Last news in Fakti

27 Януари, 2022 17:05 2 423 18

Караджов: Няма забавяне на работата по тунела под Шипка

  • гроздан караджов-
  • тунел-
  • шипка

Няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе

Караджов: Няма забавяне на работата по тунела под Шипка - 1
Снимка: БГНЕС

По тунела под Шипка никога не е спирало да се работи, не е имало някакво забавяне. Имаме писмо, с което сме поискали да бъде потвърдена офертата и макар и формално, по телефон, имаме потвърждение от фирмата-изпълнител, че проектът ще се строи.

Това заяви в Габрово министърът на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов, който участва в дискусия за строежа на тунела. Министърът допълни, че съоръжението тепърва ще се проектира през следващите 8 месеца от избрания изпълнител, на базата на одобрен идеен проект, предаде кореспондентът на БГНЕС.

Министърът подчерта, че няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе.

„Нямам право по закон да искам корекция на цената, единственото, което могат и изпълнител, и възложител да направят, да приемат резултата от конкурса, както и обжалванията пред КЗК и пред ВАС, които са приключили в края на миналата година”, уточни Караджов.

Той заяви още, че има три проекта за пътища по програма „Транспортна свързаност”- за АМ „Струма”, в частта за Кресненското дефиле, високоскоростният път Русе - Велико Търново и тунелът под Шипка.

За тази година има осигурени средства за ново строителство за трите проекта, включително и за участъци от АМ „Хемус”, за пътища Видин-Ботевград.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПЕЕВ

    28 8 Отговор
    ТОЗИ ОЛИГОФРЕН КОЙ СЕ ОПИТВА ДА ИЗЛЪЖЕ,ИЛИ ТОВА СИ Е ПРАКТИКА НА ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО.
  • 2 Аааааа

    27 3 Отговор
    Къде е този мост? Въжен ли е? Голям проект, път за две каруци. А за влак тунел няма ли да има?
    Що ли ми се види, че проекта е безперспективен!
  • 3 КРА

    16 5 Отговор
    Имам чувството, че недоразуменията от "Четириглавата ламя" се опитват да се конкурират с Тиквата. Смешници.

    Коментиран от #8

  • 4 Цирк Буш

    26 2 Отговор
    Караджов,кого лъжете,след като вече по-голямата част от българите разбраха,че сте едно голямо нищо!
  • 5 Пепо

    27 1 Отговор
    "Няма никакъв шанс тунелът да е с 4 платна, защото мостът няма да ги понесе. Ей ,на луди ни направихте да знаете. Добре си спомням заявката на Караджов за 4-те платна и как спира проекта , а днес точно обратното. И да иска някой да ви вярва , вече няма да стане . Некадърни сте , само приказките ви големи !
  • 6 Оставка

    15 1 Отговор
    Оставка на мига!
  • 7 Azz

    15 0 Отговор
    Една кола за закъса в тунела или катастрофа и тунела ще стане гробница....
  • 8 ИМПЕРИАЛИСТ

    15 6 Отговор

    До коментар #3 от "КРА":

    По-голяма глупост от това да свържеш ген. Б. Борисов с "Четириглавата ламя" не можа ли да измислиш? Това Решетников ли те инструктира да бръщолевиш???
  • 9 Гришата

    16 0 Отговор
    ПОВИКАЙТЕ КИТАЙЦИТЕ, за една година и тунелът с четирилентово платно ще е готов и влак ще тръгне и метро ще има и няма да има бакшиш
  • 10 МНОГО СКОРО

    13 1 Отговор
    Да ,да ,да - така Е ! Тунелчето под Шипка ще стане готово ,веднага щом третата българска експедиция се върне от Марс. ПП. Ма - паричките за проектче , подготовчици , проучвания и пр. - ще ги усвоим още тези дни. Ваш. Гроздан
  • 11 Сандо

    9 0 Отговор
    Ако се работеше както трябва,вече да е излязъл в Солун,този нещастен тунел.
  • 12 Хаберий

    10 1 Отговор
    Глупости! Мостът бил причината??! ... Кой мост, къде е, ами да се преработи и моста. Както казва един тук, ами няма резервни платна. Гражданска защита какво мнение е дала, как ще се евакуират МПС в случай на катастрофи, пожар?!?! Караджов, ти не се прави на много стриктен изпълнител на закон, а бъди добър и умен министър. Има време да се поправят всякакви недомислици преди да се подпишат договорите за строителство. Заданието на проектанта може да се преработи. Тунел се прави веднъж на 1000 години. Вие ново Кресненско дефиле ли ще сътворите?!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 kalin

    4 0 Отговор
    баща ми от 72 jивей в габрово.сега аз съм на 40 пак той на 73.кат стана на неговата възраст очаквайте първа копка.да ви е честито
  • 15 1122

    6 0 Отговор
    ХЕЙ,правете го по широк и по висок,с всяка година камионите стават по високи и по широки,пък някой може да си купи някой хамерикански камион да не вземе да задръсти тунела,мислета поне 60 години напред.Когато на времето започнали да правят първите автомобили,в Париж се събрала управата на града да решават колко да са широки улиците.Тогава извикали и стария архитет на града и той като ги изслушал казал 60 метра,те се разсмели но тои им казал,че автомобилите ще станат повече от каруци и файтони, ето повече от 100 години все още са добре.
  • 16 Факт

    7 0 Отговор
    За този тунел слушам от 1986г. Бай Тошо не го направи, Бойко не го направа, та тия папагали дилетанти дето са на власт сега ли ще го построят?
  • 17 Казуар

    0 1 Отговор
    Пътят през прохода Шипка е регионален, проходът е висок и за това съветската армия като окупирала България е поискала да се построи нов път през Хаинбоаз, така наречения проход на републиката. Като част от посоката моста на Дунав към Истанбул. А решението за тунела под Шипка е взето под давлението на габровския интелектуалец Томислав Дончев.
  • 18 Инженер

    2 0 Отговор
    Като назначават КАЛИНКИ за министри така ще бъде. Човека е завършил право, никога не е стъпвал в УАСГ и обяснява как моста няма да "Понесе" тунела да е с четири платна. Този тесен специалист не прави разлика между пътно платно и ленти за движение.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове