Last news in Fakti

3 Януари, 2020 15:15 80 437 105

Всеки шофьор вече може да изчисли онлайн какъв данък МПС дължи за 2020 г.

  • калкуратор-
  • кола-
  • данък мпс-
  • автомобил

Формулата включва годината на производство, мощността и екологичният стандарт на колата

Всеки шофьор вече може да изчисли онлайн какъв данък МПС дължи за 2020 г. - 1
Снимка: БГНЕС

"Информационно обслужване" АД въведе новите параметри в електронния калкулатор, чрез който всеки собственик на моторно превозно средство в София може да изчисли какъв данък ще дължи за автомобила си за 2020 г., съобщи радио „Дарик“.

Формулата, по която се формира данъкът за автомобилите, включва годината на производство, мощността и екологичният стандарт на колата. С промени в Наредбата за местните данъци, приети от Столичния общински съвет на 30 декември м.г., бяха повишени ставките за автомобили с по-ниски евростандарти – от 0 до Евро 4, както и за мощност над 74 kW (над 100 конски сили).

Коефициентът за година на производство на автомобила е определен от Закона за местните данъци и такси, който е в сила от 2019 г. и не може да се променя от общините.

Всеки шофьор вече може да изчисли онлайн какъв данък МПС дължи за 2020 г.

В калкулатора за регистрираните в София автомобили са заложени всички коефициенти, които формират данъка за МПС.

Данните за колата, които трябва да се нанесат в калкулатора, за да се изчисли нейният данък, са вписани в документите за автомобила – в малкия талон (за по-новите МПС) или в големия талон (за МПС, регистрирани по-отдавна).

Всеки шофьор вече може да изчисли онлайн какъв данък МПС дължи за 2020 г.

Под индекс В е записана годината на първа регистрация, по която се изчислява възрастта на колата. Индекс P.2 e за мощността на автомобила в киловати. Срещу индекс V.9 e записан екологичният стандарт на колата (от Евро 2 до Евро 6). При най-старите коли такъв екостандарт обикновено няма и срещу този индекс в документите на колата не пише нищо.

Калкулаторът може да бъде намерен на адрес.

Чрез него всеки собственик може да се ориентира какви стойности на данък МПС се получават за автомобила му.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рошко

    65 6 Отговор
    Ееех че улеснено, остава и да ни ги опрощаваше сега държавата тези скромни данъци
  • 2 Без име

    43 7 Отговор
    Житницата на България я няма на калкулатора. Там живеят доста грамотни и платежно способни хора.
  • 3 калъча

    25 7 Отговор
    А защо от миналата година премахнаха N1

    Коментиран от #32

  • 4 Въпросче

    189 14 Отговор
    Автомобилите с газови уредби практически имат нищожен процент вредни емисии ! Това е основния показател от който трябва да се определя размера на данъка , а тихомълком се подминава от законотворците ! Защо ???

    Коментиран от #8, #62, #84

  • 5 Ко? Не!

    44 4 Отговор
    Някой градове липсват? :)
  • 6 Петко

    50 2 Отговор
    Установих, че в моя град са доста алчни за пари.

    Коментиран от #9

  • 7 onq s konq

    42 7 Отговор
    1/За всяка Община данъкът на МПС е РАЗЛИЧЕН.2/Защо да се мъча да си изчислявам Данъка,след като в Общината има Специални хора НА ЗАПЛАТА да го вършат това нещо?

    Коментиран от #63

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Сатаната

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Петко":

    И аз, 143 kW.

    Коментиран от #30

  • 10 Save

    22 1 Отговор
    Напраео с този данък да ми вземат колата.
  • 11 Голям Слон

    25 21 Отговор
    877,13 :-) За 7 годишен автомобил. 20+ годишният със същата мощност е 643 лева. Да живее стимулирането на новите автомобили. Продължавайте да стимулирате мързела с 50 лева годишен данък.

    Коментиран от #12

  • 12 Читател

    60 0 Отговор

    До коментар #11 от "Голям Слон":

    Данъкът е имуществен. Не е екологичен. Макар да се опитват с "еко-елементи" да вдигнат данъците на старите коли.

    Коментиран от #15

  • 13 Pokoloko

    30 76 Отговор

    До коментар #8 от "MAK":

    Газта е за готвене, дизела за трактори а за колите е бензинът.

    Коментиран от #14, #38, #103

  • 14 MAK

    14 58 Отговор

    До коментар #13 от "Pokoloko":

    ела да видиш моя голф 3 тди колко е перфектен!!! двигателя е супер икономичен гори 3.7/100!! но го карам само с качествено масло и макар да сам му махнал катализатора е много екологичен!! пипнах му малко настроиките качествено масло е по екологичен от евро 6!!!
    не пиши глупусти повече!!!!

    Коментиран от #23

  • 15 Голям Слон

    46 21 Отговор

    До коментар #12 от "Читател":

    Държавата просто не иска да въведе ред и да накара хората да карат нормални автомобили. В момента се прави социална политика. Някой е решил, че всяко семейство трябва да притежава по 3 таралясника. След това защо имало задръствания, нямало къде да се спира, въздухът е мръсен, а по пътищата анархия. И така ще бъде. Никой няма какъвто и да било стимул да кара нов автомобил. Първо, защото е скъпо. Второ, защото държавата го прави още по-скъпо. Но от друга страна е разбираемо. Няма производство, няма бизнес. От молове и перачи файда няма. Трябва да се търсят реални пари. Откъде? От луксозните стоки. Плякай привидно богатите. Мутрите данъци не плащат. Бедните също.

    Коментиран от #18

  • 16 gvdff

    24 1 Отговор
    И отново се чудя защо да карам 11г кола, а не 18г такава?
  • 17 антрашпиц

    38 2 Отговор
    Незнам за другите,но аз ще продължавам да си карам 20 годишния Сценик още дълго време.Данък от 110 лева ми е доста,но се компенсира от това,че засега не се чупи тая барака.Здрава излезе...
  • 18 Читател

    33 4 Отговор

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Да, прав си. Всъщност - за държавата дори е по-зле, когато купуваме нови коли. Защото вносът на една нова кола изнася 20000 лв. (например) от страната. Вярно, държавата прибира ДДС в/у тази сума. Примерно 3000 лв. Но другите 17 000 отиват при германеца, французина и т.н. А ако караме стари коли - ще си купим кола за 5000 лв. държавата няма да вземе 1000 лв. ДДС, защото търговеца ще направи шашма. Но тези 17 000 лв. които иначе ще бъдат изнесени, ще бъдат похарчени тук. И държавата ще им вземе ДДС-то :)

    Коментиран от #20, #54

  • 19 обикновен човек

    57 7 Отговор

    До коментар #8 от "MAK":

    Те затова в Нидерландия масово са на газ,защото са с един от най-високите стандарти.Много си компетентен,направо си отворен.

    Коментиран от #21

  • 20 Голям Слон

    13 8 Отговор

    До коментар #18 от "Читател":

    Не, не, тук проблемът е от съвсем друго естество. Имам чувството, че на държавата й е все тая откъде и как ще дойдат парите. Най-големият проблем в случая е, че ако забранят вноса на автомобили над някаква възраст (от Европа, разбира се), всички държави по веригата ще крякнат. Точно така, както стана преди Бойко. Решиха нашите да ограничат вноса на бракувана техника и първите, които се разпениха и заговориха за санкции, бяха германците ;-) Прави сметка! Като сумирам данъците за всичките автомобили, които имам (един сравнително нов и три стари премиум автомобила), излиза, че плащам точно толкова, колкото 20 човека с 20 годишни автомобили. Съвсем справедливо мисля си.... Те са 20 гласа, а аз 1.
  • 21 Голям Слон

    13 1 Отговор

    До коментар #19 от "обикновен човек":

    ...ама и данъкът в Холандия, пардон, Нидерландия, е на пробег ;-) Нека не взимаме нещо от общия кюп и да казваме "ето виж как е там". А всичко останало? Безумните данъци върху доходите, върху имотите. В Нидерландия държавата прави така, че умишлено да нямаш свой имот, а да наемаш..
  • 22 Оптимист

    12 8 Отговор
    Супер, при мен даже е по-евтино, миналата година платих 49лв, сега по новата схема ми го изчислява 41лв. Това е добре! :)
  • 23 Мдаааа

    30 7 Отговор

    До коментар #14 от "MAK":

    3,7л/100км ама масло ти гори TDI-то.от хубавото.наздраве.май още те държи от новата година
  • 24 qwerty

    34 0 Отговор
    Нещо много нагоре данъците в софия, минала година 190, тази само 235 или 45 лв, което е около 25%, а се кълняха, че ще е минимално увеличенито 🤬

    Коментиран от #26, #31, #35, #56

  • 25 Димов

    51 1 Отговор
    1. Съсипваш обществените транспорти (автобуси, жп, речен....); 2. Правиш хората изцялозависими от внесени таралясници; 3. Почваш да вдигаш всичко свързано с таралясниците им: гориво, застраховки, данъци, прегледи, цени на части....... Живееш си живота с техните пари, докато те чакат да им оправиш въздуха с тях, щото си им обещал, че ги тарашиш заради екологията.
  • 26 Димов

    14 1 Отговор

    До коментар #24 от "qwerty":

    Има ли още балъци?
  • 27 Димов

    44 0 Отговор
    Господа управници, кога да чакаме първите порции по-чист въздух, заради събраните по-високи данъци?
  • 28 нервен ( разбивача на тролове )

    27 1 Отговор
    Еее супер 1922лв за двете коли прекрасно ...сега ли да си прережа вените или след вечеря

    Коментиран от #73

  • 29 Баба Яга

    20 1 Отговор
    Тия по опщини те се чудят по коя таблица , дате прецакат . Миналата година за 2 коли еднакви , години месеци коне за едната 175лв ,за втората 235лв. Лут скандал до бои , след 4 дни, платих 2 по167лв
  • 30 ЛУД ВРАБЕЦ

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "Сатаната":

    И аС 214 KW
  • 31 neon

    16 1 Отговор

    До коментар #24 от "qwerty":

    Е пак е добре... При мен е 120лв завишението! Направо "минимално"...
  • 32 хех

    25 2 Отговор

    До коментар #3 от "калъча":

    Щото всички бехте тарикати да карате "товарни Джипове и баничарки"

    Коментиран от #37

  • 33 чоко

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "MAK":

    браво бе богаташче,твойта с кво е,на ток ли
  • 34 vasik atanasova

    3 2 Отговор
    по добре да не го гледам !!!
  • 35 От Жоро

    16 0 Отговор

    До коментар #24 от "qwerty":

    От 148 лв. На 214 лв. са 66 лв или 45%.Само ни хвърлят пясък в очите тези 15% - 20 %, който обявиха или нещо не я разбират математика
  • 36 Враца Баце

    27 0 Отговор
    За 74 Kw данък 39,96 лева, за 75 Кw данък 82,50 лева!?! Да му се не види и "Киловата" златен!

    Коментиран от #40

  • 37 калъча

    10 0 Отговор

    До коментар #32 от "хех":

    Не говорех за паркетните джипове,там е ясно че е незаконно,ама пикапи и баничарки който са за работа,то накрая излезе че тези с паркетните си останаха с N1.

    Коментиран от #51

  • 38 Луд

    1 7 Отговор

    До коментар #13 от "Pokoloko":

    2020 сме.Готви се на ток и колите стават на ток,от трактори не разбирам.
  • 39 висок

    13 2 Отговор
    Баф маааму, данъка ми пак скочил, ужас! От 17 лв става 20 лв, ужас!
  • 40 Луд

    21 1 Отговор

    До коментар #36 от "Враца Баце":

    Въпроса Е с тези 40 лева повече как ще ти изчистят въздуха
  • 41 Снайпер

    37 0 Отговор
    Аргумента на властта беше екологичен, т.е. който повече замърсява, да плаща повече а, не имуществен. Та, питам! Защо като съм на газ, трябва да плащам като за дизел? За сега само питам!!!
  • 42 Тото

    30 1 Отговор
    А колите на газ вреднили са защо плащаме високи данъци като сме по чисти и от електро колите накой не му изнася господа управляващи а сме много защо не ви изнася стига ни крадохте и крадохте
  • 43 Коко

    45 1 Отговор
    🤣🤣🤣Да бяхте задавали въпроси когато имаше избори!!! Сега МЪЛЧЕТЕ МАНДАЛОТО ХЛОПНА!

    Коментиран от #59

  • 44 Колчо Слепеца

    33 0 Отговор
    При 32 лв за 2018, за 2019 - 98 лв .Местните ,,убавци" вдигнаха данъците за 2020 с 30 % . ЧЕСТИТО ! А, и си вдигнаха с 10 % заплатите .ПАК ЧЕСТИТО ?????

    Коментиран от #49

  • 45 Гост

    2 3 Отговор
    Срещу индекс V.9 e записан екологичният стандарт на колата (от Евро 2 до Евро 6). При най-старите коли такъв екостандарт обикновено няма и срещу този индекс в документите на колата не пише нищо.Колата е 2002 и в талона не пише евростандарт трябва ли да плащам 30 лева отгоре?
  • 46 Хазньо Пълначев

    17 2 Отговор
    Да имаш кола в БГ. вече е Лукс.Честито!
  • 47 Хазньо Пълначев

    8 2 Отговор
    Да имаш кола в БГ. вече е Лукс.Честито!
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 ???

    14 0 Отговор

    До коментар #44 от "Колчо Слепеца":

    Бате това твойто е 300%, а не 30%

    Коментиран от #57

  • 50 НАРОДЕН

    10 3 Отговор
    ??? ШУМЕН ГО НЯМА В СПИСЪКА И НЯМА ДА СЕ ПЛАЩА НИЩО. 🤔???
  • 51 СссереМ

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "калъча":

    Не е вярно, F16-то ми беше N1 (така го закупих от бова),от тая година данъка ви стана 642 лв. ,така че по спокойно.
  • 52 Бай Хой

    22 32 Отговор
    Абе какво е това реване....?
    Всяко семейство с по два,три таралясника ....няма къде да ги паркират.....сипват гориво за по 10лв.....нямат гуми,половината кола се държи от свински опашки и кит......изтърбушени катализатори....те такива селяндури нямаааа....
    Хора,разберете колата е да удобство за да ви върши работа и трябва да се поддържа ( за безопасността на всички)....За това нещо са нужни СРЕДСТВА.....
    Не е казано,че куцо,кьораво и сакато трябва да има кола.....има и други алтернативи....но Ганьо си е Ганьо....гледа да има с една трошка повече от комшията....
    Даже са ниски данъците....още трябва да се вдигнат,така естествения подбор ще си каже думата...
  • 53 Генчо

    15 3 Отговор
    Супер неграмотен човек, около 40 год. карам на газ и колите са ми били перфектно техническо състояние и в момента карам на газ.До сега с Волвото съм изминал над 250000км. А общо - над един милион км.Има литература по въпроса - но няма кой да я чете
  • 54 Дедо

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Читател":

    Приятел, много си зле със сметките!

    Коментиран от #61

  • 55 Кичка

    29 0 Отговор
    Докато си седим при полите на жените така , ще бъде!
  • 56 Ruthless

    34 0 Отговор

    До коментар #24 от "qwerty":

    То затва беше цялото тва цвърчене с мръсния въздух по всички радия и телевизий преди нова година, въпреки че при мъгла уредите за измерване не показват точно и не се правят измервания! Блейте овце стрижат ви, инак се събирате по площадите за празнествата, ама не си защитавате собствения джоб! ОВЦЕ
  • 57 Колчо Слепеца

    7 0 Отговор

    До коментар #49 от "???":

    За 2020 г. данъците на домовете са 30 %.
  • 58 данчето

    6 26 Отговор
    И отново новите автомобили с високите екологични стандарти се наказват с високи данъци за сметка на замърсяващите стари автомобили...после лаят срещу мръсния въздух.. да направят данъка на старите таратайки от 1000 лв нагоре и тогава да ми говорят, че се борят за екология. Лицемерна работа.
  • 59 Снайпер

    15 0 Отговор

    До коментар #43 от "Коко":

    Колега, тези въпроси се решават не на избори, а пред народното събрание!
  • 60 Уът

    4 0 Отговор
    Добрич го нямаа
  • 61 Читател

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "Дедо":

    Не съм смятал. По-грамотните ще разберат какво искам. Не е за теб ;)

    Коментиран от #65

  • 62 1234

    13 0 Отговор

    До коментар #4 от "Въпросче":

    щот си седите на задниците и цъката у фейсо
  • 63 Konq na onq

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Много си проз(с)
  • 64 Бургазъ

    8 1 Отговор
    74kW(101к.с.)....боли ме фара...48,35лв.айде и 50 лв. да са....астра F,седан C16SE-1994г.обслужена мн.добре+LPG....още дълги години ще си я карам....късмет през новата година.
  • 65 Дедо

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Читател":

    Много удобно извинение...дано не си така повърхностен с всичко.

    Коментиран от #72

  • 66 Евро 6d

    28 2 Отговор
    Екология друг път ! Колата ми е най-новият стандарт евро 6d. Данъкът е увеличен с 15%. Кметицата се вози с лимузините на НСО и тая нагла твар съветва хората да ползват градски транспорт.
  • 67 Японеца

    12 0 Отговор
    Яко дране, честито! Не гласувайте, получавате герб, дпс или БСП!
  • 68 Японеца

    7 0 Отговор
    Всичкото политик, еднакво!
  • 69 Fanduk

    2 0 Отговор
    Този калкулатор не е верен,защото всяка община си смята както реши има различни ставки и гледат най високата да ти сметнат
  • 70 9689

    1 2 Отговор
    Тези които ги няма ,ще плащат ли?
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Читател

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "Дедо":

    Не ме мисли. Спи спокойно.
  • 73 Другия с коня

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "нервен ( разбивача на тролове )":

    Без значение кога се режат,важното е по Дължина....Сигурна работа и нема се мъчиш много....Щото са ти по 250 коня колите...Купи си 1,2 мотор....35 лева данък
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Защо

    4 7 Отговор
    Моята кола,като е на газ и най-екологична да е Евро 3 ...отколкото пушещи дизели...най-вече BMV-та и Мерцедеси,година 2016-2018...пълна отврат...имат пари за такива коли,а карат дизел???...нафтови печки,трактори...дизела е за камиони и тирове,не за леки коли...

    Коментиран от #78

  • 76 Кольо

    12 0 Отговор
    То калкулатор направили , ама дали са пресметнали с колко по-малко данък ще получат ,защото човек като няма и вече достатъчно се е набалбукал с заеми въпреки ,че работи въобще няма да им го погледне. Аз ще си чакам съдия изпълнителя да ми вземе телевизора ,щото от заплатата нищо няма вече за вземане . Едно жилище ,една кола на газ ,четири човека и 350 лв данъци +100 винетка +50 преглед +300 гражданска +осигуровки,здравни и косвените като 20 % на всичко . Това срещу чисто 470 лв. реално получавана заплата на село ,щото друго няма . На 01. вечерта гледах " Годподин за един ден " с Тодор Колев ,но нещо не ми бе смешен .
  • 77 Майора

    3 0 Отговор
    2018 - 23 лева данък - товарен, 2019 - 830лева, 2020-1300 лева,голям купон-качвам се на колелото
  • 78 Голям Слон

    4 2 Отговор

    До коментар #75 от "Защо":

    Абе, то и твоята кола са я направили да се движи на бензин, но ти по екологични подбуди (ужким) си я преправил на газ. А будалите си карат на оригиналното гориво. Сега, защо пушат си е, първо, техен проблем, а след това проблем на държавата, защото го допуска чрез фиктивните ГТП тестове. Съвсем скоро очаквам да въведат технотест за преправяне на ДВГ :-) И ще настане веселба! Един въпрос: нали ви е все много евтино, защо на газостанциите зареждате по 5 лева?

    Коментиран от #87

  • 79 Иван

    3 0 Отговор
    Голф 77кв 2005г - 2019 данък 88 лева (2020 данък 120 лев) евро4.

    ауди 96 кв 2002г - 2019 данък 108 лева (2020 данък 127 лева) евро3

    по нова кола, по малко кв ще плащат повече данък..
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Данък въздух

    4 0 Отговор
    Добре де, но как си обяснявате това, и на какво се дължи, че много автомобили били те и по нови, нямат описана категория за екологичен стандарт в талона, а както се вижда точно тази категория е от основно значение за определяне на данъка.....??? Кой пак не си е свършил работата по веригата и това означава ли, че сега трябва да извадим още едни пари (300лв) за ТЕХНОТЕСТ, за да бъде вписана категория,която я нямат повече от 50% от автомобилите, а трябва да я имат,но някой някъде отново не си е свършил работата, а може би точно господата от КАТ......
  • 82 Morgoth

    5 0 Отговор
    +50 лева за 6 годишен хибрид покриващ Евро 5. Толкова за "замърсителя плаща" и "вдигане на данъка на старите коли".
  • 83 нтгтнг

    0 0 Отговор
    Този сайт който сте го дали не е актуален за 2020
  • 84 Morgoth

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Въпросче":

    Това е замазване на очите, основния показател за данъка винаги е бил и ще бъде цената на колата. Принципа е "имал си бол пари да дадеш за скъпа кола, значи имаш пари да дадеш и на нас"! Никой не го е еня нито колко замърсява колата, нито какво е нивото ѝ на сигурност.
  • 85 PlimP

    0 1 Отговор
    ауе Венци, ти българския вариант на кавичките що не го ползваш
  • 86 111

    5 1 Отговор
    По коментарите се убеждавам, че сме доста прост народ. Преди пътувах с колата на работа всеки ден. Направиха зона и паркирането стана много неудобно. Сега пътувам с метро и тролей 5 и ми е доста по-добре. Просто се возя вместо да се боря в уличните състезания. Мнооого състезатели, ей! Може две коли да сме на светофара и пак някой ще мине най-отпред от друга лента. Фандъкова да работи върху градския транспорт. Като почти не си карам колата в града, какво е значението кой евростандарт е?
  • 87 Голееми умници

    3 1 Отговор

    До коментар #78 от "Голям Слон":

    Все си вадите генерални изводи от някой с кола за 500лв. Има коли и за по 100000лв. на газ, които се поддържат както трябва. И защо да не ми е евтино горивото щом има алтернатива? Какъв ти е проблема?

    Коментиран от #88

  • 88 Голям Слон

    2 0 Отговор

    До коментар #87 от "Голееми умници":

    Имаш още по-евтина алтернатива: фабричен метан! Да, но за съжаление на клетите еснафи, такъв не се монтира на V6 и V8 двигатели, а само на бюджетни бензинки :-) Все искаме да се гъзареем, но по възможност да ни е евтинко: и откъм гориво, и откъм данък. Но народа си го е казал: к*ра докрая и душата в рая не може. Лично аз нямам никакъв проблем. Карайте си с каквото искате. Просто не се правете на екологични, защото карате на газ. Правите го единствено и само заради по финансови причини.

    Коментиран от #90, #105

  • 89 Димов

    1 0 Отговор
    Направено даси вдигнат бонуси, тез от парламента,малки им са заплатите.

    Коментиран от #101

  • 90 Дедо

    2 2 Отговор

    До коментар #88 от "Голям Слон":

    Има много v6 и v8 на метан, моята е такава.

    Коментиран от #91

  • 91 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "Дедо":

    Фабрично, бе, дедо, фабрично! Разлика правиш ли?

    Коментиран от #92

  • 92 Дедо

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Голям Слон":

    Я си прочети написаното и ми кажи къде е ду ичката "фабрично"!?

    Коментиран от #93

  • 93 Голям Слон

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Дедо":

    Много добре знам какво съм написал. И заставам зад думите си. Най-големият двигател при автомобилите, за който знам, че има фабрично инсталиран метан, е 5 цилиндровия двигател на Волво. Шест и нагоре цилиндри със заводски метан не знам да се правят. Ти ми казваш, че имаш... Какво имаш ми е ясно! Звяр с гаражна инсталация на метан. Нали така?

    Коментиран от #94

  • 94 Дедо

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Голям Слон":

    Не оспорвам написаното от теб, просто не си писал, че имаш предвид фабричен монтаж. Не всички сме потомци на Ванга, за да гадаем. Що се отнася до моята метанови уредба, тя е първата в страната монтирана на шестак. Имаше големи проблеми в началото, но като се нападнаха нещата и до ден днешен нямам проблем.

    Коментиран от #95

  • 95 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "Дедо":

    Хайде, моля ти се, върни се няколко мнения и погледни какво точно съм писал :-) Никакви Ванги не ти трябват. Просто внимателно да прочетеш и осмислиш написаното.
  • 96 Дедо

    0 0 Отговор
    Прав си, явно трябва да сменям диоптрите...годинки, няма измъкване.

    Коментиран от #97

  • 97 Голям Слон

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Дедо":

    :-)) Нищо, и на мен се случва да пропусна нещо. Важното е да няма злоба и високомерие. Всичко друго се приема с необходимата доза хумор и самоирония. За много години!

    Коментиран от #98

  • 98 Дедо

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Голям Слон":

    Живи и здрави бъдете!
  • 99 Пешо

    0 1 Отговор
    Къде и как новия калкулатор за данък МПС в София? Благодаря
  • 100 Пешо

    0 1 Отговор
    Къде и как отваряте новия калкулатор за данък МПС в София? Благодаря
  • 101 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Димов":

    Не ми пиши с името, моля!
  • 102 С.С

    0 0 Отговор
    Ти да видиш....ами сега как ще смятам данъка на Вейрона?Трябва да се мисли няква схема,да се кундят в данъчното. Оставете това,ами благоверната ми поиска да й купя "Хилядолетния сокол" - там пък какво ме чака...)))
  • 103 Sancho

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Pokoloko":

    Ти си много отворен за газта
  • 104 Емил Рангелов

    2 0 Отговор
    Поредната кражба ,която няма.да доведе до по чист въздух в никакъв случай!Мерките за екология в градовете трябва да са съвсем други и се знае какви!Забрана за влизане на най-замърсяващите!Чадеща строителна техника,автобуси ,други тежки машини ш накроя старште дизелови автомобили!Скоро шдват избори и на мазнене и лъжи никой няма да се върже,защото видяха поредните лъжи с данъци,застраховки и не се знае какво още ,а за вдигане на житейски стандарт никой не говори!21 век в гжлеми градове вода няма ,а те загрижили за екология!Дерзайте другари ,истжрията помни лъжците и крадците,а нржда рано или късно ,наказва!
  • 105 Метан

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Голям Слон":

    Iveco STRALIS NP 460 12.9 литра брои ли се?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове