Last news in Fakti

28 Май, 2023 09:22 3 639 200

Спорният паметник на съветската армия в центъра на София осъмна с надпис "демонтаж"

  • паметник-
  • червена боя

Една от композиции е залята с червена боя

Спорният паметник на съветската армия в центъра на София осъмна с надпис "демонтаж" - 1

Паметникът на съветската армия в центъра на София отново осъмна боядисан, съобщи БНТ.

Една от композициите му е залята с червена боя, която е напръскала и пространството около монумента.

На централната част на паметника с червени букви е написано - ДЕМОНТАЖ.

Това е поредно посегателство срещу паметника, който периодично предизвиква протести "за" и "против" премахването му.

Последните демонстрации бяха на 9 май.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 77 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вижда се

    127 67 Отговор
    Идиотизма е отличителна българска черта !!!

    Коментиран от #12, #55, #57, #97, #134, #169

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Сигурно

    73 24 Отговор
    е онова друже с чука !

    Коментиран от #149

  • 4 Софийски

    80 106 Отговор
    Сега ще го излижат слугите Московски от Възраждане и БСП

    Коментиран от #23, #67

  • 5 Хайде

    109 24 Отговор
    сега червената боя да бъде заклеймена, както боята по сградата на представителството на Европейския съюз, миналата седмица.

    Коментиран от #21, #82

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Свдесар

    39 33 Отговор

    До коментар #2 от "мечo":

    Може и ти скоро да се преместиш там да му правиш компания.
  • 8 Хихи

    96 22 Отговор
    Същия надпис би отивал и на парламента

    Коментиран от #38

  • 9 Може

    46 38 Отговор
    да са укри !

    Коментиран от #18

  • 10 пазарна икономика

    57 10 Отговор
    Всички действия и контрадействия ще доведат до вдигане цената на червената боя.
  • 11 Българин

    48 80 Отговор
    Супер. Да го махат.

    Коментиран от #22, #197

  • 12 ОМИР

    32 11 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    ЛЪЖЕШ -ТОВА ЧЕ АСАН ПЛЕЦА НЕ ГО ПРАВИ БЪЛГАРИН А БОКЛУЦИТЕ НА КОИТО СЛУГУВА ОТЕКОХА В САНАРИЗАЦИЯТА
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    38 68 Отговор
    "Поредното посегателство"???!!!!

    МОЧА да не би да е някаква светиня?

    Коментиран от #32, #83, #89, #105

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Обективен

    36 53 Отговор
    Нито е спорен нито е паметник.
  • 18 Само питам

    23 29 Отговор

    До коментар #9 от "Може":

    Може да е Руският легион.
  • 19 Урко

    72 27 Отговор
    Някой протестър като Асан Генов пак е заслужил 10-те си сребърника пред американските фондации
  • 20 глоги

    16 4 Отговор
    Една от композицииТЕ е залята с червена боя.
  • 21 Бай Митко

    43 17 Отговор

    До коментар #5 от "Хайде":

    Адмирации!
    Пари за социална политика няма, но пари за разсипия има!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Селски

    47 22 Отговор

    До коментар #4 от "Софийски":

    А слугите козяшки ще ръкопляскат !
  • 24 С прост народ, тази страна няма бъдеще

    61 23 Отговор
    Вандали с айкю по малко от номера на обувките им! Продажници, предатели, без грам морал и зачатък на ценностна система! Продаващи ни на чужди държаваи! От всичко това, резултата е това, плюс всички екстри съпровождащи това, бедност, лъжи, кражби, лицемерие, подлост!

    Коментиран от #50, #124

  • 25 Агата Кристи

    31 46 Отговор
    Националният "празник" на България най-много разделя българите. Докато е той, русофилите все ще са със вдигнат юмрук над главата.
    Това, с 3-ти март бе ГОЛЯМА ГРЕШКА !

    Коментиран от #29, #85

  • 26 Плашимир

    64 24 Отговор
    Стига сте намесвали Русия и паметниците. Вижте ни тротинетките , националните предатели , НЕикономиката , личните облаги тип барселонски ,мафиозираните южноафрикански красоти ,оръжейните "сделки" тип Ф16 и т.н. Нямаме ли проблеми та да се занимаваме с паметници на 50-60 години. На кому пречеха досега?

    Коментиран от #37, #165

  • 27 Демонтаж - сега!

    35 48 Отговор
    Разкарайте това позорно комунистическо капище от центъра на нашата столица! Това е монумент, унижаващ националното ни достойнство! Демонтаж - сега!

    Коментиран от #104

  • 28 Конан Варваринът

    54 19 Отговор
    Когато стане дума за унищожаване на паметник на културата,нормалният човек се сеща за Афганистан,за талибаните,за ИДИЛ,за варварите...Защо на никой в Австрия не му идва на ум да разрушава паметник на Съветската Армия?Противна Козяшка Измет

    Коментиран от #31

  • 29 Параной Патологин

    32 13 Отговор

    До коментар #25 от "Агата Кристи":

    Да празнуваме 2 февруари ,а?

    Коментиран от #35, #40

  • 30 ФЕЙК

    31 16 Отговор
    Крайно време е този паметник да бъде видоизменен! Горе фигурата на КЪРО - символът на българската демокрация, а долу където сега е излята боята - всички политици на "прехода" как си скубят един другиму косите! А самия постамент Асен Генов и Мартин Заимов да боядисат в цветовете на американското знаме! Да видим тогава кой ще посмее да си изразява свободно настроенията!
  • 31 Така ли?

    22 25 Отговор

    До коментар #28 от "Конан Варваринът":

    Помисли пак - Орбан демонтира всички комунистически паметници в Будапеща, още преди 10 години!

    Коментиран от #45, #133

  • 32 Светиня не

    34 12 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Културна ценност е! Ходи и накецайте всички паметници и сгради! Ще си умреш от кеф, но на акъл ще си все толко! Нула!
  • 33 Провинциалист

    15 30 Отговор
    БРАВО!!!
  • 34 Просто човек

    24 38 Отговор
    Новината е малко стара, но демонтажа винаги е закъснял... МОЧА да се маха!
  • 35 Втори февруари

    6 15 Отговор

    До коментар #29 от "Параной Патологин":

    1945 става за национен празник.

    Коментиран от #44

  • 36 Гневен бургазлия

    40 15 Отговор
    Докарайте го в Бургас ...ние тук все още помним и почитаме хората дали живота си за Свободата ни !
  • 37 Това е начин за отвличане на вниманието

    44 13 Отговор

    До коментар #26 от "Плашимир":

    Накекаха се националните предатели ПП и ДБ, показа се как предават и продават България, лъжат, крадат и сега този скандал е по всички медии! Затова правиш друг скандал и замазваш предишният и стадото пак блее споойно! Така действа САЩ!

    Коментиран от #47

  • 38 Нямаш

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Хихи":

    представа колко си прав !
  • 39 къв демонтаж

    19 33 Отговор
    СЪБАРЯЙЙЙ
  • 40 Агата Кристи

    13 16 Отговор

    До коментар #29 от "Параной Патологин":

    Още ли не си си свалил ЗНАМЕТО с ЦВЕТОВЕТЕ НА ДЪГАТА от БАЛКОНА ???
    Само за теб - имеме ДЕН НА СЪЕДИНЕНИЕТО, ДЕН НА НЕЗАВИСИМОСТТА, ДЕН НА БЪЛГАРСКАТА ПИСМЕНОСТ ....
    А ти празнува на 2 февруари!

    Коментиран от #53

  • 41 Байрактар"70

    25 9 Отговор
    Българска ненормалност! Проблема е точно в тоя паметник?! Аз ви препоръчвам да сложите едни огледала на паметника, и да се вгледате!
  • 42 Гоуст

    25 25 Отговор
    Някой наясно ли е колко паметници на България имат в Русия като благодарност, че сме им дали писменост и религия? За поне един някой знае ли, защото ние тук си имаме хиляди руски паметници?
    Време е да започнем с разчистването им!

    Коментиран от #48, #161

  • 43 ами да кажа

    30 11 Отговор
    безполовите неоукронацисти пак квичат горят книги и история
  • 44 Параной Патологин

    12 5 Отговор

    До коментар #35 от "Втори февруари":

    Гевреците са вашето знаме!
  • 45 Да рушиш

    24 9 Отговор

    До коментар #31 от "Така ли?":

    не те прави герой! Гради, а не руши!
  • 46 Ама побързайте

    20 10 Отговор
    Путин идва!
  • 47 Стадото

    18 3 Отговор

    До коментар #37 от "Това е начин за отвличане на вниманието":

    блее и пие бира...Друг обира келепира
  • 48 Плашимир

    10 5 Отговор

    До коментар #42 от "Гоуст":

    Абе имаше един ,там на някакъв хан ли беше Кубрат ли!? Защо го сринаха? Знам ли!?

    Коментиран от #140

  • 49 Абсурдистан

    13 23 Отговор
    Докато е там, ще има и ексцесии. Кремълските слуги ще го защитават до последния слуга. Мястото му е в музея! Уникални сме в това как предателството се трансформира в някакъв героизъм. Затова сме в задният двор на Европа....и на Русия!
  • 50 Установих,

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "С прост народ, тази страна няма бъдеще":

    че всички с високо айкю са бедни и неграмотни

    Коментиран от #62

  • 51 габровец

    11 20 Отговор
    Махайте го , стига са харчили боя хората .
  • 52 Българин

    16 29 Отговор
    Абсолютна наглост е комунистите да говорят за история, историческа памет и нейното запазване, когато самите те са разрушили десетки паметници. Когато замениха имената на морската ни столица Варна и на най-високият връх в България Мусала с това на Сталин, когато нарекоха Перник Димитрово, Карнобат Поляновград, Сопот Вазовград, Карлово Левскиград, Шумен Коларовград, Горна Джумая Благоевград, Добрич Толбухин, Дупница Станке Димитров, Борисов град Първомай, Царево Мичурин. Дори променяха имената на техни загинали другари, само заради това, че фамилиите, които са носели не отговарят на партийната линия. Става въпрос за Йорданка Чанкова убита като партизанка през 1944 година. След като съпругът и Георги Чанков е нарочен за враг с партиен билет улиците и площадите носещи името и са променени на Йорданка Николова фамилията по баща.

    Коментиран от #58, #61, #68, #71

  • 53 Параной Патологин

    23 3 Отговор

    До коментар #40 от "Агата Кристи":

    Пред централна баня в София ще празнуваш. Освен дъгата ,носи си тротинетката и геврека. Нали искаш да е ти национален празник.

    Коментиран от #69

  • 54 Майна

    7 23 Отговор
    А калинка и волгин драскат глупости . Да ходят да чистят монументалния дирник на мутрафана.
  • 55 Българин

    7 22 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    Това не е идиотизъм а позиция и то основателна.
  • 56 Фъшо

    17 4 Отговор
    Сега ще демонтираме паметника после парламента следва Козяк и чак тогава България ще е свободна
  • 57 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    Факт неоспорим!
  • 58 И ти като искаш същото,

    12 4 Отговор

    До коментар #52 от "Българин":

    с какво си по различен? :)) Винаги ме е удивлявала тъпотията в хората, да искат нещо, от което се възмущават!

    Коментиран от #199

  • 59 МОЧА

    12 19 Отговор
    В музея на соца.....
  • 60 Тодор Живков

    22 12 Отговор
    Хванете извършителя и го пратете в Украйна да се бие на за тях на фронта като е много загрижен.
  • 61 Българин

    20 9 Отговор

    До коментар #52 от "Българин":

    То за това още крадете това което комунистите създадоха и не е точно така както го описваш и съм сигурен че си потомък на бивши партийни секретари БКП

    Коментиран от #64

  • 62 Имайки предвид

    17 5 Отговор

    До коментар #50 от "Установих,":

    че блеещите ги наричат "умни и красиви", щото не мислят! :))
  • 63 Тредстоун

    15 17 Отговор
    Защо имаме паметник на окупационната сган , малко ли ни цуцаха ами и паметник им вдигнахме ..... , кирките и на пясък ....
  • 64 Тодор Живков

    13 18 Отговор

    До коментар #61 от "Българин":

    "СоциализЪма е едно недоносче, все едно да направиш покрив на къща, на която не си изградил стени"

    Коментиран от #65, #147

  • 65 Бай Иван

    13 5 Отговор

    До коментар #64 от "Тодор Живков":

    Уважавам Тодор Живков, но сравнението ти е много лошо и недомислено.
  • 66 Народна любов

    13 13 Отговор
    Разкарайте ги тези карикатури Само дразнят народа
  • 67 ГРАДСКИ...

    5 7 Отговор

    До коментар #4 от "Софийски":

    ЩЕ МУ НАПРАВЯТ ЕДНА.„.ШПАКЛОВКА”👅
  • 68 Вале-каро

    16 5 Отговор

    До коментар #52 от "Българин":

    Е да де. А не си ли се замислял , че тези които сега предлагат смяната на имена и демонтаж , са наследниците на тези които тогава са правили това?

    Коментиран от #173

  • 69 Агата Кристи

    8 16 Отговор

    До коментар #53 от "Параной Патологин":

    Русофил !!!
    РОДООТСТЪПНИК - това си ти, а даже и не го усещаш. Но това не ти дава право да плям.паш небивалици

    Коментиран от #81

  • 70 Що така,бе,

    18 6 Отговор
    "умнокрасивите"нали не са вандали?!Аааа,то това било демократично,не било вандализъм! Само Белене ще ви оправи из род и!
  • 71 Стойчо Караилиев

    14 10 Отговор

    До коментар #52 от "Българин":

    Какъв "българин" си като не познаваш добре историята и още повече не можеш да вадиш поуки и да четеш правилно историята на България?
    Има и истина в думите ти, но ти отиваш на друга крайност, а крайностите са нещо, което не е добре.
    Истината е, че това, което комунистите създадоха за 45 години и то даде основите на една силна държава, сега 34 години след тях все още не могат да откраднат и да поддържат малкото,което остана след тоталното разрушаване и разграбване!

    Коментиран от #178

  • 72 Дедо Стоян

    21 6 Отговор
    Като заляха сградата на ЕС било вандализъм, а сега никой не обелва и дума за вандализъм.
  • 73 А50

    15 9 Отговор
    От злоба че са неспособни со.ро.снята посяга на беззащитни паметници. После ще е Цар Освободител, Ал Невски, Кирилицата след набутването ни в еврозоната
  • 74 бай Иван

    18 4 Отговор
    После се сърдите ,че сградата на ЕК била с червена боя, та чак в Брюксел ревете. Първите бяхте вие с боите и трошенето на паметници. Не одобрявам нито едното, нито другото, просто констатирам първопричината. Все си мисля ,че живея в страна с разумни хора?
  • 75 А50

    16 1 Отговор
    Активно мероприятие по отвличане на вниманието
  • 76 Александър

    20 7 Отговор
    Паметника на летците на Козяк също трябва да се демонтира, щото баща ми е пострадал 1944 от американска бомба! Така си и отиде от този свят с едно око! Дя до ми го е карал с каруца 47 км до болницата в Русе, а цялото му лице в кръв! Не подкрепям Русия Говоря с факти!
  • 77 СЛОНА

    14 8 Отговор
    НАСТЪПИ НА ЖИВО ДЕМОНТАЖ НА БЪЛГАРСКИЯ КОМИСАР В ЕС И ИЗТИЧА В ФЕКАЛИЙНИЯ КАНАЛ!!!........
    ПАМЕТНИКА ДОРИ И ДА ГО ДЕМОНТИРАТ ,ЩЕ ГО ВЪРНАТ ОТ НОВО КАТО ДОЙДАТ БРАТУШКИТЕ ДА НИ ОСВОБОДЯТ ОТ ЕС ,НАТО И САЩ

    Коментиран от #78, #122

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Чегевара

    13 20 Отговор
    Това е окупационен фашистки паметник

    Коментиран от #87

  • 80 Пламен

    14 14 Отговор
    Всеки ден ще е така до демонтажа на това позорище
  • 81 засрамете се

    17 4 Отговор

    До коментар #69 от "Агата Кристи":

    Жалки вопли и обиди. То се видя, че освен да рушите, крадете и лъжете, друго не можете.

    Коментиран от #116, #155

  • 82 2020

    16 5 Отговор

    До коментар #5 от "Хайде":

    И небългарското външно министерстов да заклейми това посегателство. Двоен аршин - лизане на задни части на господарите....
  • 83 ++++

    12 4 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    А сградата на еврокомисията какво е ???
  • 84 Дякон Унуфрий Араллампиев

    7 10 Отговор
    Съгласен съм но при условие че се демонтира и Европейската централа
  • 85 Гъбарко

    14 8 Отговор

    До коментар #25 от "Агата Кристи":

    В НПО-то не ви ли казаха, че никога не е имало турско робство. Бягай да се кланяш на бомбардиралите София.

    Коментиран от #86

  • 86 Курти

    8 10 Отговор

    До коментар #85 от "Гъбарко":

    А на бомбардиралите Варна от Черно море още колко да сме се навели?!

    Коментиран от #90

  • 87 Рузвелт

    14 6 Отговор

    До коментар #79 от "Чегевара":

    Много лумпени се навъдиха. Не знаят кой е освободил света от фашизма
  • 88 Сандо

    14 4 Отговор
    И после се чудим защо избират национални предатели и продажници.Ами затова и заради такива дегенерати.
  • 89 Дан

    13 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Знаеш ли колко паметници пък и концлагери седят във Германия и по света? Но хората там са с акъла си а не имат мозък като твоя ПИЛЕШКИ.

    Коментиран от #129

  • 90 Като гледам

    11 3 Отговор

    До коментар #86 от "Курти":

    кой ти прави партии, кой ти избира правителства и кой ти назначава шефове на силови ведомства, виждам прекрасно на къде си се навел! Е аз предпочитам да съм изправен!
  • 91 Ако не беше Червената армия

    14 9 Отговор
    България щеше да бъде англосаксонска картофена нива
    А русофобите щяха да орат с рали или щяха да са просяци

    Коментиран от #96, #99, #102

  • 92 Александър

    4 5 Отговор
    1974 баща ми си купи гуми за москвича в найлон/руски/от Унга рия! Преди това руски гуми от БГ без найлонов плик и се скапаха за 10000 км.! От Унгария издърж аха два пъти по-вече! След това влашкия Видин се опита да пра ви! Купих си и за 5000 км- 6 бало на!? Да се затвори Ботевата алея за власите, станали софиянци от врачанско и монтанско, щот те са предали Ботев! 44- та ген. Търпе шев изтегля корпуса от Гърция! Служих с племенника му полковн ик Търпешев! Гърците са казвали не си отивайте!Защо ли???
  • 93 Павел пенев

    12 5 Отговор
    Нашата полиция няма намерение да залавя фашизираните елементи и демократични лумпени а Министър Демерджиев спокойно си поспива и очаква да го поканят в следващото правителство.

    Коментиран от #98

  • 94 Само предлагам

    10 10 Отговор
    Абе късо ишковците защо не върнете и МАВЗОЛЕЯ . Да направим една бригада и за една ПЕТИЛЕТКА ще е готов. А пък ще увеличим и руските туристи. Преминали вече към китайския ЮАН

    Коментиран от #100, #148, #151

  • 95 666

    14 13 Отговор
    Този паметник трябваше да отиде при мавзолея преди 30 години. Робското ни съзнание не смее да се раздели със символ на мрачния комунизъм и съветизъм. Руската партия БКП пак ще го излъска. Нищо че нациста Путин не ни признава за хора в свободна държава.
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Съсел

    8 10 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    Значи копейката като хвърля боя е държавни че ско. А тези са идиоти

    Коментиран от #103

  • 98 Иво

    9 9 Отговор

    До коментар #93 от "Павел пенев":

    Предполагам че под фашизирани елементи имаш предвид иZраждане и техния фюрер Копейкин. Те наистина са за затвора.

    Коментиран от #152

  • 99 До силноумний

    9 15 Отговор

    До коментар #91 от "Ако не беше Червената армия":

    Ако не беше Ч АРМИЯ сега щяхме да сме поне като Гърция а не сега да ходим да им работим А помниш ли купоните 1990 г След като построихме СОЦИАЛИЗуМА Сигурно си учил в Москва

    Коментиран от #101, #108, #126

  • 100 И като събори мавзолея, ко спечели

    13 4 Отговор

    До коментар #94 от "Само предлагам":

    Поумня ли? Видимо нула! По богат ли стана? Видимо нула, драскащ не умен, мразещ се, за дребни монети! Имаш ли идея, че мавзолеи има в много малко държави и това може да е супер туристическа атракция? И Една нормална държава, А не от глупаци и продажници, за годините от както го няма, щеше да е изкарала стотици милиони от туризъм! Твоите къде са? Добре, че няма и в Египет такива тъпанари, че света щеше да е лишен и от пирамидите!
  • 101 Ако не беше Ч. Армия

    11 6 Отговор

    До коментар #99 от "До силноумний":

    сега нито Гърция щеше да е това, нито Европа това! Айде сега давай пак отначало с тъпотиите да обслужиш америка за България и САЩ! Само не знам, като мразиш България, що стоиш тук да я мърсиш, а не я напуснеш!
  • 102 СССР

    7 14 Отговор

    До коментар #91 от "Ако не беше Червената армия":

    Ха ха ама ти серизно ли говориш. Именно тези 45 години руски комунизъм ни върнаха сто години след маймуните. Западния стандарт не можем да го стигнем още 40 години. А Америка вече живее в 22 век.

    Коментиран от #106, #153

  • 103 Една и съща идиотщина е

    9 3 Отговор

    До коментар #97 от "Съсел":

    Но гледам реакциите не са едни и същи! Което означава, че има много прост и продажен народ!

    Коментиран от #121

  • 104 Гъбарко

    12 2 Отговор

    До коментар #27 от "Демонтаж - сега!":

    В нормалните държави, паметници не се бутат, дори паметници като този на бомбардиралите София през втората световна война. Това е история.

    Коментиран от #130

  • 105 Не....

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Просто ти си к ə н ə ф 🚾🚾🚾
  • 106 За това си виновен ти

    8 4 Отговор

    До коментар #102 от "СССР":

    А не Червената Армия! Сега правиш същото! Искаш да си нечий слуга! На кой ще слугуваш, разлика няма! Все ще си използван!

    Коментиран от #117

  • 107 родфронт

    7 11 Отговор
    Да го махат.Нещо което разделя нацията няма място в центъра на София.За чинията на Бузлуджа дума не обелват-оставиха я да се разсипе.Но кой ходи там?Никой.

    Коментиран от #109

  • 108 Един

    5 5 Отговор

    До коментар #99 от "До силноумний":

    Чудя се 30 години оти ги ручахме жабетата?? Драпахме неистово да се отскубнем от северния мечок. И малко или много успяхме. И сега изведнъж усъмнахме яхнати от янките и евро “партньорите “ни. Но така яхнати , че свят ни се извива.И в резултат държавицата от бананова отива на зануляване. И седин и се чудим: дедите ми са бесени от турците. Гинали са под Одрин и завоя на Черна. Трепани са от комунетата жестоко. Лагери , затвори. Бяхме първи да сеалим член първи. И сега осъмнахме да се чудим за кой да гласувам. Ужас хора. БСП или Възраждане. Обаче сърце не ми дава. Дедите ми са клани от тези. До къде се докарахме. Народе!

    Коментиран от #179

  • 109 Видял

    6 0 Отговор

    До коментар #107 от "родфронт":

    Възстановяват я. Покрива е оправен. Сега вървят по нататък.
  • 110 Факт

    11 6 Отговор
    Ако го нямаше трети март, който е освобождението на България, нямаше да има и ден на съединението, нито ден и на писмеността. Затова трети март трябва да бъде национален празник. Без него и теб Агата Кристи нямаше да те има.

    Коментиран от #113

  • 111 !!!?

    10 12 Отговор
    Агонията на един мастодонт на съветската окупация, а и останалите в страната само разделя българската нация, което напълно покрива целите на Кремъл !!!?

    Коментиран от #125

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 !!!?

    6 5 Отговор

    До коментар #110 от "Факт":

    Хайде стига с тази мантра...защото така и българи ако нямаше по тези земи, нямаше да има кой да бъде освобождаван, а пък ако ги нямаше Кирил и Методий Московията щеше да пише и говори днес на монголски !!!?
  • 114 Митрофан

    8 7 Отговор
    това е дело на ИДИОТА КОПЕЙКИН ! Неговата чета ИДИОТИ от Възбуждане работят с червена боя!
  • 115 Павлик Морозов

    6 7 Отговор
    Изчетох коментарите.Е,затова това "нещо" е необходимо час по скоро да се премахне.
  • 116 А после

    4 1 Отговор

    До коментар #81 от "засрамете се":

    се обиждат, че по време на защитната реч на Г.Димитров пред Лайпцигския процес, един казал.,че българите са варври...
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 !!!?

    15 13 Отговор
    Мастодонтите на съветската армия в България са символ на раболепието на шепа русофили-фундаменталисти и трибуна за кремълската пропаганда на терен !!!?

    Коментиран от #198

  • 119 СССР

    8 5 Отговор
    За разлика от вас русофилите аз съм свободен човек. Просто работя повече за да живея по добре.

    Коментиран от #123

  • 120 ДОЛНЮ

    8 3 Отговор
    ДААА СОРОСОИДЧЕТАТА МАЦАТ ЗА КИНТИ И ДЕМОКРАЦИЯ КАТО ИМ ПЛАЩАТ ОТ КОЗЯК ....НО НЕ МАЦАТ ПАМЕТНИКА НА АМЕРИКАНСКИТЕ АВИАТОРИ ИЗВ. УБИЙЦИ КОИТО СА БОМБАНДИРАЛИ СОФИЯ И ДР. ГРАДОВЕ И ТО САМО ЦИВИЛНИ И СА ХВЪРЛЯЛИ ИГРАЧКИ БОМБИ ЗА ДЕЦАТА...Е РАЗБИРА СЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ...
  • 121 Тук

    7 0 Отговор

    До коментар #103 от "Една и съща идиотщина е":

    има значение, кой ЗАПОЧНА ПРЪВ да маже с боята ? Май, още преди 2-3 години умнокрасивите дадоха пример и първи започнаха да цапат в знак на изразяване на "гражданска позиция". Та каквото повикало- това се обадило.

    Коментиран от #128

  • 122 Бай Митко

    3 1 Отговор

    До коментар #77 от "СЛОНА":

    Добър коментар, който ме разсмя! Е как да не ударя една ракия, време му е!
  • 123 За твое съжаление, не си

    5 0 Отговор

    До коментар #119 от "СССР":

    Но няма с какво да го осъзнаеш!
  • 124 стоян

    6 5 Отговор

    До коментар #24 от "С прост народ, тази страна няма бъдеще":

    До 24 ком - другарю - как може да обиждаш тия дето не обичаме путин и мразим кумунистите с думата предатели като от вас кумунистите по голями предатели няма - дори щяхте да ни правите 16 република а хората в благоевградско ги писахте че са македонци

    Коментиран от #127, #138

  • 125 Паметникът

    7 5 Отговор

    До коментар #111 от "!!!?":

    не разделя. Той стои там за да се пази в паметта историята. А който не уважа историята няма поука у бъдеще. Разделят я примитивните амбиции и криворазбраната "свобода"

    Коментиран от #131

  • 126 бай Иван

    7 1 Отговор

    До коментар #99 от "До силноумний":

    Бай ти Иван да ти каже ,че по времето на социализъма Гърция в сравнение с нас беше бедна държава. Ако не вярваш ,чети . Ама сте малки и не ги знаете тия работи .

    Коментиран от #189

  • 127 Ами там обиди няма

    4 1 Отговор

    До коментар #124 от "стоян":

    Само истина! И тук няма нищо общо с Путин мутин или друг гютин! Нито за комунисти, комсомолци, пионерчета, чавдарчета, нито за всяка друга простотия, заради която съм написал тези истини! Ти само потвърждаваш написаното в ком. 24!
  • 128 Така е

    2 0 Отговор

    До коментар #121 от "Тук":

    примерът на пошлото е по-заразител от примера на доброто.
  • 129 стоян

    2 5 Отговор

    До коментар #89 от "Дан":

    До 89 ком - другар на запад има съветски паметници защото има убити войници - а в България загиналите съветски войници са от пиене на метилов алкохол в Бургас ама там паметник няма - направете им да се помнят от какво са загинали

    Коментиран от #145, #185

  • 130 бай Иван

    10 2 Отговор

    До коментар #104 от "Гъбарко":

    Историята за това е история .За да се помни и да има нещо да ни припомня. Хубава ,лоша това е историята. И ако не искате както казвате да се върне "злото" оставете историята да говори за него. Представете си ако в древният Египет имаше инфантили, като рушителите на паметниц,и какво щяхме да имаме запазено като история? Нали фараоните са били робовладелци? А пирамидите в Ю.Америка ? Че там са правени човешки жертвоприношения . И тях ли да разрушиме и.диоти? Уважавайте историята такава каквато е била. Тя само може да ви научи да избегнете следващи грешки. Само ,че като гледам никой не се учи от нея.И резултатите не закъсняват.
  • 131 !!!?

    9 7 Отговор

    До коментар #125 от "Паметникът":

    И мавзолеят на "вожда" на Партията е История и то по-българска История от паметниците на съветския окупатор, пък никой на скърби за него. А защо точно съветските паметници са ви по свидни от българските само доказва васалния манталитет на шепата лумпени около Копейкин и Со, които претендират за суверинитет и неутралитет !!!?

    Коментиран от #136

  • 132 Роза

    7 2 Отговор
    Всеки паметник е произведение на изкуството.Трябва да бъде взето и мнението на авторите на паметника според Закона за авторско право.Един паметник задължително се демонтира,ако е много разрушен и ерозирал от времето и застрашава сигурността на преминаващите хора.Идейните подбуди не са от значение.

    Коментиран от #167

  • 133 Дааа, всеки

    5 0 Отговор

    До коментар #31 от "Така ли?":

    сорослямец е патологичен лъжец. Шепа монетки и е готов и майкаси да продаде или обвини във всякакво престъпление, стига господарят да е доволен.
  • 134 Тото

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    Този надпис е за американското посолство!!!
  • 135 Гробаря

    7 4 Отговор
    Соросоидни боклук си отмъщава... Уверено вървят по стъпките на укрофашистите... Кафявата чума е вече тук и чука насървено по вратата! Врагът е пред портите! От нас зависи да го спрем ако искаме някакво бъдеще за превзетата ни държава и превърнатия в матрял доскоро горд народ..
    Народе!!!!?
  • 136 Бутането на мавзолея

    10 5 Отговор

    До коментар #131 от "!!!?":

    беше израз на тъпотия! Жалко ако е останал някой да се раздва на тъпотата!

    Коментиран от #141, #142

  • 137 Ами

    4 10 Отговор
    Ако продължават да се мотат политици ни като нищо някоя сутрин ще осъмнем с взривен монумент на срама и окупацията. Този позорен символ разделящ обществото трябваше да бъде премахнат още преди 30 години.
  • 138 Само че

    9 2 Отговор

    До коментар #124 от "стоян":

    100-яне има и много по големи предатели от тези дето спомена. Това са тези 33-годишните управници и техните поддръжници, които превърнаха България в БАНАНОВА ДЪРЖАВА. Но едва ли ще го осъзнаеш, тъй като ти и такива като теб ползвате само клишета и козякоугодни лозунги.
  • 139 АКО ГО БОЯДИСАМЕ ЧЕРВЕН

    8 2 Отговор
    ЕВРОАТЛАНТИЦИТЕ ИМАТ ПАК ГОЛЯМ ИЗБОР ДА ГО ЦАПОТЯТ , ЯВНО ПЛАЧАТ ЗА ЗАТВОРА !
  • 140 Паметника на канасювиги Кубрат

    6 2 Отговор

    До коментар #48 от "Плашимир":

    го сринаха осРайнците, също го окекаха този на опълченците на Шипка, издигнат от бесарабските българи. Освен това и гробът на канасювиги Аспарух, гориха и български знамена. Но за сороспиянеца е важно да изопачи нещата в угода на господаря си. Сорос/БилГей е сороспиянският идол, пред него удрят кратуните си у земи, в религиозен унес.
  • 141 Бай Митко

    8 4 Отговор

    До коментар #136 от "Бутането на мавзолея":

    Прав си българино, но тъпотията е повсеместна. За да угодят на козяк са готови гладни да стоят, а парите за събаряне да отидат.
  • 142 !!!?

    8 3 Отговор

    До коментар #136 от "Бутането на мавзолея":

    Построяването на мавзолеят е още по-голяма тъпотия...питай Партията, която сама изтри името на собствения си "вожд" от съвременната си история !!!?

    Коментиран от #146

  • 143 Дебилоочие

    10 2 Отговор
    Започват атака за отклоняване вниманието от соросоидните продажници и предатели от пп-дб. Чичо Сам уверено ни тласка към война, ако не успее да ни прати срещу Русия, то поне да запали гражданскаВойна. И в двата случая Тойпечели. Ние губим. ВРЕМЕ Е ДА СЕ СЪБУДИ!
  • 144 Прокуратурата

    7 3 Отговор
    Ще образува ли досъдебно производство срещу извършителите
  • 145 бай Иван

    12 0 Отговор

    До коментар #129 от "стоян":

    Над 20 000 000 от метилов алкохол ли са загинали бе кре.тен? Във всяко стадо има мърша . За разлика от теб аз имам мой баби и дядовци които са ми разказвали от първо лице и за немците в София и за руснаците. Моята баба и дядо са били обрани на улицата от руски войници по време на краткото им пребиваване в България , но са били мамени и от немците с фалшиви пари преди това. Руснаци са влизали в избите на къщите да взимат провизии и ракия .А нима немците не са го правили в овладяните държави?И все пак дядо ми след това е отишъл на фронта да се сражава и беше комунист и изключително честен човек. Колкото за мародерите от руска страна са ми разказвали за едни групи , казвали са им тричленки които като набарат такива мародери спрямо местното население следва едно единствено наказание. Военно време , хора всякакви, но това не омаловажава борбата с нацизма. Това ми е разказвано от моите баби и дядовци. И четиримата по времето на ВСВ са софиянци. Баба ми е показвала в кв. Борово в близост до Топлофикация където живееха, един кратер останал от бомбандировката на София,за да знам какво се е случвало и да помня. Разказвали са ми как тайно са слушали примерно радио "Москва" ,да се информират за събитията на фронта, щото пропагандата е била като сега . Благодарен съм им за това което съм научил от тях от първо лице и съжалявам,че не съм питал и научил повече.
  • 146 Построяването на мавзолея е история

    7 2 Отговор

    До коментар #142 от "!!!?":

    А тя е за да се помни и пази, а не да се руши! Ти какво построи? Аман от рушители, вредители, и мразещи себе си хора! Комплексите търсете другаде да ги избивате, а не върху историята!
  • 147 Да те светна тебе,

    3 1 Отговор

    До коментар #64 от "Тодор Живков":

    преносения. Покрив на къща без стени е навес или беседка.А сега бегай да пасеш магарешки тръни в дола, че дедо шорош е забавил грантовете.
  • 148 Сандо

    6 1 Отговор

    До коментар #94 от "Само предлагам":

    Знаеш ли за колко време беше направен Мавзолиея?Откъде ще знаеш с този полиран от евроатлантически ценности мозък.Но може и да си прав - с такива дембели като вас май и петилетка ще е малко.

    Коментиран от #186

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Николай Стоименов

    1 1 Отговор
    Да в компанията на Иво П.....А и Тагарев Г..Ъ






    и Тагарев
  • 151 Можеш само

    3 0 Отговор

    До коментар #94 от "Само предлагам":

    да си предложиш G@30t, наоколовръстното, на тираджиитеотанадола. За друго не ти стига мозък.
  • 152 Сорос/БилГей

    3 0 Отговор

    До коментар #98 от "Иво":

    Браво, умницата ми! Дядо ща та спонсорира да си сминиш полъ.
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Агата Кристи

    2 3 Отговор

    До коментар #81 от "засрамете се":

    Имаш в предвид разрушените паметници от комунистите, нощем, по тайна доба. Даже и на Гюро Михайлов паметника, Ботевия кръст на Околчица го заменихте с ПЕТОЛЪЧКА.
    На всички войнишки паметници махнахте кръстовете и чучнахте ПЕТОЛЪЧКИ.
    Е ТОВА СТЕ "МИЛИТЕ" Комунисти русофили.
    Който милее за чуждото - не е българин.

    Коментиран от #156

  • 156 Ами точно де

    6 1 Отговор

    До коментар #155 от "Агата Кристи":

    Сменя се някаква власт и започва подмяна и рушене на историята! ЗАЩО? И ти искаш същото! Това е история! Тя е за да се помни, а не да се руши и подменя! Що за тъпотия е, да се възмущаваш от нещо, а да искаш да направиш същото?

    Коментиран от #159

  • 157 Мисля

    4 1 Отговор
    Мацола и ПП осъдиха ли "вандалския акт"?Защото утре сградата на ЕС пак ще бъде омазана.
  • 158 касапина

    2 2 Отговор
    Някой да сложи скрити камери на руските паметници и само един да бъде заснет, по време на касаплъка ще издаде и останалите мъртъвци.

    Коментиран от #160

  • 159 Агата Кристи

    2 4 Отговор

    До коментар #156 от "Ами точно де":

    Нямам нищо против КАМЪКА.
    "ДРУГАРИТЕ" да си го преместят в музея на соц.изкуство и там да му се кланят. А на това място да се издигне паметник на БЪЛГАРЩИНАТА !
    Само 1 въпрос : проумяхте ли защо именно от този "паметник" тръгват на парад онези носещи знамена с цветовете на дъгата.
    Малко е необходимо за да му "светне" на човек...
    Приятен следобед !

    Коментиран от #163

  • 160 Тъп

    1 0 Отговор

    До коментар #158 от "касапина":

    Ти е нажа "касапино", + това м/у ушете
  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Мястото на паметниците

    6 3 Отговор

    До коментар #159 от "Агата Кристи":

    е там където са построени! Тези комплекси за промяна на истирията, ги избивайте другаде! А що някой с дъга и без дъга е решил да тръгва отнякъде или от другаде, мен не ме вълнува! Вълнувва ме, когато иска някой да ми натрапи тъпотията си!

    Коментиран от #168

  • 164 МДААА

    0 2 Отговор
    ПОТНОВИНА НА ДЕНЯ...бяхте поспряли малко, ама трънчето ви боде нали
    Абе не сте ли едни и същи ЗА или ПРОТИВ, според вятъра, а
  • 165 И аз да кажа

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Плашимир":

    Винаги са пречили на хората с достойнство! Само лиз.ачи могат да харесват в столицата им да се извисява размахал оръжие чужд войник! Ми да вдигнем и на султан Баязид от "признателния български народ"! И лъжливият надпис с неверните твърдения, дето червените слуги възобновиха?! Нито е от народа, а е по решение на БКП, в която към онзи момент са членували по-малко от 4-5% от българите, нито сме им признателни, нито армията се е казвала така, нито има причина да е точно на това място!

    Коментиран от #172, #174

  • 166 Пасъмас

    2 5 Отговор
    Альоша! Иди дамой!

    Над града на седем хълма.
    В Перлата на древноста.
    Хвърля сянка окупатор.
    Стиснал шмайзер във ръка!
    Кой ли вятър го довея
    Кой посрещна го с цветя?
    И за него песни пеят
    Сякаш той е всьо и вся!
    Някакъв мужик незнаен
    Символ на Режим суров.
    С искане да го признаем
    Като Символ на Мира!
    Той с ботушите прегази
    От Урал до Бранденбург.
    И отвори много рани
    Да кървят и днеска тук!
    Докога ще го търпиме?
    Докога ще всява страх?
    Докато не го свалиме
    Винаги ще носим грях.
    Долу в ниското се гуши
    Скромен бюст на Син Велик!
    Дякона стои послушен
    В Сянката на Чужд войник!
    Окупаторе, Альоша
    Хвърляш сянка ти над нас!
    УБери свои галоши!
    Ухади дамой сейчас!
  • 167 Мухаха

    2 1 Отговор

    До коментар #132 от "Роза":

    Хайде бе- не било от значение, че някой за да се мазни на насилника, му струпал паметник с парите от целия народ!!! Познавам наследник на Дойчин Дойчинов- един от скулпторите - автори на релефите в долната част и той още преди 1989 казвал, че ще е най- щастлив когато гръмнат това позорно грозилище! И никой не го е питал за мнението му, когато са го възлагали- не е смеел да откаже, защото имал деца, а Белене било препълнено с набедени за врагове!
  • 168 Айде бе!

    1 4 Отговор

    До коментар #163 от "Мястото на паметниците":

    Ми анджък комунистическата тъпотия ни натрапвате вие, невежите! Чужд войник им размахва Калашник, курдисали надпис с три фактически ( не идеологически) грешки, навирили го по- високо от всеки друг монумент, нямаме паметник на основателя на България, но вие се тръшкате за този! Гнус безподобна!

    Коментиран от #170, #171

  • 169 не се надувай

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "вижда се":

    Това послание май има конкретен получател.
  • 170 Е айде де

    6 2 Отговор

    До коментар #168 от "Айде бе!":

    Мястото на паметниците е там където са построени! Тъпи опорки, думички, термини и не знам си още каква глупост, не променят това! Историята е да се помни, а не някой мразещ мисленето, да избива комплекси!
  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Да кажеш

    1 1 Отговор

    До коментар #165 от "И аз да кажа":

    Ама първо намери какво!

    Коментиран от #175

  • 173 Леллее

    2 6 Отговор

    До коментар #68 от "Вале-каро":

    Ми не, моето семейство и приятелски кръг нямаме червени корени и твърдо сме за махане на слугинските слагачески "паметници" на раболепието! Ако е до история, повече сме били под турско и византийско, трябва ли и техните представители да стърчат по паркове, върхове и площади?

    Коментиран от #176

  • 174 Само че

    5 1 Отговор

    До коментар #165 от "И аз да кажа":

    първо да се събори паметника на американските летци бомбардирали столицата, разрушили стотици сгради и избили хиляди невинни българи.

    Коментиран от #183

  • 175 И аз да кажа

    2 1 Отговор

    До коментар #172 от "Да кажеш":

    Аз съм намерил- за който иска да проумее! А по същество да възразиш? Или премного очаквам от някой, който харесва да му размахват Калашник над главата?

    Коментиран от #177

  • 176 Митака

    5 2 Отговор

    До коментар #173 от "Леллее":

    Я дай мнение за паметника на американските пилоти бомбили София.

    Коментиран от #180

  • 177 Само че

    3 1 Отговор

    До коментар #175 от "И аз да кажа":

    спри да декламираш заучени фрази и клишета, кажи нещо свое. Но не можеш с този шлайфан пипон.

    Коментиран от #181

  • 178 Айде бе!

    4 4 Отговор

    До коментар #71 от "Стойчо Караилиев":

    Нищо не са създали комунистите- те само грабеха, преразпределяха и принуждаваха другите да им работят ангария! Няма заможен комунистически дарител, нещо сам да е дал или извършил- все с принуда и заплахи караха ДРУГИ да се потят и лишават, а те "мъдро ръководеха". Толкова мъдро, че при все робския труд на бригадири, войничета, лагерници и обикновени хорица, доведоха соца до фалит, и то няколко пъти! Или ще кажеш, че Живков и котилото му нещо сами са скопосали?

    Коментиран от #190

  • 179 Бях на почивка

    2 3 Отговор

    До коментар #108 от "Един":

    Искрено ти съчувствам, ако така виждаш нещата! Аз не съм чувал американският посланик да ни нарича "подлоги", нито американски сенатор да се хвали как са ни изкупили наполовина и ще купят и останалото, нито да ни нарича врагове и предатели, нито половин милион американци да са получили държавни безлихвени заеми, за да се заселват в определена зона от България ...
  • 180 Леллее

    3 4 Отговор

    До коментар #176 от "Митака":

    Изобщо не го знам къде е! Не се натрапва над целия ни градски пейзаж и доколкото знам, не претендира да е от благодарния български народ. Нито ходят психясали американофили да го лъскат и обгрижват. Не долавяш ли разликите?

    Коментиран от #182

  • 181 И аз да кажа

    4 1 Отговор

    До коментар #177 от "Само че":

    Мислех си, че мозъкът е отвътре на черепа, но пред твоите брилянтни аргументи онемях!
  • 182 Всеки паметник

    7 3 Отговор

    До коментар #180 от "Леллее":

    показва времето в което е строен! На американските летци, е построен в днешно време! Историята на тези летци е, че са бомбардирали доста градове в България, а в София е имало над 1200 жертви и още толкова ранени и много разрушения! Да позволиш в днешно време да се направи такъв паметник и да почетеш хората които са избили толкова много от твоят народ, свидетелства за поколенията, че в това време, сме били лакеи и слуги на САЩ! Така и паметника на съветската армия, показва своето време! Затова, паметниците са история на своето време!
  • 183 Агата Кристи

    1 2 Отговор

    До коментар #174 от "Само че":

    "хиляди"...... А защо не милиони ???
    Или си препил още от обяд, или не си си взел лекарствата, а ако не е и това - бегом на доктор

    Коментиран от #187, #196

  • 184 ганев

    3 0 Отговор
    ЕЕБ ......ТИ МАЛОУМНИЦИТЕ ДЪРЖАВАТА ВЕЧЕ СТИГНА ДЪНОТА. ТОТАЛНА РАЗРУХА СУПЕР ВИСОКИ ЦЕНИ...ИНФЛАЦИЯ ШИРЕШТА СЕ БЕЗНАКАЗАНА ПРЕСТЪПНОСТ ТОТАЛНО ОБЕДНЯВАНЕ НА 78ПР ОТ НАСЕЛЕНИЕТО......А ТЕЗ ГЕРОЙ СЕ ПРАВЯТ НА МНОГО МНОГО ИЗОСТАНАЛИ ДИСИДЕНТИ И ИСКАТ ДА СТАНАТ ВЕЛИКИ И ДА ГРИЗКАТ ЛЕВ.......ДОКАТО ГО ИМА........ТОВА СА ПЪЛНИ .............Е ВИЕ ГО ЗНАЕТЕ
  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 бай Иван

    4 3 Отговор

    До коментар #148 от "Сандо":

    Не харесвах мавзолея , но така или иначе е бил построен. Построен за шест дни . ШЕСТ! Сандо, това е до №94 да го знае. Попитай го и дали знае колко време им отне да го взривят. Имаше един син крадец дето и в гроба ще го преследва прякора му "Бъки Бомбата" . Колко време и с колко взирове се опитваше да го разруши само? Тоя същият беше известен с близките си отношения с Иван Костов и Надежда Нейнски/ Михайлова по това време/а беше и вицепремиер. Същият бомбаджия тихомълком беше натирен за грандиозна корупция.За това какво е отношението към Костов няма да говорим или как мъжът на Надежда , Камен Михайлов приватизира набързо гаража на УБО до театър София и сега там има грандиозен строеж на мястото продадено за милиони но вече от приватизаторите. Та те такива са борците за историческа справедливост. Крадец до крадец мила моя майнольо. А скандираха по площадите "Кой не скача е червен"
  • 187 Бройката

    1 2 Отговор

    До коментар #183 от "Агата Кристи":

    е около 4000 загинали и много ранени, осакатени за цял живот...
  • 188 Да, ама...

    5 3 Отговор
    Съветските паметници трябваше да се разрушат още през 89-та както и да се разстрелят публично всички комунисти. Сега вече е късно за каквото и да било...
  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 бай Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #178 от "Айде бе!":

    Само да ти кажа ,че "грабителя" Тодор Живков в сравнение със сегашните грабители е като пеленаче сукалче. И който набараха за далавери нямаше отърване. Питай Янчо Таков и авера му Доктора за пет кожуха контрабанда колко лежаха в затвора. Същият този доктор е на Белослава баща и понеже шило в торба не стои след идването на демокрацията доколкото ми е известно стана пак от далавераджиите. Не знам как така и за какви заслуги убиха и майка му и баща му в Люлин в средата на деветдесетте по особено жесток начин. Така поне пишеше в пресата. Всички деца на бившите партийни величия от втория ешалон на власста при комунизма станаха най-върли демократи по една проста причина .Нагаждаха се към комунизма , така бързо се нагодиха и към капитализма. И винаги са готови да предадат някого.
  • 191 Еди

    1 2 Отговор
    КОЙТО ПОСЯГА НА ПАМЕТНИК НЕЗАВИСИМО КАКЪВ БЯЛ ДЕН НЯМА ДА ВИДИ,ОНЯ ОТГОРЕ ВСИЧКО ВИЖДА!
  • 192 бай Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #189 от "Баба ти от Украина":

    Статията е НРБ от 1944 -1989 с цифри и факти. Може да се прочете цялата да не цитираме всичко
    Данните са взети от Националния статистически институт. Те са официални и общодостъпни. Така че всеки гражданин може да отиде и да си направи справка. Статостока в България по индустриални и селскостопански отрасли за периоди преди 10 ноември, 89 г. и миналата 2014 г. Крайния резултат от изследването е потресаващ! Ето и фактите:
    ПРОИЗВОДСТВО:
    Първа група показатели: Какво е произвеждала България през 88 г. Това е последната нормална година, преди да дойде така наречената псевдодемокрация. Сравнявам 1988 г. с миналата 2014 г. И ето какъв е резултата по отрасли:
    Металообработващи машини: През 1988 г. сме произвели 17 440 броя. За сравнение, през цялата 2014 г. сме произвели едва 1930 броя.
    Електрокари: През 1988 г. – 47 400 бр. – През 2014 г. – 180 бр.
    Мотокари: През 1988 г. – 35 100 – През 2014 г. – 210 бр.
    Домашни хладилници: През 1988 г. – 111 000 бр. – През 2014 г. – 0 бр.
    Цветни телевизори: През 1988 г. – 124 300 бр. – През 2014 г. – 0 бр.
    Памучни платове: През 1988 г. – 362 млн. кв. м. – През 2014 г. – 8 млн. кв. м.
    Вълнени платове: През 1988 г. – 45 млн. кв. м – През 2014 г. – 2,4 млн. кв. м.
    Месо: През 1988 г. – 565 600 тона – През 2014 г. – 150 000 тона Тоест- 4 пъти по-малко
    Мляко: През 1988 г. – 2,5 млн. литра – През 2014 г. – 70 хил. литра. Тук спадът е потресаващ – 34 пъти по-малко количество!!!
    Зеленчукови консерви: През 1988 г. – 344 000
  • 193 Ужас

    3 3 Отговор
    Да се разкарат тези измислени болшевишки светилища да не дразнят хората Който ги иска да му се даряват безплатно
  • 194 бай Иван

    3 3 Отговор
    ИЗНОС:
    Електронни калкулатори: През 1988 г. – 46 700 бр. – Сега 2014 г. – 0 бр.
    Електрокари: През 1988 г. – 44 700 бр. – През 2014 г. – 0 бр.
    Телефонни апарати: През 1988 г. – 630 000 бр. – През 2014 г. – 0 бр.
    Радиотелефони: През 1988 г. – 121 000 бр. – През 2014 г. – 0 бр.
    Пресни плодове: През 1988 г. – 139 000 тона – През 2014 г. – 7 000 тона.
    Домати: През 1988 г. – 78 900 тона – През 2014 г. – 1 100 тона.
    КОНСУМАЦИЯ НА:
    Прясно мляко – литри на човек за 1 година:
    През 1988 г. сме консумирали 195 литра мляко на година – През 2014 г. – 20 литраМесо: През 1988 г. – 75 кг. – През 2014 г. – 32 кг.
    Яйца: През 1988 г. – 263 бр. – През 2014 г. – 143 лв.
    Плодове: През 1988 г. – 109 кг. – През 2014 г. – 50 кг.
    Захар: През 1988 г. – 35 кг. – През 2014 г. – 7 кг.
    Тези данни са жестоки показатели за това как живеят хората и какво потребяват. Разрушителната политика на хората, които управляваха държавата от 89-та година, е само една от причините днес България да е страна от Третия свят. Идеалът на „демократичните“ ни политици след 10-ти ноември беше да се съкращават и разрушават заводите и предприятията, като символ на комунизма. Дори комисиите, специално създадени за ликвидацията на ТКЗС-тата бяха наречени официално с безумното име „Ликвидационни“. Това име е потресаващо.
  • 195 Българин

    0 0 Отговор
    Дами изсъхнат ръцете на тоя
  • 196 Само че

    2 0 Отговор

    До коментар #183 от "Агата Кристи":

    Определено на изтривалки не обръщам внимание. За жертвите и разрушенията от американските бомбардировки може да се почерпи информация от много места. Ако не вярваш се обърни към козяк.
  • 197 Галантно българче

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Българин":

    Само след Вас;-)!
  • 198 ¡¡¡¿

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "!!!?":

    Слаба ракия, изветряла...
  • 199 Хи-хи-хи

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "И ти като искаш същото,":

    Четирима "остряги"са се припознали в него. Минуси чок , опровержение - йок...
  • 200 Гост

    0 0 Отговор
    А бе да го махат това, мястото му е в музея, няма работа навън.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове