Last news in Fakti

1 Ноември, 2022 11:38 5 726 212

"Възраждане" предлага скандален проектозакон за медиите

  • костадин костадинов-
  • чуждестранни агенти-
  • медии-
  • наказания

Освен това подлежат на ежегоден финансов одит, който следва регулярно да бъде публикуван в регистър за „чуждестранни агенти“

"Възраждане" предлага скандален проектозакон за медиите - 1
Снимка: БГНЕС

Проектозакон, който ограничава дейността практически на всички медии в България, предлагат от „Възраждане“. В проекта, публикуван в сайта на парламента, се предлага да бъдат вкарани в регистър на „чуждестранните агенти“ всички медии, техните собственици, управители, служители и дори сътрудници на хонорар, които са получили повече от 1000 лв. от чуждестранни организации – правителствени, неправителствени и търговски – в рамките на една година.

Така всички сайтове, които работят с реклама от Гугъл, ще бъдат обявени за чуждестранни агенти, става ясно от прочита на закона. Сред изключенията са посочени само религиозни, спортни, финансови и застрахователни дружества, както и организации от Европейския съюз.

Законът, който почти буквално преписва руския закон за чуждестранните агенти, предвижда още „агентите“ да не могат да преподават на деца, да не могат да работят в държавни университети и в БАН, както и в обекти на МВР и Министерство на правосъдието. Забранява им се да извършват творческа дейност за сметка на държавния или местния бюджет, да участват в обществени поръчки, да участват в проекти на държавната и местната власт и да извършват оценки върху околната среда. Забранява им се да участват в политически дейности, лобиране или предизборна агитация под каквато и да е форма, както и дейности по оказване на влияние върху всяка част от обществеността на България. Освен това подлежат на ежегоден финансов одит, който следва регулярно да бъде публикуван в регистър за „чуждестранни агенти“.

„Чуждестранните агенти“ ще трябва за своя сметка и непрекъснато да публикуват уточнения, че са такива – във всяка своя публикация, с шрифт, не по-малък от половината от шрифта на заглавието.

В проектозакона не се казва какво ще се случи с медиите, които приемат заплащане от Русия без да има документални следи.

Глобата за неизпълнение на посоченото в закона за първо „провинение“ е от 1000 до 5000 лв. за физически лица и от 5000 до 10 000 лв. за всички други субекти. При повторно нарушение глобата е от 5000 до 10 000 лв. за физически лица и от 15 000 до 20 000 лв. за всички останали, пише "Площад Славейков".

В мотивите си от „Възраждане“ са посочили, че проектозаконът цели „независимост от идеологии и политически доктрини, съответствие с общочовешките ценности и националните традиции“.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 135 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 този се изживявакато азиатско диктаторче

    117 227 Отговор
    ти не си българин костя , махай се отивай в сибир или северна корея

    Коментиран от #14, #62, #129

  • 2 НЯКОЙ

    89 180 Отговор
    Путин настъпва чрез малкото си подобие! Макар да е като птиче голишарче все още и то ще порасне в ястреб, ако ....

    Коментиран от #97, #147

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Исторически парк

    244 64 Отговор
    Същият закон е приет в сащ през 1946 година.. явно трябва да му викате доларкин вече..

    Коментиран от #161, #164

  • 6 Бесен- _Язовец

    226 50 Отговор
    Петоколонниците са стресирани щи им разкрият спонсорите. И,, експертите " дето обикалят спонсорираните от козяк,, медии" също да им разкрият доходите.

    Коментиран от #31, #71

  • 7 Ха ха ха

    62 186 Отговор
    Хайде некви възродени путинистчета да не ни учат на журналистика ....
  • 8 Хаха

    48 169 Отговор
    Те Тея нищо умно не могат да измислят, само небивалици!
  • 9 Гочо

    52 146 Отговор
    Тези карат по руски тертип...като бате.....

    Коментиран от #132

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Въпросченце

    47 119 Отговор
    Откога ментално неуравновесени се смятат за капацитетници по тия въпроси ???
  • 13 Копейката милионер

    57 130 Отговор
    Тоя като влезе в политиката и моментално стана милионер,преди това живееше в панелка
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 За този

    46 134 Отговор
    трябва спешно риза със зашити ръкави. Той вече става опасно луд за нацията, та дори може да агресира и срещу своите мало.умни избиратели.

    Коментиран от #46

  • 17 Бялата Златка

    21 72 Отговор
    Черната Златка
  • 18 Бене Джезарит

    194 22 Отговор
    Скандално е, че някои,, медии " се притесняват да си разкрият собствениците и спонсорите.
  • 19 Иван

    172 15 Отговор
    „Чуждестранните агенти“ ще трябва за своя сметка и непрекъснато да публикуват уточнения, че са такива – във всяка своя публикация, с шрифт, не по-малък от половината от шрифта на заглавието.
    Много добра идея!
  • 20 12340

    22 70 Отговор
    пак добре,че не са предложили и да се режат .шки !
  • 21 Сандо

    73 6 Отговор
    Защо да е скандален?И ако точно преписва руския,то значи точно преписва американския,тъй като руския е преведен от американския.А иначе разбирам гнева на гилдията - на никого не е приятно когато му изкарват на светло мръсните пари!Така че стягайте се майцепродавци:или ще станете нормални хора-професионалисти,или ще отидете у киреча!
  • 22 Ивелин Михайлов

    164 31 Отговор
    Тоя закон го има в Унгария от 2013 г. Слава на Орбан!

    Коментиран от #54

  • 23 адаша

    23 101 Отговор
    За тоя има реклама по тв. На края на рекламата казват- " ...маааан гал"
  • 24 наблюдател

    29 108 Отговор
    А бе тез патриоте всичките ли са на хапчета и защо не ги пият редовно?
  • 25 Нищо ново

    27 97 Отговор
    Копекокоплатените нищожници пак са в някакъв фашизоиден делириум
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Зомбайо

    17 69 Отговор
    Потрес!
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Ушанков

    23 93 Отговор
    Пълни утре.пки тия начело с Копейкин .
  • 30 Българин

    143 18 Отговор
    Нали искахте прозрачност бе грантаджиии на ви прозрачност сега що се дърпате хахах
  • 31 Абе

    22 84 Отговор

    До коментар #6 от "Бесен- _Язовец":

    Техните поне са открити, ама рушляците защо се крият? Срамуват ли се, че са спонсорирани от Русия?
  • 32 Цончо Ганчи

    25 83 Отговор
    Съвета ми към лицето Костадинов е да проследи тия не декларираните доходи

    Неговата е лесна американците си декларират техните дарения годишно че плащат и данъци

    Тоя измекяр иска да набута тия дето ся явни и да остави криминалните руски дарения дето после хората обичат Русия безплатно
  • 33 Българин 🇧🇬

    125 6 Отговор
    Ако някоя медия има спонсорство от Москва или Вашингтон трябва да се знае ❗ Защото и народът е каза : "Музиката" я поръчва който плаща ?

    Коментиран от #42

  • 34 Някоя си

    127 13 Отговор
    Много добре .... Наистина има нужда от такъв закон...да ограничи пропагандната помия от истината ...
  • 35 Даката

    125 14 Отговор
    Време е този закон да бъде приет и в България. И закона не е руски, а американски и не веднъж Костадинов каза,че е преписан дума по дума от американския.
  • 36 Бесен- _Язовец

    117 14 Отговор
    Такъв закон нарушава правата на шпионите и пропагандистите на чичо Шорошовите подлоги.
  • 37 111222333

    123 10 Отговор
    "Възраждане" предлага скандален проектозакон за медиите

    "Възраждане" предлага патриотичен проектозакон за медиите.

    Замислете се. Ако някой прилага политики с пари от чуждина, за кого работи ? Не и в полза за българия.

    Нека да знаем , кои са чуждите агенти.

    Стига разсипия!
  • 38 Исторически парк

    103 4 Отговор
    Кой е собственикът на ФАКТИ?

    Коментиран от #172

  • 39 Тая

    16 78 Отговор
    Черната Златка май иска да заприличаме на Северна Корея.

    Коментиран от #64

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 ИхУУУУУ

    9 69 Отговор
    Тия пак са сбъркали транквилантите , ама те и по принцип са постоянно на черешата .
  • 42 Автогол

    17 73 Отговор

    До коментар #33 от "Българин 🇧🇬":

    Те даренията на американците се знаят руските обаче не

    Коментиран от #77

  • 43 Буха ха

    89 8 Отговор
    Соросоидите рИват
  • 44 Гай Турий

    104 9 Отговор
    Това е национално отговорно предложение. Патриотично. Прилича на Закон за защита на държавата в сферата на пропагандата. Навременен и напълно необходим, след като почти всички медии са се продали, или са купени, или създадени от задоекеански сатанински медии и НПО-та. Те естествено мислят за техните си интереси и изобщо не ги е еня за българските. Така че, дано да стане...!?
    Стига с тоя копейкин. Крадците, купени с пачки долари още отпреди десетилетия, да се не си отварят гнилите усти на тази тема. Те са съвсем ненадминати в своята воня!
  • 45 Софиянеца

    88 2 Отговор
    Също и партии и сдружения, и разни НПО да се публикуват кой ги финнсира от 20 години назад.
  • 46 така е,приятелче

    52 6 Отговор

    До коментар #16 от "За този":

    Коментиращите за сетен път доказаха старата истина,че българина за пари продава всичко и всички!С такъв народ такова дередже!Да сте живи и здрави!
  • 47 Боже Боже

    15 64 Отговор
    А бе льольо,ти първо кажи с какви пари построи палат

    Коментиран от #185

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Бай Иван

    8 45 Отговор
    Значиии имам едно малко брадва и с него спя, на като го зачеша този ....
  • 50 Смехория

    13 53 Отговор
    А тия кога ще оповестят как и по кои сметки си получават рубличките неконвертируеми .
  • 51 ха ха

    18 42 Отговор
    Аз предлагам одит на 6 месеца на всички лидери на партии и партиите от одитори на друга партия. Кой кого одитира се избира по случаен начин. Да видим Костя Копейкин как ще си оправдае стандарта на живот...

    Коментиран от #171

  • 52 Язе Сам

    78 10 Отговор
    Я да видим колко бЪгари са останали,този прекрасен американски закон го подкрепям 100%
  • 53 1944

    10 62 Отговор
    безродниците от израждане бързо в сибир. докато не е станал китайски.
  • 54 Хаха

    9 50 Отговор

    До коментар #22 от "Ивелин Михайлов":

    Виждам, че даже вече от партията са ви пуснали измислените опорки, как да защитавате това недоразумение!

    Коментиран от #90

  • 55 Тома Неверни

    73 4 Отговор
    Само за сведение: Руският закон почти буквално преписва закона на САЩ. Руснаците го въведоха преди няколко години, когато сащистите започнаха да арестуват руски журналисти по техния си закон.

    Коментиран от #68

  • 56 Колко е жалък

    12 54 Отговор
    Новоболносидеровски пак е получил поредното листче с задачки от мацквата .
  • 57 Сократ

    66 7 Отговор
    Много правилно. По всички телевизии една и съща украинска пропаганда.

    Коментиран от #80

  • 58 Коментар

    70 6 Отговор
    Мимчее, ако тоя проектозакон е скандален, значи и американският, от който е копиран почти 1 към 1, също трябва да го определиш като скандален!!!

    Да не мислите, че народът ни (нормалната част) не се интересува коя медия от къде прибира парички, определяйки се за БГ медия???!!!

    Всички дето взимат от Козяк 16, от А за Б и др., публично да бъдат оповестени!!!
  • 59 Като гледам

    61 4 Отговор
    Като гледам... преписал е американския закон за чуждестранните агенти.
  • 60 Хаха

    10 57 Отговор
    Костя просто се присели в Русия и ще ти стане по-спокойно бе човек, ще махнеш напрежението от себе си. Видно е, че не ти се отразява добре престоят в Европа, върви към матушката, там ще си себе си, гарантирам ти:)
  • 61 Георги

    63 7 Отговор
    Браво, дано го приемат. Първият закон от зората на демокрацията който ще работи за България, а не против нея. Но като виждам продажниците в парламента, надали. Браво на Възраждане за инициативата.
  • 62 Коментар

    49 7 Отговор

    До коментар #1 от "този се изживявакато азиатско диктаторче":

    Троле, щом издаваш звуци, начи няма как да не си прав, аа???

    Всички дето получавате кинти от външни източници, да изразявате чуждо мнение, моментално в зандана!!!
  • 63 Платен си е

    10 47 Отговор
    някакви путинистчета нещо си внесли , а бе я в сибир при ваШте сродници ....
  • 64 Абе

    1 15 Отговор

    До коментар #39 от "Тая":

    Иска, ама няма армия и бързо ще увисне.
  • 65 Даниел

    7 28 Отговор
    Най-рекламиращата го медия в България,е на едно от челните места по субсидиране,но от ЕС ,който според този индивид се управлява от САЩ!
  • 66 ебрее

    60 3 Отговор
    Въобще не е скандално, и така трябва да стане. Навързани сте всичките като свински черва - включително, и този измислен сайт - облъчване, пропаганда и лъжа. - медии ха ха ха
  • 67 Ха ха

    45 8 Отговор
    Как се различават обикновените мнения от клакьорските сорооидни плювки.Като нямат аргументи всичко го обръщат на личностни атаки и обиди.Вън сороските медии и НПО- та от страната ни .

    Коментиран от #70, #92, #93, #110, #112

  • 68 Адмирирам и със двете ръце

    11 29 Отговор

    До коментар #55 от "Тома Неверни":

    Бе той хубаво го копира американския закон ама ония имат правосъдие.

    Представи си как американското посолство си декларират всички разходи на наша територия и Америка за България
    На тия ще им сложим табелка агенти
    Обаче хора като Волгин Иво Христов Елена Йончева и прочее дегенерация тях ще трябва да ги гоним със наказателна отговорност и да ги разследваме
    Аз на това му викам автогол

    Коментиран от #88, #179

  • 69 Жоро

    7 53 Отговор
    Хаха тия от възраждане са мега тъпииии. Тотален потрес. Жалко че са на държавна издръжка иначе хич не ме вълнуват ама прибират държавния лев и правят само глупост след глупост.

    Коментиран от #72

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Както и

    52 7 Отговор

    До коментар #6 от "Бесен- _Язовец":

    голяма част университетски преподаватели отдавна са вербувани и на хранилка от чужди НПО. Доценти , професори и др. - шах и мат !
  • 72 асс

    32 3 Отговор

    До коментар #69 от "Жоро":

    И кво им е тъпото бе,шнорхел!?

    Коментиран от #120

  • 73 Кракра

    44 4 Отговор
    Законът директно е преписан от американския закон. Преди няколко години руснаците също копираха своя закон от американския.

    Коментиран от #79

  • 74 666

    6 47 Отговор
    Какво може да се очаква от проруска фашистка партия. Няма ли да пращат за наказание в Сибир това са пропуснали в закона. Ако Копейкин сега беше заключен в Централния нямаше да четем тези простотии.

    Коментиран от #83

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Вълк единак

    7 41 Отговор
    Ей тоя работи за чужди интереси, против България.
  • 77 Ние с гайдите

    27 1 Отговор

    До коментар #42 от "Автогол":

    Дай боже различни плащания/различни мнения ! Ние ще преценим кой казва истината .
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Иванушка🇺🇲

    7 44 Отговор

    До коментар #73 от "Кракра":

    Ти пък кога прочете американския закон. Руснаците не могат да четат на английски. хахо
  • 80 Дааааааа

    6 31 Отговор

    До коментар #57 от "Сократ":

    Искаш само руска, ама НЯМАААА!!!!!
  • 81 Какво

    52 3 Отговор
    Сте се разквичали- копейкин,та копейкин.Да сте тролове,съмнявам се.За трол се изисква,умения,дар слово.Пълни примитиви.Точно през такъв закон ще се отрежат ръцете на стотици НПО.Който ни таковат,таковата от 30 години.Включително и на вас,който лаете,без да знаете защо.Те си гушат огромни заплати, с единствената задача: Да прокарват чужди интереси.В политика,бизнес,социална и културна сфери.

    Коментиран от #96

  • 82 Ел Майо

    5 28 Отговор
    Е па нека си предлагат, само с проектите ще си останат. И със субсидиите.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Българин🇧🇬

    39 4 Отговор
    Петоколонниците се страхуват, че ще бъдат официално разкрити.

    Коментиран от #95

  • 85 Цеко

    38 3 Отговор
    Няма нищо лошо в това защото медиите са четвъртата власт която влияе на останалите три съдебна законодателна и изпълнителна.За тях има задължение да декларират приходи разходи и съответно да се публикуват.Такива като Бивол пък ги обработват публикуват и тн.Щом се причисляваш към публичните личности и влияеш върху някой ще си декларираш финансирането за да е ясно кой поръчва и плаща музиката .Така е в САЩ и на други места.Може би някой се притесняват че перат пари ,а други като някой кафяви сайтове от Варна че са почнали да съществуват с парите дадени им от лица осъдени като лидери на организирани престъпни групи за трафик на хора и изнудване,/призна ли са се за виновни/.Сключили са споразумение. Тогава ще стане ясно кои всъщност са най обективни .
  • 86 Всъщност

    46 3 Отговор
    Няма лошо ! Нека се знае кой е поръчал дадена статия ! МНОГО добър законопроект !
  • 87 Хасковски каунь

    41 2 Отговор
    Само така ще разберем кой от къде получава пари! А който плаща , той поръчва музиката
  • 88 Само питам

    9 4 Отговор

    До коментар #68 от "Адмирирам и със двете ръце":

    А дали не е обратното на твоето твърдение?
  • 89 Наблюдател

    8 38 Отговор
    Не знаех, че безродниците и българофобите от петата колона на Москва толкова много се възбуждат от Костя Копейкин!
  • 90 дрфтгъху

    46 3 Отговор

    До коментар #54 от "Хаха":

    Скъсаняк Цръвулчев, да те открехна- този проект е реално на 100% преписан от закона у фащ (който е в сила над 50 години вече) и буквално единствените разлики са в техническата част като глобите. И то в размера на глобите, а не в принципа им на налагане...

    Разбира се вашите козешки опорки твърдят, че е копие на руският закон за чуждите агенти... Но у вашите опорки "случайно и изрично" е ЗАБРАНЕНО да се споменава, че руският закон е също копиран от този на фащ- не е на 100% копие като този на Копейкин, но руснаците са преписали едни 92-93% от закона у фащ...

    Разбира се според подлогите на козяк щом закона е у фащ е ОК, но когато на 100% СЪЩИЯТ закон се предлага у бг той рязко става СКАНДАЛЕН...

    Коментиран от #111, #165

  • 91 Хаха

    9 39 Отговор
    Още ли има хора, които му се връзват на Копейката? 🤣
  • 92 Комуниста

    15 2 Отговор

    До коментар #67 от "Ха ха":

    Няма вън в Белене ТВОто ще ходят специално е
    било построено 1948 за лагер с цел превъзпитани нa шпиони.
  • 93 Иванушка🇺🇲

    7 35 Отговор

    До коментар #67 от "Ха ха":

    За коя страна говориш. Тук е България. Това не ти е фашистка Русия.
  • 94 Флипп

    31 4 Отговор
    Докато не вземат пълната власт, няма да има оправия. Прекалено дълбоко се е впила сатанистката сган, няма да е лесно!!
  • 95 Бесен - _Язовец

    7 34 Отговор

    До коментар #84 от "Българин🇧🇬":

    Прав си националните предатели от петата колона на Кремъл се страхуват от разкриване!
  • 96 Много лошо непео

    4 36 Отговор

    До коментар #81 от "Какво":

    Виж ве льоман..какво значи НПО
    Значи неправителствена организация
    Как организация със солидарна цел примерно като опазване на бездомните животни на свободата на вероизповедание на правото на справедлива медицинска грижа ти вреди на тебе на живота..ти разбираш ли че така както е поднесен тоя закон може да се изврати до 1000 измерения
  • 97 Коментар

    45 5 Отговор

    До коментар #2 от "НЯКОЙ":

    Вече над 30г те управляват от Козяк 16, чрез спуснати кукли на конци в БГ парламента, които БУКВАЛНО ОПУСТОШИХА И РАЗПРОДАДОХА БЪЛГАРИЯ, а ти троле бълнуваш за Путин??????

    Къде ви намира Мустафата всички, дето сте с развалена боза в черепните кутии???!!!

    Коментиран от #121

  • 98 Бате

    7 25 Отговор
    Пак не си е изпил хапчетата.
  • 99 Тодоров

    41 4 Отговор
    Съвсем правилно предложение за проектозакон. Сега какво е - особено ситуацията в Украйна. Лъжа, едностранно отразяване на събитията само от украинска страна, наливане на огромни пари в медиите (които 90% не са български ???), бълване на фалшиви новини (колко жестоки са руските завоеватели, колко прав е Зеленски и колко лош Путин) и т.н. Да не говорим за отразяване на моментните събития - демонстрации, стачки, митинги - и то в най-развитите страни-членки на ЕС (Франция, Германия, Чехия, Италия). В същото време пълно информационно затъмнение за българските граждани, "облъчване" на народа от политици и медии с идеи и настроения, чужди на българския дух, духовност и историческа самобитност. Да таковам на американските и европейските им ценности на тези, дето сме ги избрали в момента за народни представители (по-скоро чуждопродажници), които на 2 магарета сламата не могат да разделят.
  • 100 Онуфри от планината

    6 34 Отговор
    Виждам няколко трола тук. Жокер: повтарят разни неща за някакъв щатски закон. Друго си е в джобчето да дрънкат копейки, нали?
  • 101 Българин🇧🇬

    12 28 Отговор
    Русофилите винаги с удоволствие са обслужвали всякакви руски интереси и мераци, а етичните, религиозни и морални норми изобщо не са били пречка пред тях!

    Коментиран от #116

  • 102 Наблюдател

    5 30 Отговор
    Пymuн ucma е не само обuден на нopмалният свят, той е злобен и отмъстителен.
    Защото му е внушено, че ЕС, НАТО и САЩ или накратко koлekmuвния 3апад е виновен, че не е могъл са се peaлuзupa.
    Че заради тях той е беден и нещастен нey дачник. Затова са и изпълнените със 3лоба и омpa3а коментари на путинистите и cmpacmната им защита на Русия и Путин, от които очакват да накажат вuновнuците за пpoваленият им живот.
  • 103 Петър

    8 34 Отговор
    Ние сме малък и за сметка на това много прост народ. Не може в 21 век да се гласува за един отявлен руски агент и боклук, заслужаваме си съдбата като най-бедния народ в ЕС заради отказа си да скъсаме със срамния период от 1944 до 1989. ВЪН ВСИЧКИ КОМУНИСТИ!
  • 104 е що

    34 3 Отговор
    да е скандален, взет е от стожерството на демокрацията- сащ, нали сме про-американци, кво толкова(ако беше руски- да, разбирам, ама американски закон)....
  • 105 епъ

    24 1 Отговор
    После: Факти (Чужд агент) ...
  • 106 Иван Томов

    15 11 Отговор
    Прочетох статията и твърдо вярвам че костя наистина иска да въведе всички тези ограничения и забрани
    Замислих се
    Ама действително ли такива неща се правят в българия ако е вярно тежко и горко на нашата родина
  • 107 НЛО

    6 22 Отговор
    Бостанско плашило. Гледам, че имат аудитория и ще извлекат ползи с такива обречени предложения.
  • 108 препатил

    9 28 Отговор
    този е много вреден екземпляр !!! като му слушам идиотизмите се сещам каква супа духахме преди 89 година . ужасссс!!!!!!
  • 109 123

    38 3 Отговор
    Какво му е скандалното на този закон.Крайно време е да се каже кой, кой е. И защо пък трябва да включва уточнения за Русия ,като ясно се казва , пари от чужбина , без значение от къде,което включва и Русия.Нека копираме и ние нещо хубаво от САЩ.
  • 110 Баууууу

    5 20 Отговор

    До коментар #67 от "Ха ха":

    Хахахчо, това е отколешен ваш патент!! Когато нямате доводи и смислено обяснение за нещо, вие моментално квалифицирате автора ,като лъжец, обратен ,джендър и какви ли не още обиди! Това е стара болшевишка традиция, която вие винаги използвате!!
  • 111 Коцето е моя човек

    6 30 Отговор

    До коментар #90 от "дрфтгъху":

    Виж сега другар..пак ще ти обясня американците според техния "руски закон" си декларират всичките афери на чужда територия..значи ако гадния Джордж Сорос декларира 1000 000 000 долара дарение подкрепа за демокрацията тия пращат писма на всички заинтересовани финансови министерства по света да проверят дали е вярно и дали не го е откраднал тоя един милиард..това стана ли ясно..ако излезе че липсват пари фбр му скача на врата
    От другата страна имаме кгб които никога не са обявявали нищо и едва ли ще обявят и тия много обичащи Русия хора ще трябва да ги разследваме защо получават медали кои им издържа партиите с кои руснаци се срещат
    Ти наясно ли си какъв марламалад се
    заформя

    ХА СЕГА СТАНА ЛИ ТИ ЯСНО

    Коментиран от #128, #186

  • 112 неееееееее

    10 31 Отговор

    До коментар #67 от "Ха ха":

    ВЪН ВЪЗРАЖДАНЕ ОТ ПОЛИТИКАТА И ПАРЛАМЕНТА, ПАТЕРИЦА НА СТАТУКВОТО!!
  • 113 Мумията на Путин

    10 27 Отговор
    Коцето ми е верен пес.
  • 114 Румпелщилцхен

    27 7 Отговор
    Нищо скандално няма в него. Още повече, че същият такъв е на въоръжение в Американското законодателство. Този е просто copy-paste от него.
  • 115 Истината

    4 29 Отговор
    Според данните на платформата "Лъжеш ли? " най-много неверни твърдения в ефир по време на предизборната кампания е изрекъл лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов: 17. Веднага след него е съпартиецът му Цончо Ганев също с двуцифрено число - 14, следван от Атанас Атанасов (5), Кирил Петков (4), Георги Свиленски, Тошко Йорданов и Асен Василев - по 3. Рамадан Аталай е с две, по една са изрекли Томислав Дончев, Гроздан Караджов, Корнелия Нинова, Десислава Атанасова и Радостин Василев.

    Делът на "Възраждане" сред седемте включени партии и коалиции е и с най-голяма тежест. 31 неверни твърдения от общо 63, или 55.4%. На второ място е "Продължаваме промяната" с 8 бр. (14,3%) Трети с 5 са "Демократична България" (8,9%). По четири имат ИТН и БСП, по две - ГЕРБ и ДПС.

    Коментиран от #126, #182

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Добруджа

    7 22 Отговор
    Чиба, руски и.брик!
  • 119 Бай Натю

    9 30 Отговор
    Ако не бяхме в НАТО досега да сме станали Задунайска губерния с генерал-губернатор госпожа Мутрафонова. Нинова и Манолова щяха да и бъдат камериерки, Радев и Янев назначени за коняри или портиери а Костя Копейкин, като най-млад щеше да бъде фаворит на генерал-губернаторката и да се се грижи за развлеченията и.
  • 120 Жоро

    6 23 Отговор

    До коментар #72 от "асс":

    Да получават руски рубли а другите евраци и доларси - не? Айде айде знаем откъде идат парите на рубладжиите. Смешнициии. Щяха да печелят изборите?? КО стана питам айде отворки кажете какво стана? Президент преди щеше да става. СМЕШНИ СМЕЕЕШНИИИ!
  • 121 Рушляк

    9 24 Отговор

    До коментар #97 от "Коментар":

    Раша ни управлява от 2 Века. Какви 30 години бълнуваш .

    Коментиран от #146

  • 122 Българин 🇧🇬

    10 24 Отговор

    До коментар #116 от "Българин 🇧🇬":

    Русофилчетата никога не сте били и никога няма да бъдете българи. А щом държиш на ника може да го патентоваш както направи руското мек ере Костя Копейкин от Израждане!
  • 123 Доктор Злобил

    9 21 Отговор
    Костя, пали жигулата към масква и не се връщай!
  • 124 Черната Златка

    6 21 Отговор
    В проектозакона не се казва какво ще се случи с медиите, които приемат заплащане от Русия без да има документални следи

    Хахаха ,да не съм луда да говоря къде отиват парите от Мутрофанова.
    Хахаха
  • 125 Цончи Ганчи

    4 19 Отговор
    Има един нов филм 1917-18 година
    Туй момче гагаузче само си мисли че е на фронта
  • 126 Платформата

    15 1 Отговор

    До коментар #115 от "Истината":

    Лъжеш ли се спонсорира от дядо сорос
  • 127 Генерал Иван Колев

    3 20 Отговор
    Спокойно, ще ги изгоним тези руски глисти.
  • 128 Коментар

    35 2 Отговор

    До коментар #111 от "Коцето е моя човек":

    Фбр им било скачало на врата??????
    Троле троле, толкова си заблуден, че вероятно и пари не ти плащат заради плоските опорки!!!

    Фбр и цру служат на тия същите с многото пари!!!

    Когато разбра целия свят за съдържанието на лаптопа, собственост на Хънтър Байдън, какво направи ФБР??? Случайно сина на Бай Дън да беше арестуван???

    Когато целия свят разбра за личните имейли на Урсула Фон дер Лайен с шефа на файзер, където са обсъждали дози за десетки милиарди, някой да я опандизи??? Фбр или цру да я посочиха за престъпница???

    Дълбоката държава от фащ е най-зловещата и корумпирана структура, която опустошава света през последните поне 50г!!!
    Винаги са замесени във всякакви войни, чрез разни интереси!!!
    И това е абсолютно проверимо!!!

    Коментиран от #137

  • 129 Хахаха

    26 4 Отговор

    До коментар #1 от "този се изживявакато азиатско диктаторче":

    Такъв закон има в Америка. И то много преди Русия.
  • 130 хммм

    10 20 Отговор
    КоССтадинов е фашист!!!

    Коментиран от #136

  • 131 Тук и сега

    6 21 Отговор
    Тролове обгрижват делата на съветския разузнавач.
  • 132 Хахаха

    15 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гочо":

    По американски, неграмотнико. Това е заключена нът от Америка.
  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Българин

    5 23 Отговор
    Предлагам според този нов закон да се разкрие и копанарския произход на въпросния "възрожденец"
  • 136 Българин

    3 14 Отговор

    До коментар #130 от "хммм":

    И раШИСт, коеот е същото...
  • 137 Разговора приключи

    10 9 Отговор

    До коментар #128 от "Коментар":

    Аве недей говори като не разбираш
    Всеки окръжен съд там е способен да те осъди за километрично число от тука до Юпитер стига да събере доказателства
    те затова ги декларират тия дейности
    Защото ако излезе че липсват пари затвора е неминуемо

    Коментиран от #151

  • 138 ГАГАУЗА Е МНОГО ПРОСТ

    7 22 Отговор
    НИКАКВА ТРИБУНА НА РУСКИТЕ ЛИЗАЧИ.

    Коментиран от #154

  • 139 Мецан

    5 17 Отговор
    Това му е пика на политическата "кариера" на тоя кърлеж.
  • 140 АМИ НЕКА ГО ИГНОРИРАТ

    3 19 Отговор
    ВСИЧКИ МЕДИИ ТОЯ ВАТНЯК, ВСЕ ЕДНО НЕ СЪЩЕСТВУВА.
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Забавлявайте се, драги българи ...

    5 15 Отговор
    Забавлявайте се с тези клоуни! Така или иначе билета за цирка им сме го предплатили с народни пари на изборите. Поне да се посмеем малко.
  • 143 ЕЙ КОТЯ НЕ ТИ Е ЛЕСНО

    3 18 Отговор
    ДА СИ ТАКЪВ БОКЛУК,
  • 144 Трак🇮🇹🇧🇬🇺🇦🇮🇷🇯🇵🇩🇪

    20 4 Отговор
    Плюя на израждане но този законопроект е меко казано ПЕРФЕКТЕН . Така че го подкрепям изцяло
  • 145 сирене

    20 3 Отговор
    Треперят ли от факти, че няма да могат да копи пейст на Бесарабски Фронт тъпотиите?
  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Ехо

    23 3 Отговор

    До коментар #2 от "НЯКОЙ":

    Колко лесно се хващате. Това не е руския закон. Костадинов го каза, вкарват американския закон едно към 1:1. Да не могат да се противопоставят нашите евроатлантици. Единстврното им спасение е да не се допусне закона до пленарна зала.
  • 148 Лазар

    20 1 Отговор
    Преписан не от руския ,а от американския закон
  • 149 Едно към едно

    5 15 Отговор
    Путин 2.
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Мисловния ти капацитет приключи!

    25 2 Отговор

    До коментар #137 от "Разговора приключи":

    Виктория Нюланд призна на публичен разпит пред техния сенат (има го в мрежата и лично го гледах), че в Украйна има американски био лаборатории, както и абсолютно фашистки батальон, наречен Азов, на който плащат милиарди за да воюва срещу Русия!!!

    Та въпросната г-жа Нюланд получила информация, че тия са твърде радикални и не може да им се вярва, затова предложи да им се спрат субсидиите!!!!!!

    Коя част от всичко това е легална???
    Био лаборатории, забранени от международното право, или подкрепа за откровени фашисти, всичко това с парите на американските данъкоплатци????
  • 152 Гласувал за Възраждане

    16 6 Отговор
    Спешвн факс от Сорос, до ДБПП:
    "Ребята, учете руски"

    Коментиран от #156

  • 153 УСА боклук

    13 1 Отговор
    Само така можем да видим кой получава пари от Русия и Турция.
    Ха сега де евроатлантици ! Що не искате, ами квичите.
  • 154 Сократ

    8 0 Отговор

    До коментар #138 от "ГАГАУЗА Е МНОГО ПРОСТ":

    Да, само на американските.
  • 155 123456

    11 1 Отговор
    автора на статията май ще има съдебно дело за лекото объркване на "американски" с "руски" - какви леки подробности ...
  • 156 Жоро

    3 11 Отговор

    До коментар #152 от "Гласувал за Възраждане":

    Ми то май руснаците започват да учат английски щото от руската армия ги е страх най много руснаците между 18 и 60. ЧУва се че в Казахстан много им харесало на руснаците. Имало чешма с топла вода, и тоалетна вътрешна а не дупка, ток. Въобще всички удобства.
  • 157 Некой си

    16 0 Отговор
    Да питам ваксинираните десносектанти.
    Защо, драги десносектанти, вряскате?
    Този проектозакон предвижда медиите, финансирани от ВСИЧКИ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, включително Русия.
    Така ще отпаднат 4000-ниците, нали!
  • 158 Опит

    4 14 Отговор
    Първа стъпка към комунизъм. След това ще забранят и интернета, а малко по късно и въздуха. Смешници
  • 159 Няма такава държава !

    11 1 Отговор
    Това добре,ама не чувам някой да се обявил срещу рекламите в медиите на хазарт и проституция ! Пороци разяждащи обществото.Каскета и той мълчи.Парички падат...Парички.
  • 160 Лъжете

    16 2 Отговор
    Законът всъщност е от САЩ и е действащ.Защо Ви притеснява? ФАКТИ или Лъжи сте?
  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Грантаджиев соросоид

    19 1 Отговор
    Преписаха закона на САЩ, не руския. Не манипулирайте. И да, с такъв закон много соросоиди ще се озоват на трудовата борса...
    НПО метастазите са буквално навсякъде, тия са истинското правителство в сянка. Те пишат закони и учебници, те се бъркат в съдебната и здравната система, приватизираха социалните грижи, с което още повече ги влошиха. С такъв закон ще живеем пъти по-добре. Затова е и тоя квич против него.
  • 163 Минувач

    17 2 Отговор
    ЗАЩО ЛЪЖЕТЕ, ФАКТИИИИИИ!
    Умишлено лъжете!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Проекто-законът е точен превод от аналогичния АМЕРИКАНСКИ закон. Проверете преди да пишете!
    Второ - НЕ се ограничава НИЩО! Единствено трябва тези медии, ако са получавали финансиране от чужда държава през последните 5 години, просто да го обявят и да се определят, като чуждестранни агенти. Това е само информативно за нас хората и с нищо не ограничават никого.
    Трето - записано е чужди организации и правителства. Не е казано американски. Нали казвате, че Русия плащала на тоз и оня - е, супер, нека да видим. И руски, и американски .... защо се страхуват всички? Нали уж имаше една статия, че Кремъл плащал чрез някакви организации, е, хайде да ги видим, но да видим и американските ...
    Неподготвени сте, ФАКТИ, не сте прочели проекто-закона, но повтаряте лъжите на противниците на Възраждане.
  • 164 Мда

    1 16 Отговор

    До коментар #5 от "Исторически парк":

    Фондация „Америка за България“ отпуска грантове както на медии, така и на неправителствени организации – всички проекти са публично достъпни на сайта на фондацията. Това не прави фондацията собственик или ръководител на тези медии и организации, нито дава основания да се смята, че те действат под неин контрол, какъвто е смисълът на „чуждестранен агент“ в американския закон. Затова няма основания да се твърди, че ако у нас бъде приет закон, аналогичен на този в САЩ, тези медии ще трябва да се регистрират като чуждестранни агенти.

    Коментиран от #173

  • 165 Хаха

    2 14 Отговор

    До коментар #90 от "дрфтгъху":

    Шушляк, това че даден закон го има в сащ, не ме кара да мисля, че е справедлив! Виж за теб всички руски закони са такива. Освен това този американски закон се различава коренно от закона, който предлага гуруто ти Копейкин, ама той не е законотворец, че да го знае!

    Коментиран от #180

  • 166 Механик

    17 1 Отговор
    Отдавна е време да бъде приет такъв закон. Това тук не са обективни медии, а са рупор на чужди организации и интереси.
    Подобен закон трябва да бъде приет и за НПО-тата и техните сътрудници.
  • 167 Макс

    5 18 Отговор
    Всичко това е препоръчано и съгласувано с Митрофана. В отговор на тези им мераци бълг.медии трябва да игнорират руската к. Костадинов . Възраждане вън от НС !

    Коментиран от #169

  • 168 Капиталист

    2 20 Отговор
    Аз първо не мога да си обясня, как такава личност е влязла в парламента. Това, като законопроект е пълен АБСУРД, няма такава държава с такива политици. Както е казал Славейков :"Не сме народ, а мърша и с това изречение ще завърша".

    Коментиран от #170, #181

  • 169 Некой си

    10 2 Отговор

    До коментар #167 от "Макс":

    Твърдиш, че Митрофанова е съгласувала проектозакон за осветляване и забрана на руските агенти в българските медии?
    Къде ви намират?
  • 170 бокоБРАВО КИРОАЛООО

    12 0 Отговор

    До коментар #168 от "Капиталист":

    АЗ ПЪК СЕ ЧУДЯ КАК ТАКИВЪВ ПРОООСТ Е БЪЛГАРИНА ...????НАПОМПАН ОТ ЛЪЖИТЕ НА ПЛАТЕНИТЕ ДЖУРНАЛИСТИ
  • 171 Петър

    15 0 Отговор

    До коментар #51 от "ха ха":

    Ами прочети малко и ще разбереш, че на Възраждане и Костадинов са им правивли 6 одита.
    Дай да видим на кои други партии са правили одити 🙄
  • 172 Зелето

    11 0 Отговор

    До коментар #38 от "Исторически парк":

    А деее КОЙ може да е? Бас ловя че и Мария Атанасова не знае кой е.
  • 173 Исторически парк

    14 1 Отговор

    До коментар #164 от "Мда":

    Ти май не си чувал поговорката "Койго плаща - той поръчва музиката" ;)
  • 174 Костадинов руски агент

    3 12 Отговор
    Възраждане трябва да се преименува на Въздържание, след като подкрепиха мълчаливо мултаците на модела ГЕРБ-ДПС-БСП.
  • 175 Верно ли

    17 0 Отговор
    Хахахахах, и що па да е "скандален"???? Такъв закон има в много държави по света и най-вече в САЩ, ама гледам тука троляка не ще да излезе на светло, ммм??? Не щете да ви сецнат грантчетата, а питате ли се защо същите тези, които го прокарват тук, са го забранили на своя територия? Скандално е, че ВИЕ манипулирате общественото мнение срещу заплащане, а не изразявате обективно мнение!
  • 176 На мен ми допада

    11 1 Отговор
    тази идея. отдавна трябваше да се въведе!
  • 177 Има ли още някой

    2 15 Отговор
    В тази страна, който се занимава с един фашист-вражески агент🙄
    Задачата на Копейкин е ясна - да дестабилизира държавата и да ни отдалечи от ЕС и НАТО. Това е всичко😤

    Коментиран от #202

  • 178 Бивш канадец

    14 0 Отговор
    Аз съм "ЗА" такъв закон. И ако(дай Боже) го приемат, тогава ФАКТИ,ПИК и БЛИЦ ще трябва да пуснат кепенците и с дружна песен да поемат към борсата!
  • 179 Верно ли

    5 2 Отговор

    До коментар #68 от "Адмирирам и със двете ръце":

    Сложих ти плусче, защото така ТРЯБВА! Както трябва да се преследват от закона такива, като тебе, дето без доказателства сочат с пръст разни хора!
  • 180 локийухъгтрф

    18 1 Отговор

    До коментар #165 от "Хаха":

    "шушляк" ще наричаш някой от табора дето е опрашил майка ти, селската .....

    И си записвай: хубаво ли е, лошо ли е да има такъв закон решават ХОРАТА- не събирани от килима клоуни като теб...
    И те съветвам да запалиш свещ и да се молиш да не те срещам, щото тогава като нищо някои части от тялото ти може да ги хване липсата...

    И чакам отговор на простият въпрос, либерастка подлого:

    След като помийната ви яма от 30г. се управлява от генерал-губернатора живеещ на козяк и правите всичко което ви се заповяда КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА да се въведе добре написан и изпитан във времето закон който РАБОТИ у фащ над 50 години вече? Нали сте любители на всичко идващо от фащ- ЗАЩО СТЕ ПРОТИВ да се въведе един техен закон у бг?

    Дори и не схващате как Копейкин ви го навря отзад с тоя закон, нали? Ако го приемете- умирате от глад. Ако го отхвърлите давате на Копейкин БЕЗСПОРНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА, че всички сте гнусни предатели на чужда хранилка... Жокер- скоро пак ще имате избори и Копейкин пак ще си удвои резултата, честито...
  • 181 дфгхй

    16 1 Отговор

    До коментар #168 от "Капиталист":

    Толкова е АБСУРДЕН тоя закон, че 1:1, 100% СЪЩИЯТ ЗАКОН успешно работи и се прилага ежедневно у фащ... Отивай да протестираш на козяк да си премахнат АБСУРДНИТЕ закони които Копейкин преписва 1:1...
  • 182 Верно ли

    6 1 Отговор

    До коментар #115 от "Истината":

    А платформата "Лъжеш ли" няма ли и тя да попадне сред чуждестранните агенти??? И разни "фактчекърчета" също, ммм? За теб и Вовата нямаме грам съмнения :))))
  • 183 3654868

    15 0 Отговор
    Време е да влезе такъв закон ,че да се знае кой кой е в тая държава ,се окаже че нема български медии всичко алчно иска пари .
  • 184 Абе ей

    18 1 Отговор
    Факти , защо ЛЪЖЕТЕ и МАНИПУЛИРАТЕ хората че закона е копие на руския закон ? Закона е копие на САЩ ЗА ЧУЖДИТЕ АГЕНТИ !!! Защо го ПРАВИТЕ , колко ви платиха за тази ЛЪЖА ???
  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Анонимен

    9 1 Отговор
    Казва се законопроект, а не проектозакон. Пишещите журналисти да спазват изискванията на правото.
  • 188 Ген. Гурко

    16 2 Отговор
    Нищо скандално няма. Отдавна трябваше да има такъв закон, като в любимите ни Съединени щати. Браво на Възраждане че са последователни.
  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Коко

    14 3 Отговор
    Недейте да лъжите хората закона е копие на американския ако не знаеш марийке провери и тогава пиши явно е че във Факти че пишете глупости
  • 191 емигрант

    1 15 Отговор
    Ха ха ха, тоя боклук иска да възроди "развития социализъм" ? Какво лошо и престъпно има в това да има спонсори, а и никъде по света никой не е длъжен да си разкрива спонсорите, ако има престъпление ДА, но за това има разследващи органи, плащат си данъците хората и не вършат престъпления, а Възраждане като се спонсорира от престъпната групировка ТИМ е по-вероятно да върши престъпления като укриване на приходи ? Какви хора глупави гласуват за този измекяр не е за вярване ? Излизане от ЕС и НАТО и на къде, към визи дори за от другата страна на Дунав - Румъния, същото както беше при Тошо, "концлагер" и виждане на света само по телевизията ! Бедни сте защото избирате глупаци да ви контролират празните тикви !
  • 192 Казуар

    2 13 Отговор
    Коцето отговаря на определението чуждестранен агент като слуга на руснаците, а България е член на ЕС и НАТО.
  • 193 От САЩ

    0 15 Отговор
    Ей рано, рано ме разсмяхте, няма такъв закон тук в САЩ, който твърди това е манипулатор и да каже къде е вписан номер, точка и т.н. ! Хабер нямате нито от демокрация, нито от свобода ! Просто не знаете ако има такъв закон тук какво ще стане по улиците.....смешници...

    Коментиран от #199, #200

  • 194 Любо

    13 2 Отговор
    Класическа-МАНИПУЛАЦИЯ:
    “ВЪЗРАЖДАНЕ-СКАНДАЛЕН ЗАКОН”!!!
    КОЕ МУ Е-“СКАНДАЛНОТО”???
    КАТО ПРЕЛИТАШ ОТ-СТУДИО В-СТУДИО,ДА РЪСИШ-УМНОТИИ(100-ТИНА “СПЕЦИАЛИСТИ”,ПИ ВСИЧКО),ДА ОБЯВИШ,КОЙ ТИ ПЛАЩА ДА ГИ-РЪСИШ!!!
    ИМАШ ПРАВО ДА РЪСИШ И ОТ-ТЪПОТИЯ,НО АКО ТИ ПЛАЩАТ ДА РЪСИШ,И НЕ-ОБЯВИШ,ИМА-САНКЦИЯ!!!
    А ИНАЧЕ,НАЙ-СКАНДАЛНОТО Е,ЧЕ ИМА ПАРТИИ И ПОЛИТИЦИ-ПРЯКО ФИНАНСИРАНИ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ(ДБ,ПП,ГЕРБ,РИСТЮ,КИРЧО-ПРОСТОТО..)!!!АКО СЕ СПАЗВАХА ЗАКОНИТЕ,ТРЯБВАШЕ ДА СА В-ЗАТВОРА,А ФИНАНСИРАЩИТЕ ГИ-ИЗГОНЕНИ ЗА-ШПИОНАЖ!!!
  • 195 Копейкин

    3 7 Отговор
    Ще изяде боя !!!
  • 196 Бацо прецедател

    1 6 Отговор
    Ма за копейкажиите че има метър у копеечнио закон, шо Фадмакиа е част од " Совецкий мир"?
  • 197 Мнение

    8 0 Отговор
    Ще е добре да го приемат.
    Нямам нищо против американската пропаганда.Тя по принцип проповядва демокрация и мир.Обаче напоследък се появи някаква друга,която се опитва да раздели обществото ни на две(на някакви русофили и русофоби),да ни накара да се караме и ако може война да ни доведе.Това не е американска пропаганда,а някаква сатанинска...Ще ми е интересно да видя кой ги финансира тези.Преди известно време заплашваха и обиждаха.Хубавото поне е,че спряха,но продължават да настройват за война с който може.Не са добре.
  • 198 гбждц

    14 1 Отговор
    Браво на Възраждане, гласувах за вас и само това да направите не е малко. Всички предатели на хранилка на мустафа и сие, да се обявяват. Нека да ги видим чии интереси прокарват, що се срамуват?
  • 199 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 200 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 201 Левро

    12 1 Отговор
    Браво на Възраждане,Пропагандните,платени медии и сайтове,разпространяващи фалшиви новини започват да надават вой.Факти,и вие сте от тях
  • 202 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 203 Еди

    11 1 Отговор
    Колко сте долни,100 пъти Коце ви каза че иска да копира АМЕРИКАНСКИ ЗАКОН!!!!! Руски дрън,дрън......
  • 204 Мисля

    2 6 Отговор
    че веднага ще попадне под удара на собствения си закон.
  • 205 Аз съм за

    2 2 Отговор
    Но с поправка че списъкът с чужди държави, включва само страни на които са наложени санкции от ЕС.
  • 206 Корги

    4 1 Отговор
    Ами не е "доизпипан" по отношение на рекламите от Гугъл, но има логика в закон, който да задължи фабриките за фалшиви и манипулативни новини на Прокопиев, Пеевски и подобните да обявяват собствениците и финансирането си до стотинка (сори Факти, просто лично мнение). Публично. На съответния сайт на медията и в отделен регистър.
  • 207 Ангел

    6 1 Отговор
    Кое му е скандалното. Предлага закон който в САЩ действа от над 30 години. Медийте ясно трябва да заявят тяхната принадлежност и финансиране .Това е повече от нормално и демократично! Всъщност колкото и парадоксално да звучи точно медийте финансирани от Козяк 16 ще направят така ,че Възраждане да управлява и то самостоятелно някой ден. Хората не са толкова глупави за колкото ги мислете ,четат всички гледни точки в интернет и си правят изводи! Вече и нискоинтелигентния Българин знае ,че го маниполират и ще накаже маниполаторите като гласува за техния най-голям враг !
  • 208 Красир

    1 0 Отговор
    Идеално..напълно удобрявам ограничението на всяко влияние от подобни хора . Харесва ми идеята да се отличат подобни провокатори от реалната българска мисал
  • 209 Красимир

    1 0 Отговор
    Харесва ми идеята .не съм адвокат и не знам колко добре е формулиран закона но идеята е добра.мисля че е хубаво да се гледат различни гледни точки но да се гледа само една гледна точка която да се окаже лъжа с цел манипулиране на хората не е ок според мен . Нека да се видят реално кои медии и организации реално работят за България и народа в тази държава и кои симолират подобна дейност
  • 210 Красимир

    1 0 Отговор
    Харесва ми идеята .не съм адвокат и не знам колко добре е формулиран закона но идеята е добра.мисля че е хубаво да се гледат различни гледни точки но да се гледа само една гледна точка която да се окаже лъжа с цел манипулиране на хората не е ок според мен . Нека да се видят реално кои медии и организации реално работят за България и народа в тази държава и кои симолират подобна дейност
  • 211 Браво

    0 0 Отговор
    Смислен законопроект. И необходим. Разбира се, ако има неясноти следва да се изчистят. Хубавото е, че проектозаконът обхваща и политическите партии, които получават финансиране от чужбина. Сметната палата знае много добре кои са тези политически организации. ГЕРБ например многократно са признавали и то с особено чувство на гордост, че са финансирани от две германски правителствени фондации. Демократична България да признавали, че получават парична помощ от "Америка за България". Може да има и други. Законът няма да възпрепятства тези обществени организации да продължават да получават чуждестранно финансиране, но пък хората и избирателите ще са информирани за тази съществена подробност. Подкрепям. Браво на Възраждане.
  • 212 ТРЯБВА

    0 0 Отговор
    Всеки,който получава ЗАПЛАЩАНЕ за да защитава интересите и мнението на ЧУЖДА държава на Българска територия в медиите да бъде обозначен със стикер-както се прави с платената реклама за всеки един рекламиран продукт изнесена в медиите.Не веднъж са публикувани Публикации,за които е написано,че са платени такива-за добавки,за програма на партии..Защо да не пише,че са платени агенти на чужда държава!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове