Ново недоволство на българските превозвачи във връзка с така наречения Пакет „Мобилност“. Причината е, че от днес влиза в сила изискването за връщането на камиона на 8-мата седмица, след като преди две седмици факт стана изискването за командироване, съобщи бТВ.
По този повод от Съюза на международните превозвачи организират пресконференция под надслов „Пакет „Мобилност“– това ли е краят на българския транспортен бизнес?“.
След приемането на Пакет „Мобилност“ през 2020 г. България, заедно с Полша, Кипър, Унгария, Литва, Латвия, Естония, Малта и Румъния подадоха обща жалба до Европейския съд за спиране на разпоредбите, включени в пакета.
Миналият октомври българската държава подаде отново иск за отлагане изпълнението на Пакта до окончателното произнасяне на Европейския съд по общото дело.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
07:20 21.02.2022
2 /////
Коментиран от #12
07:22 21.02.2022
3 Някой
А богатите са богати, защото си правят законите така, че да са в тяхна полза. И да позволяват допълнителна експлоатация на прошляците.
07:26 21.02.2022
4 браво
Коментиран от #5
07:27 21.02.2022
5 /////
До коментар #4 от "браво":
Никой не отрича правото ви за човешки живот, но не разбирам защо трябва да се връща камиона който е средство за производство, вместо изискването да е през осем седмици да се сменя шофьора.Коментиран от #7, #31, #48
07:32 21.02.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Така е
До коментар #5 от "/////":
Много правилен въпрос, и колко ще са вредните емисии от разкарването на камиони?Коментиран от #36
07:36 21.02.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Неразбрал
07:45 21.02.2022
10 Само за
Коментиран от #11
07:48 21.02.2022
11 Според теб
До коментар #10 от "Само за":
Българските шофьори дали няма да бъдат наети от западните фирми когато нашите щедри работодатели закрият бизнеса си? Ще загубят 100- на собственица а работниците ще имат по- добри условияКоментиран от #15, #17, #33
07:52 21.02.2022
12 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #2 от "/////":
ТОВА което бе построено някога днешните не могат да го боядисат07:52 21.02.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 САТЪРА НА ХАНА
..
.
ИЛИ ДА СЕ ВЪВЕДЕ ЗЕЛЕНА ЕКО ТАКСА ЗА ЧУЖДИТЕ КОНЦЕСИОНЕРИ :))
07:57 21.02.2022
15 В Германия
До коментар #11 от "Според теб":
Имат нужда от 100000 шофьора но не мисля че български шофьор ще отиде там да работи много БГ фирми почти изравниха заплащанетоКоментиран от #22
07:59 21.02.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Ха ха ха
До коментар #11 от "Според теб":
Не са ти ясни някой неща в западна фирма условия за да има условия за шофьорите трябва да се направят много повече паркингзи с необходимите условияКоментиран от #24
08:05 21.02.2022
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Според теб
До коментар #16 от "Next":
Защо е така защото няма достатъчно паркингзи с нужните условия там е проблема че мизерници си има и то от всички националности08:13 21.02.2022
22 Next
До коментар #15 от "В Германия":
А осигуровките и те ли са изравнени? А условията на труд еднакви ли са? А в Германска фирма дават ли ти магнит? (ей така да го имаш) Режат ли заплатите на шофьори за преразход на гориво? Мога още много да изброявам, но спирам до тук, колегите които работят в западните фирми знаят отлично за какво иде реч.Коментиран от #26, #27, #42
08:13 21.02.2022
23 Българина
08:15 21.02.2022
24 Един
До коментар #17 от "Ха ха ха":
Нашите щом си затраяха и се покриха , значи вече са измислили варианта. Българина е цар да заобиколи закона. 500 години на това са ни учили. Врътката вече е ясна.08:26 21.02.2022
25 1111
08:26 21.02.2022
26 Шофьор
До коментар #22 от "Next":
Точно те да ти кажат по колко часа работни имат на седмица. Минимум 50 часа които я ти ги платят я не. Така че не ми обяснявай за немските фирми. Добре е за немците. Да не ти обяснявам пък за холандски и белгийски фирми. Повечето карат и без толмашинки а магнитите са 2-3.Коментиран от #29
08:28 21.02.2022
27 Аз също
До коментар #22 от "Next":
Работя в западна фирма но смених десет фирми докато намеря правилната фирма наясно ли си че в повечето немски фирми работното ти време е минимум 15 ч и че сам се товариш и разтоварваш и това не се заплащаКоментиран от #41
08:32 21.02.2022
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 ДДС
До коментар #26 от "Шофьор":
Да де амили белга ти говориш за фирми дето по документи са немски или белгийски щото там са регистрирани само дето собственика е някой тъмен балкански субект!08:34 21.02.2022
30 Жоро
Коментиран от #45
08:36 21.02.2022
31 Мунчо
До коментар #5 от "/////":
Защото не е лошо например да се направи един обстоен преглед и на камиона, който за два месеца е "врътнал" едни 30-50к километра сигурно?!08:41 21.02.2022
32 ген Столти
08:41 21.02.2022
33 любител
До коментар #11 от "Според теб":
прав си но едрите собственици са няколко като шефа на пимк който още с млеко около устата имаше най много тирове в европа а живееше под наем. сега мулти милионер. ами така е като се работи денонощно за него. крайно време е да спрът да изцеждат като лимон тези дето при мизерни условия по цели месеци в кабините им изкарват парите. и ние сме хора и итрябва да си гледаме семействата но само с пари не става. пък и ако разделиш времето което работиш на парите ще излезе че изкарваш една мизерна заплата.Коментиран от #38
08:47 21.02.2022
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 ЧОЧО
08:52 21.02.2022
36 Отговор
До коментар #7 от "Така е":
Емисиите са винаги еднакви, в която и посока да се движи! Един камион е като една машина, било то струг, фреза или каквото и да е. Тя се изплаща когато работи, а не когато стои! Камиона няма да върне празен така че въпросът Ви с емисиите е малко западно европейски! Хората там са прекалено ограничени и въобще не мислят а повтарят като папагали. Основният закон на ЕС гласи: Свободно преминаване на граждани и стоки! Всяко ограничение противоречи на закона! Друг е въпросът, че западняците се мислят за по-имни и искат всичко да бъде "САМО" тяхна полза. А шефа ти като иска да караш "само" в Западна Европа трябва да ти увеличи заплатата според тамошния стандарт!08:56 21.02.2022
37 Камиониста
Коментиран от #44
08:57 21.02.2022
38 Про шеф
До коментар #33 от "любител":
Ами стачкувайте бе.08:59 21.02.2022
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 😄😄😄
До коментар #16 от "Next":
И какво значение има какво си видял и какво не и защо трябва да е тиквеник!? Много неща зависят от култура и манталитет. Ако ти харесва в Германия, сой там, ако не иди във Франция. Немците за пари и курешката ще си изядат! Принуждават да си смениш книжката, че немогат да четат😉, за парички 🤔, да се вливат в Германия! Ами да се сменят и дипломите от Български на немски и обратно!?09:05 21.02.2022
41 😄😄😄
До коментар #27 от "Аз също":
Та знаят как се изисква лимон 😉! А ти знаеш ли, че ако си работил повече от 10 часа в денонощието следва да почиваш 24 часа преди да започнеш нова смяна.Коментиран от #43
09:10 21.02.2022
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Хи хи хи
До коментар #41 от "😄😄😄":
Знам че ти нищо не знаеш09:22 21.02.2022
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Ходи
До коментар #30 от "Жоро":
И ти изкарвах09:38 21.02.2022
46 Каруцар
09:41 21.02.2022
47 XYZ
09:51 21.02.2022
48 Freerider
До коментар #5 от "/////":
Защото, това средство за производство му се плащат данъците в България. Като иска примерно Ваньо Алексиев да не му се връщат камионите, трябва да ги регистрира във Франция или където си избере, но данъкът ще е 40% и тогава няма да има за Бугати Вейрон и охрана като на Ким Чен Ун.10:18 21.02.2022
49 Можее
10:21 21.02.2022
50 ZORO
23:50 21.02.2022