Новини

Среща между управляващи и работещи в БДЖ

Има необходимост от локомотиви, вагони и мотриси

Публикувана: 9 Октомври, 2019 14:24
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 861
Среща между управляващи и работещи в БДЖ
Снимка:БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Ръководството на БДЖ се фокусира върху подобряване управлението на компанията и намаляване на разходите, както и върху предоставяне на по-качествена услуга на клиентите. Това заяви Григорий Григоров - председател на Съвета на директорите на холдинг БДЖ на среща с машинисти в „Локомотивно депо“ - София, предава БНР.

Срещата бе по покана на локомотивните машинисти и на нея бяха поставени проблеми с недобрите условия на труд и на местата за почивка, масовото напускане на машинисти, полагането на извънреден труд, заплащането и качеството на ремонтите на подвижния състав, необходимостта от нови влакове.

През тази година са напуснали 32-ма машинисти, съобщи след срещата Александър Александров - директор на поделение „Пътнически превози“- София, който потвърди кадровата криза в БДЖ.

Дружеството за пътнически превози в момента има необходимост от 130 локомотива, 350 вагона и 40 мотриси. За следващата година е заложено между 2 и 5% увеличение на приходите на пътническите превози.

Целта на срещата бе да се привлече вниманието на всички парламентарни сили към изключително тежкото състояние на железницата, а тези, от които зависят политическите решения да видят ситуацията на терен и да представят визията си за бъдещето на БДЖ.

Един от поканените на нея бе експертът Марио Нинов, който от години се занимава с проблемите на БДЖ. В предаването „Преди всички“ той посочи, че основните притеснения са свързани със състоянието на подвижния състав, ремонтите и изобщо бъдещето на БДЖ:

„Основните неща, които безпокоят хората, са най вече визията за това как ще работи компанията занапред и какво е тяхното бъдеще и работните им места. Хората се безпокоят и от това, че БДЖ е държавна компания и е подписала договор за обществена услуга с държавата и изпълнява този договор, но се получава един парадокс – самата държава някак позволява БДЖ да не изпълнява този договор, като има влошени показатели на подвижния състав и самото БДЖ не може да ги изпълнява. В последно време се отменят официално влакове, вече няма да има влакове, а автобуси. Колегите-машинисти се притесняват дали ще е необходимо да изкарват курсове за C категория, за да карат автобуси“.

По думите му работещите в железниците си задават и въпроси, свързани с пари, но и с управлението на тези пари.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 1 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
видял
1 Отговор
Закривай това комунистическо блато.

Оценка:
-4 +1

Bubbles
2 Отговор
БДЖ трябва да се изрине от най високите етажи до най низшия работник, да се изгради нормална система на работа, да се следи изкъсо процеса на работа от НЕЗАВИСИМИ органи и тогава вече да се започне обновяване на всичко и пълно модернизиране.
Щото в момента българската железница е машина времето, хващаш влака и се връщаш в 60-те, за кражбите и шашмите по служба нема да говориме.

Коментиран от #5


Оценка:
-0 +4

Асан
3 Отговор
Подкрепям БДЖ ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ

Коментиран от #4


Оценка:
-0 +0

Айше
4 Отговор

До коментар #3 от "Асан":


Аз подкрепям Асан, защото може да стане ТОВАРАЧ в ТОВАРНА ГАРА на ТОВАРНИТЕ ПРЕВОЗИ.

Оценка:
-0 +1

антрашпиц
5 Отговор

До коментар #2 от "Bubbles":


В бг няма "независими"....

Оценка:
-0 +1

Запознат
6 Отговор
Докато никои него интересува нищо и има раздута администрация , дублиране на длъжности постоянно преименуване на структури и всякак ви скътани службички и твои и мои човек така ще мачкат работника и се подиграва не ги и срам това е с години нека правителството вземе незабавни мерки и да намали тая администрация тогава ще има всичко

Оценка:
-0 +0

Случаен
7 Отговор
Всеки се хванал здраво и никои се не пуска от този клон хранилката е голяма но идва момент храната когато свършва

Оценка:
-0 +0

Бай хой
8 Отговор
Нинов не беше ли крадливото синдикалисче на Подкрепа ?????

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.