като вълните ме лашкат насам-натам. Просто няма презастроени курорти, няма фасове, семки, кочани царевица, водата е кристална без медузи и водорасли и е абсурдно някой да си излива фекалиите в морето.16:41 14.11.2017
45 К.К.
Коментиран от #100
16:45 14.11.2017
46 Така де!
Коментиран от #55
16:48 14.11.2017
47 Най ВЕРОЯТНО!
Коментиран от #52
16:49 14.11.2017
48 Крум
16:59 14.11.2017
49 Боцмана
17:08 14.11.2017
50 Ханибал
А виждали ли сте им паспортите какви са масата на марула и наистина са от миналия век.
17:10 14.11.2017
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Баце,баце
До коментар #47 от "Най ВЕРОЯТНО!":
Баце ти верно си врач , ама познаваш като се наведеш и нещо те натисне по ж.Виж как се гаврят с хората не врачувай и не се прави на Дансаджия ,щото си надалече от темата.
17:13 14.11.2017
53 Хихихи
17:19 14.11.2017
54 Т.о.ш.и.б.и.я.н
17:42 14.11.2017
55 Т.о.ш.и.б.и.я.н
До коментар #46 от "Така де!":
Нали има застраховка е17:44 14.11.2017
56 OPEЛ
НИКОЙ ДА НЕ ХОДИ ТАМ
ВРЕМЕ Е ДАНАЙЦИТЕ ДА БЪДАТ ИЗГОНЕНИ
ДА СИ ХОДЯТ В АФРИКА
17:48 14.11.2017
57 друг юрист
До коментар #4 от "юрист":
нещо си се объркал колега, кафето да ти го донесат на чадъра е 2 евро, ментата е 3 евро, а на лозенец на "пиано бара" е 7 лв и нямат 3 лева да ти върнат! От години ходя на море и в Гърция и в България и повярвай, там епо- добре и по-евтино, калмарите са 6-8 евро а тука замразените боклучави калмари са повече от 16 лв!...и НИКОГА не се е заяждал полицай! Просто си караш по правилата и нямаш проблем!
17:52 14.11.2017
58 ключаря
До коментар #38 от "Сталин":
Сталине, Сталине,аз съм бил също 30 пъти в Гърция и са ме спирали 15 пъти, без нарушение /според мене/ и съм платил 1500 евро глоби.
Да те открехна - долните гърци няма да те спрат в сезона - май - септември.Имат, най-вероятно, визия за това, че туристите трябва безпрепятствено да пътуват, ако ще и с каруци!Мине ли обаче този период - майка ти жална.
Особено нас - БЪЛГАРИТЕ ни мразят, така, както се мрази само съсед и комшия - първо - наясно са, че са си разширили територията за сметка на нашите глупави управници - ние ги наричаме първа и втора национални катастрофи. И второ - знаят как са налагали погърчването на милион и половина БЪЛГАРИ - със секира и огън -никаква разлика от турците.Имам роднини, които са ми разказвали, че специални копои от Атина са обикаляли вечер по къщите и са слухтели - къща в която се говори на български е палена и собствениците са бити и разселвани - ултиматумът е бил - или продаваш бащинията си и в новите български земи или отиваш в централна или южна гърция и забравяш завинаги, че си БЪЛГАРИН.Не е имало случай, обаче, да те оставят в родната ти къща.
Та мен ме глобиха в района на Стримонико - местните гонаричат "капана за БЪЛГАРИ"- ноември-март с по-малко от 200 евро ако се разминеш - си късметлия.Защо ме глобиха - като си ходил 30 пъти знаеш, че техните междуградски са зелени на цвят и бълват черен дим.ори да си ограничиш достъпа на въздух/9 годишна ми беше тогава колата/ няма спасение, друг е въпроса какво виждаш на
17:57 14.11.2017
59 анализатор
18:06 14.11.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 България
18:23 14.11.2017
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 бойко магарето
18:37 14.11.2017
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 ооооооо
.асии и гнусните хора с такива издънени каски..
18:50 14.11.2017
67 фдгфдгдфгдфгдфг
Коментиран от #73
18:52 14.11.2017
68 шовинист
Коментиран от #71
19:14 14.11.2017
69 истината
До коментар #34 от "юрист":
Как можеш да сравняваш този КЕНЕФ -Българското черноморие с курортите в Европа и в случая Гърция.Или не си бил и на дветеа места ,или не си пил Хапчетата?Коментиран от #72
20:12 14.11.2017
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Bgr
До коментар #67 от "фдгфдгдфгдфгдфг":
Само да ти кажа ,че половината Гърци идват с по опасни коли и от нашите ,но те са Еврооопа а ние сме във да не казвам къде ! Българин да се наричам е минало.20:27 14.11.2017
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Пазарен Либерализатор
[с]
Коментиран от #77, #81
20:49 14.11.2017
77 Боцмана
До коментар #76 от "Пазарен Либерализатор":
Абе ти да не си некой българин с майка Гъркиня а ? Кво си тръгнал да ги защитаваш тези византийци ...!!! Не виждаш ли ,че ни тъпчат като нищожество и не ни смятат за хора дори !Коментиран от #82, #83
20:55 14.11.2017
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Пазарен Либерализатор
До коментар #77 от "Боцмана":
Над 10 години почивам в Гърция, по няколко пъти в годината. Никога не са ме глобявали, защото не съм нарушавал законите им, за това време са ме спирали точно два пъти. Колите са в перфектно състояние. Обаче Ганьо е свикнал да се прави на тарикат, обаче тия чалъми минават само в БГ. В Гърция те стрижат. А ако нашенците се бяха опитали да бутнат по некое евро на гръцките полицаи щяха да видят чудо невиждано.Коментиран от #86, #88
21:39 14.11.2017
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Пазарен Либерализатор
До коментар #82 от "ZASHTITNIK":
Напротив, обичам ги с гарнитура от манатарки.21:40 14.11.2017
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Българин
До коментар #83 от "Пазарен Либерализатор":
Абе кого наричаШ Гнаьо бе.Как не те е срам да се наричаш българин или пък кой знай къв си с гръцка жилка.Коментиран от #90
21:49 14.11.2017
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Пазарен Либерализатор
До коментар #88 от "Българин":
Ако караш разпадащ се кошник като корсата на снимката ще ти свалят номерата и ще плащаш глоби не само в Гърция. Дори в България би трябвало да е спряна от движение.21:54 14.11.2017
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Боцмана
До коментар #91 от "Пазарен Либерализатор":
Я престани бе спукан балон такъв , ти верно си голем комплекс@22:02 14.11.2017
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 ЦСКА
22:09 14.11.2017
96 Пазарен Лизбиец
Коментиран от #101
22:16 14.11.2017
97 Лошото девойче
22:18 14.11.2017
98 Пазарен Ли бера ка..т
До коментар #91 от "Пазарен Либерализатор":
Много си зле тролче22:20 14.11.2017
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Анастас Анастасов
До коментар #45 от "К.К.":
Вземете прогледне те ,че скоро ще ни съсипят като народ и нация. Пазуравайте във България и не се възмущавате от родината която ви е дала живот без да подозира ,че след години същите тези утрепки ще я продадат в името на глезотията и фрапето от 3 евро с което толкова хвалите.22:31 14.11.2017
101 Пазарен Либерализатор
До коментар #96 от "Пазарен Лизбиец":
Омръзна ми охридското езеро, много път за нищо. Иначе в Скопие има какво да се види, по-чисто е од София, имат лични кафани и лепи девойки. В Сърбия е много по-яко, весел народ са, знаят как да се веселят и как да правят бизнес. И псуват уникално.Коментиран от #103
22:32 14.11.2017
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Пазарен Либерализатор
До коментар #104 от "ZASHTITNIK":
Аз от София се преместих на село, че в столицата много селяни се събраха. Сега дивееме на 10 дка двор, къща, механа у зимника, барбекю на двора. В Сърбия ходя да пазарувам мръвки и ракия, има една zemunska rakija od dunje, много ми пасва.И не, не искам да живея в София :) Ловнта ни дружинка е от 14 члена. На последния излет отстреляхме 6 прасета и два чакала по случайност (едното не беше точно чакал, но беше в гората)
Коментиран от #106
22:47 14.11.2017
106 Боцмана
До коментар #105 от "Пазарен Либерализатор":
Стига си го зобил вече де ...............хахаха.22:53 14.11.2017
107 Ботев Пловдив ъ
22:54 14.11.2017
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Пазарен Либерализатор
До коментар #108 от "ZASHTITNIK":
В ловната дружинка нямаме жени. И не ги чакаме от засада, гоним ги с една глутница загари ягдтериери. После ги стреляме, къде с чифте, къде с карабина, както дойде. След като ги таксираме им носим буци сол, царевица, овес, мърша. Преди да стреляш полагаш грижи. Да те питам, изглежда си zashitnik на животните, еколог и природолюбител, ти виждал ли си л@йно от мечка?Коментиран от #110, #112
23:00 14.11.2017
110 Боцмана
До коментар #109 от "Пазарен Либерализатор":
ХахахахахахахаСпукахте ме от смях във тез Факти.бг
Ще си изкарам нощната подобаващо и със смях.
Коментиран от #111
23:04 14.11.2017
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Пазарен Либерализатор
До коментар #114 от "Боцмана":
Аз немам приятел, който да не може да одере свиня и да напълни кървавица.23:20 14.11.2017
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Пазарен Либерализатор
До коментар #116 от "ZASHTITNIK":
Като гледам енимъл планет ми текат лиги...Ял съм жив уклей за бас, но прасе така не мога, трябва първо да го одера, а пък ще е жестоко ако го дера живо...ако не е пушка се режат каротидните артерии, за да настъпи бързо умъртвяване и за да се обезкърви трупа. Може и с пробождане в сърцето, но така гръдния кош се пълни с кръв и като разрежеш диафрагмата става мазало.
Приматите не са могли да създават и ползват оръжия и сечива, защото са нискоинтелигентни, съответно не са могли да ловуват по начина, който считаш за ужасен.
23:31 14.11.2017
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Дядо Мраз
01:20 15.11.2017
122 Силвена М.
Коментиран от #134, #142
08:31 15.11.2017
123 Т.о.ш.и.б.и.я.н
11:14 15.11.2017
124 Ввв
11:27 15.11.2017
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Свиленов
Ще ми свалят номерата заради туба с бензин,ненормална работа.
16:48 15.11.2017
128 Гроб за ГЕРБ
капаците от очите и вижте,какво правят в свободния
свят хората-в Уисконсин дават и на децата пушкала,а
тука и в Гърция бъка от ограничения и забрани,било
пукнато стъкло или стоп и на агнетата майките реват
да се спира.Вместо да видят факта,че нямаме защита от
държавата на,която даваме над 70% от доходите си.
Не случайно у нас в Гърция и Русия сме най зле.
18:31 15.11.2017
129 Бггббг
20:46 15.11.2017
130 Хубавеца
20:56 15.11.2017
131 кольо
21:36 15.11.2017
132 Чичо
21:48 15.11.2017
133 Маказа
07:32 16.11.2017
134 Мангали
До коментар #122 от "Силвена М.":
Всеки ден минавам през Маказа и виждам да правят проблем само на м...ли07:36 16.11.2017
135 Румен
До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":
Плажа им е само Чакъл. Скъпотия - Безподобна ! Морето им Изобщо не Става за Къпане - Защото Ври от Морски Таралежи. Трябва да Влизаш с Джапанки в Водата. И като се Вземе на Предвид , че Ни Мразят до Полуда - Псуват Ни и Ни Кълнат - НЯМА ДА ИМ СТЪПЯ ТАМ НИКОГА !!! Тази Година , Ходих 2 пъти на Нашето Море. Не си Го Давам за Нищо !21:33 17.11.2017
136 1.9 Tdi
До коментар #2 от "Гост":
Че всичко това са потенциални първопричина за ПТП. Много ясно че ще спират занемарени коли, то и тук даже трябва да се прави.12:26 20.11.2017
137 Боби
16:55 20.11.2017
138 Варненец
До коментар #35 от "юрист":
Плажа във Варна е един от най -мръснитеНаправи справка , колко пречиствателни има и колко хорс летуват по курортите .Да не пропускаме делтата на Дунав .
По хотелите менте алкохол и храна трета употреба ! Чужденците измекяри !
Персонала цигани , без здравни книжки !
Чистотата в тоалетните и въобще само при нас е въпрос на звезди и пари .
Никъде по-света такава златна природа и даденост не се опропастява така
Няма контрол на ДВСК , уникална корупция
Всичката храна е менте , сплав от трансмазнини и други боклуци в различна консистенция / сирене , кашкавал.
Супер подигравка с трудът ми през годината !
В Гърция и на най-забитата кръчма тоалетнаъа е оо-чиста от тоалетна във фоае на хотел 4 звезди тука
Иначе номер едно е Турция 5+ звезди ,ултра ол инклузив ! Сервират ти фереш и изчистена риба на плажа на шезлонга за 450 евро на човек на седмица със самолетноя билет и то от аВарна
19:47 20.11.2017
139 Борислав
До коментар #4 от "юрист":
Ддс-то в Гърция е 24% за някои стоки, за повечето е 13%20:41 20.11.2017
140 Янко
18:32 21.11.2017
141 хората
До коментар #4 от "юрист":
хората са ходили да берат гъби,не са туристи08:41 26.11.2017
142 TISI
До коментар #122 от "Силвена М.":
Не веднъж съм бил в Ивайловград и съм гледал как гърците порядъчни си пийват по заведенията, люшкайки се се качват на колите , накои от тях на доста скапани бараки и без винетки, на бензиностанцията едва слиза от колата от изпитият алкохол, пълни колата си с бензин и допълнително в резервоар под седалката и си тръгва - няма полиция, няма милиция - това е България.Коментиран от #144
13:24 11.11.2018
143 Дани
0
Искжо об
Р
И
Го
0
10:51 03.05.2019
144 Милошевич
До коментар #142 от "TISI":
Мога да дам същия пример,виждал съм го с очите си. Дядовци с супер ретро коли и невиждани номера,пияни до козирката селяни с кални пикапи минават ГКП то и нито наще нито техните власти им казват нещо,а ако гърците хванат пиян българин зад волана,ще остане завинаги в Гърция сиромаха,ето тъкава държава и народ сме. Иначе са много напред спрямо нас гърците спор нема,но не ми ги хвалете,мразят ни повече от колкото ние тях,те са като циганите ,хитри,задружни,коварни,страхливи и подли,но само спрямо нас,вината не е тяхна ,че в БГ не ги санкционират за нищо.20:25 06.05.2019
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Кичка
20:31 07.05.2019
147 Някой си
12:55 08.05.2019
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 гост
07:56 25.06.2019
151 И аз да кажа
До коментар #42 от "gost":
Еми точно такива съседи що да са им нужни? Да цапат, крадат, да обират като скакалци каквото докачат и да карат опасни возила, застрашаващи всички? Съпругът ми е бургазлия, не живеем в Бургас и само след едно ходене в Гърция на море, не пожела повече да стъпи на нашето. А нещо за нашите спасители да кажете? Човек отива за броени време и може да извади "късмета" да окачат жълтото знаме и да му свирят и не го допускат дни наред, ако пък си с дете не дават да се ползват надуваемите играчки. Аз харесвам нашите плажове, че са полегати и няма морски таралежи, но водата е мръсна, пясъкът е с фасове и костилки и спасителите се държат просташки. То ако е само да надуваш свирката от брега и да не пускаш никой да влиза, всеки може. А, и безобразния шум от уредбите...И руснаците...Та за нас нашето море за жалост отстъпва и то с неща, които могат да се поправят, ама нямаме култура и воля !09:14 28.06.2019
152 Иван
06:22 30.06.2019
153 Този коментар е премахнат от модератор.
154 Локомотива
До коментар #4 от "юрист":
Брато кафе от 5евро няма бе,освен ако не си на някой остров15:53 30.06.2019
155 Този коментар е премахнат от модератор.