Над 80 души се събраха снощи пред казанлъшкото районно управление, за да подкрепят служителите на реда, които бяха отстранени от работа, след като набили дрогиран шофьор, който преследваха из целия град, съобщава kazanlak.com.
Това е трети мирен протест, който се състои в рамките на само два дни.
Във фейсбук също тръгна кампания в защита на униформените “Аз подкрепям полицаите от Казанлък”. Много хора споделиха в социалната мрежа снимка с емблемата на Националната полиция. Сред тях бяха и пазители на реда от София, пише "Труд".
Екшънът с 25-годишният водач Пламен, с прякор Гудето, се разигра в неделя рано сутринта. Той карал бясно автомобил “Опел” в насрещното на централен булевард в Казанлък. Шофьорът не спрял на стоп-палката на полицаи и така започнала гонката, продължила близо половин час. Водачът излязъл от града и започнал да шофира в насрещното на околовръстното шосе. След това се върнал в Казанлък и отново започнал да кара в насрещно платно. Това наложило полицаите да стрелят със стоп-патрони. Един от тях улучва гумата и я пука. Шофьорът спрял и хукнал да бяга. След 200 метра е заловен.
Оказало се, че той бил осъждан, нямал книжка, а тест показал, че е шофирал след употреба на метамфетамин и марихуана.
Малко след ареста му се появиха любителски записи от ареста му, на които се вижда как полицаите бият водача. От видеото става ясно, че водачът е воден от двама униформени. Изведнъж при тях притичват други двама със светлоотразителни жилети. Един от тях го удря няколко пъти със стоп-палката, а друг го рита.
“Автомобилът се движеше много бързо. Полицаите се опитаха да блокират с шипове пътното платно, но не успяха. С риск за живота си, полицаите буквално за секунди се разминаха с автомобила, който се движеше с над 100 км в час. Те буквално се разминаха на косъм от смъртта”, разказа свидетелят Радо Христов.
Хората в Казанлък обаче оправдават действията на служителите на реда, тъй като младият шофьор е застрашил живота на други граждани.
23 Март, 2021 08:39 11 193 201
Казанлък стои зад полицаите от екшъна с дрогирания Гудето
Трети мирен протест се проведе пред местното РУП, във фейсбук също тръгна кампания в защита на униформените
Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 74 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петър
Коментиран от #3, #32, #46
08:40 23.03.2021
2 пожелание
Коментиран от #16, #28, #37, #110, #158
08:41 23.03.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 само питам
Коментиран от #29, #35, #91, #102, #190
08:45 23.03.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Америка
Коментиран от #122, #157
08:46 23.03.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Alf
08:47 23.03.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 БОЙ ДО ОТКАТ
08:48 23.03.2021
11 Крис51
Коментиран от #126
08:48 23.03.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Гудето
08:49 23.03.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Браво
08:49 23.03.2021
16 мутра стажант
До коментар #2 от "пожелание":
грездей ,тоя гуде ли е муде ли е е виновен но копоя който го налагаше а оня беше в белезници и кротко си ходешее два пъти по виновен защото сега един читав адвокат и ще се спазари - ние няма да съдим копоя и държавата а вие потулвате случая - е за това ,и ако някой ми каже ,че това му е за първи път да млати .....яко ще ме развеселиКоментиран от #135
08:49 23.03.2021
17 Ха ха ха
Коментиран от #31
08:49 23.03.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Тъп
08:50 23.03.2021
20 БОЙ ДО ОТКАТ
08:50 23.03.2021
21 ннбб
08:50 23.03.2021
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 цербер
08:51 23.03.2021
24 Alf
Коментиран от #191
08:51 23.03.2021
25 бай Тодър
Коментиран от #130
08:52 23.03.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Професора
08:52 23.03.2021
28 Още един глупак
До коментар #2 от "пожелание":
Че е изрод тоя, да, изрод е. Но при положение че е закопчан и неутрализиран, вече говорим за превишаване на правата и погазване на закона. Така че, тези полицаи са си същите престъпници като тоя, дори по-зле- точно такива допринасят за имиджа на родната милиция. Да не говорим за клоаката, наречена МВР...А пък ако са искали да не си рискуват кожите- да си бяха стояли на село, да пасат козите. Ама в реалния живот и това не им е по силите.Поне в милицията са намерили място да си избиват комплексите.Коментиран от #34, #47
08:52 23.03.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Закон и Ред
08:53 23.03.2021
31 Този дето
До коментар #17 от "Ха ха ха":
се опитва да защити близките ти! След половин час вилнеене, може би червен килим трябваше да му се опъне?08:54 23.03.2021
32 Гуди-Мъди
До коментар #1 от "Петър":
Хааххаххаа08:54 23.03.2021
33 Съдията Дред
08:55 23.03.2021
34 Закон
До коментар #28 от "Още един глупак":
Браво за точноя коментар.08:55 23.03.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Тероризъм
Коментиран от #51
08:56 23.03.2021
37 мародер
До коментар #2 от "пожелание":
Нищо! Ще гледаме по телевизията "траурните" лица на водещите които според мен са най голямите защитници на престъпниците! Те са оперирани от чувства затова колкото повече престъпления толкова повече "работа" за тях и разбира се заплати с петцифрени суми!08:56 23.03.2021
38 HAVANA
08:57 23.03.2021
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 LEON
Коментиран от #45, #52
09:00 23.03.2021
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Много добър коментар!
До коментар #35 от "плевен":
Ако повече можеха да разсъждават като теб, бихме живели в много по добра и справедлива страна!09:03 23.03.2021
44 Бесен Язовец
09:03 23.03.2021
45 Ако
До коментар #40 от "LEON":
Някой дрогиран прегази роднини друга песен ще пееш. Браво на полицията.Коментиран от #48
09:04 23.03.2021
46 бай Петър
До коментар #1 от "Петър":
Едно ,дето си го чуваш у кочината на двора на село,докато чака да натрупа килограми до Коледа :))09:05 23.03.2021
47 Един шофьор
До коментар #28 от "Още един глупак":
А според теб какво трябваше да направят да го черпят уиски ли? Ако беше убил невинни хора както е карал в насрещното какво щеше да пишеш? Трябва бой сутрин, обед и вечер бой до де се върне магаре от водопой за да се сплашат и другите , а не да разиграват полицаите като панаирджийска мечка.Коментиран от #54
09:05 23.03.2021
48 LEON
До коментар #45 от "Ако":
А когато пребие милиционера някой твой роднина и друга песен ще запееш!Коментиран от #55
09:05 23.03.2021
49 бандюга
09:07 23.03.2021
50 Левски
09:07 23.03.2021
51 Още един глупак
До коментар #36 от "Тероризъм":
Абе то това добре, ама...какво да правим с полицаите, закрилящи наркотрафика. С полицаите, организиращи прекарването на мигранти или търговията с жива плът. С полицаите, прехранващи се в извън работно време като наемни убийци на ъндърграунда. С тях какво да правим, а? Кажи бре, виждам че много ги разбираш тия работи. А , да....и едно процедурно предложение имам-бабите и дядовците като откраднат едно хлебче от глад, директно да заминават да чукат камъни на ''Слънчев бряг''. До живот. Така добре ли е?Коментиран от #74, #101, #182
09:08 23.03.2021
52 Бачо Киро
До коментар #40 от "LEON":
Така е. Полицаят няма никаква причина да го напада, хеле пък докато е хванат от други двама. Това е превишаване на правата и злоупотреба с дадената ти власт. Тея какво са ми застанали зад полицаите? Смятат, че имат правото на своеволия? Те го водели и бастуните отишли да го бият докато е вързан? Кои са те? Тези, които са го били вързан, в абсолютен разрез със собствения си правилник, да бъдат наказани също. Трябват ни полицаи, не селски бекове с униформа. Тея дето го хванали не го били, дошли бастуни с жилетки да го бият...09:08 23.03.2021
53 Протест
09:08 23.03.2021
54 Бачо Киро
До коментар #47 от "Един шофьор":
Пътят по който си поел е хлъзгав. Не са го били тези, които са го хванали, а дошли двама да се направят на велики... Има закони и точно полицаите са първите които трябва да го спазват. Абсолютно забранено е да бият закопчан. Ако те не спазват законите как очакваш другите да го правят?Коментиран от #64
09:11 23.03.2021
55 БОЙ БОЙ
До коментар #48 от "LEON":
АКО Е ЗАПЛАХА ЗА ОБЩЕСТВОТО И АЗ ЩЕ ГО БИЯ ЗАЕДНО С ПОЛИЦАЯ. ПО ДОБРЕ ЛИ Е ДА УБИЕ НЯКОЙ И ДА ЛЕЖИ В ЗАТВОРА С ЦИГАНИТЕ 15 ГОДИНИ? КОЙТО НЯМА АКЪЛ СИ ПЛАЩА СКЪПО!Коментиран от #76
09:11 23.03.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Бесен Язовец
09:14 23.03.2021
60 гост
09:14 23.03.2021
61 Хаджи Генчо
09:16 23.03.2021
62 Anon
Коментиран от #192
09:17 23.03.2021
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Един шофьор
До коментар #54 от "Бачо Киро":
Няма значение кой го е бил ако беше убил невинни хора какво щеше да пишеш? Такива нямат страх от полицията ако това бе станало преди години тоя щеше да изяде една камара бой.09:18 23.03.2021
65 До специалистите
Има си съд и той решава .....
На всички дето подкрепят биячите малко въпроси
Ако ги пребият тях ,защото някой милиционер не е на кеф ?
Защо го бият докато е с белезници ?
Ако искате да живеете в милиционерска държава - марш в Русия
Коментиран от #68, #159
09:18 23.03.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Гражданин
09:20 23.03.2021
68 Е не искаме
До коментар #65 от "До специалистите":
и в джендърска да живеем!09:22 23.03.2021
69 alf
09:22 23.03.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Bai Nudals
09:24 23.03.2021
72 Българин
09:24 23.03.2021
73 Ами тогава
До коментар #58 от "Факт!":
Тиквата и хората му от групировките на кого ще продават? Нима не знаеш, че монополиста на дрогата у нас се нарича Бойко? Не случайно, когато беше главен секретар разчисти всички групировки и по негово време имаше най-много убийства и останаха само неговите хора. Така, че това с наркоманите няма как да стане!09:25 23.03.2021
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 РАДИО ЕЛТО
09:27 23.03.2021
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 ТЕХНОЛОГ
Коментиран от #99
09:28 23.03.2021
78 Факт
09:29 23.03.2021
79 ПУТИН
Коментиран от #103
09:29 23.03.2021
80 Бой
09:29 23.03.2021
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Чип и Дейл
09:31 23.03.2021
83 Нов европеец
09:32 23.03.2021
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 бобчо
09:35 23.03.2021
87 Светослав
Коментиран от #123
09:35 23.03.2021
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Гудето
09:37 23.03.2021
91 Гост
До коментар #4 от "само питам":
Кое е начина бе ? Запознахте ли се изцяло за със случая или само гледахте кадртите в нета??? Тука почна свободата да се бърка със свободия!! Единсъвеното за което ме е яд че куките симизпуснаха нервите на обществено място на което от всякъде може да бъдеш снимам както и стана! Трябваше да си гом откарат спокойно и да го ступат в районното!!!09:37 23.03.2021
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Казус
09:41 23.03.2021
94 Българин
До коментар #74 от "Бклнжйй":
Нещо не ти харесва ли..или не е истина това което е написано. Явно си част от тая система, и нещо те притеснява ли? Ми то си е за притеснение бе...скоро май ще си вземе всеки от боба. Затова фърляш къчове като умряло магаре.09:42 23.03.2021
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 ЛИПСА НА АКЪЛ
09:46 23.03.2021
99 Иван
До коментар #77 от "ТЕХНОЛОГ":
Като излезе от ареста ще им го върне с лихвите!09:47 23.03.2021
100 божо
09:48 23.03.2021
101 Коментира
До коментар #51 от "Още един глупак":
се конкретният случай в Казанлък! Ако обсъждаме проблемите в Бг, си в темата! Но да обсъдим и другите сектори! Че аз поне не се сещам за сектор, който да ни е наред! Иначе човекът има право, че такива случаи, би трябвало да се разглеждат по сериозно! Защото е цяло чудо, че не се е стигнало до нещо по сериозно!Коментиран от #113
09:49 23.03.2021
102 плевен
До коментар #4 от "само питам":
Дори и тогава ще подкрепя биячите. Когато ти отговорих, че искам децата ми да преминават живи на другия тротоар, ме изтриха. Излиза, че си прав.09:49 23.03.2021
103 САМО ПИТАМ БЕ
До коментар #79 от "ПУТИН":
А КАВО СТАНА С ДЖАМБАЗКИ БЕ? НАЧИ ЕДИН ДЕПУТАТИН МОЖЕ ДА КАРА ПИЯН КАТО СМОК, и ПАК ДА Е ДЕПУТАТ ДАЖЕ И В ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ. А КАКВО СТАНА С ЛЮТВИ МЕСТАН КОЙТО НАИСТИНА УБИ ДЕТЕ. ТОЙ ЗАЩО ОЩЕ НЕ Е В ЗАТВОРА, А? КАКВО СТАНА С ДВАМКАТА ШЕФОВЕ НА ОТДЕЛА ЗА БОРБА С НАРКОТРАФИКА КОИТО ОРГАНИЗИРАХА И ПАЗЕХА РАЗПРОСТРАНЕНИЕТО НА НАРКОТИЦИ. ИЛИ С ОНЯ, ДЕТО БАЧКАШЕ В ИЗВЪНРАБОТНО ВРЕМЕ КАТО НАЕМЕН УБИЕЦ НА МАФИЯТА. ИЛИ С ГРУПАТА НА ДАНЧО КАТАДЖИИЧЕТО. ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ЛИ С ПИТАНИЯТА. ЗАЩИТАВАЛИ БИЛЕ . ДРЪН-ДРЪН ЯРИНА ЗАЩИТАВАТ.Коментиран от #133
09:51 23.03.2021
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 ВИЖТЕ ГО
09:53 23.03.2021
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 ММбгъ
Коментиран от #111, #117
09:59 23.03.2021
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 АХА
До коментар #2 от "пожелание":
И утре както си караш кротко,лачените мозъци те спират за дребно нарушение и ти набиват чимберите ако ги погледнеш накриво.Ей така,да избият некой комплекс.Коментиран от #114
10:01 23.03.2021
111 МДААА
До коментар #108 от "ММбгъ":
НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН - ТОЧНО ОБРАТНОТО !10:02 23.03.2021
112 ТРЯБВА
10:04 23.03.2021
113 Емигранта
До коментар #101 от "Коментира":
Напротив, изцяло е в темата. Защо ли? Ами защото с непрофесионализма си тия просто щр го повозят до районното. Този ще си хване един двама добри адвокати и ще им разкаже играта на тъпите ченгета, точно както си го гледал по филмите. Едно хубаво дело в Страсбург и тоз убавец ще си напълни гушата с твоите пари. Свидетели сме на абсолютен непрофесионализъм, граничещ с идиотизъм. А такива примери колкото щеш. В този си формат, МВР просто плаче за разпускане. Превърнало се е в последно убежище на престъпници, които с лека ръка газят законите. България, с помоща на хора като тези, които оправдават действията на тези полицаи, се превърна в мутрополицейска държава , в която закон има само за кокошкарите.Радвам се че съм далече от тази клоака.Коментиран от #121
10:04 23.03.2021
114 Това ли се е случило?
До коментар #110 от "АХА":
Какво коментираш?Коментиран от #118, #128
10:06 23.03.2021
115 бобчо
10:08 23.03.2021
116 Курумпе
10:13 23.03.2021
117 123
До коментар #108 от "ММбгъ":
Ако това се беше случило в Америка , тоя щеше да е застрелянКоментиран от #125
10:14 23.03.2021
118 А ХААА
До коментар #114 от "Това ли се е случило?":
Ако си полицай,е трудно за обяснение.10:17 23.03.2021
119 Jelezo
Как може да се толерира полицейското насилие!? Да биеш арестуван, вързан човек е престъпление, не по-малко от престъплението на арестувания.
Когато престъпление се извършва от орган на реда е още по-страшно. Тези вместо да бият, да си свършат работата за която им плащаме. Да си съберат годни доказателства за пред съда, за да бъде осъден задържания.
Но те са малоумни, освен да бият друго не могат и поради липса на доказателсвта за извършено престъпление, задържаният ще бъде оправдан.
После ще осъди държавата за полицейския произвол и всички ние ще платим за действията на мутрополицаите!
Коментиран от #131
10:20 23.03.2021
120 възмутен
1. Наказват полицаите с мъмрене или забележка за превишаване на правомощията при арест на изключително опасен престъпник, заплашващ с поведението си живота на гражданите.
2. След това ги награждават с по 5 000 лв. и повишение в служба за залавянето на този престъпник.
3. Престъпникът го осъждат поне на 10 години ефективно затвор за шофиране след употреба на два вида дрога, без свидетелство за правоуправление, за бягство и гонка с полицията, за заплашване живота и здравето на гражданите и т.н. И то извършени в условия на рецидив.
Ама не сме държава. Кочина в услуга на такива като тоя рецидивист.
Коментиран от #132, #141
10:20 23.03.2021
121 Не, не е в темата!
До коментар #113 от "Емигранта":
Ако говорим за проблемите в Бг, ще е в темата! Ще имаш право и за полицията и за много други неща! Дали ще го оправдаят? Ами като се има предвид съдебната система в България, е много вероятно, но то това е нормално за нашата територия и без тази случка! А за да прецениш правилно действията на полицаите в конкретната случка, трябва да умееш да си представиш как би реагирал ти, ако животът ти, както живота на твоите близки и много други е бил заплашен в продължение на повече от половин час! Да успееш да усетиш страха, адреналина, стреса и всичко което би те съпътствало през тези 30 мин. И ако успееш, имаш право и да съдиш! Защото отстрани нещата изглеждат много просто и елементарно! Но реалността, когато живота ти е висял на косъм е друга!Коментиран от #154
10:20 23.03.2021
122 Булгария
До коментар #6 от "Америка":
И какво му е ,,бравото",че не са го застреляли...?!Трябвало е като в Америка- да го застрелят тоя боклук...10:21 23.03.2021
123 Мисля
До коментар #87 от "Светослав":
В САЩ го гръмнаха и платиха 28млн.долара обещетение!Така,че нека да се спазва закона10:22 23.03.2021
124 ХАРОН
10:22 23.03.2021
125 Така е
До коментар #117 от "123":
.....и с право. Но надали щяха да го налагат с палки и шутове,ако беше с белезници и не оказваше съпротива.10:23 23.03.2021
126 Ангел
До коментар #11 от "Крис51":
Сега,че това ,,Гуде" си е боклук- е на 100% сигурно...!Но вече закопчан с белезници и воден от двама полицаи,а трети да го налага ми се струва,че си е чиста проба избиване на полицейски комплекси...10:25 23.03.2021
127 Курумпе
10:25 23.03.2021
128 Ами не съм полицай!
До коментар #114 от "Това ли се е случило?":
Но и да съм, само глупак, слага хора под общ знаменател! А иначе как да ми обясниш нещо, като не си разбрал за какво се говори! Браво, че не се опита!Коментиран от #150
10:26 23.03.2021
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Алфа Ромео
До коментар #25 от "бай Тодър":
Трябваше в районното да го смачкат от бой но не им издържаха нервите, подкрепям напълно полицаите, такива дебили не разбират от друго, як бой трябва на почивки!10:26 23.03.2021
131 Джоко
До коментар #119 от "Jelezo":
А как се възпира явна агресия на дрогиран бабуин? С песента " спри, не си отивай" може би?!10:26 23.03.2021
132 Реалист
До коментар #120 от "възмутен":
Уважавам фантазиите в развихрено то ти въображение,но за съжаление-няма да се случат...!Колкото осъдиха убиеца посред бял ден в Борисовата градина,толкова и този боклук ще осъдят...10:31 23.03.2021
133 КВО ПИТАШ
До коментар #103 от "САМО ПИТАМ БЕ":
ПИТАЙ, ПИТАЙ КАКВО СТАНА С БРАТЯ ГАЛЕВИ, С ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ, С ЧЕРЕПА? КВО СТАНА С ТЕХНОИМПЕКС, СЪС САРАИТЕ? ИЗВОДА Е, КОГАТО СИ МАЛЪК СПАЗВАЙ ЗАКОНИТЕ И НЕ ГЛЕДАЙ ЕДРИТЕ РИБИ КАКВО И КАК ГО ПРАВЯТ! ЗА ТЯХ ИМА ДОБРИ АДВОКАТИ, ТЕ ИМАТ ПАРИ ДА СИ ГИ ПОЗВОЛЯТ, А И ЗА ТОВА СА ЕДРИ РИБИ ЗА ДА ЯДАТ ДРЕБНИТЕ! САМО ПО ФИЛМИТЕ В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ СЕ ИЗМЪСВАШ ИЛИ СПАСЯВАШ СВЕТА!?10:32 23.03.2021
134 Профи
10:38 23.03.2021
135 hard worker
До коментар #16 от "мутра стажант":
Точно така,колега -ако на ченгетата им се разреши да бият спокойно,те ще го правят наред и по навик после...А всички сме хора и понякога може да сгрешим по мн.причини-ако го бяха гръмнали,в опит да го спрат,това е тяхно право,но не и впоследствие да го налагаш,след като е вече ,,закопчан"...10:41 23.03.2021
136 Историк
"Со кротце, со благо и со малко кютек"
Коментиран от #198
10:42 23.03.2021
137 ЛАПСУС
10:44 23.03.2021
138 Дани
10:46 23.03.2021
139 гост
Коментиран от #146
10:47 23.03.2021
140 Шайба
10:49 23.03.2021
141 EdinotBG
До коментар #120 от "възмутен":
Прав си пич. Псевдо демокрацията е помътила съзнанието на повечето хора и сега е много лесно да се изкарат престъпниците, жертви и обратното. Има изроди, като този, които разбират само от бой. Колкото повече права му даваш, толкова повече ще прави, каквото си иска. Не знам, дали има хора, които помнят една случка от зората на т.н.демокрация. Когато в Пазарджик, в едно циганско гето отвличат жена или нещо такова. Не помня много добре. Полицията го обгражда и го изрива. Намерени са български момичета, отвлечени, изнасилвани и готвени за проститутки. Айде сега се замислете, ако тогава.са имали телефони и са снимали, какво правят полицаите, какво щеше да стане. Медиите и знайни и незнайни нпо-та щяха да реват за неоправданите цигани. Казвайки това, не защитавам полицаите, които участват или прикриват престъпления. Но за да се стигне до това положение, донякъде има вина и случаи като този. Където очевидни изроди са изкарвани жертви, а полицаите насилници.10:49 23.03.2021
142 Възмутен!
А бе какво ,,стои"...,видяхме колко ,,стоят"...- десетина човека...!Трябва поне половината град да се изсипе в защита на полицаите...!Иначе утре те няма да посмеят дори и да го спрат,когато някой надрусан тип навлезе със 100 в насрещното движение...
10:51 23.03.2021
143 123456
10:51 23.03.2021
144 Валентин
Коментиран от #149
10:53 23.03.2021
145 Прост народ слаба държава
10:53 23.03.2021
146 Джони
До коментар #139 от "гост":
Е да де...!И аз това викам,ама за това требе и акъл...10:53 23.03.2021
147 Николай
10:57 23.03.2021
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Шайба
До коментар #144 от "Валентин":
В Шатите такива ги гърмят на място,затова винаги има новинарски хеликоптер,който снима преследването и излъчва на живо по телевизията.11:00 23.03.2021
150 Не си
До коментар #128 от "Ами не съм полицай!":
........казваш?ХММ..............Странно ,наистина.11:04 23.03.2021
151 Шайба
11:09 23.03.2021
152 Варненец(натурализиран).
11:11 23.03.2021
153 АХМЕД
Коментиран от #155
11:15 23.03.2021
154 Емигранта
До коментар #121 от "Не, не е в темата!":
Това за адреналина ..как да го разбирам? Нещо много си се объркал. Ма много . Полицаите минават психо тестове и за да въздаваш правосъдие под действието на адреналина.... Бе ти чуваш ли се изобщо кви ги плещиш? Това не е нормално за човек, живеещ в 21 век, с претенциите да живее в паравова държава. Господи, пази България?Коментиран от #164
11:16 23.03.2021
155 да ти кажа че
До коментар #153 от "АХМЕД":
Ми то и в Русия е така, в Северна Корея пък ги разстрелват направо със зенитни оръдия. В Китай смъртните си плащат куршума...И това според тебе са правови държави. Да, забравих че в Турция ги палят живи по хотелите, без дори нищо даже да са направили(намеквам ти за Сивас през деветдесетте години) Така че стой си в Анадола и не се обаждай като на барабан палките.11:21 23.03.2021
156 селянин
Коментиран от #160
11:22 23.03.2021
157 ТРОПЧО
До коментар #6 от "Америка":
А АКО ТОВА БЕШЕ ТВОИ РОДНИНА И ТАКА ВЪРЗАН БЕШЕ БИТ ДАЛИ ТАКА ЩЕШЕ ДА МИСЛИШ АААА ИМА СИ ЗАКОНИ БРАТЛЕ НЕ СРАВНЯВАИ БУЛГАРИСТАНИЯ СЪС АМЕРИКА НИЩО ОБЩО НЯМА ИМА ЗАКОНИ И ТЕ ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ ОТ ВСИЧКИ БИЛИ ТЕ И ПОЛИЦАИИ ДА НЕ ГИ ЗАЩИТАВАМЕ ТОЛКОВА НЕ СА ЧАК ТОЛКОВА ЗА СЪЖАЛЕНИЯ ДАЛИ ПОЛИЦАИТЕ В АМЕРИКА КАРАТ БЕЗ КОЛАНИ БЕЗ ЗАСТРАХОВКИ С ТЪМНИ СТЪКЛА ИДА НЕ НАРЕЖДАМ ОЩЕ11:25 23.03.2021
158 Факт
До коментар #2 от "пожелание":
Ами как разбраха че е дрогиран, пиян, без документи, без правоспособност и с криминално минало за да му махат със стоп палка? Ако си беше обикновен гражданин?А ако полицаите бяха застреляли 5-6 деца по улиците докато го преследват?
Иначе полицаите си бият: с палки с метални боксове, до смърт... но когато го води полицаи, вероятно с белезници както изглеждаше от видеото на улицата, да го пребиват по такъв начин пред камерите...
Нали помните три униформени свине как спряха в София момче и момиче свалиха ги от колата и: единият държеше момчето с извити ръце, другите двама се тръшкаха върху момичето му и младежа плачеше: НЕ ПРАВЕТЕ ТАКА С НЕЯ! МОЛЯ ВИ, НЕ ПРАВЕТЕ ТАКА! - и всичко това заснето от случайни граждани...
Коментиран от #169
11:25 23.03.2021
159 гост
До коментар #65 от "До специалистите":
Я ни припомни,не беше ли в USA,където полицая удуши афроамериканеца???11:26 23.03.2021
160 ТРОПЧО
До коментар #156 от "селянин":
А ДА ТЕ ПИТАМ АЗ АКО ПОЛИЦАИТЕ БЯХА БИЛИ НЯКОИ ТВОИ РОДНИНА КАК БИ РЕАГИ.АЛ ААААКоментиран от #165, #174
11:26 23.03.2021
161 MGewehr
11:29 23.03.2021
162 Просто човек
11:36 23.03.2021
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 Ами ясно е
До коментар #154 от "Емигранта":
защо нямаш правилна преценка на ситуацията! Затова ти написах, кога би била правилна преценката ти! Ти неможеш да си го представиш, в което няма лошо! Но тогава и не съди! Не е коректно! Адреналина, няма какво да разбираш! Това е хормон на стреса! Той не се контролира с психо тестове! Може да си по устойчив на стрес, но това не означава, че в определени ситуации, няма да ти дойде в повече! Също така, се чувам какво говоря и знам, че адреналина не зависи от това в кой век живееш! Зависи от стрес, страх и така нататък! Може би си много млад, а може просто да не си изпадал под голям стрес, но каквото и да е, приеми, че има неща които не разбираш, защото не си ги преживял! Хората не са роботи! Не искай от тях не възможното! Дали си полицай или пожарникар или пилот или подводничар или някоя друга професия с много стрес, не те прави робот и човек без чувства! Със сигурност, ще си по устойчив от обикновен човек, но не си робот! Затова не съди подобни ситуации с елементарни обяснения! Със сигурност ще сбъркаш!Коментиран от #172, #175
11:42 23.03.2021
165 Ако този
До коментар #160 от "ТРОПЧО":
ми е роднината, не бих ги упрекнал! Ако са били неправомерно някой, не бих ги защитил!11:44 23.03.2021
166 Мнение
11:51 23.03.2021
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 перничанин
Коментиран от #178
11:52 23.03.2021
169 Ами ти имаш ли книжка?
До коментар #158 от "Факт":
Щото ако имаше, щеше да знаеш, че на пътя като те спират, не е щото знаят, че си дрогиран или пиян или нещо друго! А ако си беше обикновен гражданин, сега нямаше да ни драскаш глупости! Щеше да е един от стотиците които всеки ден се спират! А иначе ако не го бяха спрели и той беше прегазил деца? Нещо говорим май без много, много да ползваме над раменната част!11:53 23.03.2021
170 На казанлъшки
11:58 23.03.2021
171 Бияч
11:59 23.03.2021
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Факт
12:06 23.03.2021
174 селянин
До коментар #160 от "ТРОПЧО":
ма ти май наистина не си правиш сметка този надрусан боклук ако бе бутнал някой, другия път точно ей този като се надруса и те срешне някъде по пътя, ей тогава ще те питам каква песен ще пееш.12:20 23.03.2021
175 Емигранта
До коментар #164 от "Ами ясно е":
Така и не разбрах защо ми изтриха коментара но...! Всъщност , както сам казваш , че знаем каква ни е системата, не мислиш ли че с тези си действия развързват ръцете на един доказан престъпник отново да избегне правосъдието. Щото съм почти сигурен, че точно това ще се случи. И последствията ще ги теглим всички ние. Нали си спомняш за Чакъра и какво отсъди Европейския съд... И за този адреналин ще плащаме всички ние, като граждани и общество. Ако го бяха простреляли по време на гонитбата, щях да кажа ''Браво'' , действали са професионално и по закон. Но да биеш вързан човек, след като е заловен и неутрализиран и да оправдаваш такова поведение с адреналина....!!! Това не мога да приема по никакъв начин за оправдание. Саморазправата не е защита на закона. А колкото до годините...на 59 съм..вече. И за много истини в живота съм си променил мирогледа. Мога да ти кажа че не вървим на добре,,никак даже. Точно заради такива полицаи като тези. Лек ден. Спорът с теб е безсмислен. И да не ревете много, когато ви бият под колоните на МС. Просто ''пазителите на закона ''гасят'' адреналина. Или пък когато сбъркат домът ви рано сутрин, с бърлогата на някой наркотрафикант и ви убеждават какви б.ц.и сте вие с малкото ви дете. Пази боже, сляпо да прогледне!!!Коментиран от #180
12:27 23.03.2021
176 Грую
12:33 23.03.2021
177 стоян
12:38 23.03.2021
178 Бибето
До коментар #168 от "перничанин":
Аз пък имам друго предложение- Гудата за 5 години на топло, полицаите -за 10. И да му застилат леглото в панделата. А като излезе, да вземе едни 5млн евро от съда в Страсбург, които ще плащаме аз и ти. Щото две комплексирани милиционерчета не знаят кога да спрат и до къде се простират ''правомощията''им.12:39 23.03.2021
179 Primus Pilus
12:48 23.03.2021
180 Ами безсмислен,
До коментар #175 от "Емигранта":
защото се опитвам да те накарам да мислиш различно! Да излезеш от калъпа на това което някой ти е казал, че е правилно и не правилно! Да те накарам да се поставиш на отсрещната страна, за да видиш как би реагирал, а не какво казва закона, който някой измислил на бюрото без стрес! Мислиш ли, че закон, ще обхване всяка ситуация и винаги ще те доведе до справедливо решение? Ако мислиш така, моите уважения, но много наивно разсъждение за годините ти човече! Аз съм само няколко години по млад! И бих казал, че живота ме е сблъскал до много пародийни и комични ситуации за противоречия със законите! Това не означава, че не трябва да се спазват, но означава, че не трябва и да си кон с капаци! Иначе в какво се превръщаш? И на всичко това, ти се дразниш, че не искам да съм в калъпа и се старя да гледам по справедливо! Скачаш на някакви други теми и случки, в безсилието си да ме вкараш в калъп! Ами не става така! Не може да ми намесваш случай с боя под колоните и да си мислиш, че ми "натриваш носа"! Ами просто не считам, че там са прави!Коментиран от #181, #185
12:55 23.03.2021
181 Продължение на ком.180
До коментар #180 от "Ами безсмислен,":
Или някои други случаи! За мен нещата не са под общ знаменател, като при теб! За мен има правилно и неправилно и затова мога да ги защитя в тази ситуация и да ги оплюя в друга! А ти залагаш на бяло и черно! В света има и други цветове и нюанси! Винаги трябва да имаш правилна преценка на добро и зло, на правилно и неправилно! Това е разликата и затова ти е безсмислен спора, в който аз не споря, а те карам да се замислиш и това те дразни! Както и да е! Лек ден ти пожелавам!12:56 23.03.2021
182 Змей Горянин
До коментар #51 от "Още един глупак":
Та викаш, лошо нещо е "Слънчев бряг". И Белене като курорт. НЕ Е ЛОШО. Трябва да ги отворят отново, ама да построят и още пет такива. И винаги да има достатъчен брой ватенки /по възможност по-окъсани/ и достатъчен брой лопати /по възможност с погруби дръжки. И да се върнат тричленките, които на мига /без съд/ да ти подписват почивната карта за там. Минимум три години за геройство като това на симпатягата със симпатичното име Гудето. Чаткаш ли?Коментиран от #187
13:20 23.03.2021
183 Павел Пенев
13:24 23.03.2021
184 Емигранта
В кой закон си чул или прочел че да може да се оправдаваш с адреналина при подобни саморазправи? Ами като е адреналин, свали пагона, махни пистолета и ела да разтоварим адреналина . По мъжки, а не по миши... За случая абсолютно подкрепям действията на шефовете им. Кра
Коментиран от #186
13:46 23.03.2021
185 Емигранта
До коментар #180 от "Ами безсмислен,":
Крайно време е системата да се разграничи от подобни действия на служителите си. Не може да искаш да се спазва законът , а ти да си правиш каквото искаш. Масовата нагласа на хората е''Защо за мен да има закон, а за тия да няма'' . Отстраняването на тия е стъпка в правилната посока. Малка е, но все от някъде трябва да се почне. Приветствам решението на шефовете на МВР, които са ги отстранили. Това е единствено правилното решение в случая. Дано и на съд ги изправят, ама едва ли!13:55 23.03.2021
186 Виж!
До коментар #184 от "Емигранта":
Каквото имах да ти кажа, ти казах! Дали разбра или не, не ме вълнува! Да подкрепям ги в конкретният случай! И винаги ще давам подкрепа на правилните и логични неща! В един от коментарите ти написах, че не е коректно да съдиш и обвиняваш, като не разбираш! Е това не ти попречи от цялото не разбиране, да ме изкараш и мен виновен!😀 Дано това те успокои!Коментиран от #188
14:04 23.03.2021
187 да ти кажа че
До коментар #182 от "Змей Горянин":
То, Гудето , че си е за там, за там е. Ама защо няма да отидат там такива като цвъки, тиквата, галевите ,каскета...пикаещия в шадравана, трактора, булдозера, и всички тем подобни отрепки, виновни за настоящето дередже на България. Защо, питам аз и знам че не можеш да ми отговориш. И по тази причина ще си останеш жител на една територия, известна с корупцията и престъпленията на управляващите. И понеже ти виждам колко ти е акъла, да знаеш че по нищо не се различаваш от Гудето..ма по нищо.14:09 23.03.2021
188 Емигранта
До коментар #186 от "Виж!":
Ами то на практика нищо не каза, само направи едно съчинение на свободна тема със заглавие'' Как да оневиним действията на едни престъпници, облечени във власт, решили да избиват комплекси''. Така че, не научих нищо ново от тебе, само ми затвърди убеждението, че нищо не си научил в живота си. Но си е за твоя сметка. В края на краищата такива като тебе с действията си или бездействията си, превърнаха България в територия , обитавана от разбойници с власт . Явно така ти харесва. Продължавай в същия дух и чакай някой да ти разчисти Авгиевите обори.Коментиран от #189, #197
14:19 23.03.2021
189 Няма как да научиш
До коментар #188 от "Емигранта":
когато не искаш или нямаш възможност да го направиш! И за домашно поработи малко върху ценностите! Имаш нужда! Разбери и какво е комплекс и какво не! За да знаеш кой да обвиняваш, че е комплексар и кой не! Да слагаш всичко под общ знаменател, не те прави особенно умен! Лек ден ти пожелавам и не се напъвай! Няма да ти отговарям повече! Не ми се води безсмислен разговор с теб! Житейският ти опит не отговаря на годините! Освен ако не си ме излъгал или живял в нежна среда!Коментиран от #195
14:30 23.03.2021
190 Истината
До коментар #4 от "само питам":
А аз само ти отговарям. Малко му е боя! За такива изроди само така !14:32 23.03.2021
191 Този коментар е премахнат от модератор.
192 гост
До коментар #62 от "Anon":
Много точен коментар.Ако не бяха станали полицаи сега щяха да са същите наркомани като него.В полицията постъпват само келемета потенциални маргинали.14:48 23.03.2021
193 Конник
14:49 23.03.2021
194 Конник
14:53 23.03.2021
195 Емигранта
До коментар #189 от "Няма как да научиш":
Точно от такива моралисти с ''изчекнати'' ценности акъл не ща. Явно си от системата на облечените във власт фуражки, които си мислят че са над закона. Такива като тебе докараха нещата до там, че да сме в челото на всички отрицателни класации, не само в Европа. И да ти кажа - по една или друга причина работата ми в Брюксел е свързана донякъде с подобни случаи. Дори на представа си нямаш колко дела срещу България има за полицейски произвол. И в 95% се печелят от потърпевшите. Дори от отявлени престъпници. За което плащаме всички ние. Колкото до съветите ти..просто ги подминавам. Не ми се пада до твоето ниво на некомпетентност.15:41 23.03.2021
196 misho
18:56 23.03.2021
197 Радо
До коментар #188 от "Емигранта":
Престъпници? Браво бе! Да наречеш престъпник, някой който си е рискувал живота за да опази теб и децатати, а ти да го наречеш престъпник и да го обвиниш! Нямам думи! Заслужавате да стоят и да гледат как следващият дрогиран ви мачка! Изкривено джендърско мислене! Та и се множите!09:30 24.03.2021
198 Komapak
До коментар #136 от "Историк":
Казано е за македонците, не за българите. Ако и тия ги имаш за българи значи не си в ред.02:05 25.03.2021
199 данъкоплатец
Коментиран от #200
02:35 25.03.2021
200 Полицаите
До коментар #199 от "данъкоплатец":
Това не са самозабравили се полицаи! И в Страсбург тоя няма никакъв шанс! След половин часово преследване и заплашени десетки животи, съпротива при задържане, няма адвокат, който ще се навие на такова дело и съдия, който ще присъди за него!14:10 25.03.2021
201 ТакаБеше
18:03 26.05.2021