Самозапалил се е електрически локомотив на пътнически влак. Това съобщават от ОД МВР в Плевен.
Инцидентът е станал на 21 юли към 17:30 часа в композиция, пътуваща от Горни Дъбник към жп гарата в Долни Дъбник.
Пътниците са изведени своевременно, няма пострадали.
По първоначални данни причината за пожара е късо съединение.
Огънят е загасен от екип на Регионалната служба "Пожарна безопасност и защита на населението" в Плевен.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 русенец
Коментиран от #2, #24
17:30 22.07.2021
2 Счупи тъпомера
До коментар #1 от "русенец":
И защото локомотивите са на по 50-60 години.Коментиран от #3
17:32 22.07.2021
3 русенец
До коментар #2 от "Счупи тъпомера":
То и на 100 да са, какъв е проблема? Когато една техника се поддържа грамотно, то тя е вечна. Американците като експлоатират В-52 от 65 години, а спряха няколко модела стратегически бомбардировачи, които трябваше да ги заменят, какъв им е проблема?:) Над 90 % от произведените Ролс Ройси са все още в движение, те са на 100 години. Нямаме ръководство в железниците, нямаме компетентни хора - как да не се палят локомотиви?Коментиран от #4, #10
17:36 22.07.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Счупи тъпомера
До коментар #5 от "русенец":
Кое от една електрическа машина, ще издържи 60 години и ще е още годно, колкото и да го поддържаш? Двигателя, изолацията на намотките, контактори, клеми, връзки? Таблото за управление, трансформатора, кое? Всичко е морално и физически остаряло. При това не подлежи на смяна, защото тези части не се произвеждат от много години. За механиката няма да ти говоря, поддържаш, но и тя не държи вечно. И да, точно от таксито ти пиша, докато въртя курсове на черно. Ако си чувал солид уъркс, какво означава, ще ти дам бонус, не е програма за автономно управление на такси.Коментиран от #11, #12
17:51 22.07.2021
8 Един миньор
17:51 22.07.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Счупи тъпомера
До коментар #3 от "русенец":
Говориш за военна техника, за която си произвеждат сами частите, за тези локомотиви, части няма отдавна. Няма да се учудя, да няма термици и да са шунтирани. За колекционерски автомобили не ми говори, там има части, но струват майка си и баща си, не знам на каква база ми сравняваш колекционерски ролс с чешка електричка?Коментиран от #22
17:59 22.07.2021
11 Много
До коментар #7 от "Счупи тъпомера":
се изкушавам да ти запаля врата хахахаха..и ше го направяКоментиран от #13
18:02 22.07.2021
12 русенец
До коментар #7 от "Счупи тъпомера":
Всяка, ако се поддържа както трябва. Кое гори в един електровоз? Маслото в трафа, друго няма. Защо се запалва? Защото диелектричната му проницаемост пада с времето на експлоатация и трябва да се сменя. Проблемът е, че това струва много пари. Кое ще се запали в един електромотор, бе компетент? Не обсъждай неща, от които видимо абсолютно нищо не разбираш!Коментиран от #15, #16
18:03 22.07.2021
13 Счупи тъпомера
До коментар #11 от "Много":
Ще ми запалиш к.0.Р.а , няма да казвам с коя твоя част.Коментиран от #14
18:06 22.07.2021
14 русенец
До коментар #13 от "Счупи тъпомера":
Определено отдавна си счупил тъпомера. Изгубих си времето да правя опити да общувам с теб.:) Не се притеснявай! Със сигурност ще ти назначат някаква клинична пътека. За другото е ясно, че нищо не разбираш.Коментиран от #17
18:09 22.07.2021
15 Сега
До коментар #12 от "русенец":
ще прегледа Гугъл и след 5-6 минути ще видиш какъв колосален експерт е по въпроса с локомотивите..ама май и ти го направи това,а?18:09 22.07.2021
16 Счупи тъпомера
До коментар #12 от "русенец":
За ти написах за изолаците на намотките, на двигателя примерно или викаш ще пренавиваме двигатели на 60 години. То ако беше изгодно, другите нямаше да си сменят локомотивите, ами щяха да си поддържат старите. Ама то вий у РусИ, главитИ ви стомана като моста на дружбатЪ и пълни с бутер.18:09 22.07.2021
17 Счупи тъпомера
До коментар #14 от "русенец":
Ама и ти си един разбирател, аз поне съм виждал електрически машини на 40 години, а ти само на картинка.Коментиран от #18
18:13 22.07.2021
18 Аха,ти
До коментар #17 от "Счупи тъпомера":
колекционер на шамари ли си?Коментиран от #19
18:24 22.07.2021
19 Счупи тъпомера
До коментар #18 от "Аха,ти":
Айде още един шамаросващ, и ти ще ме шамаросаш по к.0.Р.а, с една твоя задна част от тялото.18:29 22.07.2021
20 Не се карайте жегата е виновна
Коментиран от #21
18:29 22.07.2021
21 Счупи тъпомера
До коментар #20 от "Не се карайте жегата е виновна":
Абе то и аз си мислех, че вече не мога да бягам 3 км, защото е жега, ама се оказа от ЕГН-то. А за охлаждането на тансформаторите си има вентилатори, стига и те да не са на по 60г.18:31 22.07.2021
22 Но и ти не си
До коментар #10 от "Счупи тъпомера":
от най-компетентните - чешка електричка няма, има съветски /рижки/електрички -32 серия,тук-там и 33 та, още движат влакове . Чешките локомотиви са Шкоди от 1975 година , достатъчно остарели, а и навремето не бяха от най-добрите, особени първите внесени, мисля ,че два /или три?/ изгоряха още тогава. Днес проблемът е друг - има и име - Московски и Владко, а преди него -и Николайчо, дето щяха да го правят министър-председател. И, разбира се, магистралният всевластник Борисов. Новозакупените Сименси също не са най-доброто решение, но това е друга тема.19:03 22.07.2021
23 много поздрави от чешкия скулптор
19:10 22.07.2021
24 незнайко
До коментар #1 от "русенец":
Освем, че струва много повече пари няма нови, млади кадри за ремонт ! Младите бягат по ТЪЧА и лесния начин за печалба, като ИТ специалисти при които 50% нищо не могат, но са учили за такива !!!15:43 23.07.2021
25 Бойко
19:03 24.07.2021