Разпитани са четиримата участници в катастрофата с кола на НСО, в която е бил и Кирил Петков. Сред тях са политикът и служителите на НСО.
Днес предстои да бъдат разпитани свидетелите на инцидента от други автомобили, както и да бъде направена аутопсия на загиналия шофьор. Ще бъде взета и кръвна проба за алкохол, съобщи заместник-военноокръжния прокурор подполковник Георги Василев, цитиран от БНР.
"Разпитани са и четирите лица, които са пътували в автомобила на Националната служба за охрана. Още снощи, незабавно след приключване на огледа на местопроизшествието, лично от военния прокурор в град Варна. Днес ще продължат разпити на нови лица, които са присъствали на произшествието незабавно, след като то е станало. Доколкото знам разрешената максималната скорост, е около 60 км в час в този участък на пътя, преди навлизане в населеното място - град Аксаково.
С каква скорост са се движили двата автомобила ще стане ясно след събиране на всички доказателства и назначаване на автотехническата експертиза, която ще даде отговор за механизма на настъпилото ПТП и евентуално кой от водачите, какви действия е предприел точно преди настъпването на катастрофата", обясни подполковник Василев.
Възможно е да има съпричиняване на инцидента от двамата водачи, не изключва ръководителят на Военно-окръжната прокуратура в Сливен Христо Тинев.
Като се позова на дългогодишния си опит, той предположи, че е възможно служебният автомобил да се е движел с по-висока от допустимата скорост. В него е бил бившият министър-председател Кирил Петков.
Тинев поясни, че Военно-окръжната прокуратура поема разследването заради принадлежността на единия от двамата водачи към НСО. Ако няма съпричиняване, делото ще бъде препратено към Окръжната прокуратура във Варна, уточни прокурорът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да де
09:24 17.05.2024
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
09:25 17.05.2024
3 свидетел
Коментиран от #42, #43
09:25 17.05.2024
4 Гост
09:25 17.05.2024
5 Сталин
09:25 17.05.2024
6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Коментиран от #17
09:26 17.05.2024
7 Баце ЕООД
09:29 17.05.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
09:30 17.05.2024
10 УБИЙЦИ !!!
Коментиран от #26
09:32 17.05.2024
11 Зевс
09:32 17.05.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Второ мнение
нали беше при случая на Семерджиев.
Да каже експертно мнение за ситуацията ...
09:34 17.05.2024
15 Шапкаджия
Кой как се разпорежда и разрешава ползването на коли на НСО за лични цели! Оттам трябва да се почне!
09:34 17.05.2024
16 Хейт
09:35 17.05.2024
17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Аз не съм виждал!Доста се движех преди до Казанлък и Ахтопол...засичали сме се.Винаги те изхвърлят от пътя и караш плътно дясно или малко с дясна гума по банкета.Имаше една върлина от тези /гавазите/ се подаваше от прозореца до кръста и ръкомахаше нервно.09:35 17.05.2024
18 Логика
Коментиран от #31
09:40 17.05.2024
19 Законът е врата в полето (според ПП).
ПП/ДБ започнаха вече да ни трепят директно ,не чрез управление. Освен това ,защо Кирчо е с кола и охрана от НСО и то в предизорна кампания? Това не е ли забранено? Може и да има право на НСО кола ,като бивш МП (макар , че и това никак не е редно) ,но не може да ги ползва в предизборни мероприятия (така поне е по Закон).
09:41 17.05.2024
20 Мнение
Как ударът е в шофьорската врата на аудито???
Ляв завой ли се е опитвал да направи човека (Бог да го прости), а нсо-то го е изпреварвало (щото работата на Киро по продаване на родината е мн спешна)?!
Винаги когато стане дума за инциденти с нсо, всички факти биват покрити?!
Това терористична организация ли е?!
Коментиран от #38
09:42 17.05.2024
21 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #28
09:42 17.05.2024
22 Анонимен
09:43 17.05.2024
23 Хасковски каунь
НСО никога, ама никога не нарушават правилника. Жалко за човечеца и дано жената се пооправи да даде показания.
09:45 17.05.2024
24 тато
09:46 17.05.2024
25 ШАРЛАТАНИ !!!
09:48 17.05.2024
26 Петър
До коментар #10 от "УБИЙЦИ !!!":
Забрави при сблъсък със 120-140 км/ч на Кирил Петков на задната седалка без колан да му няма абсолютно нищо. Най-вероятно са карали с превишена скорост, но не чак толкова.Коментиран от #33, #39
09:48 17.05.2024
27 Иванов
Коментиран от #29
09:49 17.05.2024
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 тато
До коментар #27 от "Иванов":
щот НСО сигур са към военните...09:49 17.05.2024
30 еокалие
09:50 17.05.2024
31 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #18 от "Логика":
Няма как да е отнел предимство , убитият.Аз съм шофьор над 35г ....За тези години ти имаш рефлекси на самосъхранение!!!Ясно е,че е спрял на стоп.огледал се е.Не е видял нищо и е потеглил,бавно защото е нямало нищо ни от ляво ни от дясно!Изведнъж го връхлитат .Тук аз задавам въпросът защо шофьорът на джипа не е реагирал,като човек,а не като убиец!Това е въпроса!Дано оцелеем и тази година бг,а аз ако нямах дръвчета и още някое жилище за оправяне щях да се откажа да шофирам сред вас,бг!!!09:51 17.05.2024
32 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #28 от "тато":
И тогава бяха същите ,Проо.таци!Газеха и на пешеходнипътеки.Правеха и убийства на.....с камиони,а сега гистрелят.Нищо не се променя,само техниката!Моралът е.........същия като в древноста!Коментиран от #34, #36
09:54 17.05.2024
33 тато
До коментар #26 от "Петър":
имам катастрофа като мацах един голф 2 ка с опел вектра от старите....движех със 90, а в момента на удара някъде бях на към 50-60 и мога да ти кажа че тенекетата не беха така смазани, да брутален удар точно в шофиорското място на голфа а вектрата челно, на човека му нямаше нищо в голфа нито пък на мен.....тия са карали бесно все пак до удара е имало спирачен път ....тия са брусили с над 140 и са намлили до към 90 при удара за да има такива щети09:56 17.05.2024
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 УСА боклук
Българи ,
не ви ли омръзна да ви будалкат! Защо още гласувате за тия дето ви лъжат непрекъсната?! Толкова ли нямате акъл?
Иначе от всичко вдявате
09:59 17.05.2024
36 тато
До коментар #32 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
за древноста може и да е така, сори ако съм обидил некой10:02 17.05.2024
37 един
Коментиран от #45, #46
10:02 17.05.2024
38 Логика
До коментар #20 от "Мнение":
Всеки ден има няколко статии по темата в които се обяснява, че аудито се включва от второстепенен път и отнема предимство. Има два варианта - 1) шофьорът е видял джипа, но не е преценил високата му скорост и се включил пред него или 2) изобщо не е спрял да се огледа и не е видял джипа. В първия случай е по-вероятен удар отзад, а във втория - отстрани.Коментиран от #40
10:03 17.05.2024
39 не се хабете
До коментар #26 от "Петър":
Извинявайте ,ама откъде сте сигурен , че Петков е бил без колан ? ФВ Туарег с дванадесетцилиндров бензинов двг. тежи около 2.4 тона ако не е с бронировка , това не е инертна маса , а маса в движение с висока скорост , джипа е проектиран с деформационна зона в предната част , за това са пострадали шофьорът и охраната , а не "ВИПовете" на задната седалка . Опитът да оневините НСО мутрите и Петков е доста неуспешен , не мислите ли ?10:09 17.05.2024
40 Мнение
До коментар #38 от "Логика":
Видях въпросното кръстовище в гуглето и логиката на обясненията НЕ се връзва!Кръстовището за което говорят всички платени мисирлъци е от ляво на пристигащите в Аксаково!
Как се е случило така, че удара да е в шофьорската врата на аудито???
Дори и загиналият шофьор да има някаква вина, то редно е "експертите" да покажат с подробности цялата случка, секунда по секунда под формата на симулация (както много пъти са процедирали с други инциденти), за да се установи какво точно се е случило!
А не да се изказват масово, колко много било отнето нечие предимство, без каквито и да е представени доказателства!
10:13 17.05.2024
41 Тролетарии от всички страни
10:16 17.05.2024
42 Хасан
До коментар #3 от "свидетел":
Сложи една еденица отпред и ще получиш скоростта на кирчУ.10:23 17.05.2024
43 Госта..
До коментар #3 от "свидетел":
От горе до КПП-то скороста е 60 км ,след табелата до разклона за магистралата е 50 км.10:42 17.05.2024
44 Путин
10:43 17.05.2024
45 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #37 от "един":
Не правите разлика между Скорост при движение и скорост при ПТП......От там имате грешни изводи!Скороста на движение е била около 160-200,а при удара 75-90 км.това е очевадна истина,а другото......оневиняване на нсо!Коментиран от #47
10:55 17.05.2024
46 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #37 от "един":
Шофьорът на джипа е длъжен да види ,предвиди и реагира,така щото да не убие.Това е първо правило когато се учиш да управляваш машина!10:57 17.05.2024
47 един
До коментар #45 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
От извода който правите дълбоко се съмнявам,че познавате пътния участък!Там такава скорост която посочвате е трудно постижима,не само че джипа излиза от завой и навлиза в Аксаково,но и защото пътят е силно натоварен,навлиза се в нормален път с две ленти,часът е пиков и е невъзможно да караш с такава скорост!Това не е магистрала или прав извънградски път при който и другите участници карат с висока скорост!За сведение,в Аксаково има камери на КАТ и волю или неволю другите участници се съобразяват с това!Коментиран от #48
11:17 17.05.2024
48 Айде,бе!
До коментар #47 от "един":
КОЯ СКОРОСТ, ВИКАШ, Е ТРУДНО ПОСТИЖИМА? Още от не по-малко опасното кръстовище горе се влиза в надолнище и макар и с ляв завой, скоростта може без проблемида отиде докъм сто. Следва продължение на спускането - права с лек десен завой , където, особено за стабилните и тежки коли на НСО, стигането до 150 не е проблем. И тъй кано НСОтаджиите вероятно не познават пътя, не знаят / а и да знаят, ме съмнява, че биха го направили/ че следва табела "населено място" и дори не са си направили труда да намалят до 60. Някъде да има спирачки за намаляване на скоростта до 60? Вината е на НСО изцяло и на К.Петков затова, че не е следил за скоростта и безопасността, а и е бил без колан. Убитият водач е професионален шофьор, от Аксаково и вероятно стотици пъти е излизал от улицата за включване в пътя за Добрич. И кой казва, че не е спрял на знака или където трябва? А и да е спрял - удяарен е по средата - явно е нямал време да ускори. Направи си експеримент - спусни се със 100 и виж кога ще видиш излизащ автомобил....А после се включи от тази улица с ляв завой - колко време ти беше нужно, за да избягаш от кръстовището?Коментиран от #49, #50, #51
11:57 17.05.2024
49 един
До коментар #48 от "Айде,бе!":
Познавам го пътя не по-малко от тебе,и не ми говори за трасето нагоре,а за навлизането в Аксаково,такава скорост може да развиваш само ако няма други автомобили пред тебе,което е много малко вероятно да бъде в 17,30ч!Работил съм в Пътно и съм пътувал по-пътя и знам колко е натоварен и в двете посоки!Това че защитаваш нечия теза не трябва да пренебрегваш обективните факти!След такава канонада от атаки,силно започвам да се съмнявам дали това ПТП/или подобно/ не е "предвидено да стане" по-някакъв начин, макар и да не се стига до жертви!Но някои работи не стават така както са предвидени,мисля че истината все пак ще излезе наяве някой ден!12:53 17.05.2024
50 един
До коментар #48 от "Айде,бе!":
За твое сведение,в участъка нагоре за Добрич лентите са три,точно където е станала катастрофата пътя постепенно се стеснява за да премине в двулентов!13:01 17.05.2024
51 Не пиши глупости! На снимката се вижда,
До коментар #48 от "Айде,бе!":
Не пиши глупости! На снимката се вижда, че колата на НСО е навлязла в насрещното платно, вероятно поради неправилно изпреварване и е нанесла челен удар на другата кола от страната на шофьора...което се разминава с публикуваното съобщение! От полицията не се допускаха журналисти до мястото на катастрофата, защо??А как полицаят от репортажите по ТВ пък е разбрал, че пострадалата кола не е спряла на знака стоп е загатка, по-точно лъжа...
15:32 17.05.2024