Транспортният министър Георги Гвоздейков освободи борда на директорите на "Холдинг БДЖ". Назначено е ново ръководство. Начело застава Георги Друмев, потвърдиха източници за Нова телевизия.
Георги Друмев е специалист в областта на железниците с дългогодишен опит в системата като професионалната му кариера преминава през длъжности от експлоатационната дейност до ръководни позиции. Има управленски опит и в търговски дружества от ресора на Министерство на отбраната. Завършил е ВВТУ "Тодор Каблешков", специалност "Технология и организация на железопътния транспорт".
За Председател на Съвета на директорите е назначена доц. д-р инж. икн. Юлия Варадинова.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Българка
11:54 13.08.2023
3 Дедо Клинчо
11:55 13.08.2023
4 Време
11:55 13.08.2023
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
12:01 13.08.2023
6 защо
12:03 13.08.2023
7 защо
12:05 13.08.2023
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Ква стана тя ❓
34 години
"Времето е наше !"
А всичко в по старому ❗
Ама бананите 🍌🍌🍌🍌
по-евтини от домати и ябълки
👍👍👍👍👍
Коментиран от #15
12:07 13.08.2023
9 Мнение
12:13 13.08.2023
10 мхааа
12:15 13.08.2023
11 Орел
12:20 13.08.2023
12 едфсд
Няма нормален влак за Варна в Сев.Бг. Сутрешният пристига около 6:30 часа, прекалено рано. Следващият пристига във Варна по обяд. Последният влак от Варна през деня е около 16:00 часа, а следващият около 22 часа.
Направете нормално разписание!
Сутрешен да пристига около 8:00-9:00 часа във Варна, вечер да има влак около 18-19 часа от Варна за София или за Г.Оряховица.
Коментиран от #13, #19
12:27 13.08.2023
13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #12 от "едфсд":
Не могат " само да боядисат" толкова влакове , камоли да ги пуснат ❗12:38 13.08.2023
14 Българин
12:46 13.08.2023
15 Българин
До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Това са приказки за баламурници, целта е товарните превози, едва ли пиронков се е возил в товарен вагон12:48 13.08.2023
16 Явно има
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
още за лапане. Печеливши както изглежда са товарните превози, които се извършват от частни фирми. При пътническия транспорт няма хора и като цяло трябват доста сериозни инвестициите, които едва ли ще се върнат. Да не говорим за поддръжката на жп линиите, Така както излиза далавера в момента е да вземат парите от ЕС и накупят някакви нови влакове и съответно приберат комисионните.Коментиран от #26
12:55 13.08.2023
17 Айде
Коментиран от #27
13:00 13.08.2023
18 Един
13:02 13.08.2023
19 Всички знаят
До коментар #12 от "едфсд":
Няма нужда от разписание, защото никога не се спазва!13:03 13.08.2023
20 Дедо ви
13:11 13.08.2023
21 Жоро
13:15 13.08.2023
22 Анонимен
14:13 13.08.2023
23 знаещ
14:41 13.08.2023
24 питам се
Наглост е да назначиш 83 годишен човек и после да го освободиш.
Значи става дума за пари
14:43 13.08.2023
25 Пирон
15:21 13.08.2023
26 жп-ц
До коментар #16 от "Явно има":
Е тоя, който сега ще е начело им майката на Товарни превози, а те го правят изпълнителен на холдинга15:28 13.08.2023
27 12345
До коментар #17 от "Айде":
В БДЖ винаги са държали да ги управляват железничари-оттук идва основния проблем. Те хал-хабер си нямат от управление, не разбират какво им говорят цифрите в отчетите. За това са на това дередже. И сега се повтаря същото- вместо да намерят абсолютни професионалисти, на които основната им работа е да стабилизират потъващи фирми, те пак слагат провалили се вече второразрядни началници за изп.директор Може би това е целта, а Гвоздейков15:37 13.08.2023
28 ДАСКАЛ ГЕНЧО
ЗНАЕ КАКВО Е УПРАВЛЕНИЕ НА ЖЕЛЕЗНИЦИ.
ЗА ПРЪВ ПЪТ В БОРДА ИМА СПЕЦИАЛИСТ КОЙТО РАЗБИРА ОТ ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ.
ИМА НАДЕЖДА.
13:47 14.08.2023