За мен е странно как собственик на компании, работещи с милиони, уволнил само преди няколко дни служител за сериозни нарушения, да бъде обвинен, че за 68 000 лв. е нанесъл побой на този служител. Това заяви Георги Златев от браншова камара "Пътища" в студиото на „Тази сутрин“.
„Струва ми се, че няма как човек, ангажиран с толкова важни бизнес дела, да отделя от времето си за подобни задачи. Хората в „Хидрострой“ продължават да работят. Няма как да спре целият този механизъм. Целият бранш е озадачен защо точно сега се случват подобни показни действия, но се надяваме съвсем скоро да излязат всички данни и да може да се коментира в пълнота“, добави той.
Припомняме, че на бизнесмена Велико Желев, който е собственик на строителната фирма „Хидрострой“, му бе повдигнато обвинение, че е на 24 февруари 2023 г. в София, направил опит да принуди чрез сила Б. А. да поеме имуществено задължение от 68 000 лева чрез подписване на записи на заповеди и разходни ордери.
Деянието е придружено с причиняване на лека телесна повреда, като на потърпевшия са нанесени удари в областта на лицето и тялото. Насилието е извършено от повече от две лица, съобщават от прокуратурата.
Авансови плащания и строителството на пътища
По думите на Георги Златев думата аванс е станала мръсна дума.
„Световна практика е, когато искате да постигнете добра цена за строителство, да се договорят двете страни за авансово плащане. Няма никакъв проблем. Авансовите плащания са обезщетени с банкови гаранции и застраховки“, заяви той.
„В сроковете, в които беше предвидено да бъде изградена АМ „Хемус“, са отпуснати аванси, така че да се случи бързо и на добри цени. Оттам нататък изкривяването за използването на тези аванси и забавянето на строителството, вече три години, е друго“, допълни Георги Златев.
По думите му проверката на Северната скоростна тангента и откритите нарушения не трябва да бъдат използвани за сочене с пръст.
"На Северната скоростна тангента има две активни ленти – една изпреварваща плюс една зона, в която могат да спират автомобилите. Единствено в крайната дясна активна лента имаме подобни деформации. Но нека тази проверка да не бъде просто сочене с пръст и да се казва целият пътен бранш краде, а да бъде установено къде е проблемът, а не само частта от него, която ни устройва“, каза Георги Златев.
Припомняме, че е установено разминаване между дебелината на настилката по проект и положената в действителност. Тя е 14 см, а по проект е трябвало да бъде 20 см.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Даниел
08:53 08.03.2023
2 Без умрели лисици на паркинга
08:54 08.03.2023
3 Недоумяващ
08:56 08.03.2023
4 ГЛЕДАМ ГО И СЕ ЧУДЯ
08:57 08.03.2023
5 Калъчев
09:01 08.03.2023
6 дедо
09:01 08.03.2023
7 Послушко
09:03 08.03.2023
8 Тони Минев
09:04 08.03.2023
9 ПСР
09:05 08.03.2023
10 Бгг
09:06 08.03.2023
11 Боруна Лом
09:12 08.03.2023
12 Пенчо
Беше се отворила една яма миналата година много шофьори си натрошиха колите.
09:21 08.03.2023
13 Чак
09:25 08.03.2023
14 12340
Закъснели са!
09:27 08.03.2023
15 милия той
09:27 08.03.2023
16 Чочо
09:34 08.03.2023
17 От Варна
09:35 08.03.2023
18 Наистина,
09:51 08.03.2023
19 реалист
10:14 08.03.2023
20 СЗО
10:23 08.03.2023
21 Оракула
Авансово плащане трябвало да има, обезпечено с банкова гаранция.
-Ами като имаш банкова гаранция, тегли си парите от банката ,
защо аз данъкоплатеца, трябва да бъда застрашен от немърливото ти строителство,
и кражба на средства, което виждаме с" Чемеджето" и" Нанковците" !
А този Велико Желев да си търси правата в съда!
Стига сте се показвали, като "нивестулки "ту един ту друг и всичките ,
заедно яли пили и се веселили на гърба на Българския и европейския данъкоплатец!
Виждаме едно положително нещо ,че Българите могат без Доган и Борисов и "героите" по закона Магнитски.
Също така, не се отразява братска любов към "Групата", наказани по закона "Магнитци"!
Другото което е по-важно ,че Тези милиардери ,те не могат без България,
че където и да отидат, с тези крадени милиарди ,
ще са винаги престъпници за цял живот!
11:05 08.03.2023