11 Август, 2024 18:45 1 796 44

БДЖ пуска в движение още от новодоставените германски вагони

  • бдж-
  • нови-
  • вагони

Те ще влязат в съставите на бързия влак „Чайка“ в понеделник (12 август), който пътува по направлението София-Бургас-София през Подбалканската железопътна линия

БДЖ пуска в движение още от новодоставените германски вагони - 1

БДЖ пуска в движение още от новодоставените германски вагони. За това съобщават от дружеството.

Те ще влязат в съставите на бързия влак „Чайка“ в понеделник (12 август), който пътува по направлението София-Бургас-София през Подбалканската железопътна линия.

Вагоните ще бъдат композирани във влака, който заминава в 16:30 ч. от Централна гара в София и пристига в Бургас в 22:45 ч.

„За един месец в движение вече са надраскани пет вагона в едно и също депо - това в столичния квартал „Надежда“. Въпроса е кога ще се вземат мерки от страна на транспортния министър и от страна на мениджмънта на БДЖ за подсилване на охраната в депо „Надежда“? Кога тези пет вагона ще бъдат изчистени?“, пише до телевизията Жоро Милев.

БДЖ предвижда във възможно най-скорошен порядък да включи германските вагони и във влаковете по направлението София-Варна-София.

Билети за пътуване с влак могат да бъдат закупени от касите в гарите, в специализираните железопътни бюра и през системата за онлайн билетоиздаване, която е достъпна на електронен адрес: bileti.bdz.bg, обясняват от дружеството.

При закупуване на билети за отиване и връщане пътуващите могат да ползват 20% намаление от редовната цена на билета.

Клиентите на БДЖ могат да се информират за разписанието на влаковете от електронния пътеводител на официалната страница на дружеството (www.bdz.bg), от служителите на билетните каси и гишетата „Информация”, както и на националния информационен телефон 02/931 11 11.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да де

    33 2 Отговор
    Територията на "новия внос" само политици не сме си внесли като изключим про100то.
  • 2 ИМПЕРИАЛИСТ

    14 4 Отговор
    БРАВО! Този тип вагони като на снимката, се тараляскат из цяла Европа, от Италия до Финландия...

    Коментиран от #22

  • 3 Пет вагона надраскани

    27 1 Отговор
    Аде на бас че ако хванат двама драскачи, и им строшат ръцете на живо по телевизията, ще олекнат всички мераклии да драскат.

    Коментиран от #6, #13

  • 4 миче що пропускате винаги

    23 4 Отговор
    да споменете за тези влакове фабрично нови или рециклирани декек хигиенизирани стари използвани вагони чрез надута общ поръчка от германия
  • 5 пътник

    17 1 Отговор
    На касата ще ме питат ли за старите или "новите" вагони да ми дадат билет? И дали билета за старите вагони ще е по-евтин от "новите" ?

    Коментиран от #40, #41

  • 6 Коментар до #3:

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Пет вагона надраскани":

    няма нужда толкова драстично
    5-6 обучени кучета да им направят дирки на панталоните ще е достатъчно
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 незнайко

    15 0 Отговор
    Ще спрат да драскат когато рисуването със спрейове на общественни места стане НАКАЗУЕМО !!!
  • 11 ДЯДО ЙОЦО НЕ ГЛЕДА

    16 2 Отговор
    НОВОДОСТАВЕНИ ама 40 годишни. Дали са минали преглед.
  • 12 12340

    7 1 Отговор
    Сапуна откраднаха ли ги вече?!
  • 13 Мирише ми на лукс

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Пет вагона надраскани":

    Пиши ку... и да си бегаме
  • 14 хаа

    11 0 Отговор
    След един месец браатчедите ще ги превърнат в катун с аромат на външна тоалетна.
  • 15 Какви са тези вагони без купета

    9 1 Отговор
    Където се вижда всичко не може да подремнеш докато пътуваш
  • 16 София-Бургас 6,15ч.-450км.

    15 1 Отговор
    Шанхай-Гуанджоу 6,48ч.-1800км.
    Без коментар.
  • 17 Наблюдател

    15 3 Отговор
    Новите 35 г вагони, които германците бракуваха и вместо да отидат за скрап ги продадоха на колонията през местните им наместници. След няколко години ще са за боклука, но пък германците и нашите лакеи направиха гари. Да живее евро-атлантическа България сметище за началниците.

    Коментиран от #37

  • 18 Тоя ръждясал пирон

    10 2 Отговор
    Дали наистина си вярва, че след тия неизгодни сделки ще се отърве от затвора!
    Гвоздейков, лигаво, долно влечуго!
    Главанаков ще бъде съден заедно с всички от задругата му!
    Всъщност, Главчев прибра ли се от воайяжа до Париж?

    Коментиран от #27

  • 19 Винкело

    12 2 Отговор
    На завода в Дряново какво му беше, че му ахте рамата?

    Коментиран от #24

  • 20 Ти си

    14 2 Отговор
    Надуваме се като държава от третия свят че сме получили вагони - тората путреба ут Гирмания !
    Целия живот в България е втора употреба от колата та до жената . Само децата ни неса защото си ги оправим сами - ако пък не обичаме ги като свои ...
  • 21 Ревизор-вагони

    17 1 Отговор
    Аз във вагон без купета не стъпвам. Това на снимката е извращение.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ;полиу7ъ6т5

    20 1 Отговор

    До коментар #19 от "Винкело":

    Беше му това, че едни хора НЕ можеха да откраднат милиони...

    Това, че беше разработен и показан тестов модел на ремонтиран вагон в Дряново който е на доста добро ниво и модерно оборудван- НЕ Е важно...
    Това, че цената му беше ТРИ ПЪТИ ПО-НИСКА от тази на немските вагони- НЕ Е важно...
    Това, че щяха да се запазят много работни места в региона- НЕ Е важно...
    Това, че поне още 15 бг фирми щяха да участват в ремонта, да изкарат пари, да плащат заплати и данъци у ваштъ дръжава- НЕ Е ВАЖНО...

    Коментиран от #38

  • 25 Пенсионер ОСВ

    17 5 Отговор
    Ами в Беларус защо няма графити никъде..
    Между другото и тази грозна пошлост дойде от прехвалената псевдо западна демокрация..!!
  • 26 Браво

    1 2 Отговор
    на Пироня !
  • 27 000013

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Тоя ръждясал пирон":

    Наивник , за 35 години колко политика осъдена с ефективна присъда ?
  • 28 Шано

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Град Козлодуй":

    Мълчи бе пейзан
  • 29 СПОРЕД МЕН

    6 2 Отговор
    Много от коментиращите тук си мислят, че вагони се купуват от магазин за вагони. Не, те се поръчват в мякой завод, където има поръчки и от други ЖП администрации. Поръчките се изпълняват след няколко ГОДИНИ. На БДЖ бяха необходими СПЕШНО много пътнически вагони. Заводът в Дряново не може да произведе повече от 5 пътнически вагона ГОДИШНО.

    Коментиран от #31

  • 30 редник

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "йхкл;":

    / - този тип вагони е за кратки пътувания максимум 2 часа, а НЕ за 500км. и 7 часа маршрут.../

    Така е - няма как човек да се отпусне и да дремне...
  • 31 ИМПЕРИАЛИСТ

    4 4 Отговор

    До коментар #29 от "СПОРЕД МЕН":

    Освен това от Дряново искаха баснословни цени в МИЛИОНИ...
  • 32 КОНТАКТНАТА МРЕЖА Е 1500 В

    5 0 Отговор
    А НОВИТЕ- СТАРИ ВАГОНИ СА НА 1000, ЗАТВОР ЗА ГВОЗДЕЯ И БИСЕР МИНЧЕВ
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ИМПЕРИАЛИСТ 33

    2 0 Отговор
    Е ТРОЛ
  • 35 Политкоретен

    4 1 Отговор
    Винаги много се радваме на всичко бракувано и внесено от Германия. Би трябвало немците да ни плащат, че ги отърваваме от негодната им техника, но в случая плащаме ние. Хайде, като почнете да внасяте стари електромобили с изтекли батерии - пишете пак.
  • 36 Само да попитам

    1 0 Отговор
    Няма ли някое вагонче да пуснете и по северната линия, че то все за Юга.
  • 37 ИМПЕРИАЛИСТ

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Наблюдател":

    В голяма грешка сте, вагоните са 100 годишни....
  • 38 ИМПЕРИАЛИСТ

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от ";полиу7ъ6т5":

    Беше му "това", че се оказа, че монополиста не може да произведе в договорените срокове вагоните, а също искаха баснословни цени в милиони...
  • 39 До Варненеца

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Варненец":

    Май и ти не си от най-умните. 20 годишен таралясник. А защо да не предпочитаме чисто нови? Докато мисленето ти е "втора употреба" ще си втора употреба човек. Голяма гордост, да се возиш на 35 годишна скрап.
  • 40 Пирончо

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "пътник":

    Със сигурност, за да пътуваш с тез тридесет годишните "нови" вагони искат повече пари и доплащаш 7,50.
    Преживях лично комфорта на 70-те години в един такъв уж реновеиран вагон от Бургас до София при 40 градусова жега и неработещи климатици. не си мислите, че дадоха вода на измъчените пътници - те са сами източник на приходи, без права и не заслужават никакви компенсации, след като са избрали екстремно пътуване с БДЖ-то.
    А, заплатите на ръководните длъжности изобщо НЕ са малки - то инструктори, то началници, директори на поделения, на дирекции... да не говорим за управитетелте и борд на директорите. И в Германия не взимат такива космически заплати.
    Влакът потегли с 25 минути закуснение от начална гара Бургас, след като беше стоял два часа на перона и хууубавичко се беше нагрял допълнително. Още с качването навсякъде е пропито с миризма на старо вехто и спарено, като не издребнявам за мръсния мокет, който е в оригинален вид от миналия век. След няколко часа, в херметически затворения вагон няма никакъв кислород - деца плачат, възрастни хора кълнат. Друга екстра на тези вагони, освен че не се отварят прозорците е, че няма нито щори, нито завеси и в най-големия пек вътрешността на вагона се нажежава допълнително и се пържиш в собствен сос. И, повярвайте ми във вагоне не пътуваше нито един маргинален тип. По едно време влакът спря защото на един човек получи сърдечна криза (дано това пътуване не е било фатално) и чакахме линейка. Тоалетните си понамирисваха
  • 41 Пирончо

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "пътник":

    Тоалетните си понамирисваха още при качването, но си представете си в какъв вид бяха след два часа, а пъуването и кошмара с неработещите климатици беше в началото си.
    Пристигнахме в София с 82 минути закъснение... с доплащане за нЕкакъв ускорен влак.
    Едвам оцеляхме, ама нали Гвоздейката рече, че се возим адски комфортно, бързо, удобно и новите цени на билетите трябва да ни умиляват и с радоста да даваме по 100лв, за да ни подлагат физически и психически тормоз.
    Не стига, че БДЖ-то е замряло някъде в 80-те години, ами са измислили, че можеш да си купиш задължителното запазено място само 5 дни предварително и ако имаш неблагоразумието да платиш билет отиване и връщане, ако си на почивка за една седмица трябва да загубиш един ден,за да отидеш до Бургас, да висиш около час и половина на опашка на касите, за да си завериш билета и да си купиш място. Обаче за същия влак, билети и места се продават една седмица предварително, но само, ако си купиш нов билет за София.
  • 42 Чико

    3 1 Отговор
    Бургас-любимият град на шопите.Пуснете им и конски вагони със запазени места!
  • 43 Гошо

    2 1 Отговор
    Като им вървят нещата на БДЖ ,днес ги пуска ,а утре ще се наложи да ги спре
  • 44 Фактор

    2 0 Отговор
    Да купят стотина Китайски локомотива. Да разположат двадесет в резерв по големите гари. Почти всички закъснения са от повреда в машината! Наличието на локомотиви е стратегическо значение
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове