ФАКТИ.БГ

Запали се локомотив на пътнически влак в Плевенско

Пътниците са изведени своевременно, няма пострадали

Публикувана: 22 Юли, 2021 17:27
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1437
Запали се локомотив на пътнически влак в Плевенско
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.

Самозапалил се е електрически локомотив на пътнически влак. Това съобщават от ОД МВР в Плевен.

Инцидентът е станал на 21 юли към 17:30 часа в композиция, пътуваща от Горни Дъбник към жп гарата в Долни Дъбник.

Пътниците са изведени своевременно, няма пострадали.

По първоначални данни причината за пожара е късо съединение.

Огънят е загасен от екип на Регионалната служба "Пожарна безопасност и защита на населението" в Плевен.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 2 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
русенец
1 Отговор
Кое точно се е съединило накъсо и защо не са изключили защитите? Не, не е от късо, не е и от дълго - просто не се поддържа техниката, защото това струва пари, няма и кой да я поддържа, защото това струва много повече пари.

Коментиран от #2, #24


Оценка:
-0 +14

Счупи тъпомера
2 Отговор

До коментар #1 от "русенец":


И защото локомотивите са на по 50-60 години.

Коментиран от #3


Оценка:
-2 +4

русенец
3 Отговор

До коментар #2 от "Счупи тъпомера":


То и на 100 да са, какъв е проблема? Когато една техника се поддържа грамотно, то тя е вечна. Американците като експлоатират В-52 от 65 години, а спряха няколко модела стратегически бомбардировачи, които трябваше да ги заменят, какъв им е проблема?:) Над 90 % от произведените Ролс Ройси са все още в движение, те са на 100 години. Нямаме ръководство в железниците, нямаме компетентни хора - как да не се палят локомотиви?

Коментиран от #4, #10


Оценка:
-1 +10

4
Този коментар е премахнат от модератор.
5
Този коментар е премахнат от модератор.
6
Този коментар е премахнат от модератор.
Счупи тъпомера
7 Отговор

До коментар #5 от "русенец":


Кое от една електрическа машина, ще издържи 60 години и ще е още годно, колкото и да го поддържаш? Двигателя, изолацията на намотките, контактори, клеми, връзки? Таблото за управление, трансформатора, кое? Всичко е морално и физически остаряло. При това не подлежи на смяна, защото тези части не се произвеждат от много години. За механиката няма да ти говоря, поддържаш, но и тя не държи вечно. И да, точно от таксито ти пиша, докато въртя курсове на черно. Ако си чувал солид уъркс, какво означава, ще ти дам бонус, не е програма за автономно управление на такси.

Коментиран от #11, #12


Оценка:
-0 +2

Един миньор
8 Отговор
Запалил се и локомотив по жп линията Смолян - Рудозем. Защо не се отразява?

Оценка:
-0 +3

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Счупи тъпомера
10 Отговор

До коментар #3 от "русенец":


Говориш за военна техника, за която си произвеждат сами частите, за тези локомотиви, части няма отдавна. Няма да се учудя, да няма термици и да са шунтирани. За колекционерски автомобили не ми говори, там има части, но струват майка си и баща си, не знам на каква база ми сравняваш колекционерски ролс с чешка електричка?

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +3

Много
11 Отговор

До коментар #7 от "Счупи тъпомера":


се изкушавам да ти запаля врата хахахаха..и ше го направя

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +0

русенец
12 Отговор

До коментар #7 от "Счупи тъпомера":


Всяка, ако се поддържа както трябва. Кое гори в един електровоз? Маслото в трафа, друго няма. Защо се запалва? Защото диелектричната му проницаемост пада с времето на експлоатация и трябва да се сменя. Проблемът е, че това струва много пари. Кое ще се запали в един електромотор, бе компетент? Не обсъждай неща, от които видимо абсолютно нищо не разбираш!

Коментиран от #15, #16


Оценка:
-1 +1

Счупи тъпомера
13 Отговор

До коментар #11 от "Много":


Ще ми запалиш к.0.Р.а , няма да казвам с коя твоя част.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +1

русенец
14 Отговор

До коментар #13 от "Счупи тъпомера":


Определено отдавна си счупил тъпомера. Изгубих си времето да правя опити да общувам с теб.:) Не се притеснявай! Със сигурност ще ти назначат някаква клинична пътека. За другото е ясно, че нищо не разбираш.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +1

Сега
15 Отговор

До коментар #12 от "русенец":


ще прегледа Гугъл и след 5-6 минути ще видиш какъв колосален експерт е по въпроса с локомотивите..ама май и ти го направи това,а?

Оценка:
-0 +2

Счупи тъпомера
16 Отговор

До коментар #12 от "русенец":


За ти написах за изолаците на намотките, на двигателя примерно или викаш ще пренавиваме двигатели на 60 години. То ако беше изгодно, другите нямаше да си сменят локомотивите, ами щяха да си поддържат старите. Ама то вий у РусИ, главитИ ви стомана като моста на дружбатЪ и пълни с бутер.

Оценка:
-0 +1

Счупи тъпомера
17 Отговор

До коментар #14 от "русенец":


Ама и ти си един разбирател, аз поне съм виждал електрически машини на 40 години, а ти само на картинка.

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +1

Аха,ти
18 Отговор

До коментар #17 от "Счупи тъпомера":


колекционер на шамари ли си?

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +0

Счупи тъпомера
19 Отговор

До коментар #18 от "Аха,ти":


Айде още един шамаросващ, и ти ще ме шамаросаш по к.0.Р.а, с една твоя задна част от тялото.

Оценка:
-0 +2

Не се карайте жегата е виновна
20 Отговор
Пътническия влак се движи бавно и не се охлажда маслото в трансформатора достатъчно поради липса на охлаждащи мощности и възможности

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +3

Счупи тъпомера
21 Отговор

До коментар #20 от "Не се карайте жегата е виновна":


Абе то и аз си мислех, че вече не мога да бягам 3 км, защото е жега, ама се оказа от ЕГН-то. А за охлаждането на тансформаторите си има вентилатори, стига и те да не са на по 60г.

Оценка:
-0 +2

Но и ти не си
22 Отговор

До коментар #10 от "Счупи тъпомера":


от най-компетентните - чешка електричка няма, има съветски /рижки/електрички -32 серия,тук-там и 33 та, още движат влакове . Чешките локомотиви са Шкоди от 1975 година , достатъчно остарели, а и навремето не бяха от най-добрите, особени първите внесени, мисля ,че два /или три?/ изгоряха още тогава. Днес проблемът е друг - има и име - Московски и Владко, а преди него -и Николайчо, дето щяха да го правят министър-председател. И, разбира се, магистралният всевластник Борисов. Новозакупените Сименси също не са най-доброто решение, но това е друга тема.

Оценка:
-1 +1

много поздрави от чешкия скулптор
23 Отговор
Още на железни коне се возят, а се тупкат в гърдите, че европейци са били. Той и героят на Алеко беше европеец, скачайки в шадравана и викайки булгар, булгар

Оценка:
-0 +1

незнайко
24 Отговор

До коментар #1 от "русенец":


Освем, че струва много повече пари няма нови, млади кадри за ремонт ! Младите бягат по ТЪЧА и лесния начин за печалба, като ИТ специалисти при които 50% нищо не могат, но са учили за такива !!!

Оценка:
-0 +0

Бойко
25 Отговор
Че още ли има НЕизгорели локомотиви? :)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Проф. Боян Дуранкев
По повод демографската криза и пенсионерския геноцид, пред които е изправена страната ни.
Пред бъдещата четворната коалиция, която ще управлява страната ни, стоят гигантски задачи, които само един Херкулес може да реши."

Още бисери
ТОП 5