Винаги има възможност, когато нещо не е предвидено, с решение на надзора на НЗОК, да се вземе решение. Става дума за трансплантация на сърце на млад мъж. Трансплантацията на сърце допреди няколко години се носеше от държавата, в последно време ние отговаряме за това и заплащаме цялата процедура. Това заяви управителят на НЗОК проф. Петко Салчев в предаването „Денят на живо“ по Нова нюз.
Във връзка с COVID зоните в страната проф. Салчев заяви лекари има, но няма организация. Тази зона допълва здравната система и дава шанс на пациентите да потърсят помощ. Нито един лев не е отклонен. Сега с тази опция лекарите-специалисти също могат да се включат и да помагат на пациентите. Тези зони изместват триажните центрове, обясни шефът на НЗОК.
„Промененият метод изискваше да има точно определен график на работа, да има лаборатория и т.н. сега сме премахнали тези по-сериозни изисквания. До момента сме открили 88 COVID зони в страната. Ние не сме администратори, а договорни партньори и не можем да накараме някой насила да сключи договор с НЗОК в населените места, където няма такива. COVID зоната е допълнителна възможност за пациентите. Ако човек се почувства зле първо трябва да звънне на личния си лекар, и ако още е зле след това, тогава се обръща към COVID зоната. Изписват се симптоматични лекарства. Личният лекар не може да изписва от безплатните лекарства за COVID усложнения. Ние от НЗОК само управляваме решенията на МЗ“, разясни проф. Петко Салчев.
„Смъртността е демографски показател. Говорим за литалитет при пациенти с COVID. Моето лично мнение е, че ние не се ваксинираме, не се пазим, не се обръщаме навреме към нашите лекари и влизаме в лечебни заведения в тежко състояние“, смята управителят на НЗОК.
На въпрос за фалшивите ваксинации, проф. Салчев призна, че не може да се установи това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НЮРБЕГ
20:33 30.09.2021
2 Оня
20:36 30.09.2021
3 Дааа
20:37 30.09.2021
4 Ковидлуд
20:41 30.09.2021
5 💗 любовта пише
Коментиран от #9
20:42 30.09.2021
6 Гост
Коментиран от #11
20:45 30.09.2021
7 Бг Турчин
20:51 30.09.2021
8 Тцтц
21:04 30.09.2021
9 Шлосер
До коментар #5 от "💗 любовта пише":
Аз те разбирам! Само не разбирам ти ли ще дупчиш или теб ще дупчат?21:06 30.09.2021
10 Шанса
21:11 30.09.2021
11 Тайлол хот
До коментар #6 от "Гост":
Само да питам, с какво се лекува вирус? С парацетамол, скрит в сашета с дъх на ягода, като грипа или има някакво чудодейно лекарство?Коментиран от #17
21:12 30.09.2021
12 Да,бе
Коментиран от #14
21:17 30.09.2021
13 Миро
22:08 30.09.2021
14 Нов Световен Ред New World Order
До коментар #12 от "Да,бе":
Простичко е! Ако е умрял в къщи и няма фалшив PCR е починал от някоя от истинските причини за смърт. Ако е починал в болница е с положителен фалшив PCR и истинската причина за смъртта е само леко съпътстваща. Когато организираха "пандемията", какъв беше слогана? "Тестове, тестове, тестове". Много добре знаеха, че това са фалшиви резултати.22:17 30.09.2021
15 Престанете да набивате това ваксиниране
22:25 30.09.2021
16 ivan
22:45 30.09.2021
17 Гост
До коментар #11 от "Тайлол хот":
След заразяване с вирус бактериалната инфекция е почти сто процентова. Не всеки път пневмония се увладява с хапове в къщи а трябва венозно вливане ефектът на който е в пъти по силен. Трябва кръвни изследвания за да следи колко е гъста кръвта и дали антистенокардина или аспирин протест които масово се изписват ще са достатъчни или трябва да се изпише нещо по-силно от тях. Нещата които си написал всички знаехме , че са за подтискане на симптомите.Коментиран от #20, #22
22:49 30.09.2021
18 Просветен илюминат
Виждате ли,ако човек се почувства зле и му стане още зле да търси Ковид зоната,само от Ковид ли му е зле на човек?
Просто ми е беден вече речника да коментирам поредния специалист появил се в ефир са доказва колко му е капацитета на последният етаж и да се чуди човек кой и за какво го е сложил на този пост?
23:02 30.09.2021
19 Просветен илюминат
Вие потенциално според тяхната логика един ден пак ще сте болни и те ще си играят със симптомите.
И сега почнете да ме убеждавате колко са важни ваксините и ви пазят,от какво бе хора?
Вие схващате ли как и в рекламите и сега този господин ви казват,че те не виблекува,а предотвратяват симптомите и вие отново ще боледувате и така докато си заминете от ненаучен урок,неосъзнаване на истинската причина довела до проблема на физическо ниво,което тялото ви подсказва какво грешите и е нужно да коригирате в себе си.
Като не помага медицината за нелечими според нея болести как има хора,които са живи и са се излекували?
23:10 30.09.2021
20 Просветен илюминат
До коментар #17 от "Гост":
А ти чувал ли,че ако имаш пневмония проблема е в бъбреците?23:13 30.09.2021
21 Просветен илюминат
„Ние изисквахме от властите, политиците и медицинските институти научно доказателство за съществуването на вируси, за които се твърди, че причиняват болести и затова изискват „имунизация”. Не получихме дори един точен отговор, който да ни осигури доказателство за съществуването на вируси, за които ние и нашите деца биваме ваксинирани.”
Колко човека познавате потърсили от властите подобно доказателство и на какво се крепи тази пандемия 2г?
На манипулации и медийни изяви на платени професори,които само ви плашат и убеждават,а Витанов е върхът на всичко случващото като цяло в здравната ни система.
Нормално ли е от години да се лекува по един и същи начин и нещата в тези времена на развит технически прогрес да стават все по-зле?
Забележете от години масово се рекламират повече в рекламите по телевизията лекарства,а след като не лекуват защо се продават и се печели от тях?
Кой печели и кой губи се замислете?
23:25 30.09.2021
22 Просветен илюминат
До коментар #17 от "Гост":
ПневмонияМнозинството от тези респираторни (дихателни, бел.пр.) фази на лечение нормално продължават максимум 3-4 седмици преди симптомите да изчезнат. Обаче, ако имаме друг активен конфликт, който засяга бъбречните събирателни каналчета, който представлява механизъм за оцеляване, включващ задържането на течност, белите дробове започват да се пълнят с течност точно по време на тази лечебна фаза на бронхите, които пренасят кислород в белите дробове. Това е, което причинява пневмония.
Бъбречните събирателни каналчета ще задържат телесна течност в отговор на „заплаха за съществуването”. Тази реакция е механизъм за оцеляване, защото ние се нуждаем от вода, за да оцелеем. Може да минем без храна две седмици, но без вода се дехидратираме (обезводняваме, бел.пр.) много бързо, така че в ситуация като тази нашите тела задържат това, което вече е постъпило в тях.
Коментиран от #23, #25
23:27 30.09.2021
23 Просветен илюминат
До коментар #22 от "Просветен илюминат":
бъбречните събирателни каналчета реагират на конфликт на изоставяне/изолация, конфликт на бежанеца и екзистенциален конфликт, така че винаги е важно да проумеем конфликта, свързан с бъбреците, за да се предпазим от усложняващия фактор, който създава една по-предизвикателна лечебна фаза.Този конфликт може да предхожда или може да започне с поставена диагноза на всяко „живото-застрашаващо” заболяване, което в този случай е възможността да имаш корона вирус.
Сигнал, че бъбречните събирателни каналчета са в „режим на оцеляване” е суха уста, жажда и нуждата да пием, колкото се може повече.
Проблемът с това е, че когато сме в лечебна фаза, допълнителната течност ще отиде точно в тази част от тялото, която преживява лечението. В дихателната лечебна фаза, белите дробове се пълнят с течност. Това е, което е наречено пневмония.
Коментиран от #24
23:31 30.09.2021
24 Просветен илюминат
До коментар #23 от "Просветен илюминат":
Обаче стандартната медицина, особено, когато се появява внезапно при само 10 човека в коя да е общност, ще я нарече епидемия и ще набеди вирус, който стандартната медицина е ръководена да вярва, че е причината за тези респираторни прояви.Когато се появява при стотици или хиляди хора в една страна или глобално, се нарича пандемия.
23:33 30.09.2021
25 Хамер
До коментар #22 от "Просветен илюминат":
Точно определение " заплаха за съществуването " . Разбират ли хората че вече две години нарочно ги държат под заплаха за съществуването им? А това е и хипноза в същото време, защото под заплаха за оцеляването си са ценаристите на пандемията, които са убедени че само те познават много добре биологичните закони за да ги използват срещу нас. Всеки човек ще има индивидуална реакция на заплахата но винаги ще има лош ефект за здравето ако не излезе от колективната хипноза за страшната чума, смъртта, найлоновите чували, лошите лекари и неизбежната бедност и все лоши работи.Коментиран от #27
23:59 30.09.2021
26 slawkow
00:26 01.10.2021
27 Просветен илюминат
До коментар #25 от "Хамер":
Разбират звънци.Писах,че тези причини скрити за болестите добре се използват срещу масата и под друга форма на манипулация въздейства на подсъзнанието и за това масово им натискат бутоните и всеки на един етап какъвто е в развитието си реагира различно със симптоми,а други като бушон изгарят защото тялото не издържа на това да подсказва на човека да се спре и да промени всичко довело го тук,ама кой ти разчита тези послания.
Докторите и те си заминават,а лекуват както и себе си,а след като не можеш теб да спасиш защо искаш другите да спасявш по този начин?
Коментиран от #28
00:29 01.10.2021
28 Хамер
До коментар #27 от "Просветен илюминат":
Съгласен съм с теб. Трябва да се информират хората за биологичните закони но повечето няма да повярват. Ще се наслаждават на живота само тези, които опознаят себе си.12:32 01.10.2021