„Процентът на нередностите в туристическите обекти тази година е по-малък, той е под 5%. При направени 600 проверки са открити 20 нарушения”, обяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов пред "Нова телевизия". И допълни, че през изминалия сезон хотелиерите и ресторантьорите са се старали повече.
Той коментира и кои са били най-фрапантните измами и какви глоби са получили нарушителите. „Имаше случай, в който в офертата пише, че паркирането пред хотела е безплатно, а накрая се оказва, че това ни струва минимум 10 лв. На един от плажовете туристи бяха накарани да платят старите цени на шезлонгите и чадърите. Оправданието беше, че служителят е нов и се е объркал. Това бяха примери как в България се правят опити за дребно хитруване”, поясни Маргаритов.
По думите му средната стойност на санкциите за подобни нарушения е от 5000 до 10 000 лв. „Най-високата глоба наложихме за случая в Черноморец, където туристи бяха задължени да заплатят комплект чадър и два шезлонга, защото се намират на първа линия на плажа”, каза още председателят на КЗП. И заключи, че тази година българите са предпочели родното Черноморие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ами
Коментиран от #4
14:14 23.09.2020
2 Siр
14:16 23.09.2020
3 божкееее
15:19 23.09.2020
4 Рошко
До коментар #1 от "ами":
Догодина руснаците ще дойдат да разпродадът, и после ги чакайте през крив макарон, лайноморие и кожодери никой не ще19:04 23.09.2020
5 Митюююю
21:23 23.09.2020