Както знаете, от 12 юли 2021 по време на техническия преглед на автомобила ще се поставят нови стикери с чипове. Те ще отразяват екологичната група, в която попада колата ви. Досега не бяха ясни точните параметри на петте групи, но те вече са ясни и са добавени към текста на наредба № Н-32 за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност.
Колите ще бъдат разделяни на пет групи на базата на два критерия: година на производство и конкретни измервания за вредните емисии по време на техническия преглед.
В пета група ще попадат електромобилите, водородните автомобили и хибридите с кабел за зареждане (само плъгин хибридите). За обикновените хибриди без кабел за зареждане ще важат измерванията за всички останали типове автомобили.
Ето и таблицата такава, каквато е според наредбата:
Новите стикери ще се поставят в средата на предното стъкло (зад огледалото) и ще важат една година до следващия преглед. Българската екологична група е различна от екологичната категория, определена от производителя. В чипа на стикера ще се съдържа пълната информация от техническия преглед, а досегашните стикери вече няма да се поставят, уточнява actualno.com.
На по-късен етап на базата на петте категории общините ще имат право да отказват достъп на някои групи автомобили в центъра на големите градове, например в дни със силно замърсяване на въздуха.
От 12 януари 2022 резултатите от измерванията в пунктовете за техническа изправност ще постъпват автоматично в системата на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” и системата автоматично ще определя в коя екологична група попада автомобилът ви. Според агенцията това ще предотврати фиктивните прегледи, при които служителите на пунктовете да определят дали автомобилът попада в по-висока категория.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тиксо
Коментиран от #15, #60
09:11 21.06.2021
2 А кой ще спре почерпката на прегледа?
09:11 21.06.2021
3 qwerty
Коментиран от #9, #22, #25, #135
09:12 21.06.2021
4 русенец
...
На ГТП нали УЖ и сега се измерват газовете? Нали УЖ ако и сега не са в нормите, то не минаваме УЖ ГТП? За какво ни е стикер за 5 лева, освен ако целта не са именно тези 5 лева допълнителен налог.
Коментиран от #88, #116, #120, #131
09:13 21.06.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #11, #34, #80
09:15 21.06.2021
7 мани мани
09:16 21.06.2021
8 Мария
Коментиран от #56, #97, #109
09:16 21.06.2021
9 Лопатата
До коментар #3 от "qwerty":
Като всички други. За НАДИН! Скапани пушещи гробници!!!09:19 21.06.2021
10 бензино
09:20 21.06.2021
11 Директора
До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":
Много си злеКоментиран от #17
09:20 21.06.2021
12 Миризлив пор
Коментиран от #141
09:20 21.06.2021
13 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
Та по тази таблица излиза, че в Германия мога да влизам с колата си във всички зони с екоограничения, а в България не мога...
Пак се оср*ха калинките, хората им казаха да пръснат, а те се оср*ха, че и до ушите!
09:24 21.06.2021
14 Я КАЖЕТЕ
ДРУГОТО ЯВНО Е, ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА СЕ РАЗРЕШИ ПРОБЛЕМА С МАХНАТИТЕ ФИЛТРИ И ПОДОБРЯВАНЕ ЕКОЛОГИЧНОСТТА НА КОЛИТЕ А ВСИЧКО ОТНОВО Е ЗА ПАРИ И БЮРОКРАЦИЯ. Прав е един дилър на нови автомобили при въпрос- евро колко е колата-каза: ТО ЗА БЪЛГАРИЯ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ- И наистина- погледнете-0.2 или 0.3%СО праща по пътищата автомобили от 1998 по центровете на градовете- това каква промяна е?
Ама хората нямат пари за нова кола- ами що се съгласявате да работите за 500-600 лева. Ами излизайте на площада бе, някой друг ли чакате да ви разреши проблема с мизеруването???
Коментиран от #87
09:26 21.06.2021
15 русенец
До коментар #1 от "Тиксо":
Махнаха тези стикери защото намаляваха видимостта нищо, че бяха на страничното стъкло. Но еко стикерите са екологични, това е друк сорт стикери и те не намаляват видимостта, дори я увеличават с няколко градуса. Освен това новите стикери ще намалят пушеците, излизащи от ауспуха ! Бе изобщо не разбираш тънките държавни дела!Коментиран от #75
09:27 21.06.2021
16 house of Aragon
09:27 21.06.2021
17 БАЙ Х@Й ‼
До коментар #11 от "Директора":
Зле са тия които се опитват да открият топлата вода и колелото! Както и ония които се опитват да ни налагат рестрикции представяйки ги за загриженост към нас ! А ВСЪЩНОСТ СИ ПРАВ ! ЩЕ НИ СТАВА ВСЕ ПО-ЗЛЕ ‼09:29 21.06.2021
18 Гост
Коментиран от #26, #30
09:29 21.06.2021
19 Някойси
09:30 21.06.2021
20 да попитам нещо
Коментиран от #91
09:30 21.06.2021
21 софиянец
Извод - българина е гявол от немотия. Ако искат наистина да ограничат старите брички, трябва да им вдигнат данъците и застраховките. Тогава наистина няма да има мърдане.
Коментиран от #67, #76
09:34 21.06.2021
22 Продадени да
До коментар #3 от "qwerty":
, но няма такива произведени.09:35 21.06.2021
23 индивид
09:35 21.06.2021
24 Славяно-т@тари ...
09:38 21.06.2021
25 карачо
До коментар #3 от "qwerty":
Всички дизели ва боклука! Видяхме как замърсяват дори и с евро 6. Ако си забравил дизелгейт си го припомни. В Европа роетапно изхвърлят и забраняват нафтовите печки. Това трябва да се случи и у нас. Крайно време е да се случи макар и с голямо закъснение. Нафтата е за трактори, камиони и тежки машини, а не за коли. Всеки ден ги гледам като тръгват по светофарите нови модели на 1-2 години как изпушват кълбета дим и мирише след тях на киселоч.Коментиран от #41, #160
09:39 21.06.2021
26 Нико
До коментар #18 от "Гост":
автомабилът може де е на газ, но може и да е на бевзин, нали?Не си му махнал бензиновият резервоар или смяташ, че трябва да ти се вярва безрезервно, че няма да караш на бензин?!Коментиран от #39, #53, #74, #103, #147
09:39 21.06.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Аз Негодника
Коментиран от #31
09:41 21.06.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Velossimo
До коментар #18 от "Гост":
Допълнително монтирана система няма да са се зачита- категорията е за заводско изпълнение. Колата или е излязла от завода като Flexible-fuel vehicles (FFVs) или няма никаво значение, гадното е , че диларски поставените уредби също не важат.Коментиран от #40
09:44 21.06.2021
31 Нико
До коментар #28 от "Аз Негодника":
aвтoмобилът мoжe да e нa гaз, нo мoжe и дa e нa бeнзин, нaли?Нe cи му мaхнaл бeнзинoвия рeзeрвoaр или cмятaш, чe трябвa дa ти ce вярвa бeзрeзeрвнo, чe нямa дa кaрaш нa бeнзин?!Коментиран от #121, #129, #146, #161
09:45 21.06.2021
32 Подкрепям
Коментиран от #123
09:45 21.06.2021
33 Мутата
09:45 21.06.2021
34 АУУУУУ
До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":
а въх ..... колко сензори и камери има твойта Жигула ......Коментиран от #72
09:46 21.06.2021
35 Доко
09:49 21.06.2021
36 АУУУУУ
До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":
вчера карах зад един голф 4 с избушен DPF ..... ами не се виждаше пътя.... и искаш да кажеш че съм длъжен да ви дишам пушеляците...... като сте такива селски тарикати , айде на градския транспорт !!!!!Коментиран от #37, #42, #124, #158
09:51 21.06.2021
37 NeXu s
До коментар #36 от "АУУУУУ":
Ама как така, Ганьо с недоразвития мозък е твърде горд за градския транспорт! Съселяците му трябва да го видят задължително в бракма, дори и 15-годишна! С нея автоматично му пада мозък от небето!09:53 21.06.2021
38 Jojo
10:00 21.06.2021
39 Гост
До коментар #26 от "Нико":
Ама ти си велик! Признавам те! Адмирации за теб! И кой ще инвестира 1000 лв., че и повече, за АГУ, за да не я ползва и да кара на бензин?! Въпросът ми е риторичен!Коментиран от #55
10:01 21.06.2021
40 Гост
До коментар #30 от "Velossimo":
Дори и така да е, в коя категория влизат тези с фабрично монтираните АГУ? Това питам. Пак недомислици, пак тълкувания на кой и както му е угодно!Коментиран от #93
10:03 21.06.2021
41 Мнение
До коментар #25 от "карачо":
Айде, айде, като повтаряте на сляпо това дето ви диктуват овладяните медии, не значи, че сте прави!!! Кой каза, че дизелът е по-вреден от бензина???? И двете са най-малкото еднакво вредни! Дизелът изкарва фини сажди и вредни съединения като азотен оксид, НО да не мислите, че бензина вади балкански въздух????!!!! Бензинът също изкарва изкл опасни вещества, като различни ОТРОВНИ съединения под формата на въглеводороди, плюс доста по-голямо количество CO2, плюс сажди (да по-малко от дизела, но пак ги има), плюс това и гори доста повече!!!"Дизелгейт" беше нищо повече от маркетингов трик за по-голям дял от пазара! Не ги оправдавам разбира се, НО точно пък в САЩ да ми говорят за ЕКО с техните огромни двигатели, е меко казано смешно!!!
Така, че никой автомобил не трябва да бъде ограничаван, стига да е изправен (да не пуши, да не пърди) и да не е манипулиран (тунингован)!!!
Коментиран от #78
10:04 21.06.2021
42 Лимонад
До коментар #36 от "АУУУУУ":
Хайде на бас, че си видял градски рарикат, а не селски тарикат ?Градските тарикати са по-нагли от селските, щото си мислят, че всички са им длъжни и че не трябва да се съобразява с никой, докато селския тарикат има една единствена цел - да мине по-тънко, обикновено щото той толкоз може да си позволи!
10:05 21.06.2021
43 Ненаяли се гадници
Колата ми е 2011г. и си дойде с фабрично АГУ, което беше отбелязано при първия преглед в КАТ на талона. 2020 обаче ми взеха едни 40 лв. отгоре заради новите изисквания, а в талона си ми пишеше еко клас ЕВРО 6 и АГУ като гориво ввче... сега нови 5 лв. и колата ми ще е с четвърта категория...
Не е истина колко промени ощв има нужда да се правят. Дано дойдат още 10 междинни правителства следващите години, за да си вадят кирливите ризи като с протести не стана.
Коментиран от #62
10:05 21.06.2021
44 От 12 юли
Коментиран от #45
10:11 21.06.2021
45 Цецо Цветанов
До коментар #44 от "От 12 юли":
Вързан за теглича на джипката10:12 21.06.2021
46 Съдията Дред
10:12 21.06.2021
47 Един
Все едно задръствания по Цариградско, румънското посолство и Малинов няма.
И на куп други места. Да не говорим че чичо Пешо от долно Уйно я дойде в центъра я не. Ама ще си плати.
10:14 21.06.2021
48 hmhmhm
10:15 21.06.2021
49 Един
Коментиран от #61
10:16 21.06.2021
50 пак по тънката
10:16 21.06.2021
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Бай Иван
Коментиран от #63
10:19 21.06.2021
53 Щи кажа
До коментар #26 от "Нико":
Да, ще сложа за хиляда, хиляда и петстотин газов инжекцион и ще карам на бензин. Бавен ли си, що ли?Коментиран от #68
10:19 21.06.2021
54 Винаги
10:20 21.06.2021
55 Нико
До коментар #39 от "Гост":
Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” и въобще държавата е велика, според теб!10:23 21.06.2021
56 Кубадински
До коментар #8 от "Мария":
Много си ПРОСТА10:24 21.06.2021
57 Фермер
До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":
Е нали трябва някой да взима милиони за печат на стикерчета.10:24 21.06.2021
58 Хо хо хо
10:24 21.06.2021
59 233
10:25 21.06.2021
60 Рошко
До коментар #1 от "Тиксо":
А за тецовете горящи европейския боклук ще има ли стикери,? Питам аз и отговор не искам10:27 21.06.2021
61 Евро саюз
До коментар #49 от "Един":
Ще има яко глобяване ,както с маските10:28 21.06.2021
62 Гост
До коментар #43 от "Ненаяли се гадници":
Ако ще още 100 служебни правителства да дойдат, докато законите се пишат от некомпетентни хора или такива, които не могат да мислят - резултатът ще е същият. Където и да погледнеш - все недомислици, все проблеми! Имам чувството, че нарочно се залагат подобни бомби, за да може да има различно тълкуване, съответно необходимост от адвокати, за да отстояват правата ни, съответно да получават хонора или от съдии, които срещу съответното заплащане да отсъждат както би следвало да бъде.10:29 21.06.2021
63 Фермер
До коментар #52 от "Бай Иван":
Милиончета за стикерчета,всяка година.10:29 21.06.2021
64 немецо го е измислилъ🤣
10:30 21.06.2021
65 ТИР
Коментиран от #145
10:31 21.06.2021
66 Не че съм подстрекател, ама ...
10:32 21.06.2021
67 варналия
До коментар #21 от "софиянец":
Колко още да вдигат застраховките и данъците бе тъпанар?....Имам две МПС -та .едната е скромна ,евтина бензинова малолитражка , вървяща на ГАЗ ,другото е лекотоварен ,дизел бус на 22 години -перфектен ,не пуши и с двете минавам само аз ,ги карам , не повече от 20 000 км год ,а за двете общо ми се събират над 1200 лв годишни налози , като данъци, свинетки , застраховки ГТП ...100 кинта на месец -толкова -даже и само 100 км на месеца да съм минал !10:34 21.06.2021
68 Гост
До коментар #53 от "Щи кажа":
Според мен, не е бавен - направо е спрял. Няма да се учудя, ако е участвал във въпросното решение.Коментиран от #84
10:34 21.06.2021
69 BG селянин
10:35 21.06.2021
70 Еърбъс
10:39 21.06.2021
71 Николай
10:39 21.06.2021
72 БАЙ Х@Й ‼
До коментар #34 от "АУУУУУ":
Жигули карах до 1998г. Като не знаеш нещо не се опитвай да си остроумен- не ти се получава ‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼10:39 21.06.2021
73 Акхмет
10:40 21.06.2021
74 Само че
До коментар #26 от "Нико":
В наредбата за прегледите и екокатегориите е записано, че автомобилите, които ползват газови уредби, без значение на вида гориво, разбирай пропан-бутан или метан, на прегледа се оставят да работят на газ. Толкова. Предполага се явно, че хората, които са вложили не малко пари за газовата уредба, за да се движат след това с два - три пъти по-евтиното гориво, няма да карат със скъпия бензин или дизел и да си возят бутилките като багаж.Коментиран от #85
10:41 21.06.2021
75 Николай
До коментар #15 от "русенец":
Те тези дето ги измислиха, разбират повече от германците, французите и японците. Как пък не, някакъв си там производител на Хонда, монда и Пежо, межо ще им каже каква екологична категория е колата.10:43 21.06.2021
76 варналия
До коментар #21 от "софиянец":
А,колкото за Застраховките ...тотал рекет . Коли и камиони карам от 1978-ма ...нонстоп с над 2 000 000 безаварийни км зад гърба си и НИКОЙ застраховател не е изплатил и една стотинка обещетение на трето лициПО МОЯ ВИНА ! ЗАЩО ме ДЕРАТ наравно с останалите други келеши ,дето правят на година по няколко катастрофи ? А ? И ЗАЩО трябва да плащам и за ДВЕТЕ си МПС-та по отделно ,след ,като САМО АЗ си ги карам и няма как да стане това едновременно и двете ... А като си стои в гаража , едно МПС никакъв РИСК не създава ,пък и СВИНЕТКА НЕ МУТРЯБВА ....ама ти я искат авансово да ги заплащаш....НАРОДА ПРОСТ си трае , мълчи , докато го дерат и е...т ...Коментиран от #82
10:44 21.06.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 нафтовите коли
До коментар #41 от "Мнение":
са за простаци и селски тарикати. Поначало българина е тъп като овца и масово всички са се юрнали на нафтата. Определено нафтовата кола замързява многократно повече и като цяло има по-отровни съединения от бензина. А освен това доста от бензиновите коли са на газ - което дирекно отива за еко (отделя само вода и co2). Поддръжката на нафтовия боклук е многократно по-скъпа: скъп съединител, повреди по нафтовата помпа, турбото, подгряващите свещи, дюзи и проблеми зимата, смяна на голям акумулатор през 3-4 години, абе въобще далавера отвсякъде.Коментиран от #89, #149
10:50 21.06.2021
79 r16
10:51 21.06.2021
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Цола Драгойчева
10:57 21.06.2021
82 софиянец
До коментар #76 от "варналия":
Виждам, че два пъти си ме цитирал. Очевидно бавно и сигурно се върви към практиката в ЕС - никъде не може да купиш кола за 500 евро и данък и застраховка да е 20% от стойността. У немско прегледа ТУВ е 100 евро и то ако няма забележки. Затова и се кара макс 10 години и после скапа идва тука.И аз карам 10-годишен бензинов барутник Евро4 защото това са ми възможностите за момента. Като дойде време когато е неизгодно да се кара 10+ годишна кола, тогава ще го мисля. Но не съм ОК по улиците да се движат дизелов скрап пушилници за 1000 лв. Пространството в градовете е ограничено и трябва да се направи нещо.
11:01 21.06.2021
83 Баце
Коментиран от #162
11:20 21.06.2021
84 Нико
До коментар #68 от "Гост":
Направо ви спирам потенциалните бомби от движение до отстраняване на взривателя, ако учавствах!Няма кой да ви следи , как защо, кой и колко му струва газовото 1000 или свалено от моргата за 50 лева, нали?!Хайде със здраве умници!11:21 21.06.2021
85 Нико
До коментар #74 от "Само че":
Предполага се, но не и от контролните органи.Там принципът е друг.11:23 21.06.2021
86 На Газ
11:29 21.06.2021
87 Тъй тъй
До коментар #14 от "Я КАЖЕТЕ":
Само с излизане на площада не става.Те се объркват с това излизане...на площада ли, в мола ли , в парка ли...ми то все е излизане в главите на ошашавените млади хора....
Те освен да излизат друго не умеят.
Не са били в казармата.
Коментиран от #107
11:33 21.06.2021
88 boi boi
До коментар #4 от "русенец":
Ногу си прав! Най-добре да със закон да се вземат всички спестявания на българина, заедно с имуществото му, и по 70-80% от заплатата. Да ги дадат на циганите, за да ги интегрират.... и да затворят веднъж завинаги географското понятие наречено България!!!11:48 21.06.2021
89 Мнение
До коментар #78 от "нафтовите коли":
Хааххах, ето го поредния "експерт", на който 2-те налични работещи клетки в черепната му кутия, започват да бушуват, когато чуе за дизел и газ!Само му прочетете писанията (95% хейт и 5% ученически твърдения)!!! Дизелите били за селските тарикати, разправя "гражданинът" с IQ на замислена патица, но разбира се без какъвто и да е логичен довод!!! Българинът бил тъп като овца, разправя още патешкия мозък, без да осъзнава, че като се има предвид акта му за раждане, обижда сам себе си и семейството си!
И накрая твърди..."Определено нафтовата кола замързява многократно повече и като цяло има по-отровни съединения от бензина."..., разбира се, не защото е експерт химик и е провеждал съответните опити, на които да се базират и твърденията му, а защото той "не е" от селските тарикати и ги чувства тия работи!!!
А, пропуснах да добавя, че според него, след като бензиновите коли са на газ, значи от тях излиза единствено балкански въздух и вода, абе направо могат да ги ползват за световното пречистване на въздуха?! Нищо, че болшинството газаджиики в БГ са правени от "градския" майстор и в даден момент харчат масло наравно с газта! За първоначалното палене на бензин и онези, дето редуват впръскване на газ и бензин няма да споменавам, и те просто няма как да не изкарват балкански въздух от ауспуха!!!
Колкото до подръжката! Защо да даваш стотици левове за дюзи, съединители и маховици при дизелите, като можеш да ги дадеш за газова уредба?! Разбира се, че газовата уредб
Коментиран от #90
11:50 21.06.2021
90 Мнение
До коментар #89 от "Мнение":
...а е единствения разход при бензините на газ, няма как иначе! Затова уважаеми дизелджии, послушайте "експерта" и спрете да давате много пари за дюзи и маховици, давайте ги за газови уредби!!!11:51 21.06.2021
91 Шопландец
До коментар #20 от "да попитам нещо":
За ГАЗ:Член 37 от наредба № Н-32:
(3) Когато МПС е оборудвано с уредба, която позволява работата на двигателя с ВНГ или СПГ, за определяне на превозното средство към екологична група по ал. 1, т. 1 проверките се извършват при работа на двигателя с ВНГ или СПГ.
Алинея 1 точка 1 е точно таблицата за бензинови двигатели.
Или на прост език - мерят ви колко CO изкарва двигателя на газ и спрямо таблицата за бензинов двигател ви определят категорията.
Коментиран от #94
11:57 21.06.2021
92 Бг Батка
11:59 21.06.2021
93 Velossimo
До коментар #40 от "Гост":
Точно в това е разликата. Колата може да е закупена нова от официален дилър с газова/метанова уредба ,но това нея прави FFVs и тогава си се води бензин/дизел при измерванията с газанализатор. Дилара си поръчва поставянето на уредба на трета фирма и така клиента получава "оригинална уредба" - прост ноу-хау трик за привличане на клиенти от страна на дилърската мрежа. Не е честно но е факт !Коментиран от #95
12:00 21.06.2021
94 Гост
До коментар #91 от "Шопландец":
Ето това се казва смислен и точен коментар. Благодаря. Поздрави.12:03 21.06.2021
95 Гост
До коментар #93 от "Velossimo":
Ахаааа... Ясно. И отива по процедура, както го е описал #91 /Шопландец/?12:05 21.06.2021
96 азазаз
12:10 21.06.2021
97 Радев на сапун
До коментар #8 от "Мария":
Вземи си смени дилъра или спри наркотиците, че не ти се отразяват добре12:13 21.06.2021
98 325
Как е възможно да се чипосват колите преди да е поискана такава мярка от гградове или центрове както ни се представя.Явно трябват кинти.Така бе със смяната на номерта,касови апарати,лични документи ир.Така задължиха да се движим с табели ,,превоз за собствена сметка,, и др.Това никъде го няма ,само в БГ.Защо само за автомобили до 3.5т.,нима другите не замърсяват.Явно с другите над 3.5т. не смеят защото ще ударят на дърво.А кой ще сложи чипове и стикери на качеството на горивото, всички знаем че караме с най скъпото и най лошо гориво в света по цена спрямо доходите. А боклука дето горим от всички континенти-нещо стикири ще има ли.Защо никой не се противопоставя на такива съмнителни решения.
12:13 21.06.2021
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 БАЙ Х@Й ‼
До коментар #80 от "Калитко":
Между другото , ако решат да го лепят на задното стъкло е по-добър вариант !12:54 21.06.2021
101 областния
13:02 21.06.2021
102 Бил Гейтс
13:14 21.06.2021
103 Гуфи
До коментар #26 от "Нико":
Защо да карам с бензин по 2.16 лв, като мога да карам на Газ по 0.86лв?13:16 21.06.2021
104 пешо
До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":
Някой трябва да прибере парите за производството на стикерите. Не е държавата, както не беше и при винетките.13:19 21.06.2021
105 Коко Н
????????????????????Аман от "обратни"!!!
13:25 21.06.2021
106 авто
13:26 21.06.2021
107 ттт
До коментар #87 от "Тъй тъй":
А бе така е, ама ние като ходихме в казарма, какво направихме? Зад'иците си махнаха Тодор Живков, присвоиха си активите на България, сметка не им потърсихме. И ако от кумова срама от приватизацията на наша територия хвърлиха по някой приватизационен бон (повечето майсторски ни ги обезцениха), то всички задгранични активи просто си регистрираха ново име на собственика, който в повечето случаи беше държавният служител управлявал ги дотогава.13:28 21.06.2021
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Браво
До коментар #8 от "Мария":
Този коментар е най-готин! Малцина го разбират.14:04 21.06.2021
110 Бай Шиле
14:06 21.06.2021
111 Щирлиц
14:09 21.06.2021
112 Сменете колите
Айде стига с тея селски, малограмотни и бедняшки простотии!
Щом не можеш да си позолиш да караш безапасна за останалите граждани, за теб и за планетата кола, ползвай градски транспорт.
Не сте тарикати със счупени БМВ-та на 20г. със зимни гуми юни месец и пушеш и тракащ ауспух. Всъщност сте жалки.
Коментиран от #117
14:14 21.06.2021
113 дърт шофьор
Коментиран от #115
14:16 21.06.2021
114 68-я
15:19 21.06.2021
115 Фершел
До коментар #113 от "дърт шофьор":
Стига лъжи бе пейзанКоментиран от #150
15:26 21.06.2021
116 Лъжа и измама
До коментар #4 от "русенец":
Няма да са 5 лева! Като цяло ще увеличат данъците под предлог замърсяване! Сега хората ще скочат, ако увеличат данъците на старите автомобили и ще кажат ,,удряте бедните", а сега оправданието ще бъде ,,удряме замърсителите". Като цяло става въпрос за един грабеж без никакъв екологичен ефект. Замърсяването ще си остане същото, но ще събират повече пари!Коментиран от #118
15:35 21.06.2021
117 Джаф-джаф
До коментар #112 от "Сменете колите":
Ти нали....си много кадърен и способен?!15:40 21.06.2021
118 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
До коментар #116 от "Лъжа и измама":
И става една...хубава работа,ама герберска...р15:41 21.06.2021
119 Asoos
15:58 21.06.2021
120 сноу
До коментар #4 от "русенец":
то че е така ,така е ама и аз като тебе бях здраво възмутен но-о влязох в МТ и о -чудо..какво да видя ..Безкрайни коридори ,хиляди кабинети ,на всяка врата табелка с имена на специалисти ,главни специалисти ,директор направление ,опасност ,безопасност ,тех.контрол,секретарки ,гл.секретар,първи зам.на секретаря ,втори зам ,помощник и шофьор на помощника ,ресурси и конкурси и още стотици дето дори трудно схващаш но в крайна сметка всичко лапа всекидневно милиони а ако някое направление се напънат раждат по някой откровена простотия но като я овалят във величие, става незаобиколима..16:10 21.06.2021
121 Jack Bauer
До коментар #31 от "Нико":
А кой ще е този който ще кара на бензин струващ 2.50 лв. вместо на газ струваща 1.00 лв.?!?!?!?!16:47 21.06.2021
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Фончо
До коментар #32 от "Подкрепям":
Колите замърсяват една малка част от въздуха (за държавните коли, камиони и всякакви няма да има стикери). Тецове, печки на твърдо гориво и боклук от целия свят, изсичане на гори и дървета, презастрояване и тн. С тея темпове скоро ше е забранено и да пръднеш.17:14 21.06.2021
124 Фончо
До коментар #36 от "АУУУУУ":
Голфа ти е виновен, а че гориме боклука на цяла Европа...17:17 21.06.2021
125 циган
17:19 21.06.2021
126 Рос
17:27 21.06.2021
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Angry Bird
17:38 21.06.2021
129 Що ща карам на двойна
До коментар #31 от "Нико":
Тарифа на бензин ОБЯСНИ КАТО ИМАМ ГАЗ?!?!!!!!!!17:54 21.06.2021
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Пепи
До коментар #4 от "русенец":
На мен ми измериха газовете на загасен двигател.18:41 21.06.2021
132 Saki
18:42 21.06.2021
133 Запознат
18:43 21.06.2021
134 Васил
Коментиран от #143
19:00 21.06.2021
135 ВАЗ 2103
До коментар #3 от "qwerty":
А със един и същи модел автомобил единия регистриран м.12.2006г. а другиа на 01.2007г. КАК ЩЕ ГИ РАЗДЕЛЯТ?19:35 21.06.2021
136 123
19:50 21.06.2021
137 ИЯО
20:07 21.06.2021
138 селския
20:07 21.06.2021
139 Кучаццци булгарскйий
По важни от децата и жените Ви
21:30 21.06.2021
140 софиянец
21:38 21.06.2021
141 6328
До коментар #12 от "Миризлив пор":
Под датчиците както е в швейцария винетката зад огледалото под датчиците. Ти не се кахъри много. Нямаш такива проблеми21:45 21.06.2021
142 Euro 8
21:51 21.06.2021
143 Коментара
До коментар #134 от "Васил":
В Швейцария е същото.... и няма не искам. На двайсет годишна бензинка съм виждал катализатор който струва повече от колата.....за да бъде в еко нормите.Правила и ред.21:59 21.06.2021
144 Георги
22:12 21.06.2021
145 двълев
До коментар #65 от "ТИР":
ами аз съм лежал три пъти в утрезвителя какъв стикер да си сложа...23:39 21.06.2021
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 V70 T5 03
До коментар #26 от "Нико":
хахаха, на мен можеш да ми вярваш безрезервно, 15-18л. градски разход )))01:08 22.06.2021
148 НЕСТОР МАХНО
05:57 22.06.2021
149 читател
До коментар #78 от "нафтовите коли":
Ех, Саше, Саше, много си...ми "умен"...07:26 22.06.2021
150 дърт шофьор
До коментар #115 от "Фершел":
Който разбира от автомобили знае, че говоря истина. Който не разбира - дава определения от сорта без аргументи. Отиди в някой пункт за ГТП, погледай един ден и ще разбереш дали е лъжа. Аз няма да падна на твоето ниво и няма да те определям какъв си. Жив и здрав!07:31 22.06.2021
151 Пижо
За какво бяха вдички тези простотии по вписването на АГУ - то в талона на колата? За пари то е ясно.
Тъпаци съд и затвор.
Ставай народе , ставай , късно е либе за китка!!
07:37 22.06.2021
152 Както вече знаете
07:49 22.06.2021
153 Доктор Менгеле
08:16 22.06.2021
154 Питащ
09:05 22.06.2021
155 Alex
09:24 22.06.2021
156 Бръм
09:24 22.06.2021
157 е туй то
13:56 22.06.2021
158 pipi
До коментар #36 от "АУУУУУ":
Много се бъркаш че след като се махне ДПФа пуши колата. Напротив, тогава НЕ пуши и ако двигхателя е изправен технически има по малко вредни емисии. ДПФ е средство за кражба което замърсява не по малко изгаряйки едри частици и боклуци наведнъж. Освен това скъсява драстично живота на двигателя като връща вредни емисии обратно за доизгаряне. Обазовай се. Крадът ни!16:06 10.07.2021
159 Минах
16:58 14.07.2021
160 ШофИор
До коментар #25 от "карачо":
Ти да си видял TUV-минала кола да пуска сепията?Даже и EURO2 не изхвърлят. Знаеш ли защо? ЗАРАДИ TUV-a!
Как на тия немци и датчани и т.н. в пунктувете им работят такива тъпаци, та не се сещат да правят тарикатщини? Знаеш ли защо?
Генетика! Ония явно са явно са по-тъпи и затова им е чист въздуха.
Ако ме разбираш какво искам да ти кажа.
11:39 19.07.2021
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 ШофИор
До коментар #83 от "Баце":
И ти си умен!А откъде тогава ще се хранят застрахователите?
А откъде ще се пълни бюджета?
Ние сме озаконили налози, които са противоконституционни и противоевропейски, да не говорим колко са са НЕЛОГИЧНИ.
Данъкът МПС, с който се подпомага екологията се изчислява на МОЩНОСТ (КИЛОВАТ)???
Застраховката на ОБЕМ ДВИГАТЕЛ на АВТОМОБИЛ ???
НЕЛОГИЧНО!
Логично би следвало по-големия обем двигател да се облага с по-голям данък, а за повечето кончета да се плаща по-голяма застраховка.
Да не говорим за ЗАСТРАХОВКА ГО - на АВТОМОБИЛ, а не на ВОДАЧ!!!
Чудя се как не са ни съдили в ХАГА!
13:01 19.07.2021
163 гост
15:32 20.07.2021
164 Един шофьор
12:35 22.07.2021
165 Един шофьор
12:40 22.07.2021
166 Стоян
13:52 26.07.2021