20 Април, 2024 14:33 3 433 140

Д-р Мирослав Ненков: Хомосексуален, добър, лош, но Западът е изборът на България

  • мирослав ненков-
  • българия-
  • здраве-
  • здравеопазване-
  • политика

Ние сме общество тийнейджъри, предупреди лекарят

Д-р Мирослав Ненков: Хомосексуален, добър, лош, но Западът е изборът на България - 1
Снимка: Архив

Хубав, лош, хомосексуален – Западът е развитото човешко общество. Така д-р Мирослав Ненков представи в ефира на Дарик радио своето виждане за правилната посока за развитието на България.

„В това човешко общество във всеки дом има тоалетна вътре. В другото човешко общество, което ние толкова много искаме да сме – да дойде Путин да ни оправи, както казват разни хора, там от цялото население, над половината не ползват вътрешна тоалетна. Кое е цивилизация и към кое се стремим ние?“, запита той.

На въпрос има ли пилот в нашия самолет, д-р Ненков заяви, че положителното пи нас е, че нашият самолет е завързан за теглича на опашката на европейския. Според него няколко поколения са захранени с мисълта, че е добре да откраднеш от държавното, че не е нередно да вземеш подкуп, че да предадеш близкия си е нормално.

„Ние сме общество тийнейджъри. Много ни е трудно да си представим, че нашите действия сега, ще имат отражение в бъдеще. Ние гледаме сега в момента кредита да си купим последния модел мега хипер телефон, да ни видят всички колко сме готини. Карането по този идиотски начин не е защото бързат тези хора, те бързат да покажат, че са повече от другите. Това е незрялост. Нашата болест е незрялост. Има лек за тази болест – времето“, каза д-р Ненков.

Д-р Ненков засегна и здравеопазването. На въпрос за смъртта на 2 бебета от Кюстендил, вследствие на заразяване с коклюш, той заяви: „Това е нещастие, защото те все още не са могли да бъдат ваксинирани, т.е. тях ги е настигнала болестта преди да може да има цивилизационна интервенция върху тяхното здраве. Проблемът е там, че се разболяват дечица, които са по-големи, не са ги ваксинирали майка им и баща им. И ако се случи нещо такова с едно детенце кой носи отговорността, е въпросът. Лекарите! Това е поредно живо доказателство, че ваксините са изключително полезни и това е едно от великите човешки открития. Това е все едно да кажем, че колелото е страшно гнусно и не бива да караме колело, защото в България 600 души загиват при катастрофи на автомобили с колела. Толкова е голяма тъпотията на тия хора, които не си ваксинират децата“.

Той коментира и политическата ситуация у нас със служебния кабинет на Димитър Главчев, бивш депутат от ГЕРБ. Той определи като „тъпотия“ наратива, че това правителство е равно отдалечено от всички партии.

„Борисов има талант комуникационен, безспорно. Но това е „абсолютно съвпадение“, ако едно нещо е бяло като патка, кряка като патка, то е абсолютно съвпадение, че е патка“, каза д-р Ненков, визирайки думите на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов, че е „абсолютно съвпадение“, че Главчев е предложил именно зам.-председателя на ГЕРБ Даниел Митов, след като той е изразил неодобрение към настоящия дипломат №1.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 73 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Българка

    39 6 Отговор
    Адмирации!
    „... Но това е „абсолютно съвпадение“, ако едно нещо е бяло като патка, кряка като патка, то е абсолютно съвпадение, че е патка“, каза д-р Ненков, визирайки думите на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов, че е „абсолютно съвпадение“, че Главчев е предложил именно зам.-председателя на ГЕРБ Даниел Митов, след като той е изразил неодобрение към настоящия дипломат №1."
  • 4 Сталин

    158 23 Отговор
    Абе хайванин запада никога не е бил избор на българина ,запада ни вкараха в тяхната колониална система за да ни крадат,като златото,цинк,мед, олово и всичките ни природни ресурси и ползват българина за евтина работна ръка

    Коментиран от #93, #127, #140

  • 5 Гацо Бацов

    105 14 Отговор
    Не е избор на народа! Това го избра бившата комунистическа номенклатура срещу правото да окраде държавата и да станат и те капиталисти.
  • 6 Сега руските хомо го закъсаха яко!

    21 84 Отговор
    Конгресът на САЩ гласува 61 млрд. долара за Киев!

    Коментиран от #101

  • 7 1488

    88 17 Отговор
    Мръсен соросоид

    Коментиран от #26, #45

  • 8 Българин

    46 2 Отговор
    "Ако се направи преглед на членовете на държавните съвети и държавниците, ще се намерят (макар и рядко) такива, които могат да направят една държава велика, а не могат да свирят на музикален инструмент и, от друга страна, ще се намерят мнозина, които могат да скрибуцат много изкусно, но са далече от това да направят малката държава велика, защото притежават обратната дарба: да докарат велика и цъфтяща държава до разруха и упадък" (Франсис Бейкън (1561-1626 г.), "Опити", Есе XXIX "За истинското величие на кралствата и републиките"). Уви, докторе, нашите политици са като гореописаните.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 българин

    104 14 Отговор
    Докторе, гледал съм много твои интервюта и изяви и имам положително впечатление. Но как така реши, че това е изборът на българина? И ако е така, защо думата референдум е толкова плашеща?

    Коментиран от #43

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Брейндед

    54 5 Отговор
    Хайде да не ни натяквате тъпашки псевдо зависимости никой не ни е калесал да сме със запада още малко и ще го искараш природен закон как хората се оставят така да ги баламосват което е задължително си става независимо от нашите желания и се казва природни закони изучават се по физика,химия и биология всичко останало зависи от нашия избор
  • 14 Град Симитли

    74 6 Отговор
    Тиквеник!
    Китай, Япония, Корея, Индия, Русия какво са?!
    .... Медиен запъртък, правилно го е изгонил Мутафчиев от ВМА!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Баба Гуси

    59 6 Отговор
    Хомосексуализмът е изобретен от Сорос, за да подкопае източно православните ценности.
  • 18 Да питам само, за един прЕател?

    73 6 Отговор
    Кога точно България избра да бъде роб на запада ???
  • 19 Бърнс

    6 24 Отговор

    До коментар #2 от "Отец Дионисий":

    Путин и той така го обича
  • 20 За размисъл

    62 7 Отговор
    Прост, по-прост, най-прост, Ненков.
    Тъпо та вдлъбнато. България е европейска страна от повече от 1300 години, когато по Западните покрайнини още са били градове- държавици.
    Не виждам защо трябва да приема, че ТРЯБВА да ми се налагат на мен и децата ми креватните практики на едно малцинство. Да правят каквото искат под юрганите си - тяхна работа. Но да го афишират и налагат и да ме обвиняват, че не искам да съм като тях е престъпление срещу правата на мнозинството.
  • 21 ЧЕСТНО

    46 1 Отговор
    НА ГЛАВЧЕВ МУ ЛИПСВАТ МНОГО НЕЩА, ОСВЕН НАГЛОСТ!
    БРАВО, ГН ПРЕЗИДЕНТ!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Дела и документи...

    12 5 Отговор
    Само по времето на
    Османското присъствие
    Петстотин години
    Xoмсексуализъма е изкоренен
    Никъде няма доказателства ЧЕ е съществувал и практикуван

    Коментиран от #104

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 И срам няма комунягата

    27 6 Отговор
    Хайде, бе, изборът. Това е изборът на алчните комуняги, за които даже хомосексуалното е приемливо, само да плащат.
  • 26 Мръсен путиноид!

    5 17 Отговор

    До коментар #7 от "1488":

    А, да ви е е честито!
  • 27 мдаа

    63 5 Отговор
    Мдаа, Запада бил цивилизован, защото вътре във всеки дом имало тоалетна?! Според Найденов това е основен и главен признак за цивилизованост. Ако тоалетната ти е извън къщата, значи не си цивилизован и туй то. Много са му ниски изискванията на доктора, направо под морското равнище. Аз съм готов да ходя и във външна тоалетна, но да живея в общество, в което християнските ценности се зачитат, няма наркоманизирани деца, политици с купени дипломи и липса на възпитание, няма престъпност и никой никого не склонява да си сменя пола... И все Русия им е в устата на такива. Ами да отидат поне веднъж на екскурзия в Русия и тогава да ни обясняват колко е нецивилизована. И да напомня на Найденов - значителна част от американците вече живеят в колите си, в които няма тоалетна, или в кашони, в които също липсват такива. Колко да са цивилизовани, а?

    Коментиран от #34

  • 28 Иван

    30 3 Отговор
    Хомосексуално е глупаво това - това е път без изход, нека да има такива хора, но те са според мен нещастни, гласът на жената, формите й, маниерите, походката, каквото да се сетиш, не може да се замени с мъж, тъпо е.

    Дори в казармата нямахме прояви на такова поведение, макар че - си бяхме един вид - само мъже. Под някаква форма се въздържахме - сигурно е имало нещо - не знам вече.

    Да се обяви хомосексуализма за цивилизация е лудост, по-скоро - да се "заобикаля", да не се тормозят - това - добре, сега - случило се е на някой да е такъв, ок, но - да се твърди, че са гениални, не е така.

    В Русия - няма как да са със външни тоалетни, впрочем - външни има и в България - не е нещо. Познавам хора и с външна тоалетна.

    Не е ли по важно - дали са образовани, културни. Като почнат с тази прехласа на Запада. Трябва да се мисли.

    И сега - наистина има екстремни шофьори, така е.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Не очаквах от

    42 6 Отговор
    тоя да има такова елементарно мислене.
  • 31 Морски

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Морски":

    Сезирате,извините
  • 32 ха ха

    16 4 Отговор
    вашата болест е алчност
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Знаеме какво искаш ти

    10 16 Отговор

    До коментар #27 от "мдаа":

    Искаш да живееш в общество в което ти и семейството ти сте собственост на местния милиционер от партията на вожда..имушеството ти може да си смени собственика по всяко едно време и се влиза в затвора за много говорене

    Коментиран от #120

  • 35 Дарик радио

    23 5 Отговор
    В началото преди много години , този беше смешен , сега си е направо противен. Всичките му оригиналности се изтъркаха и почна да втръсва .
  • 36 нещастник

    24 4 Отговор
    когато някой каже какво е избрала България без референдум, който и след това да е изпълнен, такива хора трябва
    да бъдат заплювани в лицето на улицата като лицемери, бок луци, изманници и предатели, заслужаващи наказание като за предатели....
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 долу ес

    21 5 Отговор
    г не, мен и още 7 млн никой не ме е питал нито за нато нито за ес, точно като ссср. теб може и да са те питали, но ти едва ли си повече от 1 глас от 4 млн реални избиратели.. така че мълчи и се оглеждай какво ще стане с такива с фашистко мислене като твоето

    Коментиран от #39, #44, #84

  • 39 верно ли

    10 9 Отговор

    До коментар #38 от "долу ес":

    Кажи го на тези 2.5 милиона живеещи по Европа. Смешник.

    Коментиран от #49

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 браво,бе

    14 3 Отговор
    Може да е най-гадния и долен б@клук,ама сме го избрали.Ти може да си го избрал и ако обичаш не говори от името на българите.Те никога не са искали нещо толкова разложено и вонящо.И освен това винаги трябва хората да имат право на избор,във всеки един момент.
  • 42 балканец

    15 5 Отговор
    Еий жълтопаветник никой не е против запапада! ние сме против това нашето, което ни представят за Запад. и имаме банани за повече тоалетни на глава от населението между САЩ и Русияне съм сигурен ви чия полза е!
    Така че стига жълтопаветни дебилщини....
    Между това което направиха САЩ в Югославия, Ирак, Афганистан, Сирия и Либия и това което прави Русия в Украйна няма почти никаква разлика...
    А ако искаш да заобичаеме запада направете, съдебната ни система както на САЩ или Великобритания, Здваеопазване като на Германия или Великобритания...
    и т.н
    стига жълтопаветни дебилщини...

    Коментиран от #46

  • 43 1944

    1 15 Отговор

    До коментар #11 от "българин":

    плашещо е за вас щото тука референдумите не ги дирижира путлер.

    Коментиран от #55

  • 44 Алоу, изкилифинчения

    10 3 Отговор

    До коментар #38 от "долу ес":

    Сигурно си ходил някъде в Европа, а руски език, знаеш ли? Петерхоф, знаеш ли какво е? Или от село не си излизал! Бее, оФцата блееее
  • 45 1944

    2 13 Отговор

    До коментар #7 от "1488":

    прав е човека. има френска любов шведска тройка и тн. а за матушката ви само за рООсийска мафия се сещам. блатна територия на варварите.
  • 46 Умно

    3 7 Отговор

    До коментар #42 от "балканец":

    За да стане това, трябва да се премахнат всички олигархо-мафиоти, които Русия създаде тук. А запада се примирява с тях, щото и на него дават. Ама за да знаеш това, трябва просвета, а не лаене.

    Коментиран от #52, #109

  • 47 Опростено

    4 15 Отговор
    Разговора е много далече от мозъците на съветските тролове
    НО СЕ СВЕЖДА ДО две прости неща
    За свободният избор на отделния индивид
    И за това как обществото няма как да налага морални норми на отделния индивид които той не припознава като лично негови
    За православието като активен елемент в обществото е смешно да говорим защото това е най-затворената и аскетична доктрина от всички християнски течения
    Те не се занимават нито с проповеди нито с благотворителност..буквално са чиновници на работа от 8 до 5
  • 48 Капитана

    28 2 Отговор
    Докторе, а прочетете малко книги поне! Исторически! Прочети от къде тръгва цивилизацията, кои са изобретили тоалетната. Не това не са западноевропейците, а ония зад океана имат дори по-къса история от повечето външни тоалетни на село /в Западна Европа до преди 200г. са ползвали кофи за тоалетна и са изхвърляли всичко през прозорците на улицата/. Повечето българи не споделяме западните "ценности", защото нито си захвърляме старите родители по старческите домове, нито харесваме извратениите, наркотиците, грижим се за децата си докато сме живи, не продаваме къщите си на собствените си деца, а им ги даряваме, трудим се честно и нямаме натрупани богатсва от продажба на роби, експлоатация на чужди народи и ограбване на нечии природни блага!
    Не на последно място да добавя, че България е най-старата държава в Европа с непроменено име и с нашата азбука пишат над 300 000 000 души /включително и Монголия?

    Коментиран от #67, #106

  • 49 Хммм

    11 4 Отговор

    До коментар #39 от "верно ли":

    И аз съм от тези 2 мил. Но никой не ме е питал дали искам. Просто нямах избор. Като разпродадоха и съсипаха всичко у нас просто ме изгониха.
  • 50 Питам

    19 2 Отговор
    Докога ще ни заливате с угоени мазни Герберасти?

    Коментиран от #53

  • 51 виктория

    16 3 Отговор
    боклук отвсякъде!!!
  • 52 хихи

    12 5 Отговор

    До коментар #46 от "Умно":

    На Калпав Демократ ВълнатаМу крива и под вълна разбирай "руско влияние"

    Коментиран от #73

  • 53 Така де

    14 0 Отговор

    До коментар #50 от "Питам":

    Сега остава да на информират и колко пъти оня другия мазник Харалан е ходил до това летна!
  • 54 Аз71

    19 4 Отговор
    Да проведем едно референуме,и да видим Българинът кво ще избере. Или ние сме прости,и такива с купени титли ще ни казват какво е добре за нас????
  • 55 виктория

    6 6 Отговор

    До коментар #43 от "1944":

    путлер яко ти го е нацепил!!май,а!!!

    Коментиран от #125

  • 56 Запада си напазарува България

    21 3 Отговор
    За да нямат руснаците силна държава с про руско влияние с техника и въоръжение и енергия от Русия
    Българските еничари за да оцелеят ще обслужват западните интереси
  • 57 Българин

    18 1 Отговор
    АЗ ИЗБИРАМ ЕВРАЗИЯ!

    Коментиран от #69

  • 58 Програмист

    20 4 Отговор
    Моят избор е Русия!

    Коментиран от #62

  • 59 скоро,скоро!!!

    17 3 Отговор
    тоя все повече ме убеждава че правилно са го изгонили от ВМА!!!!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Админ

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "Програмист":

    Моят избор е русата.
  • 63 Ха-ха-ха

    15 5 Отговор
    "Западът е развитото човешко общество". Винаги ми е било смешно това деление "развиващите се страни" и развитите страни" като подчертават колко е хубав запада. Една ябълка като узрее какво и остава освен да изгние . Живота и бъдещето е в тези дето се развиват. И какво господин професора за една вътрешна тоалетна ли си е продал душата. Вътрешнатоалетна и бананче. Ха ха ха. В момента имаме диктатура с външна тоалетна и ЛГБТ зелена диктатура. Нека народа си избира. Бъдещето на децата или моментното удобство.

    Коментиран от #77

  • 64 оня с коня

    17 2 Отговор
    Голем лизач си станал бе д-ре!!!
  • 65 Урюрвкос

    16 3 Отговор
    Западът са кръстоносците, тевтонския свят а Путин е руския свят (мир) едните 2000 години ходят с мечове и плячкосват земите на другите, огледайте се около себе си и сами се досетете към кои се отнасяме. Балдуиновата кула в Царевец е свободна и чака нови посетители.
  • 66 много интересно

    3 7 Отговор
    Как ли биха гласували в един ЕС референдум двата милиона българи живеещи в ЕС? А роднините им?
  • 67 Констатираща

    19 1 Отговор

    До коментар #48 от "Капитана":

    Много правилно! Западният модел не е развит, а повърхностно "преразвит", който стига до упадък и разпад като тумор и точно лекарят трябва да го разбира. Старата култура не идва от там, както и слънцето от там не изгрява, а залязва. Старата култура във всяко отношение, е от източните народи и никой, който има елементарни познания, не може да го отрече. Западният модел обича да подражава, да харчи излишни средства, спечелени по различни начини, за "открития", които отдавна ги знаем от източния модел.
  • 68 Роза

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "Сталин":

    Никой не отрича,че в първия период от управлението си Адолф Хитлер е направил сполучливи икономически реформи в Германия,но по-нататък?!Неговия грях са големите му амбиции да наложи "нов световен ред",огромния расов геноцид над евреите и "враговете на райха ",и разбира се ,разпалването на ВСВ!
  • 69 Ха-ха-ха

    4 4 Отговор

    До коментар #57 от "Българин":

    Би били хубаво но нали разбираш че трудно ще го допуснат.
  • 70 az #СВО

    17 2 Отговор
    България никога не е избирала, още по-малко сега!
  • 71 Д-р Фройдев

    16 3 Отговор
    Тоз да вземе да се определи къв е доктор ли е, клоун ли е, дърт джендъp ли е... че нещо съвсем объркан ми се струва!
  • 72 Крум

    14 2 Отговор
    И тоя взе да "определя правилната посока"!?Докторе ...не по далече от анестезията....
  • 73 Имбецил

    5 4 Отговор

    До коментар #52 от "хихи":

    Не е лесно да си проУст. В извънземни, вярвяш ли?
  • 74 Моряка

    21 3 Отговор
    За какъв избор на Бълария говори този профан.Бълария са българите,а тях никой не ги е питал нито за НАТО,нито за ЕС.

    Коментиран от #78, #81

  • 75 😆😆😆

    2 16 Отговор
    На кухите русофили им се ходи по нужда във външна тоалетна 🤣
  • 76 ТОВА. Е. ИЗБОР

    13 4 Отговор
    НА. ЗАДНИЦИ КАТО. ТЕБЕ
    ПРОСТАКО
  • 77 Констатираща

    18 2 Отговор

    До коментар #63 от "Ха-ха-ха":

    Между другото, вътрешните тоалетни никак не са хигиенични и са присъщи за претоварения западен модел, защото животът в блокове и апартаменти не е удачен. Там се разпространяват хиляди инфекции и епидемии, а точно лекар да го препоръчва, не е редно. Външните тоалетни, особено ако са канализирани, са за предпочитане и са присъщи за големи и широки терени, каквато е земята на Русия - необятна. Там хората могат да живеят нашироко и затова там няма тежки епидемии, Ковид премина незабелязано и затова всички ламтят за руската земя.
    Психологически е така - който иска да е като някого, но не може, той го отрича и клевети, както "Лисицата и гроздето".

    Коментиран от #91

  • 78 верно ли

    1 4 Отговор

    До коментар #74 от "Моряка":

    И какъв щеше да е избора на българите?

    Коментиран от #85

  • 79 Паметлив

    10 1 Отговор
    Едно време (не много отдавна) за най-голям гъзар се считаше онзи, който ходеше по анцуг и/или маратонки Адидас, донесени му лично от Германия...
  • 80 дядото

    16 4 Отговор
    запада,ес и нато не е изборът на българия,а на европодлогиге отгледани и платени от същия този запад,без допитване,без референдум.и спрете да се оприличавате с държавата и народа

    Коментиран от #82

  • 81 Европеец

    3 11 Отговор

    До коментар #74 от "Моряка":

    И що да ме питат,като 3 милиона работим в ЕС,Канада и САЩ,а не в Русия....Това е отговора !! Отговора на Народа...

    Коментиран от #98

  • 82 така ли

    2 11 Отговор

    До коментар #80 от "дядото":

    Така ли казаха двата милиони българи живеещи в русия? Опс. Не в Русия. В ЕС. Живеят в ЕС ама с отвращение, а? И роднините им получаващи омразни капиталистически Евра с отвращение ги харчат в България.

    Коментиран от #86

  • 83 Някой знае ли

    11 3 Отговор
    Защо всички неприятни са в ГЕРБ ?

    Коментиран от #97

  • 84 Констатираща

    12 3 Отговор

    До коментар #38 от "долу ес":

    То, че е фашистко мислене, е едно, но в стремежа си да агитира, да оправдава хомосексуализма, джендърите, наркоманиите и всички пропаднали привички на това общество, при положение, че е медик, е недопустимо и възмутително, а и много компрометиращо.
  • 85 Моряка

    13 3 Отговор

    До коментар #78 от "верно ли":

    Вероятно не на НАТО,да на ЕС,но ЕС от икономически с. се превърна в политически и ни стъпи на врата.ЕС ни накара да си приватизираме( унищожим) промишленността,селското стопанство,здравеопазването,да си затрием историята и патриотизма,образованието да стане джендърско и нихилистично,да си разградим двора и политиците ни да си свалят гащите.
  • 86 Капитана

    10 1 Отговор

    До коментар #82 от "така ли":

    Парите на никого не са донесли щастие. Те са средство. А на тези, които пращат пари на роднините си за да гледат собствените им деца, ще кажа, че са на много грешен път. На всякъде може да се живее щастливо, ако човек има мир в душата си. Гордостта, завистта и омразата винаги са погубвали. Ще кажа на всички, които са "избягали" от родината си, че ако се върнат можем да постигнем много повече, да променим това, което не ни харесва. Няма нужда да мразим тези, които не познаваме.
  • 87 Не е юоят

    11 2 Отговор
    Хомосексуалният избор на Запада не е моят избор.

    Коментиран от #90

  • 88 голяма тъпня

    3 1 Отговор
    Ухажваш, е6еш, учиш, е6еш, учиш, а като ги пуснеш да ти свършат работа и да ти върнат инвестицията, обърнат цялата ти пропаганда против самия тебе. Много тъпо.
  • 89 Помощ !!

    10 3 Отговор
    Анестезиолог - примитив , изследовател на тоалетни. Проверил ли е дали всички българи и американци , да не говорим за индийци имат вътрешни тоалетни. Проверил ли е колко обществени тоалетни има в европейската столица - София, май това е единствената столица без такива тоалетни. По добре да обърне внимание на здравето си, с тези подпухнали кръгове под очите да пусне едно изследване ,той знае на какво
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Като въшки

    6 2 Отговор

    До коментар #77 от "Констатираща":

    Идва времето на честите паддемии и епидемии. Натъпканите като сардели хора в апартаменти, блокове и мегаполиси ще мрат като въшки.
  • 92 Колко години живее един човек?

    9 2 Отговор
    Докторе, водката е в Русия, , а и не само тя.
    Но там изглежда не пият толкава, както в останалата Европа, в която сме и ние за жалост с педалетките от Брюксел.
    Не е розов и този свят към който ни тикат на ангро!
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Като зомбита

    12 3 Отговор

    До коментар #90 от "не че нещо":

    Като се разходиш в и около метрото Бостън и Филаделфия само боклуци, горящи кофи на които се греят бездомници и се шматката наркомани като зомбита.

    Коментиран от #99

  • 96 излиза

    1 7 Отговор
    Според тукашния тролетариат излиза, че българите не живеят в ЕС, ами в Русия. Освен това не изкарват и не пращат мръсни капиталистически Евра на роднините си в България, ами всичко се върти около могъщите рубли. Ноздоровя.
  • 97 Ами ...

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Някой знае ли":

    Има поговорка за магаретата и 9-те баира, през които се намират.
  • 98 Капитана

    5 2 Отговор

    До коментар #81 от "Европеец":

    "Европеецо" прочети от къде идва името Европа! Това е финикийска принцеса, а Финикия е била на територията на днешен Ливан и Сирия. Не е нито от Швеция, нито от Франция нито от Германия. Прочети легендата и ще разбереш на кого е кръстен остров Тасос.
  • 99 прав си

    2 1 Отговор

    До коментар #95 от "Като зомбита":

    Като се разходиш по-далече от 30км от Москва навсякъде е същото. Тубата е пълна с подобни филми. Потърси Обманутий руссиян и се наслаждавай на гледката.

    Коментиран от #119

  • 100 Ненков е страшен пич!

    3 8 Отговор
    Много точен както винаги. Дано имаме повече такива свестни хора като него.

    Коментиран от #131

  • 101 И какво от това?

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Сега руските хомо го закъсаха яко!":

    Тези милиарди ще останат в САЩ, а колко животи на украинци ще свършат скоропостижно?

    Коментиран от #102

  • 102 нали

    3 1 Отговор

    До коментар #101 от "И какво от това?":

    Хем милиардите щели да останат в САЩ, хем републиканците не ги отпускаха. Това тяхното е тежка форма на шизофрения може би. Не ли?

    Коментиран от #113

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Не си прав.

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Дела и документи...":

    Хомосексуализмът е извращение, но -като всеки медицински проблем - е трудноизкореним. Що се отнася до Османската империя - попрочети малко повече, вкл. и художествена литература...
  • 105 така е

    3 0 Отговор

    До коментар #103 от "Коментар":

    И тритр милиона българи живеещи и работещи на запад не искат никаква ЕС. Никакая!
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Моряка

    11 1 Отговор
    Чудесен исторически преглед.Има с какво да се гордеем,че сме българи.Точно това гледат да изтрият от народната памет хилядите американски НПО- та.Но в тези НПО-та лапат и разлагат българщината нашите родни предатели.Може би и по предателство сме водещ народ и не може би, а сигурно.Погледнете само днешните.По физиономиите ще ги познаете.

    Коментиран от #112, #117

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 И какво мафиотско е създала Русия у нас?

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "Умно":

    Хайде да си припомниш биографията на онези, които са били или са мафиоти - при всички доминиращо е умението да се вписват във ВСЯКА среда - чрез наглост, угодничество, слагачество... Да не би Б.Борисов или целия сонм "пронатовски" съвременни наши "генерали" да са станали партийни членове от убеденост в идеите на БКП или да са днешни "ястреби" по убеждения поради това, че ги интересуват въжделенията на НАТО?? Още Алеко Константинов го е казал - "Личното наше земно доволство - ето идеала, който трябва да преследваме"...

    Коментиран от #111

  • 110 Дойче Велле

    4 0 Отговор
    Българите в Миминген и Берлин излезнаха на многохилядни демонстрации "Не на България в ЕС. Искаме си у дома!"
  • 111 Пьотр Толстой си призна

    0 4 Отговор

    До коментар #109 от "И какво мафиотско е създала Русия у нас?":

    Ние Болгария сме си я купили. Ето не проблем.

    Коментиран от #114

  • 112 Има много предатели

    4 1 Отговор

    До коментар #107 от "Моряка":

    Но, те ги има навсякъде. Факт е, че в западното общество, за което толкова се борим, са издигнати в култ и си ги отглеждат.
  • 113 Разбира се, че няма да ги отпускат -

    1 1 Отговор

    До коментар #102 от "нали":

    до момента, в който вече са доволни от това, което ще получат. И никаква шизофрения не е, просто погледни отвъд идеологията...

    Коментиран от #118

  • 114 Кой какво е признал ...

    5 1 Отговор

    До коментар #111 от "Пьотр Толстой си призна":

    а с какво се похвали една висша американска чиновничка - В.Нюлънд - за милиардите, насочени към манипулиране на обществото в Украйна?

    Коментиран от #115

  • 115 брях

    0 0 Отговор

    До коментар #114 от "Кой какво е признал ...":

    Да не би да каза, че украинците са сатанизирани и имат нужда някой да ги десатанизира? Или това Гласа на Кремъл го каза?

    Коментиран от #121

  • 116 тоя запад си го яж ти

    3 1 Отговор
    "Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила
    на САЩ за измамване и оглупяване на хората от
    социалистическия свят. Незабелязано ще подменим
    човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим
    единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем
    грандиозна по мащаби разложителна работа, ще
    изтръгнем социалната същност на литературата, ще
    насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ
    към секса, насилието, садизма, предателството -
    тоест безнравствеността. Нужни са писания,
    осмиващи естествеността и почтеността като
    архаични отживелици. Простащината, наглостта,
    лъжата и измамата, пиянството и наркоманията,
    животинския страх сред хората, безсрамието,
    доносничеството и още много пороци заложени в
    човека трябва да се раздвижат.Така ще разклащаме
    поколение след поколение, ще предизвикваме
    ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем
    човек с консумативна психика на елементарен
    потребител. Всичко това ще извършим под девиза:"

    "ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ”
    Фостър Дълес 1956
  • 117 Моряка - продължение

    3 1 Отговор

    До коментар #107 от "Моряка":

    За по недосетливите- погледнете Пасито и Ленчето, Боко и Митов,Тагаренко и Шаламана,Гнома и Мравояда,Кирчо и Академика.
  • 118 естествено

    7 0 Отговор

    До коментар #113 от "Разбира се, че няма да ги отпускат -":

    Украинеца толкова си поверва, че започна освен да прибира парите на цял свят, да се опитва и да диктува условията. Затова последните месеци реват с крокодилски сълзи. Не им се получи.
  • 119 Да вярвам на очите си -

    2 1 Отговор

    До коментар #99 от "прав си":

    или на написаното тук? Щото сме попътували, видели кое-що. Знаеш ли например, ч добронамерени полицаи ще те предупредят -"Не минавайте пеш през тези квартали, а вечер -дори и с кола..." И знаеш ли, че такива предупреждения можеш да чуеш и в Лос Анджелис, и в "Ню Йорк... и вече и в София...
  • 120 Хайде да не идеализираме -

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Знаеме какво искаш ти":

    сигурен ли си, че тук не се влиза в затвора заради това, че си говорил повечко или че не си се съобразил с мнението на местния шеф? И това със затвора е по-добрият вариант... Да споменавам ли имена?
  • 121 Не . Каза колко милиарда

    0 1 Отговор

    До коментар #115 от "брях":

    са вложили в Украйна... вероятно за подобряване на природата там...
  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 хе хе

    1 0 Отговор
    Към "демилитаризацията" и "денацификацията" на Украйна, за която руският президент Владимир Путин и обкръжението му не спират да говорят от началото на войната, бе добавено нещо ново - сега според представители на властите в Москва обектът на агресията се нуждае от извършването на "десатанизация". Твърдението принадлежи на помощник-секратаря на Съвета за сигурност на Русия Алексей Павлов, който е изложил мислите си по въпроса в пространна статия във в. "Аргументи и Факти".
    Русия на Путин

    "С продължението на спецоперацията в Украйна се появяват все повече потвърждения на това, че най-големите зверства на територията на Донбас и в други рускоезични региони са извършвани от фанатици, ослепени от идеи, далечни за здравия разум, морал и традиционни религиозни учения", пише авторът.

    Павлов е на мнение, че киевският режим е превърнал Украйна в "тоталитарна хиперсекта", принуждавайки гражданите си да се откажат от православните ценности и затова "десатанизацията" на държавата се превръща в неотложен въпрос.
  • 124 анонимин

    5 1 Отговор
    Ако народът успее на изборите да измете сегашните псевдоуправляващи,със сигурност ще се пребори и за Референдуми по важните въпроси!Тогава Мисирко Ненков,и не само той, ще разберат какъве изборът на народа!!!Мисирко Ненков явно не знае ,че не западащия запад,а Турция е водещата страна по отношение на тоалетните!

    Коментиран от #126

  • 125 1944

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "виктория":

    той си пада по момчета. сбръчкани бабички кат теб немат шанс.
  • 126 1944

    2 3 Отговор

    До коментар #124 от "анонимин":

    истинските референдуми са кошмар за болшевишките сатрапи.
  • 127 Бай Яни.

    2 6 Отговор

    До коментар #4 от "Сталин":

    Тези вицове ги расправяй на помишчицити си. От Аспарухово време българинът се е стремял към западната култура . Всичко източно му е чуждо и непонятно. Роби спасила ни направиха по времето но СССРето,снасила ни учиха на този омразен измислен руски уж език. Безплатно работеха родителите ни през ленинските съботните за да изхранват мързеливи помещчици. От година на година по богати ставаме и по охотно живеем от колкото при сталиново време.
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 друг път

    7 2 Отговор
    Изборът на България къде го видяхте, в сънищата си ли или във вътрешната тоалетна
  • 130 Сандо

    7 1 Отговор
    Ада - добър,лош - ни го избраха,натикаха ни в него,убедиха ни,че от него няма нищо по-добро,опростачиха ни и сега берат плодовете от престъплението си.И не ни дават да мърдаме от него,дори и в мечтите си!
  • 131 Дупничанин

    2 1 Отговор

    До коментар #100 от "Ненков е страшен пич!":

    Нема как да имате. За щастие, обратните не се размножавате. Независимо, че се множите, благодарение на баш те такива боклуци.
  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 На последните избори

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Сталин":

    Първите две партии с над 50% от гласовете бяха про-западни и про-натовски. Толкова за избора на българина. Когато фактите говорят, путинофилите мълчат.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове