ТЕМА: Войната на пътя
Новини

България се присъединява към европроект за пътната безопасност, ЕК плаща

Публикувана: 9 Октомври, 2019 19:47
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 884
България се присъединява към европроект за пътната безопасност, ЕК плаща
Снимка: МВР
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.

Министърът на вътрешните работи Младен Маринов участва в официална церемония в Брюксел, с която бе дадено началото на Проекта за подобряване на пътната безопасност в Европа. Събитието беше домакинствано от действащия комисар по транспорта Виолета Булц и изпълнителния директор на Европейския съвет по безопасност на транспорта Антонио Авеносо, съобщиха от МВР.

По-рано днес, българска делегация участва в експертна дискусия по пътна безопасност, инициирана от ЕС. В рамките на работните панели бяха представени мерки за подобряване на безопасността на пътната инфраструктура, за справяне с главните причини за смърт на пътя, както и такива за подобряване на пътната безопасност в населени места и защита на уязвимите участници в пътното движение. В дискусията се включи заместник-директорът на Генерална дирекция „Мобилност и транспорт“ на ЕК Матю Болдуин.

Информация за проекта на ЕК за подобряване на пътната безопасност

Проектът е иницииран от Генерална дирекция „Мобилност и транспорт“ на Европейската комисия и Европейския съвет по безопасност на транспорта (ETSC). ETSC е организация със седалище в Брюксел, имаща за цел намаляване броя на смъртните случаи и тежките наранявания в следствие на пътнотранспортни произшествия. Организацията поддържа индекс за всяка държава членка, който се оформя от поведението на участниците в движението, инфраструктурата, МПС, политиките в областта на пътната безопасност като цяло.

Поканени да се включат в проекта са шест държави членки, с най-добър потенциал за подобряване на показателите за пътна безопасност (България, Полша, Литва, Гърция, Румъния и Португалия).

Проектът е с времетраене от 3 години (2019-2021 година) и има за цел подобряване на сътрудничеството между държавите членки в прилагането на иновативни и ефективни мерки за повишаване пътната безопасност. Предвижда се провеждането на работни семинари, посещения на чужди експерти и др. Крайният резултат следва да допринесе за дългосрочната цел на ниво ЕС – намаляване на смъртните случаи и тежките наранявания в следствие на пътнотранспортни произшествия с 50 % до 2030 година.

Финансирането ще бъде изцяло за сметка на Европейската комисия, без съфинансиране от страните участнички.

На среща в София на 4 юли 2019 г. представители на всички ангажирани ведомства (МВР, МТИТС, МРРБ, Държавната агенция „Безопасност на движението по пътищата“, ИА “Автомобилна администрация” и Агенция "Пътна инфраструктура") на високо политическо ниво изразиха готовността на България да се присъедини към проекта. За точка за контакт по проекта от българска страна беше определена Малина Крумова, председател на Държавната агенция „Безопасност на движението по пътищата“.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 2 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ал та фанах Атаопънах
1 Отговор
А европроект за пътната настилка кога ще направите?

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +11

Димов
2 Отговор
Щом ЕК плаща, наште първи се присъединяват.

Оценка:
-0 +13

JJIvanov warning
3 Отговор
Нагли престъпници увредиха тежко Европа и Земята чрез принуждаване на милиард водачи да увреждат тежко денем и нощем Земята ни с включени бели високо вредни режещи скенери инсталирани на автомобили вместо доказано безвредни жълти фарове. Особенно жестоки са уврежданията над Балканите заради принуждаване на водачите да купуват и лепят тежко терористични холограмни оръжия на предни стъкла .Увредените тежко биосферни охрани не се лекуват.Опита на Охраната да издуха огромните увредени обеми над Черно море може да доведе до изригване на тежко вредни вкл взривоопасни газове съхранявани в обема на Морето в Момента

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +3

JJIvanov Внимание
4 Отговор
Охраната предупреждава за еманации на исключително опасни газове по Маришкия разлом вкл в Тракия и в Софииското поле.

НА всяка цена да се ЗАБРАНИ движението с включени фарове през деня вкл с включени бели скенери и скенери против мъгла денем и нощем.Има риск от откатна срещу повърхноста реакция на големи региони..

Еманациите са видими и чуваеми. Може да се ползват и снимани кадри от тежко вредните НЕЗАКОННИ камери с които се облъчват уж за "Сигурност" регионите.Подайте инфото на Столичен инспекторат София веднага Еманациите се следят автоматично от сателити..

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +3

Поп Богомил
5 Отговор

До коментар #3 от "JJIvanov warning":


Ти ходил ли си на училище ? Изведнъж ли разбра , че врялата вода пари и че в Черно море има сероводород. Къде ви направиха такива олигофрени ? Мале, мале, тежко на този, който наеме такива "капацитети" на работа.

Оценка:
-2 +1

Наще лакоми гъзове
6 Отговор
Веднага са готови да лапнат пари

Оценка:
-1 +1

Гайда до гайда и
7 Отговор
Тъпан до тъпан ! Да не повярваш че има толкоз с галоши и с ризи и вратовръзки !

Оценка:
-1 +1

мисляси
8 Отговор
Нашите мили другари от ГЕРБ пак ще се нагушат здраво. А на клетите водачи ще наслагат нови ограничения на скоростта, от 40 на 30 км в час и ще наслагат нови камери за залавяне на нарушителите. Не вярвам в положителните резултати на тази идея, защото ГЕРБ свеждат всичко до глоби и опорочават всичко до което се докоснат.

Оценка:
-1 +3

Гост
9 Отговор
Свежи средства за гербажиите по банковите им сметки

Оценка:
-1 +3

цун кай го
10 Отговор

До коментар #1 от "Ал та фанах Атаопънах":


да беше ги викнал по комунистическо

Оценка:
-0 +1

Карлуково
11 Отговор

До коментар #4 от "JJIvanov Внимание":


Бързо да го кажеш на чичо Доктор докато не е станало късно

Оценка:
-0 +1

Брах ви лайката гербаджийска
12 Отговор
Ще им дадат пари за още камерки, а путищата кога ще оправите и кога ще се разкарат 25 годишни таратаики по улиците които дори нямат еърбези

Оценка:
-1 +1

шестица
13 Отговор
Е,щом ЕК плаща,ще се присъединят много лапачи. Но жертвите няма да намалеят и войната на пътя ще продължи. Не се ли промени съзнанието на шофьорите,нищо няма да се промени.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Ахмед Доган
Почетният председател на ДПС Ахмед Доган с оценка за партийния живот
Формално погледнато 2017 г. не беше от най-благодатните за ДПС"

Още бисери