Служебният министър на транспорта Георги Тодоров беше изслушан в парламента по въпросите защо се удълбочават двата канала на пристанищата "Варна-Запад" и "Варна-Изток" и как се спазват законите в случая, предаде БНТ.
Пред депутатите Тодоров обясни, че драгирането на канала, е част от действията по подобряване на плавателната инфраструктура, а целта е по-големи кораби да могат да акостират и така пристанищата да бъдат конкурентоспособни на това в Констанца.
Процедурата е възложена от една държавно предприятие на друго, което е избрало свои подизпълнители. Тодоров отрече, че драгирането обслужва само пристанището на свързания с Ахмед Доган ТЕЦ Варна и съобщи, че се работи и по други такива проекти на различни пристанища.
Георги Тодоров допълни:
"Други изпълнени и предстоящи процедури за драгиране - подобряване на условията за корабоплаване на кейово място 1а на пристанищен терминал "Варна - Запад" и възстановяване на проектните параметри пред кейовите стени пред пристанищен терминал Леспорт. Рехабилитация за постигане на проектни дълбочини на подхода към канал на пристанищни терминали "Бургас - Изток" 2 и "Бургас - Запад".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 от село
05:21 09.09.2021
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
05:23 09.09.2021
3 истина е
05:26 09.09.2021
4 бла бла
единствената логика е че правят леспорт по удобно да могат да изнасят тимаджийте жито
ТИЯ ПАРИ ДЕТО ГИ НАРИНАХТЕ ТАМ МОЖЕШЕ ДА ОТИДАТ ЗА ВТОРИ МОСТ ЗАЩОТО ЦЯЛА ЮЖНА ВАРНА Е ЗАСТРОЕНА ДИВАШКИ И ТРАФИКА Е ПРОБЛЕМ
07:26 09.09.2021
5 Виктор браво
17:35 16.04.2022