1 400 водачи без винетка бяха засечени по празниците. Повече от половината от тях са били чужденци, информират от Националното ТОЛ управление към Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).
За периода от 25 до 29 април включително ТОЛ инспекторите са проверили близо 30 000 автомобила.
На всичките нарушители са наложени общо 1 118 компенсаторни такси, от които 707 са на автомобили с чуждестранни регистрационни номера.
Най-много компенсаторни такси са наложени на водачите на леки автомобили - 1 119, като от тях 680 са на чужденци. Съставени са и 208 акта за установяване на административно нарушение.
За посочения период са продадени 136 590 електронни винетки на обща стойност над 5.7 млн. лв. Най-много винетки са купени в първия почивен ден (26 април) - 38 432 броя за близо 1.6 млн. лв.
От всички продадени електронни стикери 114 394 са за леки автомобили, на стойност над 4.6 млн. лв. 22 196 е-винетки са купени за тежкотоварни превозни средства на стойност над 1 млн. лв.
От 1 май 2019 г. кол центърът към Националното ТОЛ управление увеличава работното си време. Гражданите ще могат да получават информация на номер 0700 10 876 всеки ден от понеделник до неделя, от 8 до 20 часа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ъъъ
19:29 30.04.2019
2 ОЩИ ПАРИ ЗА КРАДЕНЕ И ПАРИ
19:30 30.04.2019
3 Има да се учим на нещо европейско
В държавната хазна ще влезебсъвсем малко, парата на локомотива ще иде за свирката , а не за влачене на вагоните.
Да бяха правили гишета на входа на всяка магистрала щеше да е по рентабилно и нямаше да притесняваме и стресираме хората.
Все нещо ТИНТИРИ МИНТИРИ нашенска работа.
Коментиран от #7
19:37 30.04.2019
4 Ужас
19:47 30.04.2019
5 мисляси
20:16 30.04.2019
6 Боби
20:50 30.04.2019
7 Мимо
До коментар #3 от "Има да се учим на нещо европейско":
И аз това щях да кажа. Никой не казва аджеба, колко струва реално цялата тая нова система - колко са заплатите на поредните над 700 (седемстотин) новоназначени служители, колко отиват за автомобили, бензин...и куп други разходи. И нека се направи една ама РЕАЛНА съпоставка със предишните няколко години,когато нямаше електронни системи и ТОЛ милиционери - каква е реалната разлика. Като се тегли чертата приход/разход какво се получава на края? Кой ще излезе да обяви черно на бяло дали новата система просто не "самоиздръжка" тези, които са вътре в нея или даже (както си мисля аз) работата не е на "задна скорост" в крайна сметка.22:08 30.04.2019
8 митко
07:33 01.05.2019
9 Шаран БГ
08:08 01.05.2019
10 Булшитс
12:35 01.05.2019
11 Баш Гост
13:19 01.05.2019
12 Браво на апи
15:02 01.05.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 пострадал
19:32 01.05.2019