Съставът на „Пътна полиция” е изключително малък. Затова няма достатъчно контрол по пътищата у нас. Това заяви в студиото на „Събуди се” бившият шеф на КАТ Тенчо Тенев.
Само за 3 месеца са издадени над 600 000 фиша за нарушения. „В повечето случаи говорим за младежи на възраст от 18 до 24 години. Млади, бойни момчета се качват на мощни автомобили. Сериозен проблем са също алкохолът и наркотиците”, поясни Тенев.
По думите му часовете за кормуване не са достатъчни. „Затова с автомобилния състезател Станислав Стоянов решихме да организираме дрифт събитие на 22 април в Лесново. Събитието е законно и е предназначено най-вече за младите хора, за да се научат да бъдат по-внимателни. Мисля, че ще има добър ефект”, уточни бившият директор на КАТ.
Той коментира и корупцията сред униформените. По думите му, за съжаление, се случва некомпетентни пътни полицаи да петнят името на останалите униформени.
„Направих проучване и се оказа, че българският пътен полицай годишно получава между 7500 и 8000 евро. В съседна Гърция такъв полицай получава 18 500 евро. Тоест, почти 3 пъти по-висока заплата. Ако възнагражденията се увеличат, няма да има такава корупционна среда”, смята Тенчо Тенев. Според него трябва да има по-сериозен контрол върху работата на органите на реда.
Според него след разследването на NOVA за несъответстващи факти в актове от КАТ, от МВР трябва да се самосезират и да започне проверка.
За бомбените заплахи:
„Вътрешното министерство има капацитет да действа в такава ситуация. Ако има сигнал за бомба на гарата, веднага полицията реагира. Ако е в училище, директорът е длъжен да изкара учениците навън, докато дойдат органите на реда. За мен има разминаване в схемата, която е за оповестяване и действието на полицаите”, коментира Тенев.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СЗО
10:17 08.04.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Аналогов и крепостен патрЕотар !
10:19 08.04.2023
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Защо не лицензират видеорегистратори на проверени фирми или лица и после по материали от тях да привикват и санкционират сами нарушителите,
но без да привикват и да им показват заснелите ги❗
Аз знам ❗
10:19 08.04.2023
5 Българка
10:19 08.04.2023
6 Колко
10:19 08.04.2023
7 Стоян Александров
10:19 08.04.2023
8 Джамбaза
10:20 08.04.2023
9 Мимчят
До коментар #2 от "__!__":
Само,че сега първи са даскалите и след това реда се нарежда.10:22 08.04.2023
10 замислен
10:28 08.04.2023
11 Дядо
10:28 08.04.2023
12 байХЪ
10:32 08.04.2023
13 Да, да
10:34 08.04.2023
14 Даниел
Истината е,че полицията и КАТ ги няма в пиковите часове да респектират с присъствието си и да регулират потока от коли.Всичко останало са празни приказки от ваша страна!
Специално КАТ трябва да имат основен приоритет и той е да върнат толерантността м/у участниците в движението,а не да се чудите какви глоби да измисляте,защото е ясно ,че само така не става!
10:38 08.04.2023
15 Ако има СЪТРУДНИЦИ
10:44 08.04.2023
16 n√Варна
Ама тогава си траеше, защото уволнението му щеше да се случи много по-рано!
10:46 08.04.2023
17 Учуден
10:47 08.04.2023
18 ХаХаХа
10:49 08.04.2023
19 Само
10:52 08.04.2023
20 смешшшаарков
10:56 08.04.2023
21 Трифонов
10:57 08.04.2023
22 Трифонов
Коментиран от #25
10:59 08.04.2023
23 Леля Гошо
11:03 08.04.2023
24 Пинко
11:17 08.04.2023
25 Хетеросапиенс
До коментар #22 от "Трифонов":
Много добре казано. Само мога нещо да допълня. Когато бях в Холандия, ми се случи да видя как местните спазват на пътя неписаното правило на ципа. Един камион беше аварирал и блокирал едната лента. Движението беше тежко в час пик. Никой не се ядоса и не натисна клаксон. Просто колата от свободната лента, спря и пусна тази зад камиона. После спрялата продължи. Следващата от неблокираната лента спря, за да пусне една кола от блокираната. И така нататък се изнизаха всички коли без нерви.Много добре за някакви джендъри и наркомани. Все си е друго да се изрежеш с клаксона, да им теглиш по една.. като истински мъж
11:55 08.04.2023
26 Лъжи ги в Камбоджа
15:29 08.04.2023