ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Какво е това "тротонедка" ? Търся, търся в речника, в технически справочници, списания - няма такова ППС.
Отчайваща неграмотност на т.н. ни полицейски и разследващи органи.
Не мога да разбера толкова ли е трудно да признаеш вината си и по-лесно ли е да скалъпваш лъжи. Сега прокуратурата да реже главите и на служителите на МВР и на въпросния съпартиец и на бащата на президента. Искренно вярвам, че президента е мъжкар не само за пред камерите и ще съдейства за разкриване на истината. Ако пък гледа да потули нещата, то ще се окаже поредната пут*а пазеща поведение за пред камерите, дано не е такъв!
къдя ти е рег номера бе пиянде, какво право имаш да удряш колите с рег и застраховка? Колко ти плати БОКО да се прайш на дръж ми шапката бе пишмян инвалиде?
Няма спасение в България!!! Емиграция някъде където полицая няма да те смели от бой защото не си съобразил че татко на политик /тоест бивш комунист/ ще влезе в кръговото като освободител
То дали има право да се движи по републиканска пътна мрежа това нещо?
Номера,застраховка, преглед, книжка, аптечка, пожарогасител, триъгълник, уред за изкуствено дишане, каска,клаксон,огледало за гледане назад,мигачи,??????
Конфискация на нередовното МПС застрашаващо околните в пътното движение - ВЕДНАГА! ЦАЦАРАТУРАТА да не търси резан тютюн ми да го пррибира тия на топло, заедно със самоделната кошница! КАЗАХ!
ТОО СЕЛЕНДУР АКО БЕШЕ В ДРУГА ДРЬЖАВА ВЕЧЕ ДА Е ВЗАТВОРА А ТУК НАШИ ВАШИ ТОО СА ОБАДИ НА ОНЯ ОНЯ НА ДРУГИУ И НИЩО НЕ Е БИЛО ЗАТОВА ЩЕ ВИ Е ПЬЛНА ДРЬЖАВАТА С ЦИГАНИ И БУГАРИТЕ ЩЕ БЕГАТ И НЕМА ДА СЕ ВЬРНАТ НИКОГА ВЕЧЕ ---- САМО СТАРИ БАБИЧКИ ЧАКАТ КАУФЛАНТА ДА ОТВОРИ ДА НАПЬЛНАТ ТОРБИТЕ И ПРАЩАТ В ЧУЖБИНА ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ ДА СИ ХАПНАТ НЕЩО ПО ЕВТИНО ----НЯМАМ ДУМИ ----НАРОДА СИ МЬЛЧИ И ТОВА Е ....
да направиш акт на шофьора дето е с предимство е символ на правораздаване в българия.няма явно никакъв натиск върху полицаите писали акта ,те като добри професионалисти са написали акт на пострадалия,а виновника за произшествието няма претенции към жертвата,колко благородно!
Вижда се ясно, че измислената триколка е вече в гръгово кръстовище. Но кога ще започнат тезе хора с триколи , "тротонедка" тротинедки , електрически колички и най вече ВЕЛОСИПЕДИСТИ да се движат или по тротоарите и да бъдат като нормални пешеходци , или да спазват правилата за движения по пътищата.
А прокуратурата самосезира ли се за случая Московски когато уби сина си или вече всички забравиха за това и какви бяха обстоятелствата там-пил или не пил просто нищо повече не се чу камоли някой да му търси отговорност ! Не става така-за нашите няма закони а за всички други брадва и глоби,нямам предвид специално случая Радев а вообще за всички обикновенни хора !
Лошото е че камерата прекъсва - обаче тоя с триколката иска да напусне кръговото но явно не подава никакъв сигнал ! То и няма с какво ! Има звънец от колело но не виждам да има мигачи .
Незнам какъв е закона, но е малко странно инвалид на триколка да се движи по пътното платно заедно с колите, без никакви предпазни мерки и сигнализация...
Тоя си мисли, че живее още по комунизма, когато тая сган си правеше каквотониска и полицаите ги прикриваха. Съд за бащата и за полицаите за злоупотреба с положение!
Нямам лично отношение, но много мразя мръсни, долни лъжци и нагаждачи,хара без всякакъв морал, при това неграмотни. Полицаите са прави в случая. Колкото и да се блещят някои индивиди тук!Има си ЗДП и там ясно е написано:Чл. 107. Пешеходец е всеки участник в движението, който се намира на пътя извън пътно превозно средство и не извършва работни дейности по пътя. За пешеходци се считат и лицата: 1. които бутат или теглят детска или инвалидна количка или друго пътно превозно средство без двигател и с широчина, по-малка от 1 метър; 2. Хората с увреждания които се придвижват с инвалидни колички, задвижвани посредством тяхната мускулна сила или от двигател, ако се движат със скоростта на пешеходец. Чл. 108 1. Пешеходците са длъжни да се движат по тротоара или банкета на пътното платно. За тези, които ще кажат, че инвалидната количка се е движела по-бързо от скоростта на пешеходец, за такива случаи трябва да е минала Задължително техно тест, да е регистрирана и да притежава всички необходими документи за движение по Републиката Пътна Мрежа. Така,че...
Тия идиоти с количките се завират където не им е мястото . по провинцията има много такива и съм ги виждал как от най дясно кривват в ляво не се оглежда и няма правилник за тях !Нема работа тоя дебил (беше инвалид в друга публикация) нема работа с това ел.недоносче в лявата лента на кръговото ,аз ако го бях засекъл с колелото щях да го прасна .А че Болшевиките пак дадоха хляб на ТИКВАТА да плюе това е вярно !!
Регистрация на електрически скутери в КАТ.
Регистрация на електрически скутери в КАТ – необходима ли е такава? Нужно ли е да притежаваме свидетелство за управление .
Макар и електрически, скутерите са оборудвани с двигател, което ги класифицира като моторно превозно средство (МПС). Чл. 149, ал.1 от Закона за движение по пътищата (ЗДвП) ясно описва различните категории електрически превозни средства :
категория L2 – моторните превозни средства с три колела, произволно разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см – в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването;
За да могат да управляват електрически скутер, водачите следва да притежават свидетество за управление на МПС, категория АМ .
Документите, които се изискват при регистрация на електрически скутер са:
Заявление за регистрация, което се издава на място по служебен път;
Сертификат за съответствие (копие и оригинал), който ви предоставяме при покупката;
Документ за придобиване на собствеността/ Договор (копие и оригинал, без нотариална заверка);
Документ за самоличност на собствениците – за физически лица, или документ за създаване на стопански субект: БУЛСТАТ/ЕИК (копие и оригинал);
Документ за сключена застраховка “Гражданска отговорност” и двустранен констативен протокол за пътнотранспортно проишествие (ПТП);
Документ за
Най-интересното в цялата ситуация са трите имена на бащата на президента: Георги Радев Радев. Демек президента е кръстен да дядо си Радю. Е тва е яко име Радю Радев.
Дърти пияници с туртинетки.Млади пияници с колелета. Всеки с претенции всеки с право. Язък на човека за колицата,сам ще трябва да си я плати. Поне да му забранят на тоя да се пуска с това. Нито има стопове нито мигачи. И ли поне да кара в дясно.
Ти май не четеш - а отворко ? Така е записано в закона "Публикувано във факти.бг: категория L2 – моторните превозни средства с три колела, произволно разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см – в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването" !!! НЕЗАВИСИМО ОТ ВИДА НА ЗДВИЖВАНЕ !!! Хем прост - хем нахален !!!!!!!!!!!!!!
Тия идиоти са нашите майки и бащи, баби и дядовци, скоро ще са към 50% от населението , така че по-полека със заключенията . Но от друга страна , правилно насочваш вниманието ,към един проблем който само ще се увеличава: Какъв е статута на подобни ел. "тротонетки" и какви изисквания има към водачите им? Курсове, сертификати или шофьорски книжки?
ами аз ако съм с колело без книжка и ти се появиш на кръговото трябва ли да ме изчакаш?отговори ако си шофьор ако не си ,а си комуняга пенсионер не се и опитваи.триколката е адекватна на велосипед.просто каращия е инвалид и няма сили да натика педалите.ако обаче тои е сгрешил нещо по закона за регистрациите на този вид превозни средства нека бъде санкциониран,но да му се прави акт че е виновен в птп в което е жертва е пълен абсурд.още по-абсурдно е че има българи които искат абсурда ,къвто си ти.заради такива като теб сме на това положение,а именно единствената бананова страна в европеиския съюз.
Няма сериозно пострадали, няма такива материални щети. Да беше излезнал като мъж да кажеш съжалявам, отнех предимство и случая да е приключил. Нито щяха да ти вземат книжката, нито в затвора щеше да влезнеш.... циркът е пълен с: неграмотността на полицая, с занимаването на прокуратурата и дори главния прокурор с такива дребни ПТП, с излагането на президента. На всичкото отгоре смешните ченгета изкарват този с моторчето виновен... ЗАКРИВАЙ
При това ПТП , между двамата водачи има с вина.И двамата са виновни.ако питате някой като какъв е "инвалида"като участник в движението никой не може да ви отговори правилно.полицая е постъпил правилно при съставянето на констативния протокол..сигурно водача на МПС е дрифтил на кръговото и ударил с вратата Ел.ПС-то , което в този случай няма право да се движи там.
Триколката адекватна на велосипед? Адекватна, ти адекватен ли си бе! Велосипеда е ППС , но не е МПС! Всичко друго което е с двигател та дори е ел. такъв се води МПС! И то трябва да отговаря на определени законови изисквания! Ми що не тръгнеш с голф количка по улиците бе простьооооо! Тя не е ли адекватна на велосипеда! Малеееей, колко ахмаци имало на този свят!
По принцип за велосипедистите трябва да има отделна алея или маркировка. Ако все пак се движат по пътното платно трябва да указват посоката си на движение /с ръка /. Тоя с триколката от вътрешната страна на кръговото се опитва да напусне директно без да се преустрои. Поне така го виждам на камерата. Ако беше продължил в лявата лента - нямаше да се блъсне в автомобила.
Ами той си е виновен. Забива се челно отстрани на автомобила. Явно напуска кръговото през тоя изход но без да се е преустроил от външната страна и без да подаде сигнал !
Прав си но държа че са идиоти те стоят на пътя при червен светофар а не на тротоара ,те чакат трамвая на средата на платното гледайки кога ще се появи а на спирката пише колко мин остават , те завземат метрото сутрин да ходят за вода когато ходя на работа ,един такъв с кола ме вози до Копитото и умирах на всеки завой а друг ме "натисна" с колата си дорде карах колело и замалко не се праснах в дърво .Няма по страшно от подобни "деменции" с превозно средство .А този конкретният бих го накарал да вземе книжка и ако неможе никога да не се качва на нещо с мотор !!! Защото ако този индивид движещ се с 25 км те удари с тая недъгава количка много лошо ще пострадаш и ти и той .Карам колело падал съм доста пъти и имам бая челни сблъсъци та ти го казвам от опит .Също трябва да се дифинират и всякакви други "съоражения" на пътя всеки ден ги виждаме ! Та дедо Радев е най-налкият проблем !!
Не мога да повярвам на това, което чета в акта. Това ли е България наистина. Срам и позор за полицая написал акта и описал жертвата, като виновник. Най-искрено вярвам, че президента ще признае с достойнство, кой в действителност е виновния в тази ситуация.
Така Това "съоражение" нито е колело нито количка ,ако караш нещо подобно даже и велосипед трябва да си в ДЯСНО на пътя кво търси дебила в ляво ! И стига с тия "Комуняги" сменете репертоара. И ако си инвалид няма да бримчиш с 20- 26 км другото което с това няма спиране много от тях дори нямат спирачка отзад което с тази скорост и само с предна се класираш за приза "Златна човка"
Ако всеки с гаражна лагерница излезе на пътя, ние с МПС-тата къде ще се движим?! Тоя "инвалид" да си кара по велоалеята, че следващ късмет може да няма.
До КОЧА в която и държава да е тоя с триколката ще яде глобите здраво. Да ти обясня само че той няма право да е там няма застраховка няма и номер издаден от КАТ. А и на тези триколки не им е позволено да ср движат по платното за движение. По твоия акъл тоьз сигурно има право и по магистралата да пердашии.
Та значи, не е описано правилно, пропуснато е, че триколката е на път с предимство. Но, правилно е описано, че е направил рязка промяна, защото е искал да излезе от кръговото.
Отделно тоя курник едва ли има право да се движи по пътя. Може да си врякате за велосипеди, но това не е велосипед.
Та описаното не е невярно, но е недостатъчно, съответно все пак катаджията е съчинявал в свободен стил... При тая тротОнетка не ме и учудва...
Напълно некомпетентен и неадекватен коментар. Според теб инвалидна количка и велосипед е едно и също? Върни си свидетелството за правоуправление в КАТ - купено е.
Това е велосипед , триколка с допълнително монтиран двигател, който законово се приравняват към велосипедите и за тях не се иска регистрация и свидетелство за управление, същото важи и за инвалидните колички.
Как е възможно от едно обикновено ПТП да правите политически скандал и всички да се плюят едни други? Че и прокуратурата щяла да разследва. Някой търси повод да злепостави президента и сума ти народ му приглася. Отвратително.
Президентът няма никакво отношение към ПТПто и съвсем резонно не коментира. Същевременно някакви келеши намекват или твърдят директно, че той бил оказал натиск, а човекът дори не е знаел, че баща му е блъснат от неадекватен глупак с тротинетка.
Въобще няма право с тази триколка да излазя на кръговото движение!!Ако има камион от типа на тировете, шофьорът дори няма да забележи ,че тази конска муха е влезнала под прицепа......
комунистите държат здраво,като френски ключ на обла гайга.типично за тях...боклуци такива.а оня бетер случайно бил там.той преди дни и бенчо бенчев и оня рязания и те случайно в стамбул при митьо еее много случайности в таз държава.
Човекът с Мерцедеса наруши правилата - видно е, може би не го видя. Без значение дали е триколка, тротинетка, на ел. ток или друго - ППС е, т.е. беше с предимство. Мерцедеса трябваше да изчака. Бъди мъж, излез и кажи - виновен съм, не го видях, а не да замазваш. пу аман вече.....
Не триколка - акумулаторна тротонетка /според Вземаджиите сиреч ушаците/ - движеща се със свръхзвукова скорост. И бащата на плешивия ни президент го не е видял - изглежда са свикнали се на самолети, а горе у небето няма такова понятие път с предимство и те така.
Ако разбираш нещо от движение по пътя ще установиш поне няколко груби нарушения на Закона от този НЕ- инвалид с това НЕ-МПС.Този няма работа в кръговото след като няма номера,няма книжка,няма застраховка няма нищо което да го прави МПС .Поне да беше сложил един червен байрак на една антена за да се вижда отдалече.С право са му написали акт!
Като гледам доста нарушения се случиха на това кръстовище.С колело нямаш място на пътното платно,да не говорим ,че никой не е със светлоотразителна жилетка .Родната полиция дреме,така е по-лесно.
А къде си тръгнал с тази детска тротинетка наравно с мощните возила? Няма ли крайна лента за тебе? Предполагам, че са ти платили обезщетение. До кога ще мрънкаш? Вина имаш. И трябва да ти забранят да се "състезаваш" с тротинетката си с мощните коли. Сигурно, карайки я си си мислел, че си в автомобил като другите на пътя. Вече си правиш PR.
велосипеда отдавна вече има опция да бъде с двигател бе умньо.или не си чувал за велосипеди с батерия?ква е разликата между велосипеда с батерия и въпросната триколка?освен това драмата тук не е в това как и дали е регистрирана правилно триколката ,а кои е с предимство.ако триколката има режим на регистрация и тои не е спазен ,тогава нека има акт за това.дали триколката е ппс или мпс тя е участник в движението и като такъв се ползва и трябва да спазва неговите правила.мога да изляза и с количка за голф там.познавам човек дето има такава и я кара регистрирана ,та не виждам проблем с това.
ти борка ги виждаш нещата през червения партиен билет и затова ги виждш по тозни начин.имаме участник в движението движещ се по път с предимство и участник в движението от път без предимство.в тази ситуация този от пътя без предимство навлиза в пътя на този с предимството.освен това този от пътя без предимство чистосърдечно обяснява че въобще не е видял движещия се по пътя с предимство,та за кви ръце ми пишеш бе убавецо?
да си в дясно на пътя?къде е дясното на пътя в кръговото бе убавец?и как да сменим репертоара бе другарю когато вие на очевидното черно се опитвате да го изкарате бяло?бръмчал с 25-26 км,а?ти да нямаше радар че ги установи?знаеш ли кво щеше да стане с инвалида ако се удари с 26 км в мерцедес?да не сме викали комуняги.ама заради такива комуняги като вас сме на тоя хал и няма оправяне бе другарю.вместо да вземат на тоя изкофял старец книжката милиционерите писаха на пострадалия инвалит акт за да сте доволни именно вие комунягите,макар че вие никога не сте доволни!и ако наистина проблема е регистрацията на това превозно срество нека полицаите пишат акт на човека за неправилна регистрация или неправилно ползване,.само че те не пишат акт за това знаеш ли що другарю?щото няма как.
тва не е инвалидна количка другарю комунист ,а триколка адекватна на велосипед ,но адаптирана за инвалиди.има подобни велосипеди с три колела ако не си забелязал само да ти напомня.и спри да лъжкаж.кво ли няма да измислите комунягите за да оправдаете престъпление извършено от вашите лидери.жалка работа.
ВИНОВЕН СИ! КАКВО ПРАВИШ С ТАЯ КОЛИЧКА НА ПЪТНОТО ПЛАТНО БЕ?ТОВА ДА НЕ Е ЛЕК АВТОМОБИЛ?ТИЯ КОЛИЧКИ СЕ КАРАТ ПО ТРОТООРИТЕ ИЛИ ПО ВЕЛО АЛЕИТЕ.Помисли малко с главата си,къде си тръгнал,че и в кръговото си се наврял,ами ако беше прицеп,на пестил щеше да станеш!Кой ти е казал,че можеш да караш на всякъде,ами отиди и на магистралата що стоиш.
Така като гледам къде го удря е ясно, че той не е подал или намалил отрано, за да излезе от кръговото. Този пъряо употребява нещо, която не е предназначено да се движи по улицата, все едно да излезе с каруца и каруцата да удари колата, дали колата ще получи акт без значение дали е спазено предимството или не, просто каруцата няма място на пътя. Този си кара весело където си иска, а напротив, шофьорите имат толерантност към инвалиди на пътя, но като не може да ги предвидиш накъде завиват как да ги пазиш?
Късно видях но държа на отговор ! Този ако е инвалид ТИ си учител по Български и АЗ съм комунист ! Изключително неграмотно писание , неразбиране на елементарна граматита "Тикво" !!Можеби и ти си чел само "Винету" като твоят "Тиквен "Кумир ! Аман от Тиквеници !!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Къде се е видяло
Коментиран от #10
13:38 26.08.2018
2 А...
Коментиран от #5, #81
13:40 26.08.2018
3 Ристе
13:40 26.08.2018
4 гробар
13:41 26.08.2018
5 оп саа
До коментар #2 от "А...":
И технически преглед и номер от Кауфланд.13:44 26.08.2018
6 адвокат
Отчайваща неграмотност на т.н. ни полицейски и разследващи органи.
13:50 26.08.2018
7 Христо
13:51 26.08.2018
8 Активен Борец
( За Инвалида Разбира СЕ ) направо щяха да го вкарат в Белене
13:53 26.08.2018
9 ха ха ха
Коментиран от #13
13:55 26.08.2018
10 kick
До коментар #1 от "Къде се е видяло":
Длъжен е да ти прочете протокола!Коментиран от #82
13:59 26.08.2018
11 Фокси
14:00 26.08.2018
12 Ало Нинова
14:02 26.08.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Нико
Номера,застраховка, преглед, книжка, аптечка, пожарогасител, триъгълник, уред за изкуствено дишане, каска,клаксон,огледало за гледане назад,мигачи,??????
Коментиран от #38
14:08 26.08.2018
15 БСП ДПС Евророма
14:08 26.08.2018
16 АЛО НСО
14:09 26.08.2018
17 ха ха ха
До коментар #13 от "СссереМ":
Конфискация на нередовното МПС застрашаващо околните в пътното движение - ВЕДНАГА! ЦАЦАРАТУРАТА да не търси резан тютюн ми да го пррибира тия на топло, заедно със самоделната кошница! КАЗАХ!14:15 26.08.2018
18 ха ха ха
Коментиран от #24
14:17 26.08.2018
19 катаджия
14:22 26.08.2018
20 666
14:22 26.08.2018
21 КОЧА
14:26 26.08.2018
22 куку руку ку
До коментар #13 от "СссереМ":
Я разшифровай абревиатурата МПС и тогава подскачай! Движи ли се с двигател? Да! Значи е МПС!14:26 26.08.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ДЕПУТАТ
До коментар #18 от "ха ха ха":
Призедента каза Всички колела с винетки и застраховки от 9 септември в сила Нинова да ги проверяваКоментиран от #28
14:31 26.08.2018
25 стоян георгиев
Коментиран от #35
14:35 26.08.2018
26 БСП ДПС Евророма
До коментар #23 от "червен идиот си ти":
Затова ли го мразите така комундетата, а? Де зор поне малко да заприлича на осраната ви биография, нъл тъй!Коментиран от #29
14:38 26.08.2018
27 шофьор
14:38 26.08.2018
28 ха ха ха
До коментар #24 от "ДЕПУТАТ":
Колело с двигател не е колело, а и за него си има велосипедна алея или няма... питай БОКО що няма, ако няма ;) Още ще се правиш ли на отворен?14:40 26.08.2018
29 мухахахаха
До коментар #26 от "БСП ДПС Евророма":
Че, по-осрана биография от неговата - има ли накъде бе? Цял живот комунде и всички около него пак комундета ;)14:42 26.08.2018
30 Borislav Popov
До коментар #13 от "СссереМ":
Всичко от 49 кубика нагоре прави застраховка , регистрация, каска преглед на две години и всичко останало по закон !Коментиран от #44, #71
14:44 26.08.2018
31 Реалист
14:46 26.08.2018
32 Borislav Popov
До коментар #13 от "СссереМ":
Лошото е че камерата прекъсва - обаче тоя с триколката иска да напусне кръговото но явно не подава никакъв сигнал ! То и няма с какво ! Има звънец от колело но не виждам да има мигачи .14:49 26.08.2018
33 Ха де
14:49 26.08.2018
34 Мишо
14:50 26.08.2018
35 No name
До коментар #25 от "стоян георгиев":
Какъв шофьор е тоя, ако за тоя триколка на се изиска шофьорска книжка. А и какво прави тоя на средата на кръговото.Коментиран от #55
14:52 26.08.2018
36 икем
14:53 26.08.2018
37 Чичо АДИ
Коментиран от #51
14:54 26.08.2018
38 Правда
До коментар #14 от "Нико":
Абсолютно! Мачкай, дедо Гошо!14:56 26.08.2018
39 Независим президент
15:01 26.08.2018
40 Borislav Popov
До коментар #13 от "СссереМ":
Регистрация на електрически скутери в КАТ.Регистрация на електрически скутери в КАТ – необходима ли е такава? Нужно ли е да притежаваме свидетелство за управление .
Макар и електрически, скутерите са оборудвани с двигател, което ги класифицира като моторно превозно средство (МПС). Чл. 149, ал.1 от Закона за движение по пътищата (ЗДвП) ясно описва различните категории електрически превозни средства :
категория L2 – моторните превозни средства с три колела, произволно разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см – в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването;
За да могат да управляват електрически скутер, водачите следва да притежават свидетество за управление на МПС, категория АМ .
Документите, които се изискват при регистрация на електрически скутер са:
Заявление за регистрация, което се издава на място по служебен път;
Сертификат за съответствие (копие и оригинал), който ви предоставяме при покупката;
Документ за придобиване на собствеността/ Договор (копие и оригинал, без нотариална заверка);
Документ за самоличност на собствениците – за физически лица, или документ за създаване на стопански субект: БУЛСТАТ/ЕИК (копие и оригинал);
Документ за сключена застраховка “Гражданска отговорност” и двустранен констативен протокол за пътнотранспортно проишествие (ПТП);
Документ за
15:04 26.08.2018
41 Радко Рядков
Коментиран от #42, #83
15:07 26.08.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 картинг
15:16 26.08.2018
44 СссереМ
До коментар #30 от "Borislav Popov":
Къде ги видя тия 49 кубика?Обема на акумулатора ли мериш?Коментиран от #47
15:27 26.08.2018
45 ЩАСТИЕ
До коментар #42 от "Боже":
Радко Рядков"идва от ЩАСТИЕ ако не знаеш МАКАР И РЯДКО15:33 26.08.2018
46 Bubbles
15:38 26.08.2018
47 Borislav Popov
До коментар #44 от "СссереМ":
Ти май не четеш - а отворко ? Така е записано в закона "Публикувано във факти.бг: категория L2 – моторните превозни средства с три колела, произволно разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см – в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването" !!! НЕЗАВИСИМО ОТ ВИДА НА ЗДВИЖВАНЕ !!! Хем прост - хем нахален !!!!!!!!!!!!!!15:41 26.08.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Гост
15:45 26.08.2018
50 КОЧА
15:46 26.08.2018
51 Boxer
До коментар #37 от "Чичо АДИ":
Тия идиоти са нашите майки и бащи, баби и дядовци, скоро ще са към 50% от населението , така че по-полека със заключенията . Но от друга страна , правилно насочваш вниманието ,към един проблем който само ще се увеличава: Какъв е статута на подобни ел. "тротонетки" и какви изисквания има към водачите им? Курсове, сертификати или шофьорски книжки?Коментиран от #63
15:49 26.08.2018
52 Гост43
15:50 26.08.2018
53 Гост43
15:51 26.08.2018
54 Ахссжддб
15:55 26.08.2018
55 стоян георгиев
До коментар #35 от "No name":
ами аз ако съм с колело без книжка и ти се появиш на кръговото трябва ли да ме изчакаш?отговори ако си шофьор ако не си ,а си комуняга пенсионер не се и опитваи.триколката е адекватна на велосипед.просто каращия е инвалид и няма сили да натика педалите.ако обаче тои е сгрешил нещо по закона за регистрациите на този вид превозни средства нека бъде санкциониран,но да му се прави акт че е виновен в птп в което е жертва е пълен абсурд.още по-абсурдно е че има българи които искат абсурда ,къвто си ти.заради такива като теб сме на това положение,а именно единствената бананова страна в европеиския съюз.Коментиран от #60, #61, #65, #73
15:59 26.08.2018
56 Гоуст
Коментиран от #62
16:02 26.08.2018
57 Кол Сиганна
До коментар #23 от "червен идиот си ти":
Червените кхмери начело резидента се дънят постоянно. Едно време НСО потулиха случай със Седефчов.16:06 26.08.2018
58 Разбирач
16:13 26.08.2018
59 Наблюдател
Коментиран от #66
16:22 26.08.2018
60 ОлигУфрен
До коментар #55 от "стоян георгиев":
Триколката адекватна на велосипед? Адекватна, ти адекватен ли си бе! Велосипеда е ППС , но не е МПС! Всичко друго което е с двигател та дори е ел. такъв се води МПС! И то трябва да отговаря на определени законови изисквания! Ми що не тръгнеш с голф количка по улиците бе простьооооо! Тя не е ли адекватна на велосипеда! Малеееей, колко ахмаци имало на този свят!Коментиран от #86
16:39 26.08.2018
61 Borislav Popov
До коментар #55 от "стоян георгиев":
По принцип за велосипедистите трябва да има отделна алея или маркировка. Ако все пак се движат по пътното платно трябва да указват посоката си на движение /с ръка /. Тоя с триколката от вътрешната страна на кръговото се опитва да напусне директно без да се преустрои. Поне така го виждам на камерата. Ако беше продължил в лявата лента - нямаше да се блъсне в автомобила.Коментиран от #87
16:49 26.08.2018
62 Borislav Popov
До коментар #56 от "Гоуст":
Ами той си е виновен. Забива се челно отстрани на автомобила. Явно напуска кръговото през тоя изход но без да се е преустроил от външната страна и без да подаде сигнал !16:53 26.08.2018
63 Чичо АДИ
До коментар #51 от "Boxer":
Прав си но държа че са идиоти те стоят на пътя при червен светофар а не на тротоара ,те чакат трамвая на средата на платното гледайки кога ще се появи а на спирката пише колко мин остават , те завземат метрото сутрин да ходят за вода когато ходя на работа ,един такъв с кола ме вози до Копитото и умирах на всеки завой а друг ме "натисна" с колата си дорде карах колело и замалко не се праснах в дърво .Няма по страшно от подобни "деменции" с превозно средство .А този конкретният бих го накарал да вземе книжка и ако неможе никога да не се качва на нещо с мотор !!! Защото ако този индивид движещ се с 25 км те удари с тая недъгава количка много лошо ще пострадаш и ти и той .Карам колело падал съм доста пъти и имам бая челни сблъсъци та ти го казвам от опит .Също трябва да се дифинират и всякакви други "съоражения" на пътя всеки ден ги виждаме ! Та дедо Радев е най-налкият проблем !!16:59 26.08.2018
64 Християнин
17:11 26.08.2018
65 Чичо АДИ
До коментар #55 от "стоян георгиев":
Така Това "съоражение" нито е колело нито количка ,ако караш нещо подобно даже и велосипед трябва да си в ДЯСНО на пътя кво търси дебила в ляво ! И стига с тия "Комуняги" сменете репертоара. И ако си инвалид няма да бримчиш с 20- 26 км другото което с това няма спиране много от тях дори нямат спирачка отзад което с тази скорост и само с предна се класираш за приза "Златна човка"Коментиран от #88
17:13 26.08.2018
66 Чичо АДИ
До коментар #59 от "Наблюдател":
А канцеларията на Тиквата си има бостан!!! БезплатенКоментиран от #67
17:24 26.08.2018
67 Наблюдател
До коментар #66 от "Чичо АДИ":
И президентската канцелария си има бостан. От тъпи харманлийски кауни. От там берат тролове, защитници на мерзки президентски каузи.17:36 26.08.2018
68 Чичо
17:58 26.08.2018
69 Сттаврю
18:43 26.08.2018
70 Иван
18:59 26.08.2018
71 Петър
До коментар #30 от "Borislav Popov":
Гражданска отговорност и ГТП се прави и за всичко под 49 кубични сантиметра, защо говориш глупости във века на информацията не ми е ясно?19:16 26.08.2018
72 Бачо Киро
Отделно тоя курник едва ли има право да се движи по пътя. Може да си врякате за велосипеди, но това не е велосипед.
Та описаното не е невярно, но е недостатъчно, съответно все пак катаджията е съчинявал в свободен стил... При тая тротОнетка не ме и учудва...
20:29 26.08.2018
73 Пешо
До коментар #55 от "стоян георгиев":
Напълно некомпетентен и неадекватен коментар. Според теб инвалидна количка и велосипед е едно и също? Върни си свидетелството за правоуправление в КАТ - купено е.Коментиран от #89
21:09 26.08.2018
74 Чичо АДИ
21:13 26.08.2018
75 Миро
22:39 26.08.2018
76 минувач
22:46 26.08.2018
77 Име
22:56 26.08.2018
78 Мъка,мъка....
23:09 26.08.2018
79 Еркеч
23:52 26.08.2018
80 МиГ 23
00:25 27.08.2018
81 Кой е по по зле
До коментар #2 от "А...":
Не триколка - акумулаторна тротонетка /според Вземаджиите сиреч ушаците/ - движеща се със свръхзвукова скорост. И бащата на плешивия ни президент го не е видял - изглежда са свикнали се на самолети, а горе у небето няма такова понятие път с предимство и те така.00:31 27.08.2018
82 Бг роб
До коментар #10 от "kick":
Ако разбираш нещо от движение по пътя ще установиш поне няколко груби нарушения на Закона от този НЕ- инвалид с това НЕ-МПС.Този няма работа в кръговото след като няма номера,няма книжка,няма застраховка няма нищо което да го прави МПС .Поне да беше сложил един червен байрак на една антена за да се вижда отдалече.С право са му написали акт!02:13 27.08.2018
83 Жоро
До коментар #41 от "Радко Рядков":
С тези носове като на Буратино и бащата и комунистическия президент много са лъгали и продължават да лъжат.На президента носа ще му стигне до гърдите.08:29 27.08.2018
84 гост
09:24 27.08.2018
85 Глас в България
09:53 27.08.2018
86 стоян георгиев
До коментар #60 от "ОлигУфрен":
велосипеда отдавна вече има опция да бъде с двигател бе умньо.или не си чувал за велосипеди с батерия?ква е разликата между велосипеда с батерия и въпросната триколка?освен това драмата тук не е в това как и дали е регистрирана правилно триколката ,а кои е с предимство.ако триколката има режим на регистрация и тои не е спазен ,тогава нека има акт за това.дали триколката е ппс или мпс тя е участник в движението и като такъв се ползва и трябва да спазва неговите правила.мога да изляза и с количка за голф там.познавам човек дето има такава и я кара регистрирана ,та не виждам проблем с това.12:30 27.08.2018
87 стоян георгиев
До коментар #61 от "Borislav Popov":
ти борка ги виждаш нещата през червения партиен билет и затова ги виждш по тозни начин.имаме участник в движението движещ се по път с предимство и участник в движението от път без предимство.в тази ситуация този от пътя без предимство навлиза в пътя на този с предимството.освен това този от пътя без предимство чистосърдечно обяснява че въобще не е видял движещия се по пътя с предимство,та за кви ръце ми пишеш бе убавецо?12:35 27.08.2018
88 стоян георгиев
До коментар #65 от "Чичо АДИ":
да си в дясно на пътя?къде е дясното на пътя в кръговото бе убавец?и как да сменим репертоара бе другарю когато вие на очевидното черно се опитвате да го изкарате бяло?бръмчал с 25-26 км,а?ти да нямаше радар че ги установи?знаеш ли кво щеше да стане с инвалида ако се удари с 26 км в мерцедес?да не сме викали комуняги.ама заради такива комуняги като вас сме на тоя хал и няма оправяне бе другарю.вместо да вземат на тоя изкофял старец книжката милиционерите писаха на пострадалия инвалит акт за да сте доволни именно вие комунягите,макар че вие никога не сте доволни!и ако наистина проблема е регистрацията на това превозно срество нека полицаите пишат акт на човека за неправилна регистрация или неправилно ползване,.само че те не пишат акт за това знаеш ли що другарю?щото няма как.Коментиран от #92
12:42 27.08.2018
89 стоян георгиев
До коментар #73 от "Пешо":
тва не е инвалидна количка другарю комунист ,а триколка адекватна на велосипед ,но адаптирана за инвалиди.има подобни велосипеди с три колела ако не си забелязал само да ти напомня.и спри да лъжкаж.кво ли няма да измислите комунягите за да оправдаете престъпление извършено от вашите лидери.жалка работа.12:46 27.08.2018
90 1234
21:29 27.08.2018
91 гост
13:10 28.08.2018
92 Чичо АДИ
До коментар #88 от "стоян георгиев":
Късно видях но държа на отговор ! Този ако е инвалид ТИ си учител по Български и АЗ съм комунист ! Изключително неграмотно писание , неразбиране на елементарна граматита "Тикво" !!Можеби и ти си чел само "Винету" като твоят "Тиквен "Кумир ! Аман от Тиквеници !!18:59 10.09.2018