Освободиха шефа на „Морска администрация” заради заседналия край Камен бряг кораб. Това обяви транспортният министър Христо Алексиев. Според него кап. Живко Петров не е успял да се справи със ситуацията и е проявил престъпна безотговорност. Мястото на кап. Петров ще бъде заето от кап. Венцислав Иванов, съобщават от Нова телевизия.
Министър Алексиев заподозря саботаж зад всички сигнали, подадени срещу служебното правителство за забавяне на действията в ситуацията.
„Имайте предвид, че докато съм министър няма да позволя саботажи спрямо държавата, няма значение дали са с политически интереси, с лобистки интереси. Когато някои хора пишат сигнали против служебното правителство, те са против държавата си. За мен това са някакъв вид саботажи. Служебното правителство не се е забавило. Ние не сме пиратска държава, не може някой кораб като заседне, ние още в първия ден да отидем и да превземем кораба. Нормално е да се даде разумен срок на корабособственика, за да може той да го изтегли. В момента, в който видях, че това не се случва, се намесих. Корабът беше задържан и е под ръководството на държавата”, каза той.
Ще бъде назначен и одит по целия случай, тъй като според Алексиев много процедури не са спазени. Имало и много пропуски.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Абе
18:11 29.09.2021
2 питам
Коментиран от #28
18:13 29.09.2021
3 Последния Софиянец
18:13 29.09.2021
4 А видяхте ли...
Коментиран от #21
18:13 29.09.2021
5 Българка
Коментиран от #7
18:14 29.09.2021
6 човек от народа
18:19 29.09.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 роро
18:22 29.09.2021
9 Бамбука
18:25 29.09.2021
10 Много шум само
Коментиран от #11
18:33 29.09.2021
11 Бамбука
До коментар #10 от "Много шум само":
Както се казва, ако на всеки ъгъл поставиш по един глупак, пак ще останат глупаци без ъгли. Как ще изпразниш носовите товарни помещения и кърмата ( задната част ) на кораба няма да потъне ? Вие изобщо давате ли си сметка не за парите , а за човешкия живот - този на екипажа ?18:39 29.09.2021
12 Капитан Хук
Да питам за един преател , с фекалната тръба ко стана?
Коментиран от #29
18:43 29.09.2021
13 Шефа на Морска Администрация, Оялсе
Коментиран от #20
18:46 29.09.2021
14 А50
18:56 29.09.2021
15 Jeep
Коментиран от #16
18:57 29.09.2021
16 Jeep
До коментар #15 от "Jeep":
п.п. товa дa ви нaпомня нa един модел от поcледните нaд 10 години.18:58 29.09.2021
17 📌:) Бля
18:59 29.09.2021
18 Мендоса
19:09 29.09.2021
19 дъртия
19:21 29.09.2021
20 Realist
До коментар #13 от "Шефа на Морска Администрация, Оялсе":
До 13:Не е вярно това което дрънкаш , защото аз лично познавам този Човек ... както и този който ще го смени . Но да не влизаме в подробности – просто им трябваше "бушон"... и го намериха.19:23 29.09.2021
21 рак
До коментар #4 от "А видяхте ли...":
Наторяваше богато водораслите.19:47 29.09.2021
22 big
19:47 29.09.2021
23 242
Цялата държава е разбутана.Здравеопазване, съдебна система,
енергетика.... Какво ни е наред...
Една държава от паразити държавни чинивници и лаладжии вкл. президента. Не виждам кой в Европа е по зле от нас.
Да не говорим за Холандия, Дания, Норвегия. Те са на светлинни години.
19:48 29.09.2021
24 Голям кеффф
19:52 29.09.2021
25 big
19:52 29.09.2021
26 ДСБ БЪДЕЩЕ ЗА БЪЛГАРИЯ
Коментиран от #36
19:53 29.09.2021
27 Мунчо
Който и да бъде назначен, на каквото и да е ниво, когато и да го уволнят, все е късно! А да, и не забравяйте, че всчко едно предхождащо назначение е резултат от тежки кастинги, опс, конкурс.
Между другото - новото назначение Венцислав Иванов - нещо липсва инфо за него. А това не е ли същия шеф на Морска Администрация, някъде 2005-2006 г., от времето на Тройната коалиция, от квотата на ДПС?
Който както ще да го разбира!
20:01 29.09.2021
28 Boxer EZ 3.0
До коментар #2 от "питам":
Морската администрация в София е необходима, за да се избегне "локалното четене на евангелието", за да няма локално дерибействане.Помни ми думата:
"Лошото" време всъщност ще помогне на кораба да се освободи от скалите.
Няма да се учудя, ако още тази нощ, на собствен ход, корабът се освободи и си замине!
Дано да стане така, че иначе , докато чакат да го разтоварват с хеликоптери, ще се разбие и ще има много проблеми за нашите рибари!
20:04 29.09.2021
29 морският
До коментар #12 от "Капитан Хук":
Съвсем не е сигурно , че ще потъне. Ако пробойната беше голяма до сега щеше да лежи на някой борд . Прави се обследване колко водонепроницаеми отсеци са затопени . Нормално кораба не губи плаваемост дори при три затопени отсека , без машинно отделение , там вече е сложно да се спаси кораба без своето работещо сърце. Там са агрегатите с които кораба живее. Та има начини за запушване на пробойни , или ограничаване на водата , с така нареченият "АВАРИЕН МАТЕРИАЛ" с който всеки кораб разполага и се тенира на учения-- греди , клинове конуси , падушки , прилича на изграждане на кофраж , на всеки отсег си има специфичен начин на борба с пробойните , и екипажа трябва да го знае . Дори има тренажори на сушата с налягане на водата и там водата също е студена , за да е ситуацията близка до реалната. После има помпи стационарни и преносими , едни прасета които помпят по 300 тона на час , за това е важно да работи машинното за да има питание. Казва се борба за живучест на кораба , и докато кораба не е потънал има шанс , може да получи помощ от брега , и той е на брега.Коментиран от #31, #32
20:17 29.09.2021
30 aнтифен
21:30 29.09.2021
31 0000
До коментар #29 от "морският":
Ти смяташ ли че този екипаж от прости калашници дето успяха да бухнат това корито на 5 метра от брега и на 50 от пристанището могат и знаят да се борят за живучест...освен ако идеята на крушението не е друга?21:36 29.09.2021
32 0000
До коментар #29 от "морският":
Плюс това явно имаш опит в плаването кажи ми на борда няма уреди и инструменти за навигация?има ли начин да се нацепиш толкова балъшки 50 километра преди да акостираш.някакви предупреждения ,аларми няма ли.на Камен бряг е тъмно и няма фар.на Варна е ясно.то сигурно аз дето хабер си нямам от корабоводене и никога не съм се качвал на движещ се кораб щях по-добре да се справяКоментиран от #33
21:42 29.09.2021
33 big
До коментар #32 от "0000":
Нали това е целта да се назначават незнаещи и неможещи хора, но в замяна на това зависими и много верни! В момента, конкретно за България, обучението на морските кадри е под всякакво ниво! В световен мащаб не е по-различно и има страшно много хора с фалшиви сертификати, дори българи!21:51 29.09.2021
34 СЛОНА
02:52 30.09.2021
35 аз съм Веска
ТОЗИ ПЪТ РЕГЛАМЕНТА Е ЯСЕН . НЕОБХОДИМОТО НЕ Е НАПРАВЕНО .
ИМА СМУЩАВАЩИ ОБСТОЯТЕЛСТВА , ЧЕ КОРАБЪТ НЕ Е ПРИХВАНАТ ,И СЕ Е НОСЕЛ КАТО " ЛЕТЯЩ ХОЛАНДЕЦ" .
СМЕШНО И ЖАЛКО Е В УКИПЕДИ НА ИМЕТО НА ДИРЕКТОРА ДА СЕ ЯВЯВА ПИАНИСТ .ДЪРЖАВНАТА МОРСКА СТРАТЕГИЯ , СТОИ НАД И НАЙ- ДОБРИЯТ ПИАНИСТ .
ЩЕ СЕ ОКАЖЕ , ЧЕ БЪЛГАРСКИТЕ СТУДЕНТИ , СКЪСАНИ НА ВСИЧКИ СЕСИИ , ПАК СИ ДАДОХА ФРИЦА БЕЗ БОЙ .
ПРЕДЛАГАМ ЖИВКО ПЕТРОВ ДА Е ПОД СПЕЦИАЛНА ДЪРЖАВНА ЗАЩИТА ,ДО ПРИКЛЮЧВАНЕ НА РАЗСЛЕДВАНЕТО . ТОЙ Е МНОГО ЦЕНЕН , В СИТУАЦИЯ ПРЕД ВОЕННИ ДЕЙСТВИЯ В ЧЕРНО МОРЕ .
09:53 30.09.2021
36 Коев
До коментар #26 от "ДСБ БЪДЕЩЕ ЗА БЪЛГАРИЯ":
Какъв герб, бе т-к, всички сегашни са назначени от май досега. Нали изчегъртваха, а не работеха.10:30 02.10.2021