5 Ноември, 2024 10:35 736 12

БДЖ: Няма да се закриват линии, ще има оптимизация на влаковете

  • бдж-
  • влакове

По-удобни ще бъдат разписанията в периферни райони като Видинско и Кърджалийско. Оптимизацията ще засегне направленията с най-слаб интерес към придвижването с влак

БДЖ: Няма да се закриват линии, ще има оптимизация на влаковете - 1

По линията Добрич-Кардам ще се движат влакове. Преценява се в кои часове и в кои дни ще става това.

Това съобщи пред БНР Венцислав Славков, управител на БДЖ-Пътнически превози.

В момента но направлението се движи автобус поради липса на достатъчно мотрисни влакове. "Дори да има мотрисен влак, е неоправдано да возим двама, петима, дори 10 човека с влак с вместимост 120-150 места", обясни той.

Славков увери, че не са предлагали тази линия да отпадне. От община Генерал Тошево отправиха остри критики заради опасенията от закриване на линията.

"Нито една линия няма да бъде закрита. Всички линии ще бъдат обслужвани от БДЖ. Не знам защо се насажда това напрежение. Никога не сме казали, че ще затваряме линии", заяви той относно новия график за движение на влаковете, който ще влезе в сила от средата на декември. Промените предизвикаха напрежение в населени места в Северна България.

"Това, че намаляваме броя влакове или им променяме разписанието, не означава, че затваряме линиите", уточни управителят на БДЖ-Пътнически превози.

В БДЖ са получени редица предложения от общини, голяма част от които обаче са неизпълними. В новото разписание са заложени повече възможности за пътуване между Северна и Южна България, коментира Венцислав Славков.

По-удобни ще бъдат разписанията в периферни райони като Видинско и Кърджалийско. Оптимизацията ще засегне направленията с най-слаб интерес към придвижването с влак.

"Има леки корекции в графика за движение на влаковете. Осигурили сме необходимите връзки. Малко или много сме направили подобрение на графика и съкращаване на времепътуването по отделните линии", каза Славков за предаването "Преди всички".


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 М3 голд

    4 0 Отговор
    Гледам филми с бързо скоростни влакове в Япония, Китай, западна Европа. Във Франция - с 300 км в час. И се питам: тук къде сме? Защо се хвърлят милиони за кърпеж? Защо не се направен нови трасета за такива влакове София - Пловдив - Бургас? София - Плевен - Русе? София -Варна? Защо въобще не се правят разчети? Ще вземат пътниците на вмирисани те автобуси по тези маршрути, също и пътуващи с автомобилите си. Или само далавери с доставка на употребявани вагони им стига за джоба, а развитието на ж.п. транспорта е тема на следващия министър.

    Коментиран от #5

  • 2 Само купете на старо мотриси от Албания

    6 0 Отговор
    , че наличните вече трудно минават 100 км. без ремонт.
  • 3 Пешо

    4 1 Отговор
    Никоя компания не подържа празни влакове да се движат.Навремето имаше население.Днес няма.Обезлюдени са цели райони.Товарите се превозваха също с влакове.Днес няма и товари.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Локомотив

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "М3 голд":

    Изхода е даване на концесия на цялата ЖП мрежа на китайците.Ние с това крадене не сме в състояние да се справим.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 плюс минус

    1 0 Отговор
    А "Синият Дунав" Русе - София?
  • 8 зрител

    4 0 Отговор
    ТОВА Е ЗАМЯНА НА ДУМАТА - ЩЕ ГИ НАПРАВЯТ ПО РЯДКО! КАКТО ВиК - ЗАГУБИ ПО МРЕЖАТА ЗНАЧИ КРАЖБИ И НЕРЕГЛАМЕНТИРАНИ ВКЛЮЧВАНИЯ ЗА ДА СЕ ПЛАЩА НА ДРУГ...!
  • 9 В БДЖ

    0 0 Отговор
    Ще има опитомизация на диви мустанги за да извозват пътниците с дилижанси, когато железният кон закъса в териториите на команчите.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 мунчо

    0 0 Отговор
    БДЖ си е ОЩЕ в Тошовото време- не закриват, а оптимизират.Докато в тази закостеняла организация - бай Тошова и Тиквенско Бокова /в наше време/ не се направи Пълна Реформа с млади образовани, интелигентни и знаещи специалисти "оптимизирането" ще продължава.
  • 12 шаа

    0 0 Отговор
    Рекламен девиз на БДЖ: Двойно повече минути на същата цена
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове