Български маневрени локомотиви ще обслужват разширението на столичното метро. Двете машини са изработени в локомотивния завод в Русе и вече са преминали успешно първите проби. Те ще бъдат доставени в София през следващата седмица.
Маневрените локомотиви са предназначени за новото депо "Земляне", което ще обслужва и мотрисите от изграждащия се трети лъч на метрото.
„Те са напълно интегрирани с тях, по отношение на автосцепка, по отношение на електронна свързаност. Максималната скорост на маневрените ни локомотиви е 60 км. в час. Това е една от най-успешните ни серии нови дизел - хидравлически локомотиви”, обясни мениджърът на завода Цветелин Колев.
Тъй като машините не се захранват от ток, те ще се ползват и в аварийни ситуации, обяснява той: „В случай на прекъсване на електрозахранването нашите локомотиви могат да влязат в тунела и да извлекат закъсалата мотриса заедно с пътниците в нея. Това е много важно за всяка метросистема”.
Предстои машинистите, които ще обслужват новите локомотиви, да преминат обучение за работа с тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 иванов
21:07 22.04.2018
2 Гост
21:41 22.04.2018
3 мечо
Коментиран от #4
22:05 22.04.2018
4 машинист
До коментар #3 от "мечо":
мечо, маневрените локомотиви изглеждат така22:17 22.04.2018
5 mediator37
Макар и две джобни локомотивчета- и това е нещо. Браво!
Добър ход и на Метрополитена, че се е съгласил да даде хляб на български производител, а не да пускат нагласени конкурси и накрая Сименс да спечели с 10 пъти по-висока цена + традиционния як рушвет.
Коментиран от #6
08:38 23.04.2018
6 ГОРАЗД
До коментар #5 от "mediator37":
Точно благодарение на това че е продаден,завода още произвежда локомотиви,освен това не чака на метрото да купят два локомотива а здраво работи за износ!Коментиран от #7
09:12 23.04.2018
7 Суйо
До коментар #6 от "ГОРАЗД":
Не знам за колко "огромен" ЛВЗ става въпрос, от "огромния" Дряновски вагоно-ремонтен останаха 20пенсионера. Такова производство няма реализация в България, ако няма износ умират!11:08 23.04.2018