Last news in Fakti

3 Януари, 2021 15:05 3 071 80

България все още е на трето място по смъртност от COVID-19 в Европа

  • covid-19-
  • смъртност-
  • коронавирус

Към момента починалите у нас на двуседмична база са 21.09 на 100 хиляди

България все още е на трето място по смъртност от COVID-19 в Европа - 1
Снимка: БГНЕС

Продължаваме да сме трети по смъртност от COVID-19 в Европа. Това показват данните на Европейския център за превенция и контрол на заболяванията.

Според статистиката към момента починалите у нас на двуседмична база са 21.09 на 100 хиляди. На първо място по смъртност остава Хърватия. След нея е Лихтенщайн.

Данните на Единния информационен портал, в който се публикува актуалната информация за хода на епидемията у нас, показват, че за последните 24 часа в България от COVID-19 са починали 40 души. Цифрата е значително по-ниска от предходните дни, когато у нас жертвите на инфекцията продължаваха да бъдат над 100.

Общият брой на излекуваните у нас вече е 121 467.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 буда

    41 3 Отговор
    винету го очквам да пусне хвалебствен пост във фейс че вече не сме на първо

    Коментиран от #10

  • 2 Сакън

    28 5 Отговор
    Аааа няма такива работи в България няма смъртност от ковид нека отварят по скоро кръчми и ресторанти че кръчмарите взеха да отслабват. 😃😂😁😇☺😅
  • 3 Диверсант

    20 5 Отговор
    Общата бройка на починалите колко е.???? За 2019 година средно на ден 296 човека е преключвал жизнения цикъл показва НСИ

    Коментиран от #64

  • 4 смок

    35 2 Отговор
    България все още е на трето място по смъртност от COVID-19 в Европа и на първо място по бедност и по мизерия. Първи Мизеръбъл.

    Коментиран от #22

  • 5 Мисля си ....

    13 0 Отговор
    Следва ъпдейт на мерките.....?
  • 6 Овчарник

    25 3 Отговор
    България не е в европа ....само на документи....Съюза европа...
  • 7 БАЙ Х@Й

    31 2 Отговор
    А общо по смъртност на кое сме ⁉️ Щото бяхме на второ място в СВЕТА‼
  • 8 стар доктор

    21 8 Отговор
    тези данни за относителната стойност на смъртността у нас не са верни защото реалната заболеваемост в България е поне три пъти по-голяма

    Коментиран от #16

  • 9 Мутрите вън!

    24 4 Отговор
    Оставка на корумпираното правителство!

    Коментиран от #75

  • 10 Озирис

    9 26 Отговор

    До коментар #1 от "буда":

    Ами той когато твоят Винету беше затворил държавата и беше наложил мерки и ограничения наистина бяхме за пример но няколко месеца точно такива като теб ревяха срещу ограниченията и на твоят Винету му писна и отвори всичко за да си вземете поука но явно не сте, и пак такива като теб продължават да ревът.

    Коментиран от #14, #23, #38

  • 11 dert

    8 3 Отговор
    дай боже да сме на първо място таман ще свърша по бързо
  • 12 След

    9 3 Отговор
    празниците на първо !
  • 13 xaxaxxa

    16 3 Отговор
    Къде е имбецилната, дебела, слабоумна Тиква от килийното в Симеоново?
    Хахахахахахахахахахахахахахаха!
    Тиквоооооооооооо! Простаааааааааааааа!

    Коментиран от #34, #45

  • 14 Пешо

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Озирис":

    Прав си ама народа е прозззз
  • 15 Никога повече Бсп на власт

    5 11 Отговор
    Наследството от комунистическото минало на България все още се отразява негативно на стената ни.

    Коментиран от #24

  • 16 Петьо Петров

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "стар доктор":

    Не знам колко сте доктор,но няма как да сравнявате смъртност и заболеваемост.Това са причина и следствие.Има причиноследствена връзка м/у двете неща,но са различни понятия А и определението относителна смъртност е меко казано смешно.Смъртта е установен факт,чрез който според издадените актове се прави официална статистика, т.е. няма как да е относителна!
    Бъдете здрав!

    Коментиран от #47, #67

  • 17 MERS

    7 3 Отговор
    Турски лекар е разработил бърз тест за COVID-19 с урина
  • 18 въпросче

    9 1 Отговор
    Това на снимката тест за бременност ли е? Щото да кажа на мойта кукла(не е надуваема,спокойно!),че трябва да си прави такъв тест. Нещо взе да пълнее напоследък.
  • 19 Аз40

    12 1 Отговор
    "Тези, които осъзнато се противят на ваксинациите, трябва да имат, разбира се, готовност да се изправят срещу наказанията и репресиите, които би могъл да им стовари законът, и да се изправят сами, ако се наложи, срещу целия свят, за да защитят убежденията си."
    – Махатма Ганди, Ръководство за здраве (публикувана през 1921 г.)
  • 20 Другари и Другарки

    9 3 Отговор
    Политбюро реши, който го е страх да си седи в тах с намордника
  • 21 ЦК на Б К П

    9 0 Отговор
    След статията за масовото ваксиниране в Израел дебата губи смисъл!!!

    Коментиран от #43

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Абе Въй

    11 2 Отговор

    До коментар #10 от "Озирис":

    Ти хептем си се оризил. Две думи на кръст не връзваш. Сега ще има пак купон след седмица. Като гледам как се спазва ха мерките! Само на язовира в село Иваняне имаше поне 400 човека. Заведение и всичко Фул. Тъпаци.
  • 24 Никога повече Бсп на власт

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "Никога повече Бсп на власт":

    Пардон - на страната ни.
  • 25 Азз

    10 6 Отговор
    Нормално, след като всеки починал в БГ се пише - починал от корона!

    Коментиран от #27

  • 26 не сте лиДЕБИЛИ

    5 12 Отговор

    До коментар #22 от "ФАТМАКА":

    И ПРАТИХТЕ РАДАН И ЙОНЧЕВА ДА НИ ПЛЮЯТ В ЕВРОПА И ДА ЛАПАТ ПО 30 000 НА МЕСЕЦ
  • 27 Дано те

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Азз":

    Се коронясаш.
  • 28 ФАТМАКА

    7 11 Отговор
    КВИ ГЛУПОСТИ ГОВОРИШ, БЕ ДРУГАРЮ. АЗ ВЗИМАМ 15000 ЛВ. НА МЕСЕЦ И НИЩО НЕ ХАРЧА, ЗАЩОТО ВСИЧКО МИ ПЛАЩАТЕ - ВИЕ МОЙ ИЗБИРАТЕЛИ!. САМО УГАЖДАМ НА ДЕСА! ЕКСКУРЗИИ И РЕЧИ ЗА ЧНГ! И БОЙКО МИ ДАВА ОЩЕ 50 ЛВ. ВСЕКИ МЕСЕЦ, ЗА ДА ТЕ Е ЯД!
  • 29 Дами и господа, другари и другарки !

    14 2 Отговор
    На 13.01.2021г. 10.00. ч. !
    Долу шайката на ГРОБ !
    Носете който каквото намери !!!
  • 30 Стакмистиката и НОЩ каквито" данни"

    2 6 Отговор
    Дадат на това място сме!! Малко или почти не за възможно да сме преди Лихтенщайн!! За Хърватия също е съмнително да сме преди тях??? Понеже все сме на Първо място политиците решиха този път да сме на 3то!за Разнообразие!!!
  • 31 МИ КЪ

    5 10 Отговор
    СЕГА ДА ГЛАСУВАМЕ ЗА БАБИКЯН И МАЯ, ДА ЛАПАТ ПО 10 000 МЕСЕЧНО, А НИЕ ПАК ЩЕ РИВЕМ КАТО ВДОВИЧКИ ЗА БУЙ!
  • 32 Азззззззззз

    6 3 Отговор
    Могат да я направят на което място си искат. Играят си с числата както им се каже.

    Коментиран от #65

  • 33 Наркос

    5 0 Отговор
    Връщам си думите , че сме "извън всякакви класации" ... Ето вече сме в челната тройка

    Коментиран от #37

  • 34 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "xaxaxxa":

    Бе май ти си имбецилната проста тиква , а на оная в Банкя знаеш ли колко му пука за теб? Николко, и с право !
  • 35 ЩО СЕ МЪЧА

    3 3 Отговор
    ТЕЗ КОПЕЙКИ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ ВЕЧЕ! ЩОМ РУБЛАТА СТАНЕ 1 СТ. ЩЕ ОТИДА НА ЛЕКАР.
  • 36 🐧🍊⏱️,🐷💸👥👹🥖☠️🖕👮

    2 0 Отговор
    .... докато смъртта ни раздели !...
  • 37 МАНГЪРОВ

    7 4 Отговор

    До коментар #33 от "Наркос":

    НАЛИ ТОВА БЕШЕ ЦЕЛТА НА ВЪСТАНИЯТА? ЩО ГОРИХМЕ МАСКИТЕ?

    Коментиран от #41, #63

  • 38 Gerbak

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Озирис":

    Батко Боко ще спаси България и света от пандемията. Целунете краката Му.
  • 39 Има затишие... пред буря...

    6 2 Отговор
    Скоро Бойко Борисов ще катуря...
  • 40 Жоро павето

    8 0 Отговор
    Направиха си преторианско звено за
    Охрана на държавните служители ! Но...
    Не моът ги опази от софийските хайлазе !
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Нека

    3 1 Отговор
    За това от понеделник 04.01. да олабиме мерките на лукдауна !
  • 43 На кой истински българин

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ЦК на Б К П":

    му пука за израел?
  • 44 оня

    10 5 Отговор
    Махайте мерките и оставете хората. Който иска да се маскира, ваксинира, зомбира. Нали е демокрация или вече не?

    Коментиран от #56, #79

  • 45 Нона???

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "xaxaxxa":

    Не е проста,никак не е проста тиквата!С такива нощни шкафчета как ще е прост?Прости са тия ,които го избират,с изключение на държавните служители.Те знаят защо гласуват за него!Всеки народ е достоен за съдбата си!
  • 46 Знайко

    10 0 Отговор
    Освен броя на починалите, значение има и възраста на починалите. Защо не казват каква е средната възраст на починалите. И не я сравняват със средната възраст на починалите преди една година 2019 г. И преди 5 години през 2015г.

    Коментиран от #48

  • 47 факт

    8 0 Отговор

    До коментар #16 от "Петьо Петров":

    Явно в празнични дни не се издават смъртни актове, защото се отчитат в пъти по-малко смъртни случаи.

    Коментиран от #52

  • 48 И средната възраст

    6 1 Отговор

    До коментар #46 от "Знайко":

    На населението е важна. В персийския залив е двойно по ниска от нашата и хората си боледуват, ама са млади и не умират.
  • 49 Стойчо

    5 1 Отговор
    Е как бе - Тулупа и Шайката му разправят друго.
  • 50 Фак U

    13 2 Отговор
    Това е 0.02% смъртоност .Което е нищожно като % спрямо тежките заболявания от сорта на рак , диабет, високо кръвно , които са в пъти по-високи като смъртност ! СПРАВКА > GOOGLE : File:Causes of death Health2020-BG.png . Само на мен ли ми се струва ,че грип няма и то по време когато всяка друга година се развихря ?!Или са го прекръстили вече на ковид ?! Няма ли сила която да спре злодеите създали ковид и пуснали го с цел превръщане на хората в зомбита ?!

    Коментиран от #51, #57

  • 51 Без да искам

    2 9 Отговор

    До коментар #50 от "Фак U":

    натиснах плюс! 😊 А коментара е откровен минус!😊
  • 52 Петьо Петров

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "факт":

    Или не разбирате написаното от мен,или коментираме различни теми.
    Разбира се,че се отчитат по-малко смъртни случаи в почивните дни,но това е само заради мудната ни администрация. При едно електронно правителство и съвестно изпълнение на задълженията му няма да е така.Няма да влизам в излишна полемика !
  • 53 daда

    5 3 Отговор
    само да обърна внимание, че според статистиката, в последните 4 години България е на първо място по смъртност в ЕС, без да има ковид- мовид. Някакси умело изчезнаха другите причини за смърт(онкологични болести, инсулт и инфаркт)

    Коментиран от #55

  • 54 Васил

    5 1 Отговор
    Ама няма проблем като отворят училищата и детските градини ще си върнем първото място колко трябва да си тъп за да правиш една и съща грешка два пъти. И предишният път след отваряне на училищата веднага се покачиха заразените. Най добре здравният министър да си подаде оставката,
  • 55 Изчезнаха само

    5 0 Отговор

    До коментар #53 от "daда":

    в облъчените глави!😀 Има си ги и си съществуват!😀 Това, че не се споменават в тема за ковид, не е повод за притеснение!😀 А ако някой се интересува, може да провери, вместо да чака да му пишат в тема за ковид!😀

    Коментиран от #72

  • 56 ВС ИМА ИЗБОР

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "оня":

    КОЙ КАКВОТО СИ ИСКА ДА ПРАВИ, НИКОЙ НЕ МЕ Е ПИТАЛ ДО СЕГА. НОО НЕ ИСКАМ НЯКОЙ ДА МЕ ЗАРАЗИ, ДА МЕ ПРЕЧУКА КАТО МИЛЕН ЦВЕТКОВ, ДА МЕ КАРА ДА ГО ТЪРСЯ В ПЛАНИНАТА В ЛОШО ВРЕМЕ, ДА СИ РИСКУВАМ ЖИВОТА ЗАРАДИ ГЛУПОСТТА МУ, ДА МЕ УБИЕ ПРЕЖДЕВРЕМЕННО. АКО НА НЕГО НЕ МУ Е МИЛ ЖИВОТА, ДА ПЪТУВА!
  • 57 Изкуственият вот

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Фак U":

    не прави написаното вярно или невярно, а показва само комплексарщината на автора!😀
  • 58 До#51

    1 2 Отговор
    "Без да искам" : Като гледам колко плюсове събра , съм съгласен с теб , че коментара ти е откровен минус! :)

    Коментиран от #61

  • 59 Мангъров

    2 1 Отговор
    Трябваше да сме на първо...по моите изчисления
  • 60 Матей

    4 1 Отговор
    Гербаджийските манипулатори ползват извратена математика,слагат всичко в кюпа и вадят ирационални числа,тра-ла-ла и неевклидова геометрия.Шме-кери от класа,играят си с числата като еквилибристи и си правят оглушки като ги хванат с белязани карти.
  • 61 Изкуственият вот

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "До#51":

    В предният коментар е написано!😀 Това не го прави верен или неверен, а само показва комплексите на правещият го!😀 Четете и няма да питате!😀
  • 62 Петър

    4 2 Отговор
    българия е на първо място не само в Европа а в целия свят по смъртност но не от ковид а от немарливо лечение

    Коментиран от #71

  • 63 Наркос

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "МАНГЪРОВ":

    Не мисля, че маските са чак такъв фактор, защото повечето са от плат или без н95 филтри. Лекарите се заразяват и през цял екип. Проблема за смъртността най-вероятно е в забавеното настаняване и липсата на адекватни медикаменти.
    Безпорно и протестите допринасят за броя зарази в столицата, а не постигат резултат. 3-5 дена са предостатъчни да прецени човек , че доброволни оставки няма да има. Обаче протестите няма как да са виновни за високата смъртност в останалата част на страната. . .
  • 64 Общата бройка починал за 2019 ще я знаем

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Диверсант":

    след още 10-15 дни, защото тогава ще качат данните в сайта на НСИ. Това че числата, които виждаш там в момента са прогнози защо го пропускаш? Не си забелязал защото са ти слаби очилата? Или много удобно го пропускаш този факт, за да събираш плюсчета от такива, които са по-прости и ще ти се доверят сляпо. В Русия за 12 месеца, но от ноември 2019 до ноември 2020 има с 15,5%повече умрели, отколкото за периода ноември 2018-ноември 2020.Разлики до 5 %са допустими през различните години, но 10%отгоре са повече от официално починалите от/с ковид в Русия. У нас рязко покачване на смъртността има от октомври 2020 година. Нелепо е да усредняваш... Искрено се надявам след 2-3 седмици да няма пак огромен скок в броя на заразените и починалите. Особено на починалите, защото болните бягат като дявол от тамян от PCR тестовете, за да не карантинират близките им, че и тях за 10-14 дни. После в случай, че се влошат реват че не ги приемат навреме и то точно в желаната от тях болница...

    Коментиран от #66

  • 65 Кой си играе? Виж си ги сам числата

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Азззззззззз":

    и си направи изчисленията. Аман от недоказани твърдения. Информацията е достъпна за всеки.
  • 66 Диверсант

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "Общата бройка починал за 2019 ще я знаем":

    Всеки СВОБОДНО може да отвори сайта на НСИ, където аз вчера прочетох починали през 2019 година 108 083, от които 56 118 мъже и 51 965 жени. От където аз изчистих че средно на 365 дена в годината се падат 296 на 24 часа. Как да се обесни по просто. Ти в коя година живееш. Сега сме 2021, изминалата беше 2020. Нещо ви е много трудно да опонирате на фактите

    Коментиран от #69

  • 67 Даже не схвана какво е искало да каже

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Петьо Петров":

    другарчето ти... А то е, че реалният брой заразени надхвърля поне тройно официално регистрирани и следователно смъртността от ковид като %от заразените е доста по-ниска като стойност. Не че мен това не успокоява особено. Но "стар доктор" е от твоите другарчета и няма защо да кръстосваш шпага с него и да се правиш на много компетентен, защото не си... По обща смъртност на 100 000 или милион души население с ковид и без ковид сме на едно от първите места в света за съжаление. И ти много добре го знаеш това. Нищо, че нямаш представа, че обичайно се изчислява в промили. Т. е. смъртност на 1000(хиляда души) и за България беше от порядъка на 15,5 промила много преди да сме чували за ковид-19.
  • 68 CCCPE

    1 3 Отговор
    Задължителни ваксини срещу COVID-19 само това ще оправи ''булгаристанците''' ще се избавите и от комунизма русороби!!!
  • 69 За 2020 говоря естествено

    2 2 Отговор

    До коментар #66 от "Диверсант":

    а не за 2019-а.Неволна моя грешка. Но пък всъщност съм ти отговорил изчерпателно на въпроса кога ще узнаеш каква е общата смъртност за 2020 година. А за какъв ... си пресмятал среднодневната за 2019 година като си делил броят умрели на дните през годината въобще нямам идея... И кого питаш каква е общата смъртност тогава? Надяваш се тук в сайта да коментира някой от НСИ и да ти изнесе по - рано данните ли?Преди да ги качат официално в сайта им ли? Не се надявай. Ами сметни си я по същия начин като не ползваш липсващите данни за последните 1 или 2 седмици. И разделиш на по-малко дни съответно. Няма да е за цялата 2020,но едва ли ще е много изкривена картината Още подсказки искаш ли? Ще събереш данните за смъртността през всяка седмица от 2020(за която има данни, разбира се вече). Ще разделиш на броя на тези седмици и после на 7.Пак няма да е съвсем точно, но дерзай! И какво и на кого се мъчиш да докажеш с тези изчисления не ми е ясно?

    Коментиран от #70

  • 70 Диверсант

    1 4 Отговор

    До коментар #69 от "За 2020 говоря естествено":

    Много просто. Тероризира се обществото с бройки починали през денонощието развивайки знамето КОВИД... Има и други факти които се премълчават умишлено и целенасочено.
  • 71 Дългия

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "Петър":

    Ами да докато има кухи кратуни да се връзват на умници като мангъроФ!
  • 72 Дълбоко виждащ

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Изчезнаха само":

    Защо тогава общата смъртност за 2020г е по ниска от смъртността през2019г???нима са намалели починалите от инфаркт,инсулт,Онко???къде са над7хиляди починали от КОВИД???Дават ли се пари за КОВИД 19по 1600лв на болниците??Имат ли финансов интерес болници бг да пишат починал с КОВИД??Ето на тези Въпросчета ,ми отговорете...професоре-експерт......чакам и гледам Байерн как пада на полуврем ето от Майнц!

    Коментиран от #73, #74

  • 73 Общата смъртност за 2020 ще я знаем след

    2 1 Отговор

    До коментар #72 от "Дълбоко виждащ":

    2 седмици, старче. Колко пъти да ти го напиша това.И дори общата смъртност за 2020 да не се окаже драстично по-висока от тази през 2019 това нищо не означава все още. Тя почна да расте здраво от октомври насам. При нас свръхмерките през пролетта срещу ковид и топлата зима на 2020
    поддържаха дълго необичайно ниско ниво на смъртност. Ще видим каква ще е ситуацията в края на януари и тогава ще коментираме. От утре тръгват на детска градина и училище децата до 4 клас. Ще видим купоните по празниците до какво ще доведат. Гледай си мачовете, играй шах, разхождай се за здраве. И по - малко се прави на умен тук. Не ти се получава особено.

    Коментиран от #78

  • 74 Професора експерт!

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Дълбоко виждащ":

    Първо смъртността за 2020 няма да е по малка, от 2019! Като излязат данните, ще се види с колко повече ще е 2020! Тая мантра, ще отпадне! Дали ще са 7000 или 5000 отгоре, няма как да се каже в момента! За болниците толкова е клиничната пътека! Имат интерес да те пишат болен, но ковид отделенията са им пълни на повечето! Колко биха могли да излъжат при това положение, незнам! Да те пишат умрял, не мога да твърдя! Имах случай, с мой близък, почина в исул от рак на деб. черво! Никой нито попита, нито предложи да го пишат за друго! Възможно е да има случаи! Все пак сме България! Но това за мен, ще са единични случаи! Има и други клинични пътеки с подобни цифри! Реално такава измама, ако има, ще се спечели от разликата между двете пътеки, което не би била голяма разлика! Няма как да го твърдя със сигурност, но логиката показва, че ако има, ще са малко! Така, че това не би повлияло на статистиката особенно!
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Дълбоко виждащ

    0 0 Отговор
    Благодаря,доказахте моята теза!модераторът ви пази,унищожи ми истинските въпроси!взимат ли болниците по 1600лв от мъртвец с КОВИД....колко вземат от мъртвец без КОВИД....вие го казахте,а КОВИД. Модераторът ви го пише с главни букви...смях!всичко е пари!Не си заслужава да защитавате изгубена кауза!много от тях ще отговарят пред съда!

    Коментиран от #80

  • 78 Дълбоко виждащ

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Общата смъртност за 2020 ще я знаем след":

    Нивото ви не ми позволява да изкажа,моето мнение за пасквилът,който сте избълвал!
  • 79 Румпелщилцхен

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "оня":

    Тотално си объркал демокрацията с анархия или по-скоро закона на джунглата
  • 80 Професора експерт!

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Дълбоко виждащ":

    Отново се филмирате! Модератора, не ме пази и мои мнения се изтриват също! Какво ви устройва от отговора ми, също незнам, но там дето търсите пиле, няма да излезе! Ако искате да сте дълбоко виждащ, не си вкарвайте идея в главата и по нея да си настройвате фактите! Нищо няма да видите така и с нищо няма да ви помогне това!