ФАКТИ.БГ

Вижте в коя еко група попада колата ви и какъв стикер ще получите след 12 юли!

Новите стикери ще се поставят в средата на предното стъкло (зад огледалото) и ще важат една година до следващия преглед

Публикувана: 21 Юни, 2021 09:09
166 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 43368
Вижте в коя еко група попада колата ви и какъв стикер ще получите след 12 юли!
Снимка: Нова ТВ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.4 от 86 гласа.

Както знаете, от 12 юли 2021 по време на техническия преглед на автомобила ще се поставят нови стикери с чипове. Те ще отразяват екологичната група, в която попада колата ви. Досега не бяха ясни точните параметри на петте групи, но те вече са ясни и са добавени към текста на наредба № Н-32 за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност.

Колите ще бъдат разделяни на пет групи на базата на два критерия: година на производство и конкретни измервания за вредните емисии по време на техническия преглед.

В пета група ще попадат електромобилите, водородните автомобили и хибридите с кабел за зареждане (само плъгин хибридите). За обикновените хибриди без кабел за зареждане ще важат измерванията за всички останали типове автомобили.

Ето и таблицата такава, каквато е според наредбата:

Вижте в коя еко група попада колата ви и какъв стикер ще получите след 12 юли!

Новите стикери ще се поставят в средата на предното стъкло (зад огледалото) и ще важат една година до следващия преглед. Българската екологична група е различна от екологичната категория, определена от производителя. В чипа на стикера ще се съдържа пълната информация от техническия преглед, а досегашните стикери вече няма да се поставят, уточнява actualno.com.

На по-късен етап на базата на петте категории общините ще имат право да отказват достъп на някои групи автомобили в центъра на големите градове, например в дни със силно замърсяване на въздуха.

От 12 януари 2022 резултатите от измерванията в пунктовете за техническа изправност ще постъпват автоматично в системата на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” и системата автоматично ще определя в коя екологична група попада автомобилът ви. Според агенцията това ще предотврати фиктивните прегледи, при които служителите на пунктовете да определят дали автомобилът попада в по-висока категория.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.4 от 86 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Тиксо
1 Отговор
Що махнаха стикерите на мутрозастрахователите?

Коментиран от #15, #60


Оценка:
-1 +230

А кой ще спре почерпката на прегледа?
2 Отговор
Всички знаем че с почерпка, колата с изтърбушен филтър, веднага влиза в европейските норми?

Оценка:
-27 +230

qwerty
3 Отговор
Какво правим с дизелите евро 4, произведени 2010 г.?

Коментиран от #9, #22, #25, #135


Оценка:
-15 +125

русенец
4 Отговор
Аз предлагам вместо един стикер за 5 кинта, колите да се маркират с 4 стикера за 20 кинта. Просто за да се вижда ясно от всички страни. Даже може срещу едни 2 000 лева екологичните коли да ги боядисвате в зелено.
...
На ГТП нали УЖ и сега се измерват газовете? Нали УЖ ако и сега не са в нормите, то не минаваме УЖ ГТП? За какво ни е стикер за 5 лева, освен ако целта не са именно тези 5 лева допълнителен налог.

Коментиран от #88, #116, #120, #131


Оценка:
-12 +359

5
Този коментар е премахнат от модератор.
БАЙ Х@Й ‼
6 Отговор
Това значи ли, че ще сложат безценния си стикер върху камерите и сензорите за сигурност на автомобила ми 🤔🤔🤔🤔🤔

Коментиран от #11, #34, #80


Оценка:
-14 +176

мани мани
7 Отговор
Ще удрят с ръка огледалото като слагат и махат стикера... ще лепим често а и нагласяме огледалото... тъпотията на герберастите

Оценка:
-22 +210

Мария
8 Отговор
На 12 юли ще получим стикер за освобождение от Борисово и ДПСарско иго !

Коментиран от #56, #97, #109


Оценка:
-34 +238

Лопатата
9 Отговор

До коментар #3 от "qwerty":


Като всички други. За НАДИН! Скапани пушещи гробници!!!

Оценка:
-112 +37

бензино
10 Отговор
Никому ненужна Автомобилна инспекция си осигурява сигурни доходи.

Оценка:
-7 +262

Директора
11 Отговор

До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":


Много си зле

Коментиран от #17


Оценка:
-37 +11

Миризлив пор
12 Отговор
Само някой да се е заглеждал в колите с малко по-висок клас? Точно къде трябва да е стикера стъклото е черно заради датчиците.

Коментиран от #141


Оценка:
-6 +133

🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️
13 Отговор
Много се замогнахме, получаваме европейски заплати и всеки може да си позволи нова кола.......
Та по тази таблица излиза, че в Германия мога да влизам с колата си във всички зони с екоограничения, а в България не мога...
Пак се оср*ха калинките, хората им казаха да пръснат, а те се оср*ха, че и до ушите!

Оценка:
-9 +217

Я КАЖЕТЕ
14 Отговор
Явно напълно некомпетентни хора работят в автомобилна администрация, щом за 14-15 годишни коли дават четвърта категория.(2023 ще станат)
ДРУГОТО ЯВНО Е, ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА СЕ РАЗРЕШИ ПРОБЛЕМА С МАХНАТИТЕ ФИЛТРИ И ПОДОБРЯВАНЕ ЕКОЛОГИЧНОСТТА НА КОЛИТЕ А ВСИЧКО ОТНОВО Е ЗА ПАРИ И БЮРОКРАЦИЯ. Прав е един дилър на нови автомобили при въпрос- евро колко е колата-каза: ТО ЗА БЪЛГАРИЯ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ- И наистина- погледнете-0.2 или 0.3%СО праща по пътищата автомобили от 1998 по центровете на градовете- това каква промяна е?
Ама хората нямат пари за нова кола- ами що се съгласявате да работите за 500-600 лева. Ами излизайте на площада бе, някой друг ли чакате да ви разреши проблема с мизеруването???

Коментиран от #87


Оценка:
-29 +141

русенец
15 Отговор

До коментар #1 от "Тиксо":


Махнаха тези стикери защото намаляваха видимостта нищо, че бяха на страничното стъкло. Но еко стикерите са екологични, това е друк сорт стикери и те не намаляват видимостта, дори я увеличават с няколко градуса. Освен това новите стикери ще намалят пушеците, излизащи от ауспуха ! Бе изобщо не разбираш тънките държавни дела!

Коментиран от #75


Оценка:
-5 +154

house of Aragon
16 Отговор
Горим боклука на цяла Европа но еко стикери на колите трябва да има

Оценка:
-7 +256

БАЙ Х@Й ‼
17 Отговор

До коментар #11 от "Директора":


Зле са тия които се опитват да открият топлата вода и колелото! Както и ония които се опитват да ни налагат рестрикции представяйки ги за загриженост към нас ! А ВСЪЩНОСТ СИ ПРАВ ! ЩЕ НИ СТАВА ВСЕ ПО-ЗЛЕ ‼

Оценка:
-6 +115

Гост
18 Отговор
Не виждам в коя категория влизат автомобилите с АГУ, при това вписана в талона, както е по закон?! Защото автомобилът може да е без екокатегория /напр. 1995г./, но да е на газ, при което е далеч по-екологичен от този с екокатегория Евро IV или дори ЕвроV!

Коментиран от #26, #30


Оценка:
-11 +181

Някойси
19 Отговор
Идват други гладни законен обир

Оценка:
-6 +99

да попитам нещо
20 Отговор
нещо ми се губят стикерите за колите на газ??? уж екология гоним а то какво излиза че колите с газови уредби не влизат в еко нормите така ли?!?!?

Коментиран от #91


Оценка:
-4 +148

софиянец
21 Отговор
Вече се започнаха експериментите с техниката - на накрайника за газове слагат дунапренена гъба, или не го пъхат докрай в ауспуха. Със сигурност ще се измисли джаджа за манипулиране на данните от сензорите на колата. В България има над 500 хил автомобила "Евро 0" с изтърбушени катализатори. Предвиждам да се развие бизнес "катализатор под наем". Много народ държат оригиналните фарове с халогени само за да минат прегледа, после монтират самоделки с китайски ЛЕД, които вадят очите нощем.

Извод - българина е гявол от немотия. Ако искат наистина да ограничат старите брички, трябва да им вдигнат данъците и застраховките. Тогава наистина няма да има мърдане.

Коментиран от #67, #76


Оценка:
-74 +41

Продадени да
22 Отговор

До коментар #3 от "qwerty":


, но няма такива произведени.

Оценка:
-3 +8

индивид
23 Отговор
Сажди има ли? 🤣🤣🤣

Оценка:
-2 +17

Славяно-т@тари ...
24 Отговор
Стига се правихте на тарикати, никой не е длъжен да ви диша пушилката... След като пушите и пиете за по 500 лева на месец, ще карате по екологични автомобили...Иначе в любимата ви Беларус, едва ли има екологични изисквания, както и живот след 60

Оценка:
-108 +29

карачо
25 Отговор

До коментар #3 от "qwerty":


Всички дизели ва боклука! Видяхме как замърсяват дори и с евро 6. Ако си забравил дизелгейт си го припомни. В Европа роетапно изхвърлят и забраняват нафтовите печки. Това трябва да се случи и у нас. Крайно време е да се случи макар и с голямо закъснение. Нафтата е за трактори, камиони и тежки машини, а не за коли. Всеки ден ги гледам като тръгват по светофарите нови модели на 1-2 години как изпушват кълбета дим и мирише след тях на киселоч.

Коментиран от #41, #160


Оценка:
-122 +61

Нико
26 Отговор

До коментар #18 от "Гост":


автомабилът може де е на газ, но може и да е на бевзин, нали?Не си му махнал бензиновият резервоар или смяташ, че трябва да ти се вярва безрезервно, че няма да караш на бензин?!

Коментиран от #39, #53, #74, #103, #147


Оценка:
-110 +40

27
Този коментар е премахнат от модератор.
Аз Негодника
28 Отговор
ДВОЙНИ СТАНДАРТИ...А С ГАЗОВАТА УРЕДБА...КЪДЕ ЩЕ СА...

Коментиран от #31


Оценка:
-7 +80

29
Този коментар е премахнат от модератор.
Velossimo
30 Отговор

До коментар #18 от "Гост":


Допълнително монтирана система няма да са се зачита- категорията е за заводско изпълнение. Колата или е излязла от завода като Flexible-fuel vehicles (FFVs) или няма никаво значение, гадното е , че диларски поставените уредби също не важат.

Коментиран от #40


Оценка:
-11 +23

Нико
31 Отговор

До коментар #28 от "Аз Негодника":


aвтoмобилът мoжe да e нa гaз, нo мoжe и дa e нa бeнзин, нaли?Нe cи му мaхнaл бeнзинoвия рeзeрвoaр или cмятaш, чe трябвa дa ти ce вярвa бeзрeзeрвнo, чe нямa дa кaрaш нa бeнзин?!

Коментиран от #121, #129, #146, #161


Оценка:
-64 +14

Подкрепям
32 Отговор
Няма друг начин нещо трябва да се направи. Неможе да дишаме тази мръсотия с години да се тровим и нищо да не правим.Първо ще се забранят баракудите после идва ред и на другите таралясници и така докато подменим всичко. Бъдещето е ясно, който първи се ногоди спрямо новите стандарти ще е добре който се ослушва ще бере ядове.

Коментиран от #123


Оценка:
-67 +12

Мутата
33 Отговор
Да си ги наврът между подопашните бузи

Оценка:
-2 +36

АУУУУУ
34 Отговор

До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":


а въх ..... колко сензори и камери има твойта Жигула ......

Коментиран от #72


Оценка:
-26 +10

Доко
35 Отговор
А автобусите и друга фирмена , общинска дизелова техника , за тях какво? Или РАЯТА ще ходи пеша а дизеловите машини ще пушат черен дим в градския транспорт. И отново силните във власта ще мачкат простолюдието. ЧЕ КАКВО му дадохте на този народ за да му взимате? Не случайно в страните от ЕС на запад този модел е измислен с хуманна мисъл, помощ, и смисъл за човека. А тук ГЕНОЦИД и т.н. САМО ДПС. Нека хората гласуват на изборите на ИНАТ. Никой не ни мисли доброто а еничари само и лично облагодетелстване.

Оценка:
-6 +70

АУУУУУ
36 Отговор

До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":


вчера карах зад един голф 4 с избушен DPF ..... ами не се виждаше пътя.... и искаш да кажеш че съм длъжен да ви дишам пушеляците...... като сте такива селски тарикати , айде на градския транспорт !!!!!

Коментиран от #37, #42, #124, #158


Оценка:
-42 +53

NeXu s
37 Отговор

До коментар #36 от "АУУУУУ":


Ама как така, Ганьо с недоразвития мозък е твърде горд за градския транспорт! Съселяците му трябва да го видят задължително в бракма, дори и 15-годишна! С нея автоматично му пада мозък от небето!

Оценка:
-40 +24

Jojo
38 Отговор
Поредните пълни простотии. Колата ми е евро4 на бензин. С поставянето на газова уредба, вече е евро6+, отбелязана във всички документи. Така е в Европа. Защо не се съобразяваме с Европейския съюз, нали техните закони са над нашите или това е отново е изборно, за каквото ни изнася. След като искат да мерят, да отразяват реалното състояние на газовете, а не изборно. Няма значение,монтирана или немонтирана в завод. След като е призната и узаконена газовата система, да се запише реалната и категория, а не според година. Така се прави в цяла Европа, такъв е там ЗАКОНА и се издават документи за това нещо, за хора които не са чували и виждали, но иначе взимат отношение.

Оценка:
-6 +91

Гост
39 Отговор

До коментар #26 от "Нико":


Ама ти си велик! Признавам те! Адмирации за теб! И кой ще инвестира 1000 лв., че и повече, за АГУ, за да не я ползва и да кара на бензин?! Въпросът ми е риторичен!

Коментиран от #55


Оценка:
-4 +81

Гост
40 Отговор

До коментар #30 от "Velossimo":


Дори и така да е, в коя категория влизат тези с фабрично монтираните АГУ? Това питам. Пак недомислици, пак тълкувания на кой и както му е угодно!

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +53

Мнение
41 Отговор

До коментар #25 от "карачо":


Айде, айде, като повтаряте на сляпо това дето ви диктуват овладяните медии, не значи, че сте прави!!! Кой каза, че дизелът е по-вреден от бензина???? И двете са най-малкото еднакво вредни! Дизелът изкарва фини сажди и вредни съединения като азотен оксид, НО да не мислите, че бензина вади балкански въздух????!!!! Бензинът също изкарва изкл опасни вещества, като различни ОТРОВНИ съединения под формата на въглеводороди, плюс доста по-голямо количество CO2, плюс сажди (да по-малко от дизела, но пак ги има), плюс това и гори доста повече!!!
"Дизелгейт" беше нищо повече от маркетингов трик за по-голям дял от пазара! Не ги оправдавам разбира се, НО точно пък в САЩ да ми говорят за ЕКО с техните огромни двигатели, е меко казано смешно!!!
Така, че никой автомобил не трябва да бъде ограничаван, стига да е изправен (да не пуши, да не пърди) и да не е манипулиран (тунингован)!!!

Коментиран от #78


Оценка:
-8 +69

Лимонад
42 Отговор

До коментар #36 от "АУУУУУ":


Хайде на бас, че си видял градски рарикат, а не селски тарикат ?
Градските тарикати са по-нагли от селските, щото си мислят, че всички са им длъжни и че не трябва да се съобразява с никой, докато селския тарикат има една единствена цел - да мине по-тънко, обикновено щото той толкоз може да си позволи!

Оценка:
-5 +36

Ненаяли се гадници
43 Отговор
Всичко се прави, за да лапат пари и да отчитат дейност...

Колата ми е 2011г. и си дойде с фабрично АГУ, което беше отбелязано при първия преглед в КАТ на талона. 2020 обаче ми взеха едни 40 лв. отгоре заради новите изисквания, а в талона си ми пишеше еко клас ЕВРО 6 и АГУ като гориво ввче... сега нови 5 лв. и колата ми ще е с четвърта категория...

Не е истина колко промени ощв има нужда да се правят. Дано дойдат още 10 междинни правителства следващите години, за да си вадят кирливите ризи като с протести не стана.

Коментиран от #62


Оценка:
-1 +63

От 12 юли
44 Отговор
Джипко Бибитков да ходи пеша

Коментиран от #45


Оценка:
-7 +35

Цецо Цветанов
45 Отговор

До коментар #44 от "От 12 юли":


Вързан за теглича на джипката

Оценка:
-2 +30

Съдията Дред
46 Отговор
По интересното е, защо разделят Евро 5 по години на производство ?

Оценка:
-0 +42

Един
47 Отговор
Пълна идиотщина. Като забранят влизането в центъра, което и сега е неприятно, голямо чудо.
Все едно задръствания по Цариградско, румънското посолство и Малинов няма.
И на куп други места. Да не говорим че чичо Пешо от долно Уйно я дойде в центъра я не. Ама ще си плати.

Оценка:
-2 +54

hmhmhm
48 Отговор
Колега , забрави тавана - един в предния край и един в задния край ! За по-сигурно може и над всяка врата ... Ако се гледа отгоре как ще разберат дали сме дали по 5 лв ...

Оценка:
-1 +30

Един
49 Отговор
В София булеварди трябват не порно велоалеи. София не е Амстердам, на равно и с мека зима и хладо лято та да си караме велосипедите. Ама умниците и това не проумяват.

Коментиран от #61


Оценка:
-2 +52

пак по тънката
50 Отговор
Вместо това, можеше да се мерят реалните емисии ( знаем как се мерят сега ... Никък) и който не влиза в нормите за категорията му се препоръчва сервиз и си чака стикера до отстраняване на проблема. Естествено да важи за всички превозни средства. Просто и ясно!

Оценка:
-6 +28

51
Този коментар е премахнат от модератор.
Бай Иван
52 Отговор
Тези стикери са напълно безсмислени!! Не знам дали скоро са ви спирали катаджии, но при проверка те не гледат изобщо стикери, а само въвеждат Рег. номера на таблета и там си излиза цялата информация за автомобила.

Коментиран от #63


Оценка:
-1 +49

Щи кажа
53 Отговор

До коментар #26 от "Нико":


Да, ще сложа за хиляда, хиляда и петстотин газов инжекцион и ще карам на бензин. Бавен ли си, що ли?

Коментиран от #68


Оценка:
-6 +50

Винаги
54 Отговор
Шамара е за обикновения човек.Както с ваксините ,Пускаш на пазара нещо след време го забраняваш или купуваш нов.Богатите компании управлявпт дьржавите.До година Брюксел не може да влезеш с Евро4 след2-3годиниЕвро5.След 2028-2030година ще Ви принуждават да си купите електрически коли,които с електрони -пьлни боклуци.След това няма да горите дарва и вьглища за да сте зависими от Електрическите и газови компании.ЧЕСТИТО

Оценка:
-3 +61

Нико
55 Отговор

До коментар #39 от "Гост":


Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” и въобще държавата е велика, според теб!

Оценка:
-2 +18

Кубадински
56 Отговор

До коментар #8 от "Мария":


Много си ПРОСТА

Оценка:
-4 +9

Фермер
57 Отговор

До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":


Е нали трябва някой да взима милиони за печат на стикерчета.

Оценка:
-2 +39

Хо хо хо
58 Отговор
А сега се сбиите 🤣✌🏻🙂

Оценка:
-0 +10

233
59 Отговор
Хайде пак на някой му притрябваха някой и друг милион за печатарски услуги!Аман!

Оценка:
-1 +38

Рошко
60 Отговор

До коментар #1 от "Тиксо":


А за тецовете горящи европейския боклук ще има ли стикери,? Питам аз и отговор не искам

Оценка:
-1 +77

Евро саюз
61 Отговор

До коментар #49 от "Един":


Ще има яко глобяване ,както с маските

Оценка:
-2 +18

Гост
62 Отговор

До коментар #43 от "Ненаяли се гадници":


Ако ще още 100 служебни правителства да дойдат, докато законите се пишат от некомпетентни хора или такива, които не могат да мислят - резултатът ще е същият. Където и да погледнеш - все недомислици, все проблеми! Имам чувството, че нарочно се залагат подобни бомби, за да може да има различно тълкуване, съответно необходимост от адвокати, за да отстояват правата ни, съответно да получават хонора или от съдии, които срещу съответното заплащане да отсъждат както би следвало да бъде.

Оценка:
-2 +40

Фермер
63 Отговор

До коментар #52 от "Бай Иван":


Милиончета за стикерчета,всяка година.

Оценка:
-0 +31

немецо го е измислилъ🤣
64 Отговор
как българина ще се раздели със старият си дарак къде ше отиде престижа му

Оценка:
-29 +3

ТИР
65 Отговор
И хората да Носят Значки,Червена за Безработен, Жълта -Работещ Беден,Зелена-чиновник,Калинка,

Коментиран от #145


Оценка:
-1 +44

Не че съм подстрекател, ама ...
66 Отговор
Регистрационите табели, кога ще сменяме? А стикер - ваксиниран (първа/втора игла) ? Стикери за семейно положение, свидетелство за съдимост, ... .

Оценка:
-2 +52

варналия
67 Отговор

До коментар #21 от "софиянец":


Колко още да вдигат застраховките и данъците бе тъпанар?....Имам две МПС -та .едната е скромна ,евтина бензинова малолитражка , вървяща на ГАЗ ,другото е лекотоварен ,дизел бус на 22 години -перфектен ,не пуши и с двете минавам само аз ,ги карам , не повече от 20 000 км год ,а за двете общо ми се събират над 1200 лв годишни налози , като данъци, свинетки , застраховки ГТП ...100 кинта на месец -толкова -даже и само 100 км на месеца да съм минал !

Оценка:
-4 +41

Гост
68 Отговор

До коментар #53 от "Щи кажа":


Според мен, не е бавен - направо е спрял. Няма да се учудя, ако е участвал във въпросното решение.

Коментиран от #84


Оценка:
-2 +20

BG селянин
69 Отговор
Законите се приемат от НС.Този също!

Оценка:
-0 +17

Еърбъс
70 Отговор
В коя еко група попада и ще ги спираме ли в дните с мъгла?

Оценка:
-1 +16

Николай
71 Отговор
От цялата дандания по малко ли ще плащаме общински данък или повече, че пак не стана ясно?

Оценка:
-1 +15

БАЙ Х@Й ‼
72 Отговор

До коментар #34 от "АУУУУУ":


Жигули карах до 1998г. Като не знаеш нещо не се опитвай да си остроумен- не ти се получава ‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼‼

Оценка:
-2 +13

Акхмет
73 Отговор
Докато сте мишки ще ви мачка всяка власт.

Оценка:
-1 +26

Само че
74 Отговор

До коментар #26 от "Нико":


В наредбата за прегледите и екокатегориите е записано, че автомобилите, които ползват газови уредби, без значение на вида гориво, разбирай пропан-бутан или метан, на прегледа се оставят да работят на газ. Толкова. Предполага се явно, че хората, които са вложили не малко пари за газовата уредба, за да се движат след това с два - три пъти по-евтиното гориво, няма да карат със скъпия бензин или дизел и да си возят бутилките като багаж.

Коментиран от #85


Оценка:
-3 +32

Николай
75 Отговор

До коментар #15 от "русенец":


Те тези дето ги измислиха, разбират повече от германците, французите и японците. Как пък не, някакъв си там производител на Хонда, монда и Пежо, межо ще им каже каква екологична категория е колата.

Оценка:
-3 +16

варналия
76 Отговор

До коментар #21 от "софиянец":


А,колкото за Застраховките ...тотал рекет . Коли и камиони карам от 1978-ма ...нонстоп с над 2 000 000 безаварийни км зад гърба си и НИКОЙ застраховател не е изплатил и една стотинка обещетение на трето лициПО МОЯ ВИНА ! ЗАЩО ме ДЕРАТ наравно с останалите други келеши ,дето правят на година по няколко катастрофи ? А ? И ЗАЩО трябва да плащам и за ДВЕТЕ си МПС-та по отделно ,след ,като САМО АЗ си ги карам и няма как да стане това едновременно и двете ... А като си стои в гаража , едно МПС никакъв РИСК не създава ,пък и СВИНЕТКА НЕ МУТРЯБВА ....ама ти я искат авансово да ги заплащаш....НАРОДА ПРОСТ си трае , мълчи , докато го дерат и е...т ...

Коментиран от #82


Оценка:
-4 +34

77
Този коментар е премахнат от модератор.
нафтовите коли
78 Отговор

До коментар #41 от "Мнение":


са за простаци и селски тарикати. Поначало българина е тъп като овца и масово всички са се юрнали на нафтата. Определено нафтовата кола замързява многократно повече и като цяло има по-отровни съединения от бензина. А освен това доста от бензиновите коли са на газ - което дирекно отива за еко (отделя само вода и co2). Поддръжката на нафтовия боклук е многократно по-скъпа: скъп съединител, повреди по нафтовата помпа, турбото, подгряващите свещи, дюзи и проблеми зимата, смяна на голям акумулатор през 3-4 години, абе въобще далавера отвсякъде.

Коментиран от #89, #149


Оценка:
-34 +18

r16
79 Отговор
Тук има дискриминация. За автомобилите с ГО - няма да се реши, разбрахме. Но, защо бензиновите се определят с нива на СО, а дизеловите според димността?

Оценка:
-2 +20

80
Този коментар е премахнат от модератор.
Цола Драгойчева
81 Отговор
Въх, шъ ни лепят стикери по каруците с калните колелета и смрадливите каруцари с мазните пръсти от сутрешната баница и ухаещи на джибри от снощи !!!

Оценка:
-4 +9

софиянец
82 Отговор

До коментар #76 от "варналия":


Виждам, че два пъти си ме цитирал. Очевидно бавно и сигурно се върви към практиката в ЕС - никъде не може да купиш кола за 500 евро и данък и застраховка да е 20% от стойността. У немско прегледа ТУВ е 100 евро и то ако няма забележки. Затова и се кара макс 10 години и после скапа идва тука.
И аз карам 10-годишен бензинов барутник Евро4 защото това са ми възможностите за момента. Като дойде време когато е неизгодно да се кара 10+ годишна кола, тогава ще го мисля. Но не съм ОК по улиците да се движат дизелов скрап пушилници за 1000 лв. Пространството в градовете е ограничено и трябва да се направи нещо.

Оценка:
-7 +18

Баце
83 Отговор
Да стане като в Румъния или даже РСМакедония дето й се подиграваме: МПС до 10 г. после Феникс Ресурс и стриктен ГТП, а не "почерпка", за тях като в Австрия: фиктивен преглед, отнемане на лиценз, огромна глоба, а при катастрофа съд, затвор и всички разходи за твоя сметка, ама има Дуржава. При бай Тодар на 80%беше така, ама немаше "демокрация" е те ви сега имате в изобилие и не ривете.

Коментиран от #162


Оценка:
-15 +12

Нико
84 Отговор

До коментар #68 от "Гост":


Направо ви спирам потенциалните бомби от движение до отстраняване на взривателя, ако учавствах!Няма кой да ви следи , как защо, кой и колко му струва газовото 1000 или свалено от моргата за 50 лева, нали?!Хайде със здраве умници!

Оценка:
-18 +9

Нико
85 Отговор

До коментар #74 от "Само че":


Предполага се, но не и от контролните органи.Там принципът е друг.

Оценка:
-1 +5

На Газ
86 Отговор
За газовите уредби кво казаха....?

Оценка:
-1 +5

Тъй тъй
87 Отговор

До коментар #14 от "Я КАЖЕТЕ":


Само с излизане на площада не става.
Те се объркват с това излизане...на площада ли, в мола ли , в парка ли...ми то все е излизане в главите на ошашавените млади хора....
Те освен да излизат друго не умеят.
Не са били в казармата.

Коментиран от #107


Оценка:
-0 +21

boi boi
88 Отговор

До коментар #4 от "русенец":


Ногу си прав! Най-добре да със закон да се вземат всички спестявания на българина, заедно с имуществото му, и по 70-80% от заплатата. Да ги дадат на циганите, за да ги интегрират.... и да затворят веднъж завинаги географското понятие наречено България!!!

Оценка:
-2 +31

Мнение
89 Отговор

До коментар #78 от "нафтовите коли":


Хааххах, ето го поредния "експерт", на който 2-те налични работещи клетки в черепната му кутия, започват да бушуват, когато чуе за дизел и газ!
Само му прочетете писанията (95% хейт и 5% ученически твърдения)!!! Дизелите били за селските тарикати, разправя "гражданинът" с IQ на замислена патица, но разбира се без какъвто и да е логичен довод!!! Българинът бил тъп като овца, разправя още патешкия мозък, без да осъзнава, че като се има предвид акта му за раждане, обижда сам себе си и семейството си!
И накрая твърди..."Определено нафтовата кола замързява многократно повече и като цяло има по-отровни съединения от бензина."..., разбира се, не защото е експерт химик и е провеждал съответните опити, на които да се базират и твърденията му, а защото той "не е" от селските тарикати и ги чувства тия работи!!!
А, пропуснах да добавя, че според него, след като бензиновите коли са на газ, значи от тях излиза единствено балкански въздух и вода, абе направо могат да ги ползват за световното пречистване на въздуха?! Нищо, че болшинството газаджиики в БГ са правени от "градския" майстор и в даден момент харчат масло наравно с газта! За първоначалното палене на бензин и онези, дето редуват впръскване на газ и бензин няма да споменавам, и те просто няма как да не изкарват балкански въздух от ауспуха!!!
Колкото до подръжката! Защо да даваш стотици левове за дюзи, съединители и маховици при дизелите, като можеш да ги дадеш за газова уредба?! Разбира се, че газовата уредб

Коментиран от #90


Оценка:
-12 +27

Мнение
90 Отговор

До коментар #89 от "Мнение":


...а е единствения разход при бензините на газ, няма как иначе! Затова уважаеми дизелджии, послушайте "експерта" и спрете да давате много пари за дюзи и маховици, давайте ги за газови уредби!!!

Оценка:
-4 +22

Шопландец
91 Отговор

До коментар #20 от "да попитам нещо":


За ГАЗ:
Член 37 от наредба № Н-32:
(3) Когато МПС е оборудвано с уредба, която позволява работата на двигателя с ВНГ или СПГ, за определяне на превозното средство към екологична група по ал. 1, т. 1 проверките се извършват при работа на двигателя с ВНГ или СПГ.

Алинея 1 точка 1 е точно таблицата за бензинови двигатели.

Или на прост език - мерят ви колко CO изкарва двигателя на газ и спрямо таблицата за бензинов двигател ви определят категорията.

Коментиран от #94


Оценка:
-2 +21

Бг Батка
92 Отговор
Значи да му мислят 3.0 ТДИ

Оценка:
-2 +5

Velossimo
93 Отговор

До коментар #40 от "Гост":


Точно в това е разликата. Колата може да е закупена нова от официален дилър с газова/метанова уредба ,но това нея прави FFVs и тогава си се води бензин/дизел при измерванията с газанализатор. Дилара си поръчва поставянето на уредба на трета фирма и така клиента получава "оригинална уредба" - прост ноу-хау трик за привличане на клиенти от страна на дилърската мрежа. Не е честно но е факт !

Коментиран от #95


Оценка:
-0 +9

Гост
94 Отговор

До коментар #91 от "Шопландец":


Ето това се казва смислен и точен коментар. Благодаря. Поздрави.

Оценка:
-2 +11

Гост
95 Отговор

До коментар #93 от "Velossimo":


Ахаааа... Ясно. И отива по процедура, както го е описал #91 /Шопландец/?

Оценка:
-1 +6

азазаз
96 Отговор
А с колко се намалява данъка на екологичните автомобили?

Оценка:
-1 +14

Радев на сапун
97 Отговор

До коментар #8 от "Мария":


Вземи си смени дилъра или спри наркотиците, че не ти се отразяват добре

Оценка:
-8 +3

325
98 Отговор
Защо не си зададете въпроса от къде идва това искане и не е ли лобистко.Идва явно от ,,Автомобилна администрация,, .
Как е възможно да се чипосват колите преди да е поискана такава мярка от гградове или центрове както ни се представя.Явно трябват кинти.Така бе със смяната на номерта,касови апарати,лични документи ир.Така задължиха да се движим с табели ,,превоз за собствена сметка,, и др.Това никъде го няма ,само в БГ.Защо само за автомобили до 3.5т.,нима другите не замърсяват.Явно с другите над 3.5т. не смеят защото ще ударят на дърво.А кой ще сложи чипове и стикери на качеството на горивото, всички знаем че караме с най скъпото и най лошо гориво в света по цена спрямо доходите. А боклука дето горим от всички континенти-нещо стикири ще има ли.Защо никой не се противопоставя на такива съмнителни решения.

Оценка:
-3 +44

99
Този коментар е премахнат от модератор.
БАЙ Х@Й ‼
100 Отговор

До коментар #80 от "Калитко":


Между другото , ако решат да го лепят на задното стъкло е по-добър вариант !

Оценка:
-0 +7

областния
101 Отговор
Какво правим с трошките на общините, горските, гранични и полицията. Какви стикери ще имат и кой ще им плати петте лева ?

Оценка:
-2 +17

Бил Гейтс
102 Отговор
А когато има замърсяване на въздуха и не мога да влизам в центъра, ще има ли безплатен градски транспорт???

Оценка:
-3 +13

Гуфи
103 Отговор

До коментар #26 от "Нико":


Защо да карам с бензин по 2.16 лв, като мога да карам на Газ по 0.86лв?

Оценка:
-4 +14

пешо
104 Отговор

До коментар #27 от "Олигфрен до олигофрена са тия":


Някой трябва да прибере парите за производството на стикерите. Не е държавата, както не беше и при винетките.

Оценка:
-0 +11

Коко Н
105 Отговор
"Българската екологична група е различна от екологичната категория, определена от производителя."
????????????????????Аман от "обратни"!!!

Оценка:
-1 +17

авто
106 Отговор
Ако не го отложат в последния момент по конюктурни причини,ще ни лепят стекерите,както винаги до сега,каквито и локуми да разтягаме за екологичност,социална справедливост, все тая.Присъствието ни в Евросъюза включва и ангажименти,не само усвояване на европари.Или възприемаме европейските ценности,защото селските тарикатлъци там не вървят или Евразийския съюз ни чака,но там си е старата мизерия,избора е наш.

Оценка:
-13 +3

ттт
107 Отговор

До коментар #87 от "Тъй тъй":


А бе така е, ама ние като ходихме в казарма, какво направихме? Зад'иците си махнаха Тодор Живков, присвоиха си активите на България, сметка не им потърсихме. И ако от кумова срама от приватизацията на наша територия хвърлиха по някой приватизационен бон (повечето майсторски ни ги обезцениха), то всички задгранични активи просто си регистрираха ново име на собственика, който в повечето случаи беше държавният служител управлявал ги дотогава.

Оценка:
-0 +18

108
Този коментар е премахнат от модератор.
Браво
109 Отговор

До коментар #8 от "Мария":


Този коментар е най-готин! Малцина го разбират.

Оценка:
-1 +7

Бай Шиле
110 Отговор
Тази Наредба пак ли са я пробутали Менда и Данчето? Или БСП заради печатницата на техния депутат?

Оценка:
-0 +11

Щирлиц
111 Отговор
С трепет чакам становището на СБА.Както ВИНАГИ ще подкрепят власт имащите.

Оценка:
-2 +9

Сменете колите
112 Отговор
Абе как не ви омръзна да карате коли за по 1000лв. дето и за скрап не са годни вместо да се качите на градския транспорт. Не стига това, ами и са с всякакви "подобрения" - махнати катализатоги, затапени ЕГР-ри, със промен софтуер за да е "спортна"?
Айде стига с тея селски, малограмотни и бедняшки простотии!
Щом не можеш да си позолиш да караш безапасна за останалите граждани, за теб и за планетата кола, ползвай градски транспорт.
Не сте тарикати със счупени БМВ-та на 20г. със зимни гуми юни месец и пушеш и тракащ ауспух. Всъщност сте жалки.

Коментиран от #117


Оценка:
-30 +9

дърт шофьор
113 Отговор
Моят автомобил е дизелов с турбо (да не казвам марката, че някой ще се бъгне), 1999 г. Мериха го, мериха го, форсираха го и повече от 1,2 димност нямаше. Според тази таблица ще е първа група, а в действителност покрива нормите на втора. В същото време нова кола получава четвърта група, а гори масло и вони. Не е ли нещо двоен аршина?

Коментиран от #115


Оценка:
-3 +21

68-я
114 Отговор
А на Столипинбург на комините шъ туряте ли евростикери, или направо тапи ще им слагате?😁😁😁

Оценка:
-0 +20

Фершел
115 Отговор

До коментар #113 от "дърт шофьор":


Стига лъжи бе пейзан

Коментиран от #150


Оценка:
-2 +5

Лъжа и измама
116 Отговор

До коментар #4 от "русенец":


Няма да са 5 лева! Като цяло ще увеличат данъците под предлог замърсяване! Сега хората ще скочат, ако увеличат данъците на старите автомобили и ще кажат ,,удряте бедните", а сега оправданието ще бъде ,,удряме замърсителите". Като цяло става въпрос за един грабеж без никакъв екологичен ефект. Замърсяването ще си остане същото, но ще събират повече пари!

Коментиран от #118


Оценка:
-0 +32

Джаф-джаф
117 Отговор

До коментар #112 от "Сменете колите":


Ти нали....си много кадърен и способен?!

Оценка:
-0 +5

👍👍👍👍👍👍👍👍👍
118 Отговор

До коментар #116 от "Лъжа и измама":


И става една...хубава работа,ама герберска...р

Оценка:
-1 +5

Asoos
119 Отговор
Вместо да си чешете езиците щото ви е много лесно в нета .Един здрав митинг в цяла БГ и ще видим резултати.За стикери за фарове който са напълно безсмислени

Оценка:
-2 +24

сноу
120 Отговор

До коментар #4 от "русенец":


то че е така ,така е ама и аз като тебе бях здраво възмутен но-о влязох в МТ и о -чудо..какво да видя ..Безкрайни коридори ,хиляди кабинети ,на всяка врата табелка с имена на специалисти ,главни специалисти ,директор направление ,опасност ,безопасност ,тех.контрол,секретарки ,гл.секретар,първи зам.на секретаря ,втори зам ,помощник и шофьор на помощника ,ресурси и конкурси и още стотици дето дори трудно схващаш но в крайна сметка всичко лапа всекидневно милиони а ако някое направление се напънат раждат по някой откровена простотия но като я овалят във величие, става незаобиколима..

Оценка:
-2 +20

Jack Bauer
121 Отговор

До коментар #31 от "Нико":


А кой ще е този който ще кара на бензин струващ 2.50 лв. вместо на газ струваща 1.00 лв.?!?!?!?!

Оценка:
-2 +12

122
Този коментар е премахнат от модератор.
Фончо
123 Отговор

До коментар #32 от "Подкрепям":


Колите замърсяват една малка част от въздуха (за държавните коли, камиони и всякакви няма да има стикери). Тецове, печки на твърдо гориво и боклук от целия свят, изсичане на гори и дървета, презастрояване и тн. С тея темпове скоро ше е забранено и да пръднеш.

Оценка:
-0 +24

Фончо
124 Отговор

До коментар #36 от "АУУУУУ":


Голфа ти е виновен, а че гориме боклука на цяла Европа...

Оценка:
-1 +14

циган
125 Отговор
тва е дискриминация, чистите стари автомобили ги дискриминират по Евро без да гледат какво излиза от ауспуха

Оценка:
-0 +9

Рос
126 Отговор
Редно е автомобилите без КАТАЛИЗАТОР да са в група по долната тези с катализатор.Всички дизели знаем че нямат щото са ги демонтирали и продали за скрап.Повечето бусове знаем че пушат като централите в Марица ама до кога ще си затваряме очите.И наи важното за което държавата си затваря очите съвсем умишлено ......ама и ние сме си ахмаци .....АВТОМОБИЛИТЕ НА ГАЗ изащо нямат графа? Ми?... Нали държавата ги застави със стикери и вписване в талона ....защо се правят на луди ....стига с регулация и кражби.Газта по малко замърсява в пъти .

Оценка:
-1 +17

127
Този коментар е премахнат от модератор.
Angry Bird
128 Отговор
Що бе, що сме такива тъпи твари българчетата бе? Особено тези, които "работят на полза Роду"! Тва нЯщо така публикувано граничи с малоумщина! Няма лошо да се отървем от изтърбушени димилници във времето, но първо Е 4, 5 и 6 трябва да са категорично отделени от всички преди тях! Второ - слагаме Е 6 в по-ниска категория от 5?!Каруцата пред магарето. Трето - кой каунЬ реши, че изправен дизел 4, 5 и 6 ще дими? Те НЕ трябва да димят - това за тях е аксиома!!! Точно по този критерии трябва да са отделени, а вече те трите да са разделени по по-добри каталитични показатели (NO2 и SO2). Това плаче за веднагическо оборване, а ИААА и Рановски веднага закрити - Хаджигенов къде си?

Оценка:
-2 +15

Що ща карам на двойна
129 Отговор

До коментар #31 от "Нико":


Тарифа на бензин ОБЯСНИ КАТО ИМАМ ГАЗ?!?!!!!!!!

Оценка:
-2 +7

130
Този коментар е премахнат от модератор.
Пепи
131 Отговор

До коментар #4 от "русенец":


На мен ми измериха газовете на загасен двигател.

Оценка:
-2 +3

Saki
132 Отговор
Пионерите в тази област са били индианците в прерията. Те първи са се опитвали,да спрат огнения кон,бълващ пушеци от въглища. Уви избили са ги.

Оценка:
-1 +10

Запознат
133 Отговор
Трябва да има категория за изправен дизел и този които не отговаря на изискванията. За бензина процедурата да е със същите изисквания и накрая да се направи категория за газовите уредби се хибридите и Ел автомобилите .това е справедливия варянт,нали правим нова държава ....всичко останало си е легитимен грабеж.Когато държавата дава лош пример не очаквайте гражданите да са по различно. Така може държавата да се възползва от изобилие на скрап от които ще спечели.

Оценка:
-0 +6

Васил
134 Отговор
Това е голяма простотия значи дизел с изтърбушен FAP и катализатор пак ще си е евро 4 машала. В Германия и Англия има толкова олд таймери и ги карат на всякъде просто им слага един катализатор а не кога са произведени. Това е поредната мъртво родена наредба.

Коментиран от #143


Оценка:
-0 +14

ВАЗ 2103
135 Отговор

До коментар #3 от "qwerty":


А със един и същи модел автомобил единия регистриран м.12.2006г. а другиа на 01.2007г. КАК ЩЕ ГИ РАЗДЕЛЯТ?

Оценка:
-0 +8

123
136 Отговор
за неща които бъркат в джоба ти РЕФЕРЕНДУМ и нищо друго

Оценка:
-1 +10

ИЯО
137 Отговор
Аз като съм с електричка какво получавам- стикер и гръмоотвод или само стикер ?

Оценка:
-1 +9

селския
138 Отговор
тя сметката е ясна 3 000 000 коли по 5лв. прави 15 000 000лв ,ще има и за чекмеджето

Оценка:
-1 +18

Кучаццци булгарскйий
139 Отговор
На колите мноооо коментари веееее
По важни от децата и жените Ви

Оценка:
-2 +7

софиянец
140 Отговор
къде ли ще сложат стикерите на печките бояна,драгалевци,филиповци,ИНТЕРЕСНО КАКЪВ ЩЕ БЪДЕ ТОЙ?

Оценка:
-0 +9

6328
141 Отговор

До коментар #12 от "Миризлив пор":


Под датчиците както е в швейцария винетката зад огледалото под датчиците. Ти не се кахъри много. Нямаш такива проблеми

Оценка:
-1 +4

Euro 8
142 Отговор
Няма лошо да карам и с жълт стикер турбодизела, но кога мутрите-дървосекачи на Амет Доган ще спрат сечта на българските гори.

Оценка:
-0 +16

Коментара
143 Отговор

До коментар #134 от "Васил":


В Швейцария е същото.... и няма не искам. На двайсет годишна бензинка съм виждал катализатор който струва повече от колата.....за да бъде в еко нормите.Правила и ред.

Оценка:
-1 +5

Георги
144 Отговор
Господа управляващи и компетентни по темата, моля някой да ми отговори на елементарния въпрос: След като ние в БГ пак сме със собствено мнение за стикерите, а не следваме EU стикерите за Евро Стандарт, ще важат ли наппример ограничения за автомобили, регистрирани в Европа със стикер Евро 4 например? Към коя точно наша "категория" ще ги причислите, след като в Европа и автомобили с Евро 4 и автомобили с Евро 6 имат еднакви стикери?

Оценка:
-1 +6

двълев
145 Отговор

До коментар #65 от "ТИР":


ами аз съм лежал три пъти в утрезвителя какъв стикер да си сложа...

Оценка:
-0 +3

146
Този коментар е премахнат от модератор.
V70 T5 03
147 Отговор

До коментар #26 от "Нико":


хахаха, на мен можеш да ми вярваш безрезервно, 15-18л. градски разход )))

Оценка:
-0 +1

НЕСТОР МАХНО
148 Отговор
ПО ГОЛЕМИ ГЛУПОСТИ НЕ БЯХ ЧУВАЛ.БОКО Е НЕГРАМОТНИК НА НЕГРАМОТНИЦИТЕ!КАЛОЯН Е РАЗБИЛ ЛАТИНЦИТЕ ПРИ АДРИАНОПОЛ.КОЕТО Е ОКОЛО ОДРИН И ПРИТОЦИТЕ НА МАРИЦА!НЕ ЗНАМ ТУЛУПА ОТКЪДЕ СИ ВЪОБРАЗЯВА ТИЯ ТЪПОТИИ?

Оценка:
-0 +3

читател
149 Отговор

До коментар #78 от "нафтовите коли":


Ех, Саше, Саше, много си...ми "умен"...

Оценка:
-0 +0

дърт шофьор
150 Отговор

До коментар #115 от "Фершел":


Който разбира от автомобили знае, че говоря истина. Който не разбира - дава определения от сорта без аргументи. Отиди в някой пункт за ГТП, погледай един ден и ще разбереш дали е лъжа. Аз няма да падна на твоето ниво и няма да те определям какъв си. Жив и здрав!

Оценка:
-0 +1

Пижо
151 Отговор
Никой бюрократ не мисли реално за екология, всичко е за пари . То се вижда прекалено явно. Къде ще са колите с газови уредби? Те май ще си плащат като попове наред с дизелите евро 1 и 2. Тъпи калинки.
За какво бяха вдички тези простотии по вписването на АГУ - то в талона на колата? За пари то е ясно.
Тъпаци съд и затвор.
Ставай народе , ставай , късно е либе за китка!!

Оценка:
-0 +6

Както вече знаете
152 Отговор
Става дума за пари

Оценка:
-0 +2

Доктор Менгеле
153 Отговор
Боли ме хея в коя група Е.

Оценка:
-2 +1

Питащ
154 Отговор
Нещо май таблицате не е ОК. Ако става въпрос за дизелов автомобил Евро 3 с първа регистрация 2003 г.?

Оценка:
-0 +1

Alex
155 Отговор
Миналата година, на първият след закупуването на автомобила ми технически преглед, двигателят евро 6 влезе в режим на регенерация и показателят едва покриваше еконорма Евро 3. Какво да коментирам даже не знам.

Оценка:
-0 +4

Бръм
156 Отговор
Четох тук някъв, че с газова колата му ставала от евро4 на 6+.... Колко мъка има по тази земя... Четете бе! В нета има подробни и задълбочени анализи.... И не... На газ не е много по екологично! Горенето си е горене и не, не излизат от аспуха теменужки! Ако искаме справедливост - караш малко, цапаш малко и би следвало да плащаш малко.... Ама държавата не я интересува кой колко цапа, а как най- много да налапа....

Оценка:
-2 +3

е туй то
157 Отговор
Да ама на празен ход показанията са различни при загрята и студена кола. Отиваш чакаш на опашката за преглед 40 мин. да мине предната кола и ето ти завишени стойности. При студена кола наличието на бедна и обогатена смес не се следи коректно от сондата докато не загрее. Загрява се от един реотан, ако изобщо сондата е с реотан, а не от изгорелите газове.

Оценка:
-0 +2

pipi
158 Отговор

До коментар #36 от "АУУУУУ":


Много се бъркаш че след като се махне ДПФа пуши колата. Напротив, тогава НЕ пуши и ако двигхателя е изправен технически има по малко вредни емисии. ДПФ е средство за кражба което замърсява не по малко изгаряйки едри частици и боклуци наведнъж. Освен това скъсява драстично живота на двигателя като връща вредни емисии обратно за доизгаряне. Обазовай се. Крадът ни!

Оценка:
-0 +1

Минах
159 Отговор
Оскъпяване 20 лв. с новия стикер ... пълна идиотия да искаш 17г. кола да покрива норми като за нова и то с калпавия бензин по родните мафиотски бензиностанции .... поредната хранилка за тарикатите ... ЕС ли еб.м го в г.зо с нормите и простотиите , заплатите кога м.ма ви неостъргана крадливци !

Оценка:
-0 +0

ШофИор
160 Отговор

До коментар #25 от "карачо":


Ти да си видял TUV-минала кола да пуска сепията?
Даже и EURO2 не изхвърлят. Знаеш ли защо? ЗАРАДИ TUV-a!
Как на тия немци и датчани и т.н. в пунктувете им работят такива тъпаци, та не се сещат да правят тарикатщини? Знаеш ли защо?
Генетика! Ония явно са явно са по-тъпи и затова им е чист въздуха.
Ако ме разбираш какво искам да ти кажа.

Оценка:
-0 +0

161
Този коментар е премахнат от модератор.
ШофИор
162 Отговор

До коментар #83 от "Баце":


И ти си умен!
А откъде тогава ще се хранят застрахователите?
А откъде ще се пълни бюджета?
Ние сме озаконили налози, които са противоконституционни и противоевропейски, да не говорим колко са са НЕЛОГИЧНИ.
Данъкът МПС, с който се подпомага екологията се изчислява на МОЩНОСТ (КИЛОВАТ)???
Застраховката на ОБЕМ ДВИГАТЕЛ на АВТОМОБИЛ ???
НЕЛОГИЧНО!
Логично би следвало по-големия обем двигател да се облага с по-голям данък, а за повечето кончета да се плаща по-голяма застраховка.
Да не говорим за ЗАСТРАХОВКА ГО - на АВТОМОБИЛ, а не на ВОДАЧ!!!
Чудя се как не са ни съдили в ХАГА!

Оценка:
-0 +0

гост
163 Отговор
Как ще ни съобщават че центъра е затворен? Или някой град е затворен за коли които са под евро 4? Във фейса ли ще пише? Ми аз нямам фейс. Примерно карам си колата из българия и минавам през Каспичан, обаче там кмета решил същия ден да не допуска замърсяващи автомобили и хоп глоба. А сега.

Оценка:
-0 +0

Един шофьор
164 Отговор
Ходих на преглед,монаг до тук доре.На газ анализаторадобре даже много добре/като данни/,но.....след стрелбата с онази измама от еко три я хвъли дирекно а боклука/е не за скрап, и мога да се движа може би в първите двеста триста метра под Околовръсното/.Ходих на още два пункта нарочно без ангажимент без пищова само само на газ анализатора евро 3 както по докумет е колата ,даже плаче за евро4 /гледана кола без з забележки по двигателя/ .Но както се казва пищова като е видял годината на произвоство я е вкарал дори една категория отдоло под това което е по наредбата.Пълна измама.Аман от .......

Оценка:
-0 +0

Един шофьор
165 Отговор
Извинявам се за правописа,но от рекламите на сайта не се виждаше какво пиша.Но парите са си пари/рекламите/ също като измамата по горе.

Оценка:
-0 +0

Стоян
166 Отговор
Къде отиват автомобилите с пропан-бутан и тези с метан? Според таблицата такива в тази държава няма! Има нещо незаконно в тази Наредба!!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Ангел Петричев
Изпълнителният директор на „Лудогорец” Ангел Петричев коментира победата над „Цървена звезда” във вторник вечер с 4:2
Те пяха, ние играхме."

Още бисери
ТОП 5