Десетки граждани се събраха на различни места в София, за да изразят несъгласието си с мерките, които са наложени за ограничаване на разпространението на коронавируса у нас, предава БНР.
Според протестиращите това е "нехуманна и аморална липса на решение, заради което хората гладуват и остават без работа".
Събралите се настояват за адекватни мерки за социална адаптация:
"Покрай коронавируса много хора останаха без доходи, без помощи, без нищо, на улицата. Започваме нещо мащабно. Надяваме се много хора да се включат, за да може да има промяна. Кризата винаги е била, тук винаги сме я усещали. Най-силно я усетихме януари месец, преди да почне пандемията, преди да почне всичко. И в момента просто искаме промяна, искаме тези хора, които са останали без работа, без доходи, да получат нещо, да се вдигне това нещо, хората да почнат да получават доходи, да могат да живеят, защото утре всички това ни чака това - да живеем на улицата, да умираме като кучета, като животни по улицата. Покрай пандемията останах без работа".
Организаторите на флашмоба декларираха, че нямат партийна принадлежност и не зависят от политически партии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост 0
Коментиран от #149, #212
16:36 19.04.2020
2 защо
Коментиран от #10, #65
16:37 19.04.2020
3 Ваксина и останахте 1млн
Коментиран от #250
16:37 19.04.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Гей Билтс
Коментиран от #215
16:39 19.04.2020
6 защо
16:40 19.04.2020
7 Безработен
До коментар #4 от "Иван":
ти май нищо не разбра ама айде ;)Коментиран от #36
16:40 19.04.2020
8 барцелонския
Коментиран от #249
16:40 19.04.2020
9 Някой си
Успех!
16:40 19.04.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Гост 007
16:41 19.04.2020
13 Фермер
16:41 19.04.2020
14 Миризлив пор
Коментиран от #22, #30, #219
16:41 19.04.2020
15 Васил
Коментиран от #19, #24, #25, #69
16:42 19.04.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Българин
16:43 19.04.2020
18 Адекватни
Коментиран от #26, #28
16:44 19.04.2020
19 Безработен
До коментар #15 от "Васил":
Президента кво каза?Рано или късно гладът ще надделее над страха :)Коментиран от #251
16:45 19.04.2020
20 Нова
Коментиран от #229
16:45 19.04.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Хахаха
До коментар #14 от "Миризлив пор":
Дори и в Италия и Испания е разрешено спортуването, да не говорим за парите които се раздават там за останалите без работа, дори в Македония дадоха на всички жители помощи докато трае положениетоКоментиран от #39, #159
16:45 19.04.2020
23 Този човек
16:45 19.04.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Тия не са от София, това са платени
До коментар #15 от "Васил":
Протестъри на Фатмака- К.Копейкин,Мая Общата, Импекса и още..3 ма!😃Искат ВЛАСТТА!😂
Решетников знае..почему
16:46 19.04.2020
26 Фермер
До коментар #18 от "Адекватни":
Вместо да се използват епидемиолози, вирусолози, имунолози – в момента се използват медиите за насаждане на медийна глобална паника. Която в крайна сметка стига до срив на фондовите борси и на този модел, който в момента работи. И посланието е – вие докарахте света до катастрофа, махайте се, наш ред е да ръководим този свят.16:47 19.04.2020
27 Ръмпези
16:47 19.04.2020
28 Фермер
До коментар #18 от "Адекватни":
Вместо да се използват епидемиолози, вирусолози, имунолози – в момента се използват медиите за насаждане на медийна глобална паника. Която в крайна сметка стига до срив на фондовите борси и на този модел, който в момента работи. И посланието е – вие докарахте света до катастрофа, махайте се, наш ред е да ръководим този свят.16:47 19.04.2020
29 Фермер
Коментиран от #151
16:48 19.04.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 ОБИЧАМ
УРА ДРУГАРИ!.....щях да забравя и Вовата от Москва го обичам
Коментиран от #62
16:51 19.04.2020
33 Чума
16:56 19.04.2020
34 ШУМКАР
16:56 19.04.2020
35 САПУН
Cрeщaйки aмфифилиитe, мaзнинитe в oбвивкaтa нa вируca ги приeмaт зa ceбeпoдoбни и ги прoпуcкaт, вътрe нaлягaнeтo ce пoвишaвa и вируcът ce пръcкa,
Коментиран от #148
16:58 19.04.2020
36 Ти си крадец
До коментар #7 от "Безработен":
Кое не разбра? Ти като остана без работа, не ти ли се полагат 80% чисто Пт парите, които си взимал? Какво мрънкаш? Без пари остават само тези, които не са се осигурявали на реалните си доходи. Те са истинските крадци от държавата, не Боко, Корнелия или не знам си кой.Коментиран от #42, #43
17:00 19.04.2020
37 123
Коментиран от #40
17:03 19.04.2020
38 Последния софиянец
Коментиран от #41
17:03 19.04.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Дават на всички
До коментар #38 от "Последния софиянец":
Кое не разбра? Ти като остана без работа, не ти ли се полагат 80% чисто от парите, които си взимал? Какво мрънкаш? Без пари остават само тези, които не са се осигурявали на реалните си доходи. Те са истинските крадци от държавата, не Боко, Корнелия или не знам си кой.Коментиран от #47, #78
17:06 19.04.2020
42 Сърп и чук
До коментар #36 от "Ти си крадец":
Кои, бре! Лудогорец ли имаш предвид! Ти дай на чорбаджията 60% и чакай да даде още 40% на планктона!17:07 19.04.2020
43 Да ама не
До коментар #36 от "Ти си крадец":
Защо бе, Боко за няма и месец прикотка 7 милиарда, да би да е внесъл 1.4 милиарда данък за тях, едната министърка прибра 45 милиона миналата седмица, тя колко данък внесе...като лижеш лижи с мярка моля теКоментиран от #49
17:07 19.04.2020
44 Стадо мисирки
Коментиран от #46
17:08 19.04.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Хахаха
До коментар #44 от "Стадо мисирки":
С тоя твой страх никога няма да живееш нормално:)17:11 19.04.2020
47 Последния софиянец
До коментар #41 от "Дават на всички":
Ако не бях внасял осигуровки, а ги бях събирал на сметка, сега работниците ми щяха да си живеят като царе. След кризата държавата един лев няма да вземат от мен.17:13 19.04.2020
48 Бай Мънгал
17:14 19.04.2020
49 Не ама да
До коментар #43 от "Да ама не":
Има ли безработен, който да е останал без полагащите му се 80% от доходите?Коментиран от #52
17:17 19.04.2020
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 властваща некомпетентност
17:20 19.04.2020
52 Съкратен поради кризата
До коментар #49 от "Не ама да":
Около 300 000.Коментиран от #54
17:21 19.04.2020
53 SSss
Коментиран от #70, #76
17:21 19.04.2020
54 Справедливост
До коментар #52 от "Съкратен поради кризата":
Да си се осигурявал на това, което взимаш.17:22 19.04.2020
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Гого
17:24 19.04.2020
57 гост
17:24 19.04.2020
58 Гост
Коментиран от #85
17:25 19.04.2020
59 Ввв
17:26 19.04.2020
60 До малоумника
До коментар #50 от "Ще им помагаш ти":
Не се притеснявай, ще се справим, но поне живота ни не минава в лизане на милиардерски задн*ци за два лева дневно като теб:)17:28 19.04.2020
61 асдаа
Никакви селяндури да не напускат столицата на заразата и ако трябва да се стреля...
Тея се изнесоха да сеят зараза из цяла България и сега квичат.
17:29 19.04.2020
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 onq s konq
17:29 19.04.2020
64 Сойка Присмехулка
17:32 19.04.2020
65 Иво
До коментар #2 от "защо":
Браво нека се включим всички ,а не да сме омазали гащурите и само да ревем,който го е страх у дома и до кревата17:32 19.04.2020
66 Доко
17:33 19.04.2020
67 мангалов
Коментиран от #68, #81
17:33 19.04.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Troll
До коментар #15 от "Васил":
Я у лево бе троле герберски,като ти липсва мозък и не можеш да смяташ чий го дървиш тук.На 7 000 000 население 41 умрели за 40 дена карантина и зартвор.От тези 41, 39 са динозаври с придружаващ удар от метеорит.Каква епидемия каква пандемия какви 5 лева или си тъъп или си мноого тъъп но със сигурност си от ГЕРБ.Коментиран от #74, #131
17:36 19.04.2020
70 Ха-ха-ха
До коментар #53 от "SSss":
Надъхваш ли се китко мека?😆17:37 19.04.2020
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 антибанка
1. Изтеглете си всичките пари от банката.
2. Купете българска земя
3. Работете
4. Най- важно, не давайте на никой да определя съдбата ви.
17:38 19.04.2020
73 Гошо
17:39 19.04.2020
74 Одобряваш ли военното положение
До коментар #69 от "Troll":
На Путя,товарищ?17:39 19.04.2020
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 HohoBoho
До коментар #53 от "SSss":
"Покрай коронавируса много хора останаха без доходи, без помощи, без нищо, на улицата."Кажи на тези хора да чакат
17:39 19.04.2020
77 Последния софиянец
17:39 19.04.2020
78 безработен
До коментар #41 от "Дават на всички":
Остави го тоя мрънка по всяка тема17:40 19.04.2020
79 Росен Ненов
Давам 50 лева на този който го каже това в първо лице, единствено число и го докаже.
Коментиран от #92
17:40 19.04.2020
80 копи пейст
Когато нацистите прибраха комунистите,
аз мълчах,
нали не бях комунист.
Когато арестуваха социалдемократите,
аз мълчах,
нали не бях от тях.
Когато задържаха профсъюзниците,
не протестирах,
защото не бях от профсъюзите.
Когато прибираха евреите,
аз мълчах отново,
нали не бях евреин.
Когато прибраха мен,
вече нямаше кой за мен да протестира...
17:41 19.04.2020
81 Игнат
До коментар #67 от "мангалов":
Някой май им се не работи ,а само им се пие и да си седят вкъщи и да гледат Мутафа с неговите глупости17:44 19.04.2020
82 Петолъчка
Искаме ПАРАД и тва е
Коментиран от #86, #88
17:45 19.04.2020
83 Барба Ганьос
17:45 19.04.2020
84 Знаещ
До коментар #4 от "Иван":
Глупака си тиНищожество
На коя планета беше ти 2019 или 2017 или 2018
Когато от грип и пнефмония умираха по 650 000 души
На Луната ли беше или на друга планета ??
Къде беше ти тогава нищожество
Цялата болест е пълна измислица
17:47 19.04.2020
85 balgain
До коментар #58 от "Гост":
Те богатите ако бяха с твоя акъл нямаше да са богати17:49 19.04.2020
86 АЛКАШ
До коментар #82 от "Петолъчка":
На мужиците им писна да стоят арестувани у дома, тая работа ще избие на някъде17:49 19.04.2020
87 месара
17:49 19.04.2020
88 Колхоз
До коментар #82 от "Петолъчка":
Да излизаме и да смачкаме Путака, готви се нови Милиарди да краде17:51 19.04.2020
89 Кой68
17:51 19.04.2020
90 ВИРУСОНОСИТЕЛ
Я някой да се самозапали, това е истински протестър, не мишок като вас.
17:52 19.04.2020
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 АЗ съм един от многото
До коментар #79 от "Росен Ненов":
останах без доходи и помощи, на 20 години съм, миналата година завърших средно образувание, имам 5 месеца трудов стаж от тогава насам и нямам право на помощи, нямам нищо на мое име, ни кола, ни апартамент, пиши как ще ми пратиш парите отворкоКоментиран от #104
17:55 19.04.2020
93 Идиоти
17:55 19.04.2020
94 Обикновен човек
До коментар #4 от "Иван":
Иване ...Иване....на запад умират тези с наднормено тегло които са с диабет,наркозависимите които са с срината имунна система ,тези които ги тъпчат с ГМО храни и.т.н.... Тези са рожба на "демокрацията" с промити мозъци и празни глави...Те са твоите братя и сестри от "велика" Америка....А тези които ти наричаш глупаци са съвсем нормални български граждани и нямат нищо общо с теб..... и твоето мнение тук в България не струва и пукната пара!!!!!!17:58 19.04.2020
95 BG гражданин и данъкоплатец
Коментиран от #96
18:00 19.04.2020
96 HohoBoho
До коментар #95 от "BG гражданин и данъкоплатец":
Прав си, но той идея си няма какво му се задава18:02 19.04.2020
97 Гост
18:13 19.04.2020
98 Ъщъров
До коментар #4 от "Иван":
През 2008-2009 г. беше епидемията от свински грип. Тогава, пролетта на 2009 г., в България загинаха 4000 човека за един месец. Това припомни в предаването "Денят започва" с Георги Любенов по БНТ проф. Олег Хинков, реаниматор и бивш заместник-министър на здравеопазването.Защо ли нямаше извънредно положение според теб?
18:14 19.04.2020
99 Не думай
18:18 19.04.2020
100 ГОСПОДИН
18:18 19.04.2020
101 Ха ха ха. Долу ГРОБ
18:18 19.04.2020
102 Росен Ненов
Нямаш доблестта да си напишеш дори и името.
И това което описа, конкретно за теб ли е или е пак по принцип.
Къде живееш, родители нямаш ли, какво си работил, че смяташ, че ако се отпуснат мерките фирмата ти ще има работа, има социални помощи при липса на каквито и да е било доходи, опита ли, да си намериш работа, след като нямаш всичките тези неща, мисля ,че нямаш и много разходи.
А колко по лесно щеше да е казвам се Иван Иванов, но тогава това с което сте се хвалили преди месец ,сега е неудобно, отворко.
18:19 19.04.2020
103 ГОСПОДИН
Коментиран от #111, #242
18:21 19.04.2020
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Учуден
18:26 19.04.2020
106 Възпитан Котарак
18:32 19.04.2020
107 бсп
Коментиран от #185
18:38 19.04.2020
108 коментар
До коментар #104 от "Ха ха ха. Долу ГРОБ":
Промити са пилешките мозъчета на лапитата от Бкп!18:39 19.04.2020
109 баи МИШО РИБАРЧЕТО
Коментиран от #115
18:39 19.04.2020
110 Браво
18:42 19.04.2020
111 Иво
До коментар #103 от "ГОСПОДИН":
Те виждат само пари, пари, и много много власт и са готови да хленчат ей така нарочно!Защо не се обидят на приятелите китайски на вожда си путин, ама мълчат там!!!18:43 19.04.2020
112 Роби
18:44 19.04.2020
113 Свобода
18:45 19.04.2020
114 Нане Вуте
18:52 19.04.2020
115 ха ха ха ха ха
До коментар #109 от "баи МИШО РИБАРЧЕТО":
На вашия гръб ли? ха ха ха Точно обратно-ако не са тези зад граница,вие у Бе-ге-то да сте умрели от глад до сега. Те са единствения инвеститор в България.18:53 19.04.2020
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 коментар
Коментиран от #120, #124
18:58 19.04.2020
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 ахааа
До коментар #117 от "коментар":
Че стой с в къщи беден тогава.Кой те спира ? няма да работиш и си лежиш в къщи.Твой си е проблема какво ще ядеш,и какво ще ядат децата ти,ако имаш такива. Не ни пречиш.Коментиран от #243, #245
19:02 19.04.2020
121 ....
Коментиран от #126, #128, #136, #153
19:07 19.04.2020
122 ха ха ха ха ха
До коментар #119 от "Професор":
Абре професоре , комунистически Китай ли наложи на Европейските политици да затворят икономиките си ,и да "арестуват" европейчетата ? М?Коментиран от #125
19:07 19.04.2020
123 това държава ли е
19:12 19.04.2020
124 Бачо Киро
До коментар #117 от "коментар":
За какво ти е да си жив, след като не живееш?19:18 19.04.2020
125 Професор
До коментар #122 от "ха ха ха ха ха":
Китайските комунисти много добре се усетиха, че на безмозъчните, гузни и мразени от народите си неомарксистки политици няма да им стиска да кажат истината, а именно, че това е китайска биологична война срещу западната цивилизация и няма да се осмелят да понесат загуби в човешки жертви за да може епидемията да премине бързо.Коментиран от #127
19:19 19.04.2020
126 тц тц тц
До коментар #121 от "....":
Ти на кое викаш адекватни мерки? Това,че спряха хората от работа,и ги оставиха без доходи,без да им трепне окото дали има какво да ядат.Т.е. обричат ги на гладна смърт! Българското правителство може ли да осигури хората на които налага тези ограничения ,така както ги осигуряват страните ,които диктуват на българското правителство да прави това,и които имат собствен финансов емисионен център?И каква е тази епидемия ,пандемия пр. глупости,като 30 човека са в болниците от този грип.При 600 болници в цялата страна -30 човека в болници ;)))) А заразените са много над обявената бройка ,тъй като не се правят тестове в Бг .Което говори ,че е е най-обикновен сезонен грип. Горе долу около 2 милиона са заразени в Бг или прекарали вече вируса , и от тези 2 милиона само 30 човека в болница и 40 починали. А пък тези в болницата с най-малко три придружаващи тежки заболявания,което значи,че са в болница заради техните си заболявания ,а не заради вируса.
Коментиран от #183
19:20 19.04.2020
127 ха ха ха ха ха
До коментар #125 от "Професор":
А ти вярваш ли,че тези "безмозъчни и гузни" политици в Европа им дреме за хората ,и няма да могат да понесат човешки загуби,основно в пенсионна възраст? Ако го вярваш ,значи не живееш на тази планета!Коментиран от #133
19:24 19.04.2020
128 Професор
До коментар #121 от "....":
Виж какво, световноизвестни учени вече обясниха, че смъртността от този вирус не е по-висока от тази на силнозаразен грип, като например свинския грип. Ти трябва да си горд от своя народ, че все пак се осмели да протестира, за разлика от овцете на Запад, които се приеха и се подчиниха на идиотщината. Европейските джендеристки политици много добре знаят, че народите им ги мразят и не посмяха да поемат отговорност да запазят демокрациите си, но вкупом избраха терор по комунистически китайски образец. Позор за долните страхливци, които и до днес крият истината за биологичната война, която комунистически Китай започна!19:26 19.04.2020
129 С Бог напред
19:31 19.04.2020
130 АНАНИ
19:32 19.04.2020
131 Що така
До коментар #69 от "Troll":
То затова се вземат мерките ,за да не са по 41 умрели на час.Ако не се бяха взели мерки в София досега щеше да е като в Италия.Не е нужно да си по силен от тока защото не си.После ще има сълзи и оборот за производители на ковчези .Коментиран от #138, #139, #140, #142
19:33 19.04.2020
132 неизвестен
19:35 19.04.2020
133 Професор
До коментар #127 от "ха ха ха ха ха":
Дреме им единствено за власт и за обогатяване чрез властта. При непрекъснати организирани репортажи за ковчези и за торби с трупове, и при липса на "извънредно положение" и полицейски мерки да те натикат вкъщи, шансът да бъдат свалени и пометени щеше да е много по-висок. Те са направили оценка на риска единствено от гледна точка на риска за властта им. Единственият начин за реакция срещу това е да се уповаваме на онези достойни учени, които и при наличието на груба псевдонаучна цензура, не се поколебаха да кажат истината -- това е силно вирулентна епидемия с не по-голяма смъртност от високозаразен грип. Надявам се властниците и нейните генерал-майори няма да тръгнат сега да спорят с учените от Станфорд, които първи публикуваха обективните епидемиологични данни. И така, да свалим шапка на нашия достоен народ, който интуитивно реагира на тази псевдонаучна терористична комуно-китайска параноя с протести.19:36 19.04.2020
134 Кита
Коментиран от #141
19:39 19.04.2020
135 Гост
Хубав празник на всички здравомислещи Българи..
19:39 19.04.2020
136 Кита
До коментар #121 от "....":
Браво,страхотен коментар.Точно така19:42 19.04.2020
137 Цензура
19:43 19.04.2020
138 Гост
До коментар #131 от "Що така":
Напълно съм съгласна19:43 19.04.2020
139 Гост
До коментар #131 от "Що така":
Ама ти сериозно ли..... В Беларус и Швеция що не измират по 40 на час бе, селски "експерте"....Коментиран от #143
19:45 19.04.2020
140 Професор
До коментар #131 от "Що така":
Защо говориш свободни съчинения? В Италия бяха пред банкрут, измислиха си епидемия и всеки починал го писаха вирулентен. Няма спор че вирусът е много заразен. Разпространява се бързо, това довежда до повишена смъртност сред възрастни с хора с придружаващи заболявания. Но, бързото разпространение води и до бърз спад на заразата. При това положение смъртността от този вирус се оказа не по-голяма от тази при епидемията на свински грип, например. Само че, пикът на смъртността е по-висок. Самата смъртност не се мери с пика, а с лицето на образувания триъгълник (ръст, пик и спад са му едната страна, върха и другата страна). Западните политици не бяха готови за пика на смъртността и се изплашиха да не бъдат свалени, това е.19:46 19.04.2020
141 ха ха ха ха ха
До коментар #134 от "Кита":
Какви кръчми бре? Завод с 2500 души затвори и хората стоят в неплатен отпуск в къщи. Друг завод с 1000 души същото. И работещите там не са пенсионери с един куп заболявания,а млади и здрави хора.Затворени в къщи и обречени на гладна смърт. И това само в едно градче,ами в България колко още има други ,които стоят в неплатен отпуск?19:49 19.04.2020
142 ха ха ха ха ха
До коментар #131 от "Що така":
И какво е в Италия? Ковчези с удавените емигранти през 2013г ,ти ги прожектираха за сега умрели от вируса;)))19:52 19.04.2020
143 Професор
До коментар #139 от "Гост":
Също и в Бразилия, Южна Корея, Япония и много други страни. Вижте смъртността в европейските страни за последните 4 години и половина на euromomo. За последните два месеца в някои страни имаме висок пик, но лицето на образувалия се триъгълник, с който се мери реалната смъртност, не е по-голямо от лицата на триъгълници, образували се в резултат от предходни епидемии. В страни с несигурна власт, подложена на яростни атаки от опозицията и неувереност в широка народна подкрепа, избраха терористични мерки за да запазят властта си.19:55 19.04.2020
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Един от всички
Коментиран от #147
20:05 19.04.2020
146 За наивниците
Коронавирус- 50 000 починали
грип (инфлуенца)- 93 750 починали
рак на белия дроб-450 000 починали
болести сърдечносъдови- 4 250 000 починали
инфаркт - 1 500 000 починали
заболявания свързани с кръвното налягане- 2 600 000 починали
малария--125 000 починали
И...т.н. да не изброявам още
Коментиран от #205
20:07 19.04.2020
147 Ще ще ще
До коментар #145 от "Един от всички":
Ще ще ще ще ще ще ще ще И когато вземеш от борсата 900 лв ,ела да те черпя една бира;))) смяташ,че останалите тук не разбират от борси? Представи си,че някой работи в борсата,където приема документи за обезщетение?Коментиран от #171
20:10 19.04.2020
148 нбжц
До коментар #35 от "САПУН":
Да си вкарваме сапун в белите дробове тогава.20:15 19.04.2020
149 аман бе
До коментар #1 от "Гост 0":
Десетки ковисиоти ще налагат волята си на 6 милиона, защо не са в панделата и по точно охраняем изолатор за 15 дни.20:25 19.04.2020
150 Госあ
Коментиран от #152, #157, #163
20:34 19.04.2020
151 Питам
До коментар #29 от "Фермер":
А как ще ми обясниш, защо в почти всички държави, медиите и политиците действат по същия начин както тука? Ако е по команда не всички се командват от едно място.Коментиран от #154, #156
20:37 19.04.2020
152 Госあ
До коментар #150 от "Госあ":
Това са причините поради които е обявена световна пандемия и всички страни са взели съответните мерки. Предвид нашата бедна, изостанала и окрадена от "демокрацията " страна,ние не можем да се сравняваме с никой от представените модели в света. За нас съществуват две възможности- или карантина и мерки на социална изолация, или убийствения "стаден имунитет " който не е приложила нито едва страна. Дори и тези с добро здравеопазване, каквото у нас със сигурност липсва.20:39 19.04.2020
153 Пако
До коментар #121 от "....":
Изключително простия българин Реве,а Ганьое този който взема Неадекватните решения
Сополанко
20:41 19.04.2020
154 Ирфан,на Дена сино
До коментар #151 от "Питам":
Точно защото се командват от едно и същомясто,и заради едно и също нещо.....
20:44 19.04.2020
155 Чук и Гек
20:45 19.04.2020
156 ннн
До коментар #151 от "Питам":
Коментарът не се нуждае от отговор. Интелектът Ви е на третокласник.Коментиран от #176
20:45 19.04.2020
157 Хммм
До коментар #150 от "Госあ":
С така взетите мерки само отлагат във времето,защото която и да било здравна система ,не би издържала! Така или иначе нали 70% от населението трябва да го преболедува?!И, според теб 70% от населението ще има трайни увреждания на белите дробове!Това ли ни казваш?
Коментиран от #158
20:51 19.04.2020
158 Госあ
До коментар #157 от "Хммм":
Не ми е известно 70% от населението да е преболедувало Ебола, САРС или ТОРС. Всъщност дори и от грип не преболедуват 70% от населението. Тези мерки би трябвало да имат връзка с очакваните препарати, които да бъдат одобрени най накрая. Освен това, лятото би трябвало епидемията наистина да намалее. Другото нещо е, че никоя здравна система не може да поеме тежките случаи от едновременното заразяване на 70% от населението, най малко пък нашата.Коментиран от #160, #162, #167
20:57 19.04.2020
159 Знаещ
До коментар #22 от "Хахаха":
Въобще не е вярно това за Испания и Италия! Първо се документирай, след това пиши! По-зле са от България...21:08 19.04.2020
160 Хммм
До коментар #158 от "Госあ":
Това за 70% да го преболедуват го казват медиците-и български и чужди. Аз се позовавам на тях! НО! Другото ми е интересно.Как така пресметна,че 6% е смъртността в световен мащаб? След като не се знае броя на всички заразени,а само на тестваните дали положителен резултат? Аз допускам,че много са го прекарали на крака ,или с леки симптоми,което не ги е накарало да потърсят медицинска помощ.И не говоря само за България. В България е ясно,че тестване няма. Говоря в световен мащаб. Например в една Германия...мисля 1,6 %от населението е тествано. И само на 1% или 2% от населението да се пресмята процента на смъртност....някак ми се вижда несериозно или поне НЕточно!
Коментиран от #161
21:13 19.04.2020
161 Госあ
До коментар #160 от "Хммм":
Не мога да коментирам нищо сериозно с човек, който смята, че трябва да се заразят и тестват (за да е сигурно) всички хора на планетата, за да се определи смъртност. Тези ,които твърдят,че 70 % от населението преболедува грип ,според мен лъжат.Коментиран от #174
21:17 19.04.2020
162 Хммм
До коментар #158 от "Госあ":
Сметките не са мои.И не са от днешна дата. Не зная точно от кога са.Но ето ги!1,6% от населението в Германия е изследвано.Това е най-висок % в света. 1,6% от 80 милиона население са около 1,3 милиона души.От тях има 113 000 доказано заразени и от тях около 2000 починали.Привидно смъртността е около 2%,но всъщност не е,защото смъртността е твърда бройка и никой не е изпуснат,докато установените заразени не са всички.
Ако допуснем извадката 1,6% за представителна ,то реалния брой заразени е около 70 пъти повече,т.е. те са над 8,1 милиона души,но броя на починалите се знае ,че са 2 300.,т.е имаме смъртност от близо 1 на 3500 ,т.е. 0,028%.
Ако допуснем,че извадката не е представителна и да удесеторим тази смъртност се получава 0,28% смъртност!
Коментиран от #164, #165
21:23 19.04.2020
163 Професор
До коментар #150 от "Госあ":
Многознайко псевдоучен, с Джон Йоанидис ли ще спориш? Хайде честито:COVID-19 Antibody Seroprevalence in Santa Clara County, California |
Статия в BMJ от световно-известен екип учени от Станфорд. Вирулентност висока, но смъртността е по-ниска и от тази при интензивен сезонен грип. Разпространява се бързо сред населението. Правилната митигация е карантиниране на възрастното население и хората със съпътстващи заболявания. Но -- така е, като по команда от китайските комунисти се задейства остатъчен казармен комунизъм, под егидата на западния глобалистки неомарксизъм. И скучно, и грустно, и съклет... Но, скоро истинската наука ще разобличи китаеведите и прилежащите им псевдонаучни неомарксисти, които комунистически Китай храни в цял свят за да разрушават западните икономики. И -- защо ТРИЕТЕ именно тези постинги?
Коментиран от #166
21:24 19.04.2020
164 Госあ
До коментар #162 от "Хммм":
По добра статистически достоверна извадка от тази която има но така известният сайт,няма ! И виж какво съм написал и защо е такава.21:27 19.04.2020
165 Професор
До коментар #162 от "Хммм":
Има много сериозна статич, от един от най-големите епидемиолози в света, професор в Станфорд, Джон Йоанидис. Излезе в петък. COVID-19 Antibody Seroprevalence in Santa Clara County, California Вирулентност висока, но смъртността е по-ниска и от тази при интензивен сезонен грип. Разпространява се бързо сред населението. Правилната митигация е карантиниране на възрастното население и хората със съпътстващи заболявания. Но -- така е, като по команда от китайските комунисти се задейства остатъчен казармен комунизъм, под егидата на западния глобалистки неомарксизъм. И скучно, и грустно, и съклет... Но, скоро истинската наука ще разобличи китаеведите и прилежащите им псевдонаучни неомарксисти, които комунистически Китай храни в цял свят за да разрушават западните икономики.Коментиран от #168
21:28 19.04.2020
166 Госあ
До коментар #163 от "Професор":
😂 професоре, сядай. Други въпроси?Коментиран от #169
21:28 19.04.2020
167 Професор
До коментар #158 от "Госあ":
Всъщност, както се оказа, на теб не ти е известно НИЩО. Известно ли ти е кой е Джон Йоанидис от Станфорд и какво публикува на Разпети Петък? h-indexa му е над 250, за разлика от твоя от 5 (пет), с който се гордееш. И какво пише в статията, информация за която ТРИЕТЕ и НЕ ПУБЛИКУВАТЕ в българската преса? КАЗВА, че в каунтито в Калифорния, в представителна тествана извадка, НАД 50% ОТ НАСЕЛЕНИЕТО е прекарала вируса БЕЗСИМПТОМНО и има изграден имунитет. Разбра ли колко си зле, некадърнико?21:33 19.04.2020
168 Госあ
До коментар #165 от "Професор":
Сериозните статии ги публикуват в сериозни журнали със сериозни методи и сериозна статистика. Най добрите имунологични методи са германските с антитела за S протеина. И пак изискват валидиране. Имувологичен метод без валидиране го вземат само във вътрешните списанийца на Университета. Евентуално.Коментиран от #170
21:35 19.04.2020
169 Професор
До коментар #166 от "Госあ":
Имам, да, името Джон Йоанидис нещо да ти говори? А статията му от петък в BMJ чете ли я внимателно? Какво пише там може ли да ни светнеш? Или от Станфорд и от Бритиш Медикъл Джърнъл са некадърници, h-indexa на Джон Йоанидис от над 250 е измама, а твоят индекс от 5 е много по-истински?Коментиран от #182
21:37 19.04.2020
170 Професор
До коментар #168 от "Госあ":
Тоест, BMJ за теб не е сериозно научно списание, Джон Йоанидис, професор в Станфорд и един от най-цитираните учени в света за всички времена е некадърник, епидемиологичното изследване публикувано от неговата група е невалидно, но ти и генерал-майор Му Таф Чин Скин ги разбирате нещата и ще разобличите професор Йоанидис от Станфорд като манипулатор, новият д-р Менгеле и масов убиец?Коментиран от #175, #186
21:40 19.04.2020
171 Ще ще ще....
До коментар #147 от "Ще ще ще":
Убеден съм в това което пиша.Уволнени сме по чл.328,ал.1-с право на пълно обещетение.Вече се регистрирах в бюрото по труда. Обещани ни и по една допълнителна заплата, в което малко се съмнявам.Коментиран от #178
21:44 19.04.2020
172 Ще ще ще....
21:45 19.04.2020
173 Надежда
21:45 19.04.2020
174 Хммм
До коментар #161 от "Госあ":
ОК! Професионално изкривяване;)Химията е точна наука,а това е животът ми!Коментиран от #194
21:46 19.04.2020
175 Госあ
До коментар #170 от "Професор":
Люк Монтание пък казва, че този вирус идва от лабораториите, а Джеймс Уотсън, че некодиращите участъци в ДНК са кодове от наши предишни животи и т.н. Кари Мълис пък вярва в астрологията. Това са техни мнения и хобита,които можем да чуем от уважение и толкова. Въпреки, че Джеймс Уотсън според мен не го е заслужил, но това си е мое мнение.21:47 19.04.2020
176 Този коментар е премахнат от модератор.
177 Лукул
Само да кажа че съм над 50 и диабетик-демек рисков,но искам неискам 70% трябва да го изкарат...
Коментиран от #179
21:47 19.04.2020
178 Ще ще ще
До коментар #171 от "Ще ще ще....":
Пълното обезщетение е да взимаш минимална заплата за страната.Преди повече от 10 години също бях съкратен.А получавах и съответно се осигурявах на тогавашни 4 минимални заплати. Е,след данъците оставаха три. На борсата получавах пълното обезщетение-тогавашната минимална заплата.Но от предприятието ми изплатиха и 5 месечни заплати ...или 3 бяха.Не си спомням.Или 3 или 5.Та,най-вероятно може и да ти изплати работодателят една заплата бонус;)
ПС Горе написаното го твърдя за преди повече от 10 години.Сега ако нещо се е променило в Бг...си връщам думите назад. Т.е. значи греша!
Коментиран от #181
21:53 19.04.2020
179 Минаващ
До коментар #177 от "Лукул":
Хора 1991-94г ликвидираха сума ти предприятия, много хора останаха без работа,до тогава не знаехме какво е безработица.Но го преживяхме.И сега ще го преживеем,стига паника,само един месец сме без заплати.По важно е да изберем хора,които ги е грижа за народа и дано не са от ГЕРБ ИЛИ БСПКоментиран от #184
21:59 19.04.2020
180 Минаващ
Коментиран от #191
22:00 19.04.2020
181 Ще ще ще....
До коментар #178 от "Ще ще ще":
Обещетението е 60% от осигурителната сумаКоментиран от #188
22:04 19.04.2020
182 Госあ
До коментар #169 от "Професор":
Така погледнах, първо става въпрос за препринт, който не е минал официално одобрение и според мен няма и да мине, точно заради това, което ти писах. Относно журнала, импакта е му е 2.37. Основното Nature е 27 (някъде там). Всъщност, коментара от Nature е точно такъв, всички имунологични методи дават голяма грешка. В момента в Германия се прави такова изследване, но то е придружено от валидиране с PCR.22:08 19.04.2020
183 Статистик
До коментар #126 от "тц тц тц":
От къде взимаш тази инфомация бе г-н "тц тц тц". Дай някой линк да прочетем и ние и да се "поуспокоим" като тебе и не се страхуваме вече. А всички "безстрашни" призовам: преди да излязат и да се бунтуват само да си кажат пред себе си с кой от родителите си или с кое от децата си са склонни да се разделят, ако случайно се окаже, че не са прави. А аз мога само да им пожелая дано имат толкова здрав имунитет, че последни да се заразят, когато няма да са останали нито легла, нито здрави медици, които да им обърнат внимание. А каква е истината за вируса - четете на worldometers.info/coronavirus/Коментиран от #190, #193
22:09 19.04.2020
184 НОоооо
До коментар #179 от "Минаващ":
Има една подробност.Тогава хората имаха пари. Докато сега не е така. Сега шепа хора имат много пари за сметка на останалите,които нямат и за насъщния си и чакат заплатата да си купят хляб. Горе долу е 5% имат и 95% в България едва оцеляват,дори и да работят. 91-ва;94-то -това са годините ,където в България имаше много пари в хората.22:09 19.04.2020
185 Репресиран от герб
До коментар #107 от "бсп":
Хахахааааааа точно така ви искам герберски парцали. Виете вече от ужас а. Няма по нагло нещо от гербер_комунист. А за Чернобил отрепко ти къде беше тогава. Ти кой си че да ми казваш как беше тогава. Аз ли знам или ти бре маймуно. Тогава ни наредиха да си стом по къщите една седмица. И това веднага след като са разбрали тук в бг. Виите гербери_комунисти така ви искам.Коментиран от #244
22:10 19.04.2020
186 Госあ
До коментар #170 от "Професор":
Обърни внимание на препринт и bmj yale, това не е голямото BMJ, а вътрешно.Коментиран от #195
22:12 19.04.2020
187 Нова
22:12 19.04.2020
188 Ще ще ще
До коментар #181 от "Ще ще ще....":
Ама ти да не ми говориш за това 60/40? Където правителството го прие сега за кризата? Ако е така,може,но аз не вярвам ...мисля,че ще ви излъжат. Дай Боже да ви ги изплащат....22:14 19.04.2020
189 срам
Повръща ми се повечето коментари тук. Личи си че повечето са писани от една шепа хора...
Коментиран от #196
22:16 19.04.2020
190 Гост
До коментар #183 от "Статистик":
Виж колко са умрели от малария,от птп-та и други болести и зарази от началото на годината досега в worldometers,бе.Като се хванали за тоя корона та корона.Ти колко човека познаваш болни от корона?Ами твои познати колко човека познават болни от корона? Ами колко познаваш дето са умрели?Ами твои познати колко умрели от корона познават?Коментиран от #192
22:16 19.04.2020
191 Статистик
До коментар #180 от "Минаващ":
Напълно съм съгласен със всичко - само в последното изречение имам съмнение, че може да стане: просто няма такава кауза в избора - всички са еднакви. Преди 10-ти ноември не ходех да гласувам, защото имаше само 1 партия. Сега не ходя да гласувам, защото всичките партии са бивши членове на тази партия. За какъв избор говориш?Коментиран от #201
22:18 19.04.2020
192 Статистик
До коментар #190 от "Гост":
Моли се да не познаваш, защото запознаеш ли се с някой, ще се запознаеш и с короната.Коментиран от #198, #199
22:20 19.04.2020
193 тц тц тц
До коментар #183 от "Статистик":
Е как от къде бре?;) Нали Майтапчийски я съобщава. 30 човека в болницата в интензивното ,с множество придружаващи заболявания. Някой писа,че други 200 човека от заразените също били в болницата,но не в интензивното. Това съм пропуснал на Майтапчията. Но го приемам за вярно от коментиращия тук.И тези 200 човека с куп други болести.И в болницата заради тях.Какъв линк,като всеки ден по два пъти Майтапчията ти го казва.
На 7 милиона население 200 човека в болниците.При 600 болници в България. Във всяка болница по един човек и останалите 400 болници празни. Голяма епидемия,пандемия и пр. е значи;))))
Коментиран от #197
22:22 19.04.2020
194 Госあ
До коментар #174 от "Хммм":
Не мога да твърдя, че наистина смъртността няма да се окаже по малка, но направена както трябва. Имунологичните методи винаги изискват валидиране, особено пък току що въведени, особено пък търговски и некачествени като американските 😂 Най добрите брандове за антитела си остават японските (Wako) и германските. Като направят достоверно такова изследване, пак може да се коментира. Въпреки че това не отменя всички жертви досега. В химията също има статистика, особено за количествените методи, дори за ЯМР'а се иска статистика.22:25 19.04.2020
195 Професор
До коментар #186 от "Госあ":
Така и предполагах -- за теб Джон Йоанидис е спекулант, това е неговото лично мнение, а BMJ Yale е вътрешно списание на третостепенния университет Йейл, в което публикуват мошеници? Добре. Евала. Но, пак да те питам, прочете ли статията?Коментиран от #203
22:28 19.04.2020
196 то хубаво
До коментар #189 от "срам":
Но ти запита ли се защо и един човек не е умрял от глад в тази страна? Не,нали? Защото на година 4 милиарда евро влизат в България от трите милиона емигрирали българи. Ако не са те да ги издържат,ти как смяташ,че един човек с 200 лв пенсия може да оцелее? Или едно четиричленно семейство с 1200 лв общ чист доход могат да оцелеят? 90% от хората заплатите са от порядъка на 600-800лв. И това за образовани.Коментиран от #200
22:30 19.04.2020
197 Статистик
До коментар #193 от "тц тц тц":
Ставаше въпрос за това: "Горе долу около 2 милиона са заразени в Бг или прекарали вече вируса"Коментиран от #208
22:32 19.04.2020
198 Репресиран от герб
До коментар #192 от "Статистик":
Без обиди но аз познавам и мисля че и аз го преболедувах. И мога да ти кажа кой е преболедувалия. Полицая за когото писаха че е първия излекувал се полицаи в бг. И нито един от роднините и познатите му не е влизал в болница. А и той самия.Коментиран от #206
22:38 19.04.2020
199 Гост
До коментар #192 от "Статистик":
Познавам 2 дори/живея в испания/. Изкараха го вкъщи.Няма белодробни щети.Видя ли колко са жертвите от пта-та досега? 406 хиляди!Кажи сега що не обявяват извънредно положение заради толко много загинали? На всеки може да се случи да го смажат.Виж Милен Цветков, бог са го прости.22:44 19.04.2020
200 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #196 от "то хубаво":
Що зима само 200 лв пенсияКоментиран от #204
22:47 19.04.2020
201 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #191 от "Статистик":
Направи партия от некомунисти.....Размърдай се малко...Коментиран от #211
22:49 19.04.2020
202 Професор
22:50 19.04.2020
203 Госあ
До коментар #195 от "Професор":
Ето какво казва един от водещите учени по хив, като добавка към към нормалните неспецифични имунологични кросреакции: "В допълнение към ТОРС и МЕРС, които причиняват тежко заболяване, има три или четири други коронавируси, които ще ви дадат симптоми на настинка. Някои от тези по-леки вируси са широко разпространени, така че може да имате антитела срещу тях. Въпросът е дали тестовете за антитела за този коронавирус или за антитела за други коронавируси? Изглежда, че при много от анализите има някои кръстосани реакции. Това е проблем, защото ще получим фалшиви положителни резултати." Между другото в сащ ги има всички коронки и то доста разпространени, това са и доводите на един тайвански специалист да каже, че вируса вероятно е тръгнал точно от там !Коментиран от #207, #210
22:55 19.04.2020
204 то хубаво
До коментар #200 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ами защото жената не е работила в мините ,а е била гимназиален учител 45 години .Ето затова! Друг-инженер в завод с над 40 години трудов стаж,получава 360 лв пенсия. Как да оцелее ,като в тази възраст само лекарствата им струват колкото пенсиите им.Коментиран от #209
22:55 19.04.2020
205 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #146 от "За наивниците":
Наивнико, има карантина в целия свят. Иначе жертвите от ковито ще са милиони. Другите народи да не са глупаци.22:58 19.04.2020
206 Статистик
До коментар #198 от "Репресиран от герб":
Това е добра новина, но къде е 1, къде са 2 милиона /както твърди "тц тц тц". Дано и ти да си го прекарал по този начин. От всичко, което до момента виждам в медиите и нета, намирам данни, че преболедувалите по този начин са не повече от 5% /и то при много, много малко направени проби до момента/.22:59 19.04.2020
207 Госあ
До коментар #203 от "Госあ":
А,да,когато я приемат наистина тази статийка с импакт фактор 2.4, което ме съмнява, ще и хвърля един поглед. В момента, това е чиста спекулация и реклама на безмислените и неточни американски тестове.Коментиран от #214
23:00 19.04.2020
208 тц тц тц
До коментар #197 от "Статистик":
Ами ,че при направените тестове в България и обявените за доказано заразени,колко смяташ ,че е истинската бройка?Може би и повече от 2 милиона да са го прекарали. Не забравяй и месеците декември и януари. Тогава имаше бум на грипави.
Коментиран от #220
23:00 19.04.2020
209 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #204 от "то хубаво":
Комунизъм брато....комунизъм. Я випж западния пенсионер колко взима....Капитализъм брато,.....капитализъмКоментиран от #216
23:02 19.04.2020
210 Професор
До коментар #203 от "Госあ":
Аз ти цитирам водещи епидемиолози, имунолози и вирусолози в света с имената им и техни изследвания, ти ми цитираш себе си (h-index=5) и "една жена каза". Толкова ли много ти се иска този вирус да има висока смъртност? Защо? Да не си геронтофил-некрофил? Или просто защищаваш единствено възможните и логични "мерки", минимизиращи риска от свалянето от власт на управляващи режими, които знаят, че не са популярни сред народите си, но искат да стоят на власт защото се обогатяват от нея, а не от икономиката.Коментиран от #218
23:03 19.04.2020
211 Статистик
До коментар #201 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Няма такова нещо - "честен политик". Аз лично не вярвам и никой не може да ми промени мнението за това.Коментиран от #213
23:05 19.04.2020
212 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #1 от "Гост 0":
В виж, Путин вкара цяла Русия в кошарата...що така?23:08 19.04.2020
213 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #211 от "Статистик":
Тогава стой си вече....маргинал23:09 19.04.2020
214 Професор
До коментар #207 от "Госあ":
Верно, че може и да не я "приемат" -- май ще разклати вярата в "мерките", а това "дълбоката държава", проникнала най-дълбоко в административните академични среди, не може да си позволи. Но -- каквото и да правите, драги маоисти, няма да можете да криете дълго истината -- тя идва, а с нея и краят ви. Така че, ви препоръчвам да направите другия възможен пирует за да останете на власт -- заразете се ВИЕ с вируса като Борката Джонсън, за да генерирате съчувствие и съжаление и да си запазите властта. Ще ви тестираме после с най-добрите тестове за антитела, които посочите...23:09 19.04.2020
215 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #5 от "Гей Билтс":
И руснаците се подчиниха на САЩ...Путин вкара цяла Русия в кошарата.Коментиран от #217
23:14 19.04.2020
216 то хубаво
До коментар #209 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Е,нали в България е капитализъм? Или всичко по капиталистически ,само доходите по комунистически ?М? Аз викам ако е капитализъм и доходи и цени да са по капиталистически , а като е комунизъм и доходи и цени да са по комунистически.Например... 2 ст. тока..23:14 19.04.2020
217 Аааа
До коментар #215 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
А САЩ на кой се подчиниха? Щото и там е блокирано всичко.Коментиран от #221
23:15 19.04.2020
218 Госあ
До коментар #210 от "Професор":
Ти ми цитираш неприети драфтове в low impact journals. Аз ти цитирах професионално мнение на Робърт Гало. Освен това, има тарикати с високи показатели и професионалисти с по ниски. Примери много. Хотелите и ресторантите скоро няма да отворят. Всичко останало работи навсякъде, при мерки за безопасност. Т'ва е положението. И точно защото не съм некрофил,смятам безумията на някакви луди за неприемливи.Коментиран от #224, #225
23:15 19.04.2020
219 Ма си тъп
До коментар #14 от "Миризлив пор":
Тия мерки съсипаа икономиката и следва такава мизерия,че ум шъ ни зайде.А имаше начин,но нали мн умни и знаещи се навъдиха.Знаещи но некомпетентни.
Мн,баби келяво бебе
23:19 19.04.2020
220 Статистик
До коментар #208 от "тц тц тц":
Има един сайт, в който се публикуват резултатите от бързите тестове в частните лаборатории /нямат нищо общо с щаба на Генерала/. Сайта е от скоро - 06.04 и за сега в него отразяват резултати от около 10 лаборатории /постепенно ще се увеличат/. Та т.к. тестовете откриват надежно само налични антитела гледам тяхната статистика - в момента антитела са открити в около 5% от изследваните. Но това НЕ ГАРАНТИРА, че всички тези 5% имат антитела именно срещу този вирус - антителата може и да са срещу други болести.Коментиран от #223
23:20 19.04.2020
221 Шъ ти кажем
До коментар #217 от "Аааа":
НА АЛЧНОСТА СИ23:20 19.04.2020
222 HohoBoho
Точно по това време въведоха "мерките".
И какво излиза - тези мерки на са предпазили населението от един най-обикновен грип и са починали голям брой хора от усложненията.
Щом от един грип не са ни предпазили с какво са ни помогнали срещу много, много по-страшния КОВИД 19?
/двете заболявания се предават по един същи начин и предпазните мерки са едни и същи - дистанция, социална изолция.../
Коментиран от #226
23:21 19.04.2020
223 Госあ
До коментар #220 от "Статистик":
Именно.23:23 19.04.2020
224 Пазарджик
До коментар #218 от "Госあ":
В Пазарджик 2 завода с общ брой работници от 3 500 души (общо ) 2500/1000 са затворени и хората са в неплатен отпуск. Ами на други места из България колко ли са?!23:25 19.04.2020
225 Професор
До коментар #218 от "Госあ":
А не мислиш ли, че ти си лудият? Гало като е толкова отворен да направи изследване, да го публикува в списание с -някакъв- импакт фактор > 1 и тогава ще го прочета. Дотогава, понеже е джендър, спада към категорията "една жена каза". Добре, да ти ги казжа нещата по друг начин -- видя ли графиките за смъртността в Европа на euromomo? И те ли са гршни? Водят се от години -- показват общата смъртност, има z-score статистика по държави, и тези графики ли са грешни? Показват точно същото в няколкото страни в Европа, където митигационните мерки бяха закъснели, хаотични, или нямаше такива. Остър ръст, висок пик, остър спад. Смъртността е лицето на триъгълника, не пикът му. Сега се върни във времето на същите тези графики и виж други триъгълници. Пиковете им може и да не са по-високи, но са по-разлати и лицата им са сравнително по-големи. Изобщо не ти оспорвам, че при митигационни мерки, може да се избегне този остър пик на смъртност и триъгълникът на смъртността да се "разлее", като му се увеличи основата. Въпросът е, както Йоанидис казва, че тези мерки можеше да засягат действително застрашените, а не -цялото население-. Втори въпрос -- съмнявам се, че "мерките" ще доведат до намалена смъртност, просто заболяването ще започне да прилича повече на предишните грипни вълни.23:32 19.04.2020
226 Професор
До коментар #222 от "HohoBoho":
Е, ама чакай сега, "мерките" са отскоро, ще видиш, че работят -- умрелите от грип ще са всъщност умрели от К-19, само дето ще са по-малко от миналата година :-) Един ден ще си благодарен на бате си Бойко, че те е върнал на село да ореш и сееш за да ядеш, вместо да умираш от глад в града като едно време гаврошовците... :-)23:36 19.04.2020
227 Госあ
Коментиран от #228
23:37 19.04.2020
228 Професор
До коментар #227 от "Госあ":
И тоя директор ли е "една жена" дето казала? :-) Казах ти и аз, въпреки че все още не съм обърнал резбата, мани ги тестовете, като са ти проблем, дай да гледаме динамиката на смъртността в Европа без значение от какво е причинена, става ли? Любимият ти генерал Му Таф Чин Скин каза също, че там лъжа няма, нали така? Виж графиките и ми кажи просто "Професоре, прав си, аз съм дилетант". Хайде моля ти се, още е Великден, покай се.Коментиран от #232
23:42 19.04.2020
229 Мутра
До коментар #20 от "Нова":
Айде да те лови вируса и у кофчега на стадиона че у болниците нема да има места а и лекари нема да останат та те половината се заразиха ще се мре братя от мен да знаете ама ние сами ще си го докараме некаде да водехте протести против мерките в Италия Испания Германия хората спазват стриктно всичко и ще се оправят а ние с този манталитет сме пътници след две седмици ще е ад тука помнете ми думата23:45 19.04.2020
230 HohoBoho
Коментиран от #231
23:45 19.04.2020
231 Професор
До коментар #230 от "HohoBoho":
Генерал Му Таф Чин Скин гледа какво говорят и съветват в САЩ италианското 80-годишно джудже Фаучи и прилежащата му некадърна шантонерка Брикс, уж специалисти по СПИН. Язък, че Тръмп назначи тези двама кукундели да менажират проблема в САЩ. Генерал Му Таф сам ти каза, че им гледа пресконференциите през нощта, после на сутринта ги повтаря точно каквото те казват. Обаче сега Тръмп даде джуджето накъсо и почна да отхлабва мерките, като видя как се срива икономиката. Радев пък следи Тръмп какво казва и го повтаря. Та, ако искате да разбирате какво става у нас, гледайте на Тръмп пресконференциите, има ги на Ютюб.23:54 19.04.2020
232 Госあ
До коментар #228 от "Професор":
Това го коментирах,вече. Изглежда паметта ти е къса. От графиките се вижда, че смъртността се покачва подобно на 2016 ,а благодарение на взетите мерки от целия свят, ситуацията не е с 3.5 млрд заразени и 210 млн смъртни случая, за да има ясно изразено покачване от над 10 пъти да речем. Нормалните хора не искат това да се случи. Мерките се различават някъде според финансовите възможности на страните и навременното им прилагане. Лично аз харесвам тези в Южна Корея и Германия. Японският модел сме го изпуснали, а там вече са готови и с план Б. За държавите с бананова икономика, каквато е най вече България, мерките изглеждат окей. Тоест да чакаме на слънцето и подаръци, когато навсякъде одобрят препарати. Не се коркайте толкова, банани пак ще има.Коментиран от #233
23:55 19.04.2020
233 Професор
До коментар #232 от "Госあ":
Не, не, сега ги виж пак -- показват бързо спадане. Обясни го, ако обичаш.Коментиран от #234
23:57 19.04.2020
234 Госあ
До коментар #233 от "Професор":
Какво значи спадане, умрелите възкръсват по великден ? Или има бейби бум на великден ?Коментиран от #235
00:01 20.04.2020
235 Професор
До коментар #234 от "Госあ":
Пикът на смъртността е преминат и в момента тече спад. Спадът в смъртността е горе-долу същият като динамика какъвто беше нейният ръст. Просто виж графиките, няма да ти стане нищо ако ги разгледаш малко по-подробно. Например, виж за Швеция, където нямаше особени митигационни мерки. Сметни горе-долу лицето на получаващия се триъгълник и го съпостави с лицето на триъгълника от времето на свинския грип. Сега разбираш ли, че това е друг начин да се покаже, че Йоанидис е прав?Коментиран от #236
00:06 20.04.2020
236 Госあ
До коментар #235 от "Професор":
Дори и да приемем това, че пика е минал,което не е вярно според данните, които излизат, това не означава, че не се дължи точно на взетите мерки в целия свят. Плато е достигнато единствено в Китай и Южна Корея. От големите страни.Коментиран от #237
00:12 20.04.2020
237 Професор
До коментар #236 от "Госあ":
Тоест, за теб, и данните за смъртността дето euromomo dot eu публикува от десетки години без да ги оспори никой, не са верни??? Еваларка, великан си! Нали ти казах да гледаш страна като Швеция, с минимални или липсващи мерки? И там ли сработиха, дето ги нямаше? Ти си точно като шопа дето пръскал на перона на гарата в Елин Пелин против крокодили, и като дошли милиционерите и разбрали какво прави, му казали че в Елин Пелин никога не е имало крокодили, няма и да има. Но шопът гордо отговорил, че няма, именно понеже той редовно пръска... Стегни се малко, какъв научен работник си? Реперът "смъртност" е неоспорим, и любимият ти генерал Му Таф Чин Скин го каза...Коментиран от #238
00:21 20.04.2020
238 Госあ
До коментар #237 от "Професор":
Швеция е доста зле. И всъщност и там има мерки и най вече здравеопазване. Повече няма какво да се коментира. Ай чао. Пак ви казвам не се коркайте толко ,банани има.Коментиран от #240
00:34 20.04.2020
239 Усмивката
00:35 20.04.2020
240 Професор
До коментар #238 от "Госあ":
Абе зле, зле колко да е зле -- смъртността й е обратно в нормални нива за сезона. По зле от теб и от етиопецът-китайска подлога Гебреус Йезеус Маймунеос няма в цял свят...00:37 20.04.2020
241 Мантра
Разбира се че ще има засегнати от безработица, този вирус няма да си тръгне скоро. Не може да има и работа и ефективни мерки срещу вироса. Избираме или изолация и да забавим смъртността докато се измисли нещо, или обратно на работа и да се работи докато вече не останат хорица живи да работят.
00:51 20.04.2020
242 НххххххМ
До коментар #103 от "ГОСПОДИН":
А ти новини не следиш ли? Не виждаш ли какво става по света - в колко държави започнаха протести срещу безумните мерки за измисления коронавирус?Че даже и Тръмп подкрепя протестите на американците. Да не говорим, че започнаха да излизат наяве и манипулирани данни за смъртни случаи, приписвани на коронавируса...И да ти кажа, че маската ми пречи - трудно ми е да дишам с нея.А на който много му харесва тая маска, да си я носи и вкъщи.10:19 20.04.2020
243 Този коментар е премахнат от модератор.
244 бсп
До коментар #185 от "Репресиран от герб":
И кое по-точно ти е репресираното от ГЕРБ бе бспругенлче малко!?Мафиотския ти бизнес ли е репресиран или чумавата ти безмозъчна кафана!?11:02 20.04.2020
245 коментар
До коментар #120 от "ахааа":
Мухлю който не пука дали утре меже да пукне ей така!11:05 20.04.2020
246 Някой си
Коментиран от #247
13:00 20.04.2020
247 някой
До коментар #246 от "Някой си":
Точно го казваш ама на платената агитка на Бсп и сие целта е правят раздори навсякъде!После другарката която им плаща за тези неща отива на трибуната в Парламента и казва:"Виждате ли господа управляващи как хората протестират, и вашите мерки ги репресират!Принуждавате народа да протестира"!!!Това и е цялата мисъл в главата!За кого мисли тя, за народа или за спечелване (както винаги де) на лична облага!!!13:10 20.04.2020
248 Този коментар е премахнат от модератор.
249 Видин
До коментар #8 от "барцелонския":
до там ли я докара кауна да разчита на наркомани. И алкохолици21:28 20.04.2020
250 Нормален
До коментар #3 от "Ваксина и останахте 1млн":
Смешен червен трол, най-големия бум на емиграция беше преди някой да е чувал за ГЕРБ.23:16 20.04.2020
251 Нормален
До коментар #19 от "Безработен":
Е явно терористичния подход на руския президент на България дава резултати.23:19 20.04.2020
252 Ревлюция
18:23 01.05.2020