11 Май, 2019 14:20 35 526 129

Шофьорите на изпит на всеки 10 години

  • шофьори-
  • изпит-
  • курс

Нужна е и реформа на шофьорските курсове

Шофьорите на изпит на всеки 10 години - 1

Твърди се, че 95% от ПТП у нас са по вина на шофьорите. Ние с това не сме съгласни, но това налага допълнителни тестове на шофьорите. Това коментира пред „Нова телевизия“ Йонко Иванов.

Новата агенция по пътна безопасност трябва да направи анализ на катастрофите у нас, дали са по вина на шофьорите, или по други причини, по думите му. Освен това няма анализ, който да каже каква част от катастрофите са по вина на шофьори в напреднала възраст.

Шофьорите искат нова философия на обучение на водачите през целия живот, както е в ЕС. Не можахме да променим манталитета си на лоши шофьори, смята още Иванов. Той предлага на всеки десет години да се минава през опреснителен курс.

Асоциацията на квалифицираните автомобилисти подкрепя идеята за повече тестове за възрастните шофьори. Нужен е опреснителен курс, изтъкна той. По думите на Красимир Георгиев за някои е неудобна тема реформата на шофьорските курсове. Затова се подхващат възрастните шофьори.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буко Баламата

    369 20 Отговор
    А много са 10г на 3-4г опреснителен курс за към 1000-1500лв.

    Коментиран от #6, #54, #55, #106

  • 2 Гошко-шофьорчето

    396 16 Отговор
    На 10 години?! Много са. Всяка година. Нека да си вървят комплект - тех. преглед, гр. отговорност и шофьорски курс. Бе да ви .....

    Коментиран от #66

  • 3 Големия Хур

    347 8 Отговор
    Даже най добре ще е на всеки 2год. да караме курса на ново с по 1500лв. А шофьрите на рейсове на всеки 6месеца. Еййй не се наядоха тея каде го има това в Европа

    Коментиран от #127

  • 4 Шопо

    313 5 Отговор
    ОК, но да започнат тестовете от депутатите и министрите. Които тестове (и резултатите) да се излъчват на живо по всички телевизии. Следваща група - всички големи клечки от КАТ.
    Първо са им погледаме резила, а след това да видим какви ще ги сътворят отново.
    Защото статистиката за 2018 показва,че над 65% от катастрофите са причинени от келешчета под 25 години, а не от тези над 65.
    Да не говорим за качеството на пътищата - според управляващите те всички са гладки на стъкло, а дупки има само във фантазиите на опозицията. Нищо, че над 25% от катастрофите са причинени точно от лошите пътища!

    Коментиран от #61, #114

  • 5 Ббб

    221 7 Отговор
    Щом се е загрижил толкова, нека го прави безплатно или на символични цени. Иначе е очеваден ламтежа за печалба.
  • 6 Гербаджийски кавал

    110 12 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Защо да не дрънкаме яко овцете и не го направим на трумесичее
  • 7 Стоян

    229 4 Отговор
    В Италия след 60год.книжката се издава на всеки 5год. А след 80год на всеки 2год. Но само медицински преглед нищо друго. Така че нашите умни и алчни глави пак за пара. Както преди години задължителна смяна на рег.табелите на колите (така искали от Европа)празни приказки колкото щеш, важното е парата на хорижата да се прибира
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Стоян

    187 2 Отговор
    Абе тапанари направете статистика да видим колко % от катастрофите са по вина на водачи на над 60год и колко до 25 год
  • 10 герго

    151 3 Отговор
    Премахнете практиката с купуването на книжки, затегнете стабилно изпита и изпитващи да се въртят на ротационен изпит за премахване на договорки между инструктори и изпитващи(не веднъж съм ставал свидетел на това) за максимална обективност при оценяване. Толкова ли е трудно че чак сега ще го мислите ама да, тя цялата държава на това дередже.
  • 11 На народа му прекипя

    171 5 Отговор
    Уверено вървите към самосваляне. Непрекъснато нови и нови държавни структури които живеят за наша сметка и ни тровят живота без причинав. Не са ли ви достатъчни контролните органи които ще наказват виновните. Защо и останалите дисципллинирани участници в пътното движение трябва да страдат ? Ама нали тези нови псевдоструктури трябва да покажат, че имат някаква дейност за тлъстите си заплати. На вас не ви трябва опозиция защото сами се омаскарявате.
  • 12 катаджия

    137 4 Отговор
    Само за парите е всичко, защото и курсовете и опреснителните курсове са мижи да те лажем. Възрастните водачи е доказано, че са много по-безопасни, т.е. по-малко катастрофи стават с тях. Ако ние нямаме вижте статистиката на САЩ И Канада. Справка застрахователните агенции.
  • 13 Които има више също сека година 😂😂

    103 5 Отговор
    На изпит😂😂😂 които има средно също 😂😂😂вън кръвожадната тиква от управлението
  • 14 Шофьор

    82 1 Отговор
    И всеки месец да има опреснителни курсове полза няма да има,защото той не се спазва от шофьорите.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Изкукуригал

    78 5 Отговор
    За пари всеки наглее. Само дето те по свършиха.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 факт

    63 2 Отговор
    а и лекари адвокати чиновници милиционери военни попове и...и...
  • 19 Дядото

    100 1 Отговор
    Хайде стига сте тормозили хората бе! Вие им платете курсовите, като искате.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Пифа

    77 1 Отговор
    Тези малаумници няма ли кой да ги спре.
  • 24 земеделец

    126 0 Отговор
    Преди за професионален шофьор съм учил 3 години устройство и експлоатация на автомобила и отделно правилника. След това на изпит пред комисия градско, полигон и извънградско. Сега за какви курсове говори тоя малоумник като много добре знае, на какво дередже са всички-от инструктори до кат. Ето такива безмозъчни са виновни за жертвите по пътищата. Този заслужава затвор!!!!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Някой си

    74 4 Отговор
    Случвало ми се е да се карам с един тъпак в униформа защото не знае правилника и че ебез предимство. Е как няма да има катастрофи
  • 27 Ха добре дошли

    24 47 Отговор
    Имаме определение "млад шофьор", въпреки че книжката може да я вземете и на 50г. ама акъла на 18г. хормони с БМВ и акъла на майка/баща, баба/дядо на 50г. е МНОГО по-различен! Моята книжка за "С" категория съм я изкарал в Германия за 2800€, ясно че имам "златен талон" в БГ, защото не живея и нямам нарушения, НО другия полюс са всичките "кухи" книжки с изкаран курс и без практика - ПЪЛНО Е с такива!!! Съгласен съм да има опреснителни курсове, защото и правилата се коригират - много инструктори го знаят това и следят за промените! Нека цената е символична 20-50лв. колкото един надник, за комисията дето ще преглеждат листовките и ще се лангъркат в консервата, но наистина си ТРЯБВА контрол след получаване на книжка! Имам приятел, който има всички категории без "трамвай"/релсово - професионалист! Еми не можа да реши и 50% от листовките правилно!!!

    Коментиран от #35, #62, #74, #83, #96

  • 28 Ghost13

    40 8 Отговор
    Трябва да има и за лекари, инженери, строителни работници и т.н.
  • 29 Хрис

    28 1 Отговор

    До коментар #20 от "Моше лихваря":

    Приятел, разкажи им малко по-подробно на тези скапаняци тук, как си взел изпита в САЩ, за колко ареме, кой те те изпитва, колко чака за книжката след изпита и колко пътни знака (като видове) имат в щатите. П.С. и кой може да подготвя начинаещ шофьор.

    Коментиран от #103

  • 30 Оппа

    63 3 Отговор
    Като спрете да продавате книжки катастрофите ще намалят на половина!
  • 31 11ап

    78 0 Отговор
    Някой да ми каже как неграмотни цигани взимат книжки! Колко осъдени за убити деца на пътя има?

    Коментиран от #129

  • 32 Пешо

    66 1 Отговор
    Ще приемат поредните лобистки поправки за да се гушат с пари. Сами се свалят от власт ГЕРБ с непреставащите простотии за обиране на всички хора. Боко като не иска да ги спре калинките, ние ще ги спрем.
  • 33 рамбо

    57 2 Отговор
    в България нямаме пътища за коли те са каруцарски за това има много катастрофи
  • 34 Хрис

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Моше лихваря":

    Приятел, разкажи им малко по-подробно на тези скапаняци тук, как си взел изпита в САЩ, за колко ареме, кой те те изпитва, колко чака за книжката след изпита и колко пътни знака (като видове) имат в щатите. П.С. и кой може да подготвя начинаещ шофьор.
  • 35 любопитен

    36 2 Отговор

    До коментар #27 от "Ха добре дошли":

    В Германия има ли опреснителни курсове през 10 години?
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Тореро

    53 2 Отговор
    Карам курс за професионална квалификация кат. Д и срещу мен инструктор с кат. Б. Е тоя на какво може да ме научи? Кажете ми че не е за пари, същото е и психотеста, няма го никъде в Европа даже и пилотите на Луфтханза не минават на такъв преглед.

    Коментиран от #87

  • 38 Анти седераст

    31 2 Отговор
    Най-добре преди всяко шофиране - кур с. Така ще е най-безопасно.
  • 39 JustForFun

    36 2 Отговор
    Ще взема да повярвам че 95% от катастрофите са по вина на шофьорите. То с тая перфектна инфраструктура имах си аз да не са виновни обикновените граждани. С тези перфектни магистрали дето няма една дупка да ти друсне отрезвяващо, направо заспиваш и влизащ в насрещното през мантинелите.
    Казвайте направо къде да пращам парите за преиздаването на книжката, вече чудя се к'во да ги правя тия толкоз много пари.
  • 40 аяаяа

    50 2 Отговор
    Трябва всеки месец да са на изпит шоферите и разбира се - изпитът да е платен! А тези дето не го изкарат, трябва да се явят на платени опреснителни курсове и после пак да си платят за изпита... Отделно трябва да се направи всеки който излиза от вкъщи за нещо да плаща тол такси за тротоарите дето ползва, като тротоарите на бул. България София, ще са основни и там таксата, ще е по-голяма. За малките тротоари таксата, ще е по-ниска... Ей мизерници обирджии мръсни ... какво ли друго ще измислите как без да работите да бъркате в джобовете на обикновения човек!!!
  • 41 99999

    31 1 Отговор
    Не трябва въобще да има шофери- само треа се плаща за мерако да си шофер !
  • 42 Бачо Киро

    48 0 Отговор
    Как било в ЕС? Тея миндили в кой ЕС са били? Къде в ЕС има опреснителни курсове на всеки 10 години? Книжката след издаването важи до 65, чак после се подменя... Това не е правилно, на 10 години да се минава медицински преглед е напълно логично, ма да не се правят на по-католици от Папата, че и да лъжат, че така било в ЕС... Отделно при толкова мошеничество с книжките у нас как точно решиха, че ще има друг резултат освен пълненето на джобове? За него ни е ясно, че е основна причина...
  • 43 Булшитс

    37 3 Отговор
    Има идиоти които и всяка седмица да ги изпитват пак си немогат
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Лудетина

    53 2 Отговор
    А проверка на пътищата кога? На всеки 50 години ли. В българия хората си слагат колана, че да не изпаднат от седалките по тия кирливи пътища
  • 46 комплексар

    30 2 Отговор
    На всички е ясно , че шофьорските курсове са пълен т...ак.
  • 47 кютек само

    39 0 Отговор
    И това "авто" лоби - мафия си проси боя, ами щом толкова настояват, ще си го получат ?
  • 48 Шматароци

    38 3 Отговор
    Интересно къде в Европа има попреснителни курсове на десет години щото и аз съм в Европа ма никой ме не кара да се опреснявам
  • 49 Шаран БГ

    37 0 Отговор
    Преди 50-60 години любителите -шофьори не се обучаваха от "академици".Отговорникът и ръководител на курса ни в гр. Русе. бе със средно образование- Водеше документацията и теорията. Практическите занятия се водеха в моя курс от СИМЕОН КЕСАРСКИ. Ако е жив - да е жив и здрав ! Ако е напуснал този свят - светла му памет !!Един силно мургав и скромен човек! Така съм го запомнил.... Всеки, който е бил негов курсист , е научил много за шофьорлъка, за поведението на водача на пътя - със или без автомобил Не знам дали имаше и прогимназиално образование.Притежаваше вроден изумителен педагогически талант, а бе просто дългогодишен шофьор на товарен камион. Ние повечето бяхме гимназисти,трима-четирима бяха със професионално три-годишно образование и имахме един доктор и един адвокат. Помня от адвоката не стана водач - не му дадоха книжка.Образованието няма нищо общо с възпитанието, манталитета, морала на отделния човек ! Още по-малко с дарбата, способността и умението му да предава своите знания .Един рутиниран водач на МПС , с дългогодишна практика,винаги може да ти каже нещо съществено, да ти даде ценен съвет, който ще помниш до края на дните си !! Няма полза от "професори" тъпкани със знания, неможещи да свържат логически две изречения, да кажат /де казваше баба ми/ "две думи на кръст". Безспорно, високото образование предполага много знания и способност за излагането им, но в 30-40% от случаите просто не се получава!!! Поради много комплексни причини ПТП-та
  • 50 Шаран БГ

    39 4 Отговор
    са много и жертвите по пътищата не са малко. Използвайки ситуацията много хора си търсят работа!? Не полезна и съзидателна , а чиновническа , бюрократична. И Държавата вместо да премахне или ограничи силно причините за нещастията по пътищата, точно тя /нейните органи/ дава карт-бланш на тези хора с единствена цел - приходи в хазната !? Неморално е , гадно е !!!!
  • 51 дама

    36 1 Отговор
    шофьорите на курс на 10год окей даже всяка година окей а управляващите къде да ги пратим и колко да се научат да не крадат и да мислят за народа който ги е избрал ей хора и всяка седмица да има курс некадърника пак ще си плати и ще си остане некадърник
  • 52 МС МС МС

    14 1 Отговор
    Ако не искате ще изкарам камионите на стоителите на протест,че да затворят пак ...........
    Затова си трайте роби.......
  • 53 Боже6767

    26 0 Отговор
    Изобщо трябва реформа при инструкторите Йонко.Абсолютно неграмотно и некачествено обучение от тях. Вижте резултата от тяхното обучение-едно елементарно паркиране не ги учат новите шофьори,а само пищят че курса е евтин.Ходи ти всяка година на очен и психиатър капацитет такъв.Само се чудите откъде пари да лапите.....
  • 54 Слепец

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    А нииидеЙ тЪка, иСпититУ трЯааа да сЪ на всеки 2 месеца. И да сЪ минимУммм 6000 лв., е те тв'а е рИшениетУ.
  • 55 БАРО

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Много са три-четири всяка седмица и по 5000 Абе ти и структури не разбрахте ли че трябва да ми дават пари да ги обучава нещастни безделници
  • 56 коментар

    37 2 Отговор
    Бойко си заминава и всички тези неща отпадат барабар с Бонус Малус
  • 57 Именно

    5 17 Отговор
    Има смисъл от периодични проверки, но това не значи че трябва всеки на X-тата година (две едно дали 10-тат или 5-тата да речем) и да дава пари за курс.
    Да го направят на всеки X години да има задължителен изпит (на минимална цена), и ако човек не го вземе, тогава да ходи на курс (а който не се чувства сигурен, защото е взел книжка преди 10 години но не карал оттогава примерно, може да си вземе курса преди изпита)
  • 58 Джопс

    38 2 Отговор
    А бе я нека някои каже колко цигани е видял в учебна кола или някъде на изпит за каквото и да е

    Коментиран от #59, #65

  • 59 БАРО

    31 0 Отговор

    До коментар #58 от "Джопс":

    От 85-та година се заглеждам по учебни автомобили да видя някой бразилец зад волана обаче нямам късмет
  • 60 Бай Яни

    5 6 Отговор
    Това до някъде е добре, аз съм искарала военна школа за водачи на тешкотоварна Техника.беше през далечната 1993.е смених е по няколко пътя тез книшки. Ама времената се менят и с тях правилата по пътищата, ама манталитета на хората не. С ръка на сърце мога да кажа че има калпави шовьори, точно заради такива стават птп със смъртни случай. Колко спазват ограниченията. Младите се чувстват безсмъртни и 🤔за жалост доста си и отиват млади. Но има и по възрастни, качили се на мощни Сува и какво хоп правят катастрофи. За жалост скоро един такъв 70 годишен с яка бегачка оби 3ма до Асеновград. Така че трябва някъквк мерки да се вземат, но и хората трябва да се променят. Лично аз карам Бенц ЦЛК 230К.С. Но повече от 45 - 50 в града не го и натискам. А между град ко не повече от 80. И винаги си стигам на време, и умната хора.

    Коментиран от #90

  • 61 aaaaaaaaa

    15 9 Отговор

    До коментар #4 от "Шопо":

    Нема ка ,катастрофа да е причинена от пътя.Колата се ката от човек, не от пътя.Като виждаш че пътя е лош-намаляваш. Всеки нормален човек ще направи така. Тва,че у нас нема нормални е друга работа
  • 62 алооооо

    20 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ха добре дошли":

    Германеца.по тая.логика трябва да има опреснителни курсове за докторите,учителите,механиците,инжинерите и т.н понеже всичко се развива така ли хахахахха
  • 63 Драйвър

    23 1 Отговор
    Просто искат да лапат пари
  • 64 Моше лихваря

    18 1 Отговор
    Герберасрт модерататор защо ме изтри ,нищо обидно нямаше в статията. С гербаджийските пари да си платиш да те модерират манафите ,продажник
  • 65 ахахахахха

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "Джопс":

    Един просто учеше с мен в Н.Ботушев за него твърдя че книжката му е истинска на 100%
  • 66 Лудия

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гошко-шофьорчето":

    И само ти няма да го вземеш
  • 67 Азбуката

    15 0 Отговор
    Йонко е гладен даите му да яде
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Наки

    12 1 Отговор
    А в другите европейски държави , където всичко е наред с пътищата,колко % от катастрофира са по вина на водачите. Сигурно по малко. Голяма тъпотия.
    И само нови коли да караме,и на година да са проверовъчните пак ще се трепим. Такъв ни е манталитета,българския ген.
  • 71 Petko Bozhinov

    22 2 Отговор
    Затегнете контрола по пътищата тогава! Защо Ганьо като иде в Германия кара по правилник, а тука не?
  • 72 Taшко Мъдев

    17 1 Отговор
    Ако няма реален контрол от КАТ и всеки ден да има курсове все тая.
  • 73 Стига вече

    18 1 Отговор
    Ма вие не разбрах ли държавицата ние фалирала.Имаме ли един свестен работещ завод,в хазната няма пари.От тук на нататък все така ще бъде ще се чудим откъде да вземем пари от обикновения работещ човек.Всяка година опреснителни курс,на две години ще сменяме книжките и вече ще ни свалят номерата за недаден мигач. А БЪЛГАРИЯ ЦЯЛАТА Е В МАГИСТРАЛИ!
  • 74 Така

    7 4 Отговор

    До коментар #27 от "Ха добре дошли":

    Не живееш в БГ пък даваш мнение е от такива Умници като теб в БГ е така. Няма значение каде живееш цървула сие цървул кафето и дае
  • 75 Мр.Банков

    2 26 Отговор
    Дъртаците над 60 на изпит на всеки 2год.че ми писна да ме засичат и да се правят на луди че неразбират кво стсва
  • 76 Мр.Банков

    2 23 Отговор
    Дъртаците над 60 на изпит на всеки 2год.че ми писна да ме засичат и да се правят на луди че неразбират кво стсва
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Иво

    21 1 Отговор
    Поредният гербаджийски рекет сигурно има още някой без апартаментче!!!
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Шофиор без един фиш

    22 1 Отговор
    Алчни боклуци
  • 81 Бай Ставри

    24 1 Отговор
    Събудете се граждани!!! Стига са ни мачкали, да започнем ние от народа да ги мачкаме, та те са нашите слоги, а не народа на тях!
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Валери

    20 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ха добре дошли":

    А ти като можеш да решиш листовките толкова ли добър шофьор си или само на приказки а ? Листовките в болшинството си са толкова некадърно направени че даже тези дето ги съчиняват не могат да ги решат винаги .
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Евлоги

    24 0 Отговор
    Тоя Селтик Йонко две и втора и трета година се влачеше с една изтъркана чанта при тогавашния шеф на КАТ -бг да мислят глупости.искаше всички полицай да се явят на изпит по кормуване,той да ги изпитва. /Шеф на КАТ беше Кисяков/.не му мина глупоста и сега човека с протърканите от калта на село маншети пак се е сетил че трябва да си пълни гушата. Един абсолютен некадърник!
  • 86 Бат Жоро

    17 1 Отговор
    А понеже европейците нямат такава практика, предлагам де който чужденец дойде в прекрасно уредената ни държа, още на границата да минава такъв курс. Така де, що те да са с превилегии. Който не го издържи, да му вземат и колата.
  • 87 Доколкото знам

    11 0 Отговор

    До коментар #37 от "Тореро":

    За да си инструктор ти трябва категория с, та нещо не ми се връзва това, което твърдиш. И то за тези, които обучават за категория в. А тези, обучаващи професионалисти , предполагам че трябва да имат съответната категория.

    Коментиран от #99

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 007

    17 1 Отговор
    Това е война между държавата и народа. Възрастните трябва да се намалят защото няма пари за пенсии. Това може да стане с прилагане на тотален тормоз и вземане на мизерни те им пенсии за такси и данъци, с което да се напълнят джобовете на тези, които ги сложиха в агенции и комисии за оправяне на движението по пътищата. Това са причините да се дават тези велики идеи от некадърите човечета не реализирали се в цялата си трудова дейност. ст
  • 90 Враца Баце

    9 0 Отговор

    До коментар #60 от "Бай Яни":

    За книШката разбрахме, ама кажи кой ти даде дипломата за завършено образование?
  • 91 pisna mi

    21 1 Отговор
    През 2020 г всички шофьори на опреснителен курс, през 2021 г смяна на всички регистрационни номера и талони, през 2022 г смяна на всички лични карти, през 2023 г смяна на всички задгранични паспорти, през 2024 г смяна на всички автомобили, през 2025 г смяна на всички жилища, през 2026 г смяна на всички мебели, през 2027 г смяна на всички дрехи, през 2028 г смяна на всички ... хора !!! ....... Абе с една дума - разбрах че ще ни бесят, но не разбрах въжето ние ли ще си го купуваме или ще го дават безплатно ?
  • 92 няма

    15 1 Отговор
    направете пътищата че за 10сет години чупиме по десет коли по ваще пътища
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Bella

    13 1 Отговор
    Ето отново започнаха със тъпотиите си първо уж се хванаха за възрастните хора ама видяха че няма да спечелят достатъчно пари и решиха да го направят за всички щото ще печелят тройно повече... Просто покъртително а защо вместо това първо не си оправят скапаните пътища или те знаят да правят само магистрали за да показват че уж са направили нещо а те всъщност нищо не са! Жалки сте! Чудите се как само да взимате парите на хората а не да оправите пътищата по който всеки ден си разбиваме колите!!!!
  • 95 Дебамаамудеба

    1 5 Отговор
    Предлагам, докато решават листовки на тези изпити, водачите да са в поза "партер!..
  • 96 Е..

    10 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ха добре дошли":

    ми няма да ги реши.Всяка година се променя формулировката на голяма част от правилника,макар и смисъла да остава същия все си прецакан.Плащаш 2-3 пъти такса и минаваш.Това е идеята.Освен ловджиите вместо за дивеч,да почват по Катаджии,Даиаджии,Толаджии.Не че не трябва да има строг контрол,ма то тяхното си е алчност.
  • 97 Димитър Кръстев

    11 0 Отговор
    Когато се явявахме на изпити пред КАТ излизаха по качествени.шофьори.ДАИса търгаши и рушветчии
  • 98 Емо

    9 3 Отговор
    А защо не минат на повторно обучение и изпит всички с купени книжки? Нали изловиха всички инструктори и изпитващи в далаверата? Да се прегледат протоколите, да се привикат водачите и на проверовъчен... ако не го минат, да започват от 0. Някой по-горе писа, че не можело без грешки да се решат листовките, е в началото на 90те - можеше, иначе те късат. Все още нямаше корупция по това време, имах съученици по 15 пъти на теория да се явяват и пак стояха без книжки. Аз лично листовките за Ц категория 9 месеца с кориците ги изядох, на полигон 2 пъти съм късан, на градско - 1. По спомен, никой не пускаха от 1вия път, направете си сметката колко са подготвени днешните водачи.
  • 99 Бай Яни

    6 0 Отговор

    До коментар #87 от "Доколкото знам":

    Приятел, така е. Но един преподавател за професионалисти е учил за средно специално техникум, по специалност двг и обслужване. А отделно задължително преминава ха опреснителни курсове за опресняване на паметта и нововъведенията и изминенията по законите за правилника на движение. А Д категория преди се вадеше само в специализираните школи. По 4 часа се учеше теория, по 4 кормуване, обслужване и ремонт на машините. Сега колко могат една гума да си сменят камили вериги на колите си да слагат. А колко знаят с колко знаят знаят с какво предаване са им колите и как да ги оправлява безопасно. Колко е ограничението в гнаселено място, и с колко се кара приеминВайки покрай болница, училище, децко заведение и площадки за отдих и забавление. Колко по междуграцките пътища и магистралите.
  • 100 Додоч2964726

    10 1 Отговор
    Изпрате те номенклатурата дърта на тест! 2 пъти съм карал курсове за В и С.Поредната ирония на Баши бозуци.
  • 101 333

    9 1 Отговор
    99% от шофьорите тук като идат в държава, в която пътната полиция работи са много примерни. Значи проблемите не са в обучението на водачите.
  • 102 Додоч2964987

    6 0 Отговор
    Г-жо Крумова, как си с рефлексите за 6/9 ?
  • 103 Рико

    13 0 Отговор

    До коментар #29 от "Хрис":

    Аз взех книжка през септември 2006 в Чикаго. Чаках за изпита точно 1 час, дойде една жена качи се подкарах колата, точно 300 метра, накара ме да паркирам до тротоар назад и това беше. Колата беше на приятел, без курс, листовките бяха преди това. 20 въпроса, елементарни, даже на български ако не се лъжа и имат точно 14 знака в САЩ. За книжката чаках още половин час и ми в дадоха топла от печатащата машина. Това е моят опит
  • 104 Money

    11 1 Отговор
    Голямо желание да се налапат с още повече пари. Алчни свине. Има инструктори, които самите те не могат да управляват автомобил, пък преподават. Тъпа България. Да ни присъединят към Турция е по - добре.
  • 105 Възмотен

    13 0 Отговор
    Какво значи опреснителни курсове.Нещо ново ли е изчезнало.Тук в Германия познавам хора на по 93 години и си карат без притеснение.Спазва се правилника и няма проблеми.Защо не направят камерите да снимат лицата на водачите който са превишили скорост а.И ефективен метод да се събират глобите.
  • 106 Бай Ганчо с Файтон

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Предлагам всеки ден курс по телевизията , ще е много полезно за купените книжки.
    Винаги има нови неща, но ДА ШОФИРАШ В БЪЛГАРИЯ Е ТЕСТ : ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ ОПАСЕН ЛАБИРИНТ .
    В европа е улеснено всичко , само да не заспиш .
    Тук можеш да се удариш и в самолет , има факти.
    Пълен кошмар и анархия , има еинетки няма пътища.
  • 107 През година трябва да има

    6 0 Отговор
    През година трябва да има опреснителни изпити или през всеки 6 месеца.Нз какво да измисляте вече само само да одмъкнете някой лев от народа а народа отдавна загинал прав
  • 108 човек

    9 0 Отговор
    Нали този малоумник трябва да си изкара огромната заплата, парите ще дойдат от тези курсове, които трябва да се плащат естествено. А виновните за катастрофите - инструктори и катаджии нямат нужда от курсове - те ще си вземат също от тези пари. И какво се получава КРАДЕЦА ВИКА ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА
  • 109 Метгонтан

    10 0 Отговор
    Вместо да затегнат шайбите на фалшивите им изпитващи и инструктори , те сега целия народ на заколение и да им снасят . Уруди урудясали . Веднага моля да се задейства подземнния контингент и да започне печатане на книжки за по 5 лв
  • 110 Нарушител

    8 0 Отговор
    Що не си таковата таковата отзад.То ако си тупан и след курса пак ще си.Само кинти.Имам две книжки.Но при проверка казвам,че съм я забравил.10лв.И съм винаги със златен талон.Един път им я дадох по грешка видяха всички категории и взеха да мрънкат.Никви курсове.Кой как може така да се оправя
  • 111 антигербераст

    9 3 Отговор
    пак гласувайте за герб и със сигурност ще го направят това!
    разберете, че трябва да ги махнем от власт, инак ще ни прецакват по всевъзможни начини! принципно то всяка година ще си има такъв изпит за хората поради наборността и ще пълнят от таксите партийната си каса, а не хазната! а такива изпити са стресиращи з анас и докарват инсулт, инфаркт, диабет и други! увеличават корупцията чрез подобен изпит!
    само герберастин може да измисли подобни извращения!
  • 112 антигербераст

    10 0 Отговор
    никой няма да ги кара тия опреснителни КУРсове и ще са гаранция за корупция! още по-масово ще се кара без кетап, защото никой не иска да се стресира с изпити, а и нямат хората пари, за да ги дават за извращения! пак ще са на пътя тия хора, но без книжка, ако се направи т'ва извращение герберастко!
  • 113 ...

    12 0 Отговор
    И задължително изпита на таблет...преди това сложете курс за хората над 60 г. да ги обучавате как да боравят с таблети...че не ви стигнаха парите...малко е само 1 курс...2 да са...
    Правете психоза на хората, че не ви се дават пенсии...така ще ги уморите по бързо
  • 114 Голям пра3

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Шопо":

    ОК, но да започнат тестовете от депутатите и министрите. Които тестове (и резултатите) да се излъчват на живо по всички телевизии. Следваща група - всички големи клечки от КАТ. Първо са им погледаме резила, а след това да видим какви ще ги сътворят отново. ЗАЩОТО В СТАТИСТИКАТА ТЯХ ГИ НЯМАЫ А ТЕ И ТЕХНИТЕ ОТРОЧЕТА И РОДНИНИ НЕ СПАЗВАТ ПРАВИЛНИК И ЗАКОН. НАГЛИ И БЕЗНАКАЗАНИ!!!!
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Мукарчо

    10 0 Отговор
    Бате,ний също ли шъ си купваме книжки на всеки 10 год.?

    Коментиран от #121

  • 117 Гомям пра3

    6 1 Отговор
    Нали и "ПАПАТА каза да продължаваме да правим магиСрали, за да вървим нпред (към СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ) - напред и всяка година с по 1000-1500 на курС за всеки ненаял се гАс.
  • 118 бай онзи

    8 0 Отговор
    а бой по тиквата щеш ли бе? КОЙ ги обучава и кой ги пусна по пътищата? Измет ненаядна!
  • 119 Бойко Борисов

    3 3 Отговор
    Какво лаете кат кучета аз каквото казвам това ще е овца само ГЕРБ
  • 120 Бойко Борисов

    3 3 Отговор
    Какво лаете кат кучета аз каквото казвам това ще е овца само ГЕРБ
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 сдс

    14 0 Отговор
    Всичко се измисля и се прави сега за пари. Сега измислиха възрастните водачи били виновни за ПТП, а не тези които карат с по 200 км. в час, с алкохол и наркотици. Гаспада я кажете защо тогава в европейска Гърция нема такива неща, хората си карат с 40 - 50 годишни шофьорски книжки , с стари рег. номера. Айде стига се крали бе измислете нещо по разумно вече.
  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Бай Шиле

    2 0 Отговор
    ПТП-а стават защото някои мръсници не си пускат "къси светлини" като висят на светофара на Орлов мост или по пладне на Тракия.И нямат жълти жилетки гадовете.Глоби и курсове ще ги оправят. То шофьорите са "брашнян чувал".
  • 125 Аман

    1 1 Отговор
    Мръсна администрация
  • 126 стелиян

    0 2 Отговор
    и някои с по 20 години стаж като имаме и искаме да изкараме С категория ни искат 10 клас ние какво можем да направим даже няма и заварено положение
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 оня от банкя

    2 1 Отговор
    само яки глоби и затвор,другото е бойковизми,тъпотии за събиране на пари,аз съм на 62 и нямам нито едно нарушение за 40 години,пълни боклуци сте и пак за оня гласувайте
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове